Sticker nooit ontvangen

Na 3 in contact te zijn geweest met VWE en tot 2 maal toezegging gehad om een nieuwe te krijgen hebben we na 2,5 week nog steeds geen mileusticker ontvangen.

Matige sticker

Op zaterdag besteld en betaald, ontvangen op donderdag erna. Matige zeer dunne sticker, moet in een keer goed zitten anders laat groene kleur los!

Slechte kwaliteit, geen reactie van klantenservice op reclamatie.

Hier een milieuvignet voor Duitsland besteld. Snel geleverd. Echter pruts kwaliteit geleverd. Er zitten behoorlijk wat witte strepen in de letters van het kenteken. Dit bij klantenservice gemeld en gevraagd om dit te verhelpen of geld terug te storten. Geen reactie mogen zien. En ook het 2e vignet is van dezelfde pruts kwaliteit. Men beloofde op Google Maps de kwaliteit te checken. Tja, woorden is men bij VWE goed in.

verbaasd

Raar dat om mijn mening wordt gevraag na het bestellen en betalen, dus als ik nog niets heb ontvangen. Ik kan het product toch pas beoordelen als ik het heb ontvangen. Een raar moment. Als ik het product binnen de levertermijn heb ontvangen wil ik nogmaals beoordelen en met een grote kan op een 10 i.p.v. 5.

Fantastische service, helemaal top!

Bestellen is heel makkelijk, beste prijs die ik kon vinden, dag later in huis. Ik had een sticker die niet goed op de ruit plakte waardoor hij losliet bij het verwijderen van de achterkant (waarschijnlijk mijn fout). Na contact op te hebben genomen kreeg ik geheel gratis een nieuwe sticker toegestuurd, ook weer dag later in huis. Helemaal top!

Niet goed.

Na stickers bij verschillende auto's geplakt te hebben. Had ik een sticker bij de VWE gekocht. Helaas plakte deze niet zoals het moest en kwam deze met het verwijderen van de achterkant mee en kon ik hem helaas weggooien.

Derde keer voor steeds een andere auto.

Heb nu voor de derde keer een milieusticker besteld steeds voor een andere auto, en steeds is het prima voor elkaar. Oprijd besteld = oprijd bezorgt. Zeker aan te bevelen.

Verklaring type goedkeuring niet geaccepteerd Spanje

De VWE verklaring typegoedkeuring van mijn Nissan Note werd door de Spaanse ITV (APK dienst) op de Canarische Eilanden NIET geaccepteerd. Reden is dat de verklaring incompleet bevonden is, dus niet alle benodigde gegevens bevat. Dus alsnog een Spaans bedrijf een " ficha técnica" laten maken voor €80. Ik raad U af bij VWE een type goedkeuring voor Spanje te kopen.

Bij VWE Automotive milieusticker besteld en de volgende dag ontvangen

Geweldig.

Goed geregeld

Bestel proces gaat vlotjes. Milieusticker volgende dag in huis!

Snelle en accurate serviceverlening.

Bestelde de benodigde milieusticker en die is geheel volgens afspraak en in de beloofde tijd bezorgd. Eenvoudig te bestellen en te betalen. Ik bestel mijn volgende sticker weer hier!

Goede en snelle levering

snelle afhandeling en levering

snelle afhandeling en levering

Goed geregeld

Had milieu sticker binnen 2 dagen op de mat

eenvoudig en snel

eenvoudig bestellen en supersnelle levering

Makkelijke site en snelle levering

Goed en snel geleverd

Snel geleverd en makkelijk besteld

Besteld en snel en conform afspraak geleverd

Prima.

Snelle levering sticker makkelijk te plakken

Super snelle service

Lakstift besteld volgende dag al in huis en perfecte kleur

Snelle levering top

Mijn ervaring is dat de kwaliteit van de sticker te wensen overlaat 1. Bij een keer mis plakken blijft de tekst al op de raam plakken en daar plak je dan vervolgens de sticker weer overheen 2. Achterzijde is lastig te verwijderen bij mij bleef nog papier zitten, op de sticker zelf

Milieu stikker besteld, betaald, en binnen 48 uur op de mat.

Uitstekende service. Prijstechnisch zeer interessant

Uitstekende service. Prijstechnisch zeer interessant. Snelle levering.

Top ! Geregeld.

Milieu stikker besteld, betaald, en binnen 48 uur op de mat.