Verbazend snel!!!!!

aanvraag simpel en snelle levering

snel, binnen een dag in huis, top

snel, binnen een dag in huis, top

Binnen een dag had ik de milieusticker in de brievenbus, dus uitstekende service. Ik beveel VWE Automotive van harte aan.

Super snel

Een super snelle en duidelijke service! De sticker zat de volgende dag in de brievenbus

makkelijke aanvraag milieusticker

makkelijke aanvraag milieusticker

Perfect service

Wat ‘n bedrijf - heb ik ‘Smiddags besteld en betaald en de volgende ochtend lag de sticker op de mat. In een woord GEWELDIG. Veel goedkoper dan de concurrenten. Ga gewoon door

Snel en makjelijk besteld

Het bestellen ging vlug en makkelijk en binnen een dag bezorgd

snel en goed

Bestelling de tweede dag binnen, ziet er goed uit, niks mis mee.

Niet optijd

De website gaf aan wanneer deze geleverd zou worden. Echter was hij te laat waardoor we hem niet hebben kunnen gebruiken en in duitsland bij een garage iets hebben moeten kopen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Milieusticker voor Duitsland besteld, volgende dag al in huis! Goede kwaliteit.

De milieusticker had ik op een zondag besteld en op dinsdag kwam die binnen. Erg fijn, dat er zo’n snelle levering was. En dat tegen een concurrerende prijs!

TOP!!!!!

Milieusticker Duitsland goedkoper dan bij ANWB

Makkelijk, betrouwbaar, snel, correct, goedkoop

De sticker is eenvoudig via de site te bestellen bij een betrouwbare organisatie.

Doen wat gevraagd wordt met snelle levertijd

Volgens beschrijving van de site precies datgene doen wat gedaan moet worden. Snelle levering.

Snelle reactie op vragen en goede service!

Mijn vraag per email kreeg een snel antwoord en levering van de milieusticker was meteen de volgende dag.

Snelle afwerking

Goede service!

Uitstappen

Weliswaar snelle levering maar ondanks dat is Ik aangaf zakelijk te bestellen geen factuur met btw Jammer

Simple bestelprocedure, snelle levering

Niets aan toe te voegen

snel en makkelijk te bestellen

de ene dag besteld voor een bepaalde tijd en anderedag in huis

Snel en moeiteloos

Niet toe te voegen aan mijn beoordeling in 1 zin !

Al een paar keer gebruikt, gaat altijd goed

Eenvoudig en snel en de andere dag geleverd

erg prettig

Sticker besteld, betaald maar niet geleverd

Helaas ‘ in het systeem ‘ iets fout gegaan: sticker nooit aangemaakt. Daar moest ik als klant hen zelf op attenderen. Krijg (nog steeds) mijn geld terug (wanneer?) En moest hierdoor 50% extra betalen bij het GWK; wat niet mijn fout was Kortom: geen goede ervaring

WM Dudokweg 37

1703DA Heerhugowaard