Pluspunten

Wat een top bedrijf heel tevreden ! Goede communicatie, Goed advies, Snelle levering. Goede prijs. En het werkt ook perfect. Echt een aanrader!

Geen!

Pluspunten

Snel, Goeie prijsen, makelijk te gebruiken website.

Pluspunten

Goede en snelle levering, duidelijke handlijding voor het gereed maken van de pc, zeer goede kwaliteit voor een lage prijs en een duidelijke website.

Geen tegenvallers

Pluspunten

Alles kant en klaar. Moest alleen maar Windows activeren maar dat was zo gedaan.

Pluspunten

Snelle communicatie en snel afgeleverd. Geen problemen met de pc

Pluspunten

Goede en snelle communicatie via mail.over hoe en wanneer de bestelling verwerkt en bezorgd wordt. Zeer tevreden erover Pc zeer goed verpakt geleverd

Kan geen punten opnoemen.

Pluspunten

Snel en btrouwbaar! Prima bedrijf en prima pc! Dik tevreden

Pluspunten

Prima..geleverd wat we besteld hebben

No geen

Pluspunten

Goede levering en een snelle levering. Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden door updates.

Geen

Pluspunten

Snelle levering en zeer goede nazorg. Prettige service betrouwbare leverancier. Game Pc bevat daadwerkelijk alleen A merk componenten.

Ruimere telefonische bereikbaarheid.

Pluspunten

Extra verpakking om beschadiging te voorkomen

Pluspunten

Fijn dat ze zelf kwamen vragen naar iets wat onlogisch door mij besteld was, zodat dit tijdig geanuleerd kon worden.

Eigenlijk niet, ik ben heel tevreden

Pluspunten

Goed werkende en mooie pc, cable management goed geregeld en makkelijke site

De bezorging was 2 daagjes te laat, voor de rest een topbedrijf

Pluspunten

in eerste instantie deze leverancier gekozen door de website functionaliteit om zelf een PC samen te stellen. Precies de flexibiliteit en sturing die ik zocht. Prijzen voor mij prima, vond het niet te duur. Vlot en correct antwoord op advies vragen. Bestelproces correct en professioneel, steeds status updates. Verzending top, PC goed verpakt met instructies voor ingebruikname, goed verzorgd. Snel antwoord bij after-sales vragen. Als iemand mij advies vraagt voor een PC, zal ik naar deze leverancier verwijzen.

Pluspunten

Gemakkelijk en duidelijk overzicht van je samengestelde pc. Bij elke stap in het bestelproces een mailtje met update. Snelle reactie op vragen/opmerkingen

Het plaatje met overview van je bestelling kan in groter formaat

Pluspunten

Snelle service, denken goed mee. Ik ben tevreden met de PC. Veel sneller dan mijn voorgaande PC met veel meer mogelijkheden. Dus een mooi product voor een goede prijs.

Tijdens het gamen is de Be Quit kast en de bijbehorende fans toch veel luidruchtiger dan ik had gedacht. Ik hoop dat ik op korte termijn nog achter kom waarom ik de PC altijd 2 keer moet opstarten voordat het doorloopt. Jammer dat dit tijdens het testen niet naar boven is gekomen.

Pluspunten

Bestelling helemaal in orde aangekomen en bijna helemaal gebruiksklaar.

Windows 10 moest nog geüpdatet worden wat wel wat tijd heeft gekost.

Pluspunten

Super tof en helpen ke goed mee

Toeslag kosten zouden er niet hoeven zijn

Pluspunten

Was done very professionally with help being given and recommendations to my computer build made. Fast email correspondance and a lovely computer in the end. Fast delivery, highly recommended!

The only improvement point I could make is that my system was set in Dutch. I am an English expat and it gave me trouble to try research how to convert everything into English again. I am aware that it was purchased in the Netherlands so it is a small learning point to an otherwise extremely satisfied customer.

Pluspunten

Top bederijf goeie servers

Niks heel goed

Pluspunten

Dit bedrijf is super! Erg tevreden over de kwaliteit. Heel duidelijk menu en snel bezorgd.

Pluspunten

prijs/kwaliteit verhouding is goed. er was een probleempje met de windows versie maar na goede klantenservice waarbij we dit samen op afstand hadden gefixed was het in een avondje geregeld. vooral fijn dat ze niet gehaast overkomen ofzo op zoon moment maar je gewoon te woord staan

Pluspunten

snel en goed geleverd een prima service hebben ze geleverd ben er niks anders dan tevreden mee

voor mij was het allemaal tip top in oorde

Pluspunten

Na de bestelling te hebben voltooid ben ik via mail goed op de hoogte gehouden. Na ontvangst zat alles netjes verpakt in bundel en hadden ze hem goed beschermt voor transport. Ik ben dik tevreden.

Geen verbeter punten alles ging naar wens.

Pluspunten

Goeie service snel gelerverd en product werkt super goed

Niks