Pluspunten

Heel klantvriendelijk bedrijf en goede prijzen. Erg tevreden met het product tot nu toe. Ze reageren ook erg snel en op een goede manier.

Kleine imperfectie met mijn audioport maar niks ergs. Alsnog 5 Sterren

Pluspunten

Erg goede service, vriendelijk, behulpzaam, professioneel.

Bezorgers behandelen de pakketjes natuurlijk niet altijd zoals het zou moeten, daarom de tip om extra veel luchtkussentjes te gebruiken bij het inpakken.

Pluspunten

Koop goed afgehandeld, de PC is ook in erg goede conditie. Prijs was het waard.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bedrijf is alleen bereikbaar in de avond uren, of via de email. Slecht met garantie afhandeling niet vriendelijk en meedenkend. Wij bestelling hier in ieder geval geen computer meer.

Klant heeft bij ons garantie aangevraagd n.a.v. een defect. Daarbij is aangegeven dat de PC direct weer nodig was i.v.m. zakelijk gebruik. Voeding bleek defect en wij hebben toen twee opties gegeven. 1) Onder garantie - afhandeltijd 2-3 weken want onderdeel gaat naar fabrikant etc. 2) Direct vervangen voor +/- € 50 - alleen kosten onderdeel, geen arbeid oid. Bij optie 2 konden wij klant de PC binnen 2 dagen terugsturen. Wij dachten daarmee klant te helpen. Klant vond beide onacceptabel en wenste direct herstel onder garantie. Daar konden wij niet aan voldoen. De beoordeling komt voort uit een verwachting van klant die niet aansloot op ons garantieproces. Aan klant is garantie gewoon verleend en alle berichten zijn binnen 1 dag beantwoord

Pluspunten

Snelle levering, computer doet het prima en de site was heel makkelijk en snel. goede service!

Pluspunten

goede prijs, snelle levertijd, goede beschrijving van het proces.

Pluspunten

Makkelijke website, supersnelle klantenservice. Zou hier zeker nog een keer wat bestellen.

Ik heb eigenlijks geen verbeterpunten.

Pluspunten

- zeer snel met reageren via mail/telefoon - goede prijzen tov concurrenten - goed en eerlijk advies - vertrouwd - pakket werd zéér netjes bezorgd(folie,etc) - Duidelijk/overzichtelijk - je kan nog last-minute changes maken

- voor in de toekomst ook overdag telefonisch bereikbaar

Pluspunten

Relatief snelle levering, goede communicatie en goede prijzen. Daarbij is er bij enig probleem een gemakkelijke communicatie mogelijk met het bedrijf en lossen ze het probleem (zeer) snel voor je op. De communicatie verliep zeer vriendelijk. Een zeker aan te raden bedrijf als je een niet al te dure maar relatief krachtige PC zoekt!

Er bleek een defect in het werkgeheugen van de PC te zitten. Echter, na snelle communicatie, kon de PC op kosten van Voorgamers.nl gelijk weer terug opgestuurd worden; binnen een week had ik 'm weer. Sindsdien werkt hij perfect, goed, snel en fijn.

Pluspunten

Tijdige bezorging, geeft relevante informatie over de bestelling. Plug and play

Pluspunten

Super in elkaar gezette pc ontvangen die geweldig draait. Duidelijke instructies en goede klantenservice.

Kleine deuk in de bovenkant van de case, beetje jammer maar door het design valt het bijna niet op.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

correcte afhandeling order netjes voortgang weergegeven.

Meer keuze op de site, En leverdatum eerder doorgeven.

Pluspunten

Goed overleg en ze denken zelf goed mee ,zelfs als de bestelde onderdelen niet goed samen werken wordt er zonder meerprijs een duurder alternatief aangeboden ,superrrr

Telefonische bereikbaarheid,alleen s avonds .

Pluspunten

- stap voor stap geinformeerd over bestel/leverproces - goed telefonisch bereikbaar 's avonds voor vragen. - prima product voor een realistische prijs