Goed!

Bestelling kwam vlot en mooie en goede kwaliteit van kleding.

Vriendelijke en snelle service!

Via fb messenger een vraag gesteld die vlot en duidelijk werd beantwoord. Product besteld en volgende dag in huis. Mooie webshop met leuk kleding. Het contact was fijn, voor herhaling vatbaar, deze winkel.

Goede ervaring met online bestellen en in winkel ophalen. Netjes gebeld toen de bestelling klaar lag.

Goede service en vriendelijk

Wat een fijne winkel en webshop! Klantvriendelijk en behulpzaam, ook middels mailcontact. Levering is zoals beschreven staat: binnen 1-2 werkdagen. Ik koop er graag leuke kleren voor mijn jongens.

Pluspunten

Oerzichtelijke website met mooie merkjes en leuke acties. Vlotte levering en netjes verpakt.

Pluspunten

Snelle levering!

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en wat een leuke merken bij elkaar!

Pluspunten

Pluspunten

Vriendelijk en goed geholpen aan de telefoon bestelling snel geleverd volgende dag in huis

Geen is top

Pluspunten

Snelle en correcte service

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Schoenen een maatje te groot besteld. Deze mochten omgeruild worden voor een maat kleiner

Moeilijk telefonisch te bereiken. Email wordt niet op gereageerd (ook niks in spambox). Schoenen vrijdag retour gestuurd deze zijn zaterdag in ontvangst genomen. Vrijdag zou ook de kleinere maat opgestuurd worden, maar tot op heden nog niets van de schoenen vernomen.

Beste mevr Woudsma, Bedankt voor uw verbeterpunt. Graag zou ik het volgende willen toelichten, wij hebben de schoenen apart gehouden omdat u deze in onze winkel zou komen omruilen. Vervolgens heeft u vrijdag telefonisch contact opgenomen met ons en verteld dat u alsnog de schoenen per post gaat retourneren voor een omruiling. Wij hebben gewacht totdat wij de schoenen retour hebben ontvangen voordat wij het nieuwe paar gingen versturen. Wij hebben op zaterdag middag de schoenen ontvangen en de juiste maat voor u meegegeven met de zending van zaterdag. ( track & trace 3SCGGX014074318) Helaas worden er op de maandag geen pakketjes bezorgd, dus verwachten wij dat uw zending vandaag wordt geleverd.

Pluspunten

Super service en mega snelle levering

Bedankt Marjolein :)

Pluspunten

Klantvriendelijk, mooie merken!

Bedankt Danielle :)

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik werd gebeld dat een besteld item niet op voorraad was. Kan gebeuren, geen probleem. Ze zouden het teveel betaalde bedrag daarom crediteren. Positief punt: fijn dat er gebeld werd en overlegd werd wat ik graag zou willen; een ander item of geld retour.

Nu 1,5 week later is het bedrag nog steeds niet gecrediteerd. Ik heb daarom een mail gestuurd naar de serviceafdeling, maar daar heb ik nog steeds geen reactie op gehad. Verbeterpunt: afhandeling van de crediteringen en beantwoorden van mailtjes kan sneller.

Pluspunten

Duidelijke site en snelle levering

Pluspunten

Ik vind de winkel prachtig plus de dames. Zijn erg leuk en vriendelijke

Op dit moment heb ik geen verbeter

Pluspunten

Snelle levering uniek aanbod

Kosten van retourzenden

Pluspunten

Pakketje netjes verpakt. Duurde alleen helaas een week voordat ik het binnen had.

Hi Tamara, Wat vervelend! Volgens onze systeem is je pakket verzonden met de barcode nummer 3SAAIR007519296. Bij Post NL zien wij terug dat je pakket in ontvangst is genomen op 6-9-2018. Dat is vandaag. Wij zorgen ervoor dat je pakket direct wordt verstuurd, helaas zijn wij afhankelijk van Post nl. Meestal wordt het de volgende dag geleverd, maar soms kan het ook iets langer duren. Ik raad je aan om vandaag nog even af te wachten. Mocht je nog geen pakket hebben ontvangen dan kun je ons telefonisch bereiken via 0180-239589. Je mail hebben we niet ontvangen, onze mail adres is service@comeback.shop.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Er waren stuks niet geleverd en ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen, er wordt ook niet gereageerd op mijn berichten.

Pluspunten

Veel mooie merkjes bij elkaar in een overzichtelijke webshop. Snelle levering en netjes verpakt.

Pluspunten

Bestelling netjes en snel uitgevoerd!

Pluspunten

Leuke nieuwe merken, mooie shop

X