Top!!!

Super snel en overzichtelijk om te bestellen, keurig verpakt en snelle levering.

Snelle verzending, prima service!

Mijn bestelling werd gelijk de volgende dag verzonden. Door 'Corona-drukte' had de pakketdienst vertraging. Kreeg dezelfde dag reactie vd winkel dat er onderzocht ging worden waar mijn pakket zou zijn. Werd de volgende dag geleverd. Top winkel! O ja, de pumps passen perfect en zijn erg mooi, ben er erg blij mee!

Topservice en groot assortiment.

Fijne website met mooie schoenen

Goede snelle levering!

Goed omschreven en word snel bezorgd

Perfect!

Snelle levering èn service

Zie boven

Helaas gingen mijn schoenen retour maar een prima correctie afhandeling !

Professioneel en prettig

Wat ik heel fijn vond is dat de bestelling snel werd verwerkt en dat er goed gecommuniceerd werd d.m.v. een track and trace code etc. Goede service!

Mooie schoenen en zitten heerlijk

At the begging It was a bit hard because I didn’t find the English option because I don’t speak Nederland, so I get in touch, the answered me in English. And for the following info was all the time in English.

Goede service en snelle levering !

Ik had gebeld met een medewerker. Ik kreeg gelijk goed advies met terug sturen als de schoenen niet zouden passen . Ze zijn geweldig Bedankt

Super snel en duidelijk

Hele goede ervaring , netjes, overzichtelijk en snel . Ook de track en trace snel binnen ... een dikke 9 van mij !!!!

Super communicatie via de telefoon en mail!

Het kopen via internet valt of staat met goede communicatie en dat hebben ze bij Verbeek schoenen goed in de gaten! Super!

Prima service én mooie schoenen!

Duidelijke website, schoenen goed verpakt en snel verstuurd.

Duidelijk en vriendelijk

Klantvriendelijk omtrent het aanpassen van de prijzen online tov de prijzen in de winkel.

Snelle service en levering!

Online bepaalde schoenen bij een andere zaak goedkoper gezien, Verbeek gemaild en de prijs werd meteen aangepast op de website.

Snel verzonden

Goede prijs en zeer snel in huis.

Heb een paar magnanni sneakers besteld had ze de volgende dag in huis zeer goede service

Goede kwaliteit en snel verzonden

Goede prijs kwaliteisverhouding en zeer snel verzonden

Goede en snelle service!

Snelle service, zowel via contact als verzending! Top!

Vlotte en snelle levering

Mooi hoogwaardig produkt👍🏻 Snelle e mail verkeer

Vriendelijke en snelle afhandeling

Bij Verbeek had ik lammy inlegzooltjes besteld via Bol en ook al betaald. Nog dezelfde dag werd ik teruggebeld dat de bestelling niet door kan gaan omdat deze inlegzooltjes waarschijnlijk met een paar schoenen tegelijk was verkocht. De heer Verbeek bood zijn excuus aan en stortte het bedrag meteen teug op mijn rekening.

Super service*****

Probleem werd opgelost en het geld meteen teruggestort. De volgende keer, als ik schoenen nodig heb, zal ik als eerste bij deze schoenenzaak kijken en bestellen. top bedankt voor de goede service

aankoop volgens verwachting en snel geleverd

prima adres met goede service

Correct