Vlotte en snelle levering

Mooi hoogwaardig produkt­čĹŹ­čĆ╗ Snelle e mail verkeer

Vriendelijke en snelle afhandeling

Bij Verbeek had ik lammy inlegzooltjes besteld via Bol en ook al betaald. Nog dezelfde dag werd ik teruggebeld dat de bestelling niet door kan gaan omdat deze inlegzooltjes waarschijnlijk met een paar schoenen tegelijk was verkocht. De heer Verbeek bood zijn excuus aan en stortte het bedrag meteen teug op mijn rekening.

Super service*****

Probleem werd opgelost en het geld meteen teruggestort. De volgende keer, als ik schoenen nodig heb, zal ik als eerste bij deze schoenenzaak kijken en bestellen. top bedankt voor de goede service

aankoop volgens verwachting en snel geleverd

prima adres met goede service

Correct

Heel snel geleverd

Zeer vriendelijke en duidelijke extra uitleg nav telefonische vraag

Zeer klant vriendelijk

De schoenen die ik wilde waren er niet meer in mijn maat. Door even heen en weer te mailen heb ik nu andere super lekker zittende schoenen gekocht. Bedankt voor het goede advies en de snelle reacties terug!

Goede en snelle service

Goede service, snelle reactie en ook snelle afhandeling van de retourzending.

Snel en vlug geleverd!

Dinsdag besteld donderdag geleverd helemaal blij met mijn sneakers

Goede en overzichtelijke website, makkelijke bestelprocedure, snelle levering en goed verpakt.

Mooi product, snelle levering!

Mooie schoenen en snelle levering!

Makkelijke website, snelle levering.

Super goede service en snelle levering!

Super goede service en snelle levering!

Goede en klant vriendelijjke benadering en service!

Snelle levering en klantvriendelijk.

Prima, snel geleverd, keurig ingepakt.

Online bestelling worden snel afgehandeld en snel geleverd.

Goede acties en mooie merken

Fijne service en goede acties

Ik vind het jammer als de schoenen niet naar je zin zijn dat je dan zelf de bezorgkosten moet betalen. Verder goede service

Hartelijk dank voor uw review, wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent. Graag leggen we uit waarom. "Gratis verzenden en retouren is voor een relatief kleine webshop geen optie vanwege de hoge kosten. U heeft een product met 20 % korting gekocht en gratis thuis ontvangen, de kosten zijn alleen voor ons al 6,95, retourzenden kost hetzelfde. Wij proberen overigens de retourkosten en de producten zo volledig mogelijk te beschrijven in de webshop. Wij hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Verbeek Schoenen

Fantastische service: zowel voor de bestelling als erna

Ik heb gevraagd of de schoenen die ik mooi vond groot of klein uitvielen. De schoenen zijn zelfs nagemeten. Nadat ik de schoenen had ontvangen, stonden ze toch minder mooi dan ik had gehoopt. De schoenen zijn geretourneerd en ik had supersnel het bedrag weer terug op mijn rekening.

Prima en snelle service heel klantvriendelijk

Heel erg klantvriendelijk Betrouwbaar Snelle levering

Helemaal goed.

Prima service, snelle levertijd en een goede communicatie. Echt een aanrader.

Snelle levering, mooie website.

Super product voor een super prijs!

Snelle en correcte afhandeling