Snelle service en levering

Schoenen werden zelfs dezelfde dag al geleverd, werden langsgebracht, super service.

Geweldige service

Omdat ik twijfels over de maat had heb ik gebeld. Schoenen zijn gemeten. Verder is het reserveren en passen in de winkel een uitkomst!

Hele goede service

Snel in huis , goed verpakt.

Vlot

Heel vlotte bestelling en correcte levering. Zeer betrouwbaar.

goede snelle levering van kwaliteitsproduct

nvt

Prima geregeld

Alles naar wens. Top!

Snelle levering, netjes verpakt

allea kwam keurig binnen en snelle levering

Prima site, mooie collectie

Mooie sneakers gekocht voor een aantrekkelijke (afgeprijsde) prijs. Levering duurde alleen aanzienlijk langer dan vooraf aangegeven.

Hartelijk dank voor uw positieve feedback, wij moeten wel opmerken dat wij op dezelfde dag uitleveren voor 17.00u als de bestelling betaald is. Door de Corona zijn alle pakketdiensten dermate overbelast dat het wel eens voor wil komen dat een pakket later bezorgd wordt. Wij zullen dit nu beter gaan communiceren.

Goed en snel

Goed en snel

Bevredigend

Duidelijke site, goede foto’s, redelijk snelle levering. Mooie sandalen ontvangen.

Hele goede service

Mooie schoenen gecombineerd met goede service.

Super keurig ingepakt en snel bezorgd.

Goede en acurate behandeling. Ook telefonisch heel prettig behandeld. Zelfs op zaterdagmiddag nog een berichtje dat het bedrag zo snel mogelijk retour gestort zou worden. Geeft een prettig gevoel! Dus zeker een zaak om weer iets te bestellen!

Vlotte levering en alles naar wens!

Voor t eerst iets besteld bij Verbeek. Is altijd afwachten hoe e.e.a. verloopt, maar ben erg tevreden. Makkelijk te bestellen en vlotte levering! Kom zeker nog eens terug!

Van bestelling tot aflevering, alles ging perfect

Gelieve mijn commentaar niet te publiceren Verbeek Schoenen maakt een betrouwbare, goede indruk. Complimenten voor de service!

Goede snelle service

Had gebeld over de maat en pasvorm van een paar schoenen. Hier werd de tijd voor genomen met goede uitleg. Dank daarvoor. Ik heb nu een paar prachtige schoenen die goed passen. Altijd een uitdaging bij een online bestelling.

Super geholpen aan de telefoon, toen mijn pakket zoek was !! Dag later was het aangekomen!!

Mooie schoenen, snelle levering

Ik was al positief bij winkel bezoek en nu online besteld.. Ppsite

Snelle levering en correcte afhandeling

En gauw geld retour

Super snel ontvangen zag er super uit

Veel keus, goede website, snelle levering.

Ik kende Verbeek schoenen al als “winkel” klant. Prima service, altijd goed geholpen, niet opdringerig. Ook de afwikkeling van mijn bestelling via de webwinkel is uitstekend. Kortom: een betrouwbare, prettige winkel.

Fantastisch, super snelle levering zelfs in corona tijd!

geweldig!

prachtige schoenen en bijzonder prettig geholpen!

Super fijne service

Snelle levering, heel fijn! Denken met je mee. Ik had schoenen besteld maar twijfelde over de maat de volgende dag heb ik dezelfde schoenen in een andere maat besteld daarbij kreeg ik een bijpassend inlegzooltje met nog wat informatie erbij. (Zonder erom te vragen!) Hier word ik blij van, super service, zijn erg vriendelijk en reageren snel.