Ik was al positief bij winkel bezoek en nu online besteld.. Ppsite

Snelle levering en correcte afhandeling

En gauw geld retour

Super snel ontvangen zag er super uit

Veel keus, goede website, snelle levering.

Ik kende Verbeek schoenen al als “winkel” klant. Prima service, altijd goed geholpen, niet opdringerig. Ook de afwikkeling van mijn bestelling via de webwinkel is uitstekend. Kortom: een betrouwbare, prettige winkel.

Fantastisch, super snelle levering zelfs in corona tijd!

geweldig!

prachtige schoenen en bijzonder prettig geholpen!

Super fijne service

Snelle levering, heel fijn! Denken met je mee. Ik had schoenen besteld maar twijfelde over de maat de volgende dag heb ik dezelfde schoenen in een andere maat besteld daarbij kreeg ik een bijpassend inlegzooltje met nog wat informatie erbij. (Zonder erom te vragen!) Hier word ik blij van, super service, zijn erg vriendelijk en reageren snel.

Ruime keus en goede snelle service

Mooie schoenen, ruime keus en snelle service.

Erg goed

Kan niet beter.

Perfect en snel geleverd

De site zou beter kunnen. Kostte even tijd maar lukte wel.

Men reageerde snel op mijn bestelling via de website. Binnen 24 uur waren de schoenen geleverd. Ze pasten en ik ben er blij mee.

Servicegericht ten top!

Bijzonder vriendelijke gastvrije winkel. Geweldige eigenaar en het woord service hebben ze uitgevonden!

Slippers nog steeds niet ontvangen, nu de 3e dag.

Ik heb ze de eerste dag 's morgens besteld, dacht ze de volgende dag te ontvangen.... Maar niks ontvangen!!

Wij vinden het jammer dat u niet tevreden was over ons, maar willen wel nog een toelichting geven. Wij hanteren een levertermijn van 1-2 werkdagen en zijn afhankelijk van de pakketdiensten, die door de extra drukte met de Corona, de route niet af heeft kunnen maken. De door ons gebruikte pakketdienst bezorgt niet op zaterdag, waardoor uw bestelling pas op de dag na Pasen, dinsdag, bij u is gearriveerd. Uw Pakket is op de dag van uw bestelling hier ook opgehaald. Wij hopen dat u hiervoor begrip kunt opbrengen. hartelijke groet, Gerard Oude Reimer Verbeek schoenen

Topservice

Alle aandacht voor de klant als je vragen hebt. Goede levering.

Makkelijk bestellen via de site. Bij vraag (telefonisch) goed geholpen. Bestelling snel in huis. Mooie schoenen. Zeker niet voor de laatste keer besteld !

Top!!!

Super snel en overzichtelijk om te bestellen, keurig verpakt en snelle levering.

Snelle verzending, prima service!

Mijn bestelling werd gelijk de volgende dag verzonden. Door 'Corona-drukte' had de pakketdienst vertraging. Kreeg dezelfde dag reactie vd winkel dat er onderzocht ging worden waar mijn pakket zou zijn. Werd de volgende dag geleverd. Top winkel! O ja, de pumps passen perfect en zijn erg mooi, ben er erg blij mee!

Topservice en groot assortiment.

Fijne website met mooie schoenen

Goede snelle levering!

Goed omschreven en word snel bezorgd

Perfect!

Snelle levering èn service

Zie boven

Helaas gingen mijn schoenen retour maar een prima correctie afhandeling !

Professioneel en prettig

Wat ik heel fijn vond is dat de bestelling snel werd verwerkt en dat er goed gecommuniceerd werd d.m.v. een track and trace code etc. Goede service!

Mooie schoenen en zitten heerlijk

At the begging It was a bit hard because I didn’t find the English option because I don’t speak Nederland, so I get in touch, the answered me in English. And for the following info was all the time in English.