Goede en snelle service, donderdag besteld en op vrijdag al in huis.

Goede en snelle service, op donderdag besteld en vrijdag al in huis. Mooie artikelen en ons zoontje was dolgelukkig met zijn questionmark blocklamp.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed verspakt, snelle levering!

In goede staat toegekomen, ziet er goed uit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlot, snel en goede kwaliteit.

Vlot, snel en goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Op zich prima, iets sneller zelf met een oplossing komen zou klantvriendelijker zijn.

Beeld besteld, dit kwam aan met 2 issues. Meteen foto’s gestuurd, dit zou worden opgelost. Er zou de volgende dag contact opgenomen worden. Dit gebeurde niet, ik moest zelf opnieuw contact opnemen. Er zou opnieuw contact met me worden opgenomen, dit gebeurde helaas wederom niet. Inmiddels waren we 1,5 week na levering, het bestelde beeld was een limited editie wat niet meer leverbaar was. Ze zouden gaan navragen of er nog een nalevering zou komen. Toen ik hierna weer een aantal dagen niets hoorde, heb ik een vriend van me die dit soort dingen kan fixen, gevraagd wat het zou kosten. Er werd me gevraagd vanuit Fans wat dit zou gaan kosten, ik dus de kosten dgg, toen zei men. Deze houden en dan krijg je 10 euro korting op de volgende bestelling. Ik heb toen maar voorgesteld om de reparatie kosten te delen, waar ze uiteindelijk mee akkoord zijn gegaan. Ik had gevraagd of ik die 10 euro korting dan als of kreeg. Nee dat was niet het geval. Ik had het netjes gevonden als ik die wel Nog had gekregen, er is vanuit hun weinig tot geen moeite genomen om het op te lossen, althans ik heb er weinig van gemerkt. De beloofde contact momenten werden niet nagekomen, en uiteindelijk heb ik zelf een oplossing moeten aandragen. Ja ze hebben 20 euro vergoed, maar toch. Ik had een geste op prijs gesteld. Verder is het beeld nu helemaal goed en prachtig en de mensen van Fans zijn verder ook vriendelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel goed geholpen snelle levering

Perfect.

Snelle en correcte afhandeling. Niets op aan te merken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle en correcte service met een kleine attentie erbij, mijn kleinzoon was super blij!

Zeer positieve ervaring

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Niks negatiefs te melden. 2 x iets besteld. Snel en netjes geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super goede service! Netjes geholpen

Tussentijdse update bij pre orders

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een super ervaring! Kreeg wel ineens ene berichtje omdat ik de "niffler" in men winkelwagen had, maar er niets mee deed. Heb toen gezegd dat ik deze binnen de 3 dagen moest hebben en bij levering stond er (2 tot 3 dagen) als er iets misliep was hij te laat. Maar geen probleem ze lieten me weten dat hij er op tijd zou zijn en zo niet dan kon ik hem gratis terug sturen! Geweldige winkel en super klantvriendelijk!

Soms liggen de prijzen wat hoger dan in andere winkels

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Netjes afgeleverd

Geen opmerkingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, keurig verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goed en stevig ingepakt en mooie kwalitieit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voordelig en snel met bezorging

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Over FANS

Filter op Taal