Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Het is altijd een feestje om de doos van Nutamo uit te pakken. Uitstekende producten, snelle levering en persoonlijke aandacht. Wij worden hier altijd erg blij van!

service

Bij mijn laatste bestelling was er een onhebbelijkheid opgedoken waardoor een product niet te consumeren viel. Het werd binnen de kortste keren vervangen door een nieuw deugdelijk product met dezelfde kwalitatieve eigenschappen, met nog een toetje daar bovenop . Aanbevelenswaardig!

Voor de eerste gekocht en bevallen me hardstikke goed ik heb ze gekocht omdat ik iets wil afvallen!

Ik ben erg in mijn sas hiermee, hij is lekker van smaak en de prijs is ook betaalbaar! lekker

Ik gebruik het nog maar een paar dagen, maar ik ben er erg tevreden over. Bestel het nog wel weer, maar heb nu nog 8 pakken. Mvg

Vlotte levering

Zeer lekker en snelle levering

Snel en correct geleverd !

Verse dadels , snel en correct geleverd Een aanrader !

Erg prettig hier te bestellen!

Erg keurige behandeling. Hetgeen besteld kwam direct op tijd en goed verpakt.

Eerste ervaring: vanaf bestellen tot afleveren. Top. Heerlijke walnoten. Smaakt prima bij mijn Griekse tijmhoning en evenzo yoghurt. Bedankt en tot de volgende aankoop.

Beste, Bedankt voor je beoordeling en fijn om te lezen dat de walnoten in de smaak vallen! Graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

Goede kwaliteit, smaakvol en vers

Al meerdere keren besteld, altijd snel geleverd, vers en erg smaakvol. De deluxe noten, pistachenoten, blauwe rozijnen en abrikozen zijn favoriet. Vooral de pistachenoten, echt super lekker!!

Beste Miranda, Bedankt voor je beoordeling en leuk om te lezen dat jullie al meerdere bestellingen hebben geplaatst! Graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

Prima product en prima levering

Fijne verse paranoten, eerste vissen reeds mee gevangen!

Beste André, Bedankt voor je beoordeling en leuk om te lezen dat ook de vissen smaak hebben! Graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

Thanks that's good

Thanks delicious taste

Dear Mahmoud, Thank you for your review and we hope to welcome you again soon on our webshop. Kind regards, Chris from Nutamo

goed, prima

Goeie telefonisch contact en info. Snelle levering. Kwaliteit goed.

Beste Manuela, Bedankt voor je beoordeling en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

goed spul mijn kleinzoon is gek op hun gedroogd fruit

Beste Briggitte, Bedankt voor je beoordeling en leuk om te horen dat het gedroogd fruit in de smaak valt. Graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

Goede keuze aangename prijzen

Beste Pavlina, Bedankt voor je beoordeling en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

geweldig

Heb al heel wat mensen uit Barchem jullie aanbevolen, dus klanten wervings korting hahahahaha

Beste Joke, Bedankt voor je beoordeling en leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! Barchem is inderdaad al goed vertegenwoordigd. Graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

Super! Netjes ingepakt en niet duur.

Beste Lianne, Bedankt voor je beoordeling en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

Beste Anton, Bedankt voor je beoordeling en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

Super goed

Snelle levering en alles was in orde. Zeker nog een een bestelling waard

Beste Greet, Bedankt voor je beoordeling en wij zien je graag terug op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

Keurig telefonisch te woord gestaan voor een toelichting. Thuis afgeleverd conform de toezegging.

Beste Sanneke, Bedankt voor je beoordeling en fijn om te lezen dat je het contact via de telefoon als prettig hebt ervaren. Graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

goedgeregeld

netjes verpakt en op tijd geleverd.

Beste Paul, Bedankt voor je beoordeling en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

Top produkten

Heel correcte levering. Kwaliteitsvolle produkten. Heel lekker gedroogde vruchten

Beste Nancy, Bedankt voor je beoordeling en fijn om te lezen dat het gedroogd fruit in de smaak valt. Graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

Goed service met goede kwaliteit

Goed service met goede kwaliteit producten

Beste Karin, Bedankt voor je beoordeling en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

Zeer mooi en vers en super lekker

Was een verrassing om de doos open te maken Zal zeker weer bestellen

Beste Anja, Bedankt voor je beoordeling en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

Goede kwaliteit

Regelmatig bestelling van kaas, steeds vacuum verpakt en inpakpapier bij voor hrt grbruik na opening! Steeds goed vers en heerlijke smaken. Correcte levering en behulpzaam bij het stellen van vragen en snel antwoord!!

Beste Hedwig, Bedankt voor je beoordeling en leuk om te lezen dat onze kazen in de smaak vallen. Graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo

Doosje geluk aan lekkernijen en biologische producten gekocht

Eerlijke leverancier voor smulpapen en liefhebbers van biologische producten. Kraakvers! Probleemloos achteraf spaarpunten toegevoegd op mijn account. Boeren graskaas, Stompetoren Grand Cru 48+ kaas, pond Cashewnoten, Cheese & Tomato peanuts, sesam pepper crackers, chocodrop salmiak, Moerbeibessen, vanille schuimblokken gekocht. Vaste klant erbij!!

Beste Dianne, Bedankt voor je beoordeling en wij vinden het heel leuk om te lezen dat je enthousiast bent over onze producten. Laat deze goed smaken en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Chris van Nutamo