Nagenoeg uiterst te Vreden

Alleen rauwe cashewnoten waren net als vorige keer erg klein. Verpakking waar zoveel energie in gestoken, perfekt.

Wat een keuze!

Op zoek naar een cadeau dat bezorgd kon worden, kwam ik terecht op de site van Nutamo. Wat een geweldige keuze aan producten, zeker voor een enthousiaste bakker (en snoeper). Het pak werd keurig op tijd bezorgd. Binnenkort ga ik ook mezelf eens verwennen.

snelle levering en goede kwaliteit

Voor de eerste keer besteld. Kwaliteit is goed. Snelle en correcte levering. Ik zal hier zeker nogmaals iets bestellen.

Top service en kwaliteit

Snelle service, hoge kwaliteit en scherp geprijsd. Wat wil je nog meer :)

Beste Kees, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Geweldige service van Nutamo

Nutamo had per abuis een andere Boska kaasschaaf toegestuurd, dan wij besteld hadden en hebben dit direct gecorrigeerd, door de juiste Boska 'Stompetoren' kaasschaaf ook nog eens toe te zenden, met wederom een bakje gemengde Nutamo Enjoy pinda's en noten, plus een handgeschreven kaartje met excuus en wederom dank voor de bestelling. Van onze kant hartelijk dank Nutamo en jullie mogen trots zijn, op de manier waarop jullie service verlenen! Karel en Sarah

Beste Karel & Sarah, Wat een leuke review! Fijn om te lezen dat jullie ook de oplossing van onze gemaakte fout zo waarderen. En fijn dat jullie de tijd hebben genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Enjoy Nutamo! :) Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

mooie glanzende grote gebrande noten

ik eet veel noten vanwege mijn idee dat nonproduced food the way to go is. ik drink ook veel havermelk wat ik trouwens zelf maak.

Beste Johan, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Ook goed om te horen dat je heel bewust voor deze producten kiest. Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Echt netjes en super lekker.

Alles was weer naar wens op naar volgende bestelling

Beste Desiree, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Lekker noten snel en goed verpakt en geleverd

Beste Marij, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

mooie en lekkere producten

Niet goedkoop, maar wel lekker en zinvol verpakt.

Beste, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Goeie prijs snelle levering

Minpunt E nummers in de muslie

Beste Esther, Bedankt voor de feedback omtrent onze muesli. Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Alles perfect!

Sorry, mijn verzoek is wellicht "vreemd". Heb al enkele bestellingen gedaan waarover ik zeer tevreden ben; zal er ook mee door blijven gaan. Maar ik ben ziek ( en ook weer opgenomen), door jullie enthousiasme loopt mijn e-mail grandioos over en heb ik erg veel werk om het een beetje overzichtelijk te kunnen houden. Liefst dus geen reclames meer. Jullie staan sowieso bovenaan op mijn lijst! Bedankt alvast en nog veel succes met jullie bedrijf! Greet Gommans. greetgommans@ziggo.nl

Beste Greet, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Wat leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over onze producten en service. Het is helaas lastig om u 'minder vaak' te mailen, zolang u in de maillijst staat. In principe mailen we wekelijks de 'weekaanbiedingen' en daarnaast soms een keer extra als we een grote actie aankondigen. Maar mocht het u echt te veel worden, dan kunt u uzelf ook uitschrijven van de nieuwsbrief. Deze knop staat helemaal onderaan op de mail vermeld. Nogmaals onwijs bedankt voor de mooie woorden en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Heerlijke producten

Heerlijke producten En niet duur

Beste Nancy, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Vlot geleverd

Je jullie assortiment is goed uitgebreid en dat is positief. De levering gaat vlotjes.

Beste Nicole, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven! Wij horen het graag als je tips hebt om onze dienstverlening te verbeteren, zodat we de volgende keer voor een 10 kunnen gaan. Graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Snelle verzending

Altijd netjes verzorgd

Beste Lenie, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Top kwaliteit.

Bonbons en snoep besteld om mezelf eens te verwennen. Fijne overzichtelijke site. Alles smaakt heerlijk. Zat nog gratis pinda mix bij. Zal ik volgende keer ook bestellen. Ga zo door team. Groetjes Harry.

Beste Harry, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven, bedankt voor de leuke woorden over het cadeautje en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Correct rapide soigné

Ma commande correspond à mes attentes

Merci beaucoup! Team Nutamo

Geweldig, zeer aan te bevelen

Alles overheerlijk. Tot de volgende keer!

Beste Mariet, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Goed spul hoor

Gewoon goed waar voor je geld ,beloven wat je ziet klasse gewoon nemen ...

Beste Peter, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Good product and quick delivery

I ordered the almond flour and it was good quality. I would buy again.

Dear Kate, Thank you for taking the time to share your feedback and we hope to welcome you again soon on our webshop! Kind regards, Your Nutamo team

Topkwaliteit voor een topprijs!

Snelle service, goeie kwaliteit producten en nog goedkoper dan in de winkel!

Beste Khadija, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Snelle service! Goed ingepakt iig en er zat een leuke attentie in de doos..

Beste Janita, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Tevreden, de service, en de aanbiedingen

Na de eerste aankoop en de product ook bekeken en gebruikt is Nutamo het bedrijf waarmee ik graag zaken wil gaan doen. Ik wens Nutamo en haar personeel heel veel succes.

Beste, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en bedankt voor de succeswensen! Graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

top en snel

en een goede zaak tegen verspilling om producten goedkoper aan te bieden als de THT bijna verloopt.

Beste Ron, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Top werk

Een snelle en correcte levering. De kwaliteit van de producten is ook top, ze zijn vers, gemakkelijk te gebruiken (en te hersluiten) en smaken heerlijk. Ik heb al regelmatig wasabi nootjes uit de supermarkt meegehad en op zich is daar niets mis mee maar jullie wasabi nootjes waren eens zo krokant en veel scherper gespiced. Geweldig! Ook bedankt voor het nootjesensemble proevertje. Ze waren heel lekker en ik bestel ze de volgende keer mee.

Beste Vicky, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en leuk om te lezen dat de wasabi pinda's in de smaak zijn gevallen. Graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Snelle levering goed verpakt en nog lekker ook wat wil je nog meer…

Beste Marjon, Fijn dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en graag tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Nutamo

Over Nutamo

Nutamo is dé notenspecialist van Nederland en België!