in een woord geweldig

Vrijdag om 12.15 uur besteld en zaterdag om 11 uur thuis bezorgd. Goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.

Snelle levering en verse noten

Walnoten gekocht, vers dus niet bitter!

Goede service en bezorging

Alles is prima in orde en vacuüm verpakt en snelle service en bezorging. Ben dik tevreden over Nutamo. Vooral met punten telling en na inlevering korting op de totaal prijs. Al met al Top.

Prima producten, levering etc

Prima producten

Heerlijk

Goede service en goede kwaliteit

Goed overzicht op de side snelle levering en niet vergeten beste noten

Prima produkten, snelle levering en goede prijs.

Kwaliteit en service is top.

Met name zoute pindas zijn al bijna op voor ze bezorgd zijn. Zooooo lekker!!

Op tijd en lekker!

Kersen en blauwe bessen zijn precies wat ik verwacht had. Heerlijk.

Vlotte levering

Vlotte levering

geweldig

Een zeer snelle levering een perfecte verpakking een geweldig product met een perfecte smaak.

Ervaring was heel goed. Ik bestelde tulbandmix en amandelspijs en had het de volgende dag al in huis, snelle service, zeker in deze drukke tijd!

Snelle levering, en lekkere verse nootjes

heerlijk en niet te duur

Kwaliteit is echt opvallend goed, en de prijs valt niet tegen, ik koop mijn noten en zuidvruchten voortaan hier :-)

Gied

Snelle levering en goede noten

Best service

gewoon heel goed

ben heel tevreden over jullie en over de verzending

snel en goed geleverd

1e keer besteld, ben tevreden

prima, vers en snel

Correct zaken doen.

Snel en goed.

Heerlijke producten

Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten. Heb gesmuld van jullie bonbons. Fijn dat de bestelling weer zo snel geleverd werd.

Heb een kilozak macadamianoten besteld als sinterklaaskado voor mijin zoon van 50. Hij is er dol op. Maar we gaan pas zaterdagavond sinterklaasfeest vieren en dan zal blijken hoe hij ze waardeert. Het was snel verzonden en goed verzorgd allemaal dus ik denk dat de smaak ook uitstekend zal zijin.

Prima kwaliteit

Speculaas mix van Frisia, spijs en amandelen besteld om gevuld speculaas te maken. Goed gelukt

De bezorging was verrassend goed en sneller dan aangegeven.

Ik heb voor mijn laatste bestelling lang op internet moeten zoeken naar het juiste besteladres, maar nadat ik dat had gevonden, was de bestelling snel klaar. Ik heb de eerste amandelen reeds geproefd: verrukkelijk.