Goede kwaliteit noten en snelle aflevering

Erg verse knapperige noten en snel geleverd. Teleurstelling bij mijn laatste bestelling; kortingscode van 5% ingevuld en ook mijn 12 spaarpunten ingezet. Geen korting ontvangen en ook mijn spaarpunten niet in korting gebracht.

Op alle fronten 5 sterren .

Bestelling,verzending en de kwaliteit zijn allemaal perfect

Vorig jaar voor de eerste keer besteld,noten en fruit zijn goed verpakt,heerlijk vers en gedroogd fruit is onweerstaanbaar voor mij,fijn dat het gratis verzending is boven bepaald bedrag en voor 15.00 besteld volgende dag in huis,wat ook zo is,altijd een vriendelijk kaartje en leuk recept.Service is geweldig ,altijd snelle reaktie en klantvriendelijk.Leuke kortingakties en ook het spaarpuntensysteem is erg fijn en de moeite waard.Inmiddels vaste en heel tevreden klant. Zou fijn zijn als er meer gedroogd fruit zou komen,kaki,meloen ongezoet,misschien moeilijk aan te komen,maar met de ananas,mango en mini vijgen ben ik meer dan happy,ook al ben ik verslaafd­čśŁ Vr.groet Louise

Direct in huis, bio verpakking en zeer goede kwaliteit! :)

Gisteren besteld en vandaag in huis. Bio verpakking en zeer goede kwaliteit noten. Erg lekker!!

Keurig verzorgd. Heerlijke noten van zeer goede kwaliteit

Samen met volwassen kinderen noten besteld. Iedereen heel tevreden.

Heerlijke producten en prima service.

De producten zijn van goede kwaliteit. Alles wordt netjes verpakt en snel geleverd. Erg leuk dat Nutamo nu ook een spaarsysteem heeft, waarbij je kunt sparen voor kortingen.

Telefonisch goed geholpen

Snelle reactie op mijn mailbericht. Daarna telefonisch fijn te woord gestaan en geholpen met mijn bestelling.

Goed.

Goede levering produkten zijn van goede kwaliteit.

Goede producten in een handige verpakking

Goede producten in een fijne verpakking. Helaas was er iets mis gegaan met mijn bestelling, waardoor ik het pas een paar dagen later kreeg. Na contact opgenomen te hebben is het direct verstuurd en ik kreeg een klein extraatje erbij. Ik heb eerder al een keer besteld en toen was het wel gewoon goed gegaan/snel geleverd.

Goede verse noten , perfect verpakt .

Mijn eerste keer besteld hier , snelle verzending , noten goed verpakt .Echter had wel een klein zakje assortie noten verwacht om te proberen als nieuwe klant . De 5% korting zet geen zoden aan de dijk bij een nieuwe bestelling ,

Altijd goed verzorgt

Als je de bestelling plaatst is de levering direct geleverd zo aangegeven in tijd en dag. Produkten zijn goed verpakt en van goede kwaliteit,

Topkwaliteit!

Wederom zeer goede kwaliteit producten keurig netjes verpakt.

prima en snelle levering van deze mooien prdukten

prima en snelle levering van deze produkten

Geweldig mooie kwaliteits produkten.

Vind de noten allemaal perfect van kwaliteit, goed gebrand, goed van smaak. Top produkt.

Mooi dat je kunt kiezen uit bezorgmomenten van je bestelling

service prima

ass' kan breder

Positief, artikelen werden snel en goed verpakt bezorgd.

Ben nieuw als klant, maar mijn eerste indruk is dat jullie een klantvriendelijke onderneming zijn.

heel goed

prima service cranberries perfect

Mooie, lekkere en duurzaam verpakte producten.

Snelle levering, duidelijk webshop en kwalitatief mooie producten voor een schappelijk prijs.

Snel en goed geleverd!

Website werkt uitstekend, snel geleverd, goeie verpakking, goeie prijs.

Goede kwaliteit

Voor het eerst besteld, top verpakt, blij met de bestelling.

Voor het eerst besteld top service

Klantvriendelijkheid staat bij jullie op de eerste plaatst. Geweldig

Mooie producten.

Prima en snel.