Heerlijke producten en top service

We genieten iedere keer van jullie producten met veel plezier. Daarnaast zijn de medewerkers zeer vriendelijk en altijd behulpzaam. Ga zo door! Tot de volgende keer!

Bestellen een chaos,niet klantvriendelijk

Slecht on line bestellingsproces.Niet klantvriendelijk.Wel heerlijke Boulangers.Bestel je melk verbaas je er niet over dat er ook puur tussen zit.Mijn ervaring:bestelling welkom,als her lukt.Klachten worden niet serieus genomen.

Zoals altijd goed afgehandeld en goede producten.

Snel en makkelijk

Een fijn bedrijf en vriendelijk

Een heerlijke vivaldi kaas gekocht en bezorgd. Post nl was erg laat dus het bedrijf gebeld en ik ben erg vriendelijk geholpen. Top!

Het is netjes bezorgd. Wel later dan verwacht, maar geen probleem.

Topper!

Prima ervaring. Snelle en goede levering. Zeer tevreden over produkt c.q. prijs.

Super snel

Goed vezorgt

Een aanrader!

Ik ben een blije klant. Dit is niet mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste. Alles is lekker. De verering was op tijd.

Zaden

Goede produkte een snel gelevert

Nog altijd 1 van de betere notenwinkel in NL. Ook netjes op tijd verzonden.

Bestellen problematisch

Lekkere Boulanger.Steeds weer een probleem voor ons on line te bestellen. Bij een beetje temperatuur verhoging komt de chocolade ook bepaald niet koud aan.Een coolpack bijvoegen misschien?

Alles ok

zeer goede kwaliteit

heerlijk verse noten,snacks heerlijk knapperig.

Lekker amandelen en snelle verzending

Heerlijke spaanse amandelen komt uit Valencia en snelle verzending.

Blij jullie online winkel te hebben gevonden!

Bestelling snel en goed verpakt verzonden. Produkten smaken naar meer en zijn van zeer goede kwaliteit. Begin zowaar ‘verslaafd’ eraan te raken……!

Smaakt goed

Erg snelle bezorging en goed produkt!

Super tevreden

Goede producten en super vers. Snel geleverd en verzorgd

Zo lekker, zo goed, en heel vers

Altijd goed en zeker kei vers.

Snel & correct

Herhaal: snel & correct Herhaal: snel & correct Herhaal: snel & correct Herhaal: snel & correct Herhaal: snel & correct Herhaal: snel & correct Herhaal: snel & correct Herhaal: snel & correct Herhaal: snel & correct Herhaal: snel & correct Herhaal: snel & correct Herhaal: snel & correct

Witte wijn

Top veilige levering, dankjewel

Uitstekend.

Altijd goed verzorgd.

Prima kwaliteit

Amandelmeel ziet er goed uit, smaakt goed en heeft weinig koolhydraten per 100 gram. Past goed in koolhydraatarm dieet. Heerlijj voor diverse cakes etc.

Uitstekende website met zeer ruime keuze en zeer snelle levering.

Donkervoortlaan 24

3261 NE Oud-beijerland

Over Nutamo

Nutamo is dé notenspecialist van Nederland en België!