Eerste ervaring bij Nutamo

Alles zit in papieren zakken wat ik goed vind. Vlot geleverd zoals anders. Er was 1 artikel niet aanwezig bij de bestelling. Kon helaas niet bellen en heb dan direct een e-mail gestuurd om dit bedrag terug te krijgen.

Zeer lekker.goede verpakking.

Heel lekker fruit.wel zoet.zou daar veel toegevoegd suiker inzitten.ik zou die waardes graag weten want eigenlijk moeten we allebei suikervrij eten(pre diabeten) Kan dit eventueel met suikervervangers ook bij jullie gemaakt worden.misschien is dit een ideetje?we genieten er alleszins van.

Verse producten

Verse producten.

'goed

keurig verpakt en netjes bij aflevering

Vlugge verzending, verzorgd ingepakt, lekker produkt

Goed en lekker

Maar weet nog steeds niet hoe ik me punten moet in leveren er staat wel na een jaar verlopen vorig jaar ook al 300 dus graag hoe ,,,

De abrikozen nog niet geproefd, ziet er perfect uit en keurig verzorgd.

Prima.

Mooie producten voor een leuke prijs. Snelle levering!

Netjes een mail toen iets niet voorradig was..keuzes gekregen ...

Vlot geleverd en alles was vers.

niet 100%

Bij bezorging en evt. absentie nemen de buren voor elkaar pakketjes aan die dan op de trap worden gelegd. Nu moest ik mijn bestelling ophalen bij een verzamelpunt op de Ceintuurbaan maar ik prefereer het afleveren thuis, evt. via de buren. I.R. Meijers

Snelle en nette levering, goede prijsverhouding.

Veel lekkers

Lekker veel variatie en keurig verpakt.

compliment

mooi assortiment voor goede prijs en vlugge verzending. Toppie

Goede spullen en snelle levering

Mooie producten

Mooie producten, vlotte levering

Packaging could use some adjustment

The service was very fast, and the products are as expected(i.e. good quality). However, the packaging really threw me off. The bags are much too big for 250-gram quantities (could also do with smaller bags for 500-gram quantities).

Uitstekende noten, prima prijs

Lekkere noten en snelle leveriing, alles oké.

Goed en zeer lekker

Snel ,degelijk verpakt

Voor herhaling vatbaar.

Top service en kwaliteit

Top service, kwaliteit

Goede verzending .

Pakje is goed verpakt , met mooie zak/enveloppe

Alles prima in orde

Ik heb 1 pakket geprobeerd en heb mij daarop in de nacht behoorlijk ziek gevoeld

Na het nuttigen van dit product heb ik mij in de daaropvolgende nacht behoorlijk ziek gevoeld en overgegeven. Zodoende ben ik nog niet van plan om binnenkort een tweede maal de pijnboompitten te nuttigen. Met vriendelijke groet F. Porck