Vlotte levering

Vlotte levering

geweldig

Een zeer snelle levering een perfecte verpakking een geweldig product met een perfecte smaak.

Ervaring was heel goed. Ik bestelde tulbandmix en amandelspijs en had het de volgende dag al in huis, snelle service, zeker in deze drukke tijd!

Snelle levering, en lekkere verse nootjes

heerlijk en niet te duur

Kwaliteit is echt opvallend goed, en de prijs valt niet tegen, ik koop mijn noten en zuidvruchten voortaan hier :-)

Gied

Snelle levering en goede noten

Best service

gewoon heel goed

ben heel tevreden over jullie en over de verzending

snel en goed geleverd

1e keer besteld, ben tevreden

prima, vers en snel

Correct zaken doen.

Snel en goed.

Heerlijke producten

Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten. Heb gesmuld van jullie bonbons. Fijn dat de bestelling weer zo snel geleverd werd.

Heb een kilozak macadamianoten besteld als sinterklaaskado voor mijin zoon van 50. Hij is er dol op. Maar we gaan pas zaterdagavond sinterklaasfeest vieren en dan zal blijken hoe hij ze waardeert. Het was snel verzonden en goed verzorgd allemaal dus ik denk dat de smaak ook uitstekend zal zijin.

Prima kwaliteit

Speculaas mix van Frisia, spijs en amandelen besteld om gevuld speculaas te maken. Goed gelukt

De bezorging was verrassend goed en sneller dan aangegeven.

Ik heb voor mijn laatste bestelling lang op internet moeten zoeken naar het juiste besteladres, maar nadat ik dat had gevonden, was de bestelling snel klaar. Ik heb de eerste amandelen reeds geproefd: verrukkelijk.

Top aankoop

We ontvingen zeer snel een bevestiging van onze bestelling bij Nutamo en de levering via post.nl verliep vlekkeloos zodat we het pakket konden afhalen

Prima bedrijf

Bestelling was niet zoals het was,maar dat kan gebeuren natuurlijk.de oplossing was snel en eenvoudig,dat zie je en hoor je niet vaak..geweldig...en wat ze verkopen is ook nog super goed.jawel deze bedrijven bestaan nog:)(gelukkig maar)

Geweldige producten en snelle service.

Heerlijk

Snelle verzending, en het fruit wat ik bestel is elke keer van een goeie kwaliteit. Ook allemaal netjes verpakt.

Kwaliteit door wat overkomt als een sympathiek bedrijf.

De kwaliteit is goed. Maar ook de levering gebeurt correct en er zit altijd een bedankje en recept bij. Zelfs nu een leuk recepten boekje op wat er uitziet als ongebleekt papier! Duurzaam. Prima.

Too fresh to resist!

Very yummy organic dried fruit, and nuts! (I ate the whole bag of sour apricots in two days!) Delivery very fast too, and great to be able to find organic non-wheat flour, at reasonable prices.👍❤️

Ben heel tevreden

Ik gebruik al jaren Omega mix van een andere leverancier. Kwam toevallig op jullie website en het voelde al direct goed! Tot mijn vreugde zag jullie mix er goed uit en was blij dat de lijnzaad niet gemalen was.{oxideert gauw,} De prijs was ook voordelig.

Zeer vlotte correcte levering en kwaliteit hetgeen wat besteld was.

Naar tevredenheid zeer vlotte levering en de kwaliteit is prima. Lekkere smaken en goede verse producten. Dit bedrijf is aan te bevelen, ik denk gezien dit een familiebedrijf is ze constant een totale inzet hebben voor kwaliteit en services. Onze complimenten.

Top top

Top bedrijf

Super snel verzending en echt lekker chocolade bedankt