In een woord geweldig

Keurig verpakt geen enkele opmerking Groetjes Jan en Klaasje

Snelle levering. Lekker en gezond

de bestellingen zouden aanBpost moeten overgemaakt worden,dan kan men dat gaan halen als men bij de post voorbijrijd en hoef je niet thuis te zijn met het risico dat ze nog eens moeten terug komen groeten paul corbeels

Het kan niet beter

In een woord dik tevreden een 10

Quality products, quick delivery

Quality products, quick delivery

zeer tevreden

goeie producten en op tijd geleverd

tot nou toe bevalt het goed

Een breed scala aan notesoorten in de notenmix

Ik had melding gemaakt dat van mijn bestelling e.e.a. niet klopte en dat is ruimhartig goedgemaakt.

Goed assortiment en een goede service.

Voor het eerst wat besteld bij Nutamo maar het was zeker niet de laatste keer. Producten waren goed verpakt, vers en snel geleverd.

Snelle levering,goede spullen

Goede spullun en netjes

Geen enkele klachten over levering en spulluen

Authentiek verrast !

De noten zijn verrasend vers gebrand bij aankomst. Veel aanbod in de andere caregorieen. Veel afwisselende kortingen op hele assortiment wekelijks en met regelmaat leuke extratjes bij de bestelling. Ik bestelde en meerdere malen direct na eerste keer. Rick van Nutamo pakt dit top aan. Scherpe prijzen in tegenstelling tot andere aanbieders ....

super

alle bestellingen worden correct geleverd. en de kwaliteit is prima

ok

maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Prima producten en snelle levering

Prima producten en snelle levering

Snel geleverd, goede kwaliteit

Snel geleverd, goede kwaliteit

Heeeeeel erg tevreden

Alle producten waren super goed van kwaliteit,alles was super mooi verpakt,dank jullie wel aan het hele Nutamo team voor al jullie harde arbeid die jullie allemaal verrichten voor ieders bestelling.

Degelijk materiaal

Snel, keurig en natuurlijk super vers.

Ruime keus, al lang op zoek naar de schuimblokken roze met geel, online gezocht en kwam ik hier uit. Nette bezorging en de producten netjes verpakt. Hier gaan wij vaker bestellen. Ook voor andere producten

Ze zijn wel lekker. Alleen de paranoten vond ik een beetje te veel gebrand.

Snel bezorgd

Snel bezorgd en als verassing zaten er heerlijke nootjes bij.Ik ben helemaal tevreden en kan iedereen dit bedrijf aanbevelen. Heerlijke suikervrije snoepjes ook.Hartelijk dank.

Duur

Als ik zag wat ik voor zestig euro aan snoep had vond ik het w erg duur. Ook de bezorgkosten komen er nog eens bovenop! Wat wel leuk was dat er een leuke attentie bij zat in de vorm van een zakje nootjes. Maar op de markt was ik stukken goedkoper uit geweest.

Dat was een hele goede service.

De product was op tijd ingeleverd.