Bestelling Nutamo

Levering: bestelling correct uitgevoerd, goed verpakt en snel geleverd (zelfs eerder dan aangekondigd!). Slechts 1 opmerking…. Opvallend was dat deze keer in de aankondigings-email uitdrukkelijk stond dat er voor de levering moest worden afgetekend….(wellicht specifiek door de feestdagen en kans op gemiste leveringen?). Verhoogt dus kans op juiste aflevering en Dát is dus niet gebeurd….1x aanbellen en bestelling binnen in hal neergezet en weggereden. Jammer!

Amandelmeel is lekker om te bakken bij nutamo wat goedkoper Zou graag willen dat er meteen korting wordt gegeven dan een puntenstelsel ineens zijn ze niet meer geldig ☹️

Medewerkers zijn zeer attent. Uitzonderlijk in deze tijd!

Voor mijn lieve zwager die altijd voor zijn vrouw Sonja, de dochters en kleinkinderen klaar staat had ik voor Kerst de macadamia melange kado gedaan. Zijn reactie was de noten zijn overheerlijk. Een hele mooie smaakvolle variatie. Echt genieten.

Hygiënisch, snel en uitgebreide etiketten.

Als nieuwe klant blij verrast met de hele zending

Redelijk .

Had bestelling geplaatst maar die was niet meer helemaal op voorrraad . Dat kan gebeuren maar had daar door recht op een terugbetaling vh teveel betaalde . Het contact was beetje vreemd , kreeg op mijn vraag of het al terug geboekt werd dat het in de “ pipeline” voor de rest geen afz dus vond het raar. Effin na mijn tweede bericht kwam het goed. De artikelen zijn netjes verpakt en helemaal goed hoor daar is niets op aan te merken.

Uitstekend!

Snelle en goed verpakte levering. Werd correct afgeleverd op de aangegeven veilige plaats! Hartelijk dank!

Ruime keuze

Er valt veel lekkers te kiezen, snelle versturing en fijne hulp bij een probleempje bij de bezorging.

Snel en goede kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Uitmuntend

Top Heb alleen wat hulp nodig met die punten dat werkt niet ,dus dat zou wel een keer fijn zijn dat jullie dat regelen Verder is de kwaliteit top En het ziet er netjes uit

Heerlijke nootjes

Goed verpakt, snel bezorgd en goede kwaliteit

toffe firma

snelle correcte levering voor een goede prijs.

Lekkere verse noten

Lekker vers en netjes verpakt

Uitmuntend

Zoals gewoonlijk ook deze keer weer snel en goed verpakt geleverd de cashewnoten en gojibessen.

Lekker verse noten

Veel keuze, goede kwaliteit

Alles volgens afspraak!

Goed besteldysteem. Zeer snelle afhandeling en levering.

Goed product en snelle bezorging

Het product was goed en goed verpakt. De bezorging was ook snel

Netjes verpakt en snel geleverd

Netjes verpakt, snel geleverd

goede kwaliteit

lang gezocht naar het juiste product en bij Nutamo gevonden.

KEURIG op tijd en van kwaliteit

KEURIG OP TIJD EN VAN KWALITEIT

Prachtige producten

Alles ziet er mooi vers en verzorgd uit. Ook keurig verstuurd en goed ontvangen.

Goed en goed verpakt

goede verpakking en snel geleverd!

goede verpakking en snel geleverd!

Bestelling geplaatst en spoedig geleverd.

Al jaren een betrouwbare vriend

Al jaren bestel ik een flink pakket noten voor mijn kerstkoekjes, en iedere keer ben ik weer verrast voor de snelle levering van prima materiaal!

Over Nutamo

Nutamo is dé notenspecialist van Nederland en België!