Goed en goed verpakt

goede verpakking en snel geleverd!

goede verpakking en snel geleverd!

Bestelling geplaatst en spoedig geleverd.

Al jaren een betrouwbare vriend

Al jaren bestel ik een flink pakket noten voor mijn kerstkoekjes, en iedere keer ben ik weer verrast voor de snelle levering van prima materiaal!

Snelle levering.

Als boven

In één woord geweldig

Eenvoudig te bestellen, snelle levering en super kwaliteit.

altijd goed ge holpen

Mooie verpakkingsmaterialen. levering één dag er tussen zoals omschreven.

Hele goed producten

Goede prlducten, verzorgd verpakt

ik ben altijd blij met de bestelling

mijn bestelling daar ben ik heel tevreden over en wordt ook altijd op tijd geleverd.

het is goed

goed geregeld

Keurig .

Mijn ervaring ,keurig bedrijf. Levering -contact mail- prima . Verpakking keurig verzorgd. Heerlijk ,ik heb mijn tulband ,spijs en speculaas meel weer heerlijk in huis , dankzij dit dit bedrijf.

Vlot bezorgd en alles van prima kwaliteit. Verpakt in mooie papieren zakken met bovenin een handig sluitsysteem waarmee je de zak weer kunt sluiten

Smaakvol

Naast de kwaliteit van het product , heb ik een beloning om opnieuw te bestellen ..

Vlotte verwerking

Zie hierboven

Vers en snel

Goede noten en vers. Snelle levering.

snelle levering, goede kwaliteit en een lekker groot assortiment

levering is altijd mooi op tijd. Ook de kwaliteit van de bestelling is altijd goed. Genieten na ontvangst.

Altijd top

goed verzonden netjes verpakt

uitstekend

Goede verse noten en zaden. Heel fijn om het thuis gestuurd te krijgen Prijs/kwaliteit is in goede verhouding.

super

Super qnelle levering, vriendelijke heer van Post. Nl.

Een goede ervaring met een vriendelijke bejegening!!

Hallo, de producten zijn heerlijk; ik geniet met volle overgave van mijn 3 soorten kazen, muesli, studentenhaver en linde-honing. Zoals ik al zei verrukkelijk!!! Hartelijke groet van Liza uit hengelo ov. P.S. De honing heb ik weer vloeibaar gekregen hoor na een telefoontje met 2 medewerkers van uw mooie bedrijf, hartelijk dank hiervoor en tot de volgende keer! Mevr. Liza de Jager deJager.

Product en Levering zoals verwacht.

Waarom afgeleverd op 3,5 km afstand ipv, 500m, is mij niet duidelijk! Bij postNL

Goede service en goede kwaliteit

Snelle regeling op iets wat niet meer aanwezig was. Snelle levering en tot zover goede kwaliteit

Donkervoortlaan 24 3261 NE Oud-beijerland

Over Nutamo

Nutamo is dé notenspecialist van Nederland en België!