Super goed geregeld.

Fijn dat jullie meedenken en een super service! Medewerkers waren erg enthousiast over het borrelpakket.

Snel, goeie spullen en feestelijk

De pakketten waren supersnel geleverd, de producten zijn van goede kwaliteit, echt een feestelijk pakket!

Prima en prettig!

Maandag bedachten we dat het leuk zou zijn om ons team op donderdag te verrassen met een flesje wijn. En dat is gelukt! Zelfs ook de collega's in Belgie konden meetoasten. De fles was voorzien van een kaartje met een persoonlijk bericht voorzien van het logo van de universiteit. Dit dit allemaal in 1 dag geregeld kon worden was fantastisch. Veel dank voor het meedenken en de prettige en professionele samenwerking!

Mijn collega's en ik hebben genoten!

Nu we elkaar door corona een stuk minder vaak live konden zien, was de borrelbox van Van de bovenste plank een uitkomst. De box was feestelijk ingepakt en zat bomvol met heerlijke verrassingen. Ook de mogelijkheid dat je er een persoonlijk kaartje bij kon doen, was heel prettig. Voor herhaling vatbaar!

Leuk pakket en prettige samenwerking!

Van de bovenste plank heeft een heerlijk borrelpakket samengesteld, naar onze wensen wat betreft producten en budget. Communicatie verliep snel en goed. Alle medewerkers hebben het pakketje op hun thuisadres ontvangen op de gewenste datum. We bevelen Van de bovenste plank van harte aan voor het verrassen van een grote groep mensen.

Heerlijk!

De borrelplanken 'Van de bovenste plank' zijn super. Top samengesteld en een erg fijne service. Het is elke keer weer uitkijken naar de heerlijke hapjes van Van de bovenste plank!

Top geregelde catering!!

Op korte termijn zo’n kwalitatief goede overheerlijke borrelplank op tafel toveren. Ik kan alleen maar heel tevreden zijn. Enthousiaste gedreven liefhebbers en dat proef/zie je in alles terug. Kortom: Catering van de bovenste plank! Zeker voor herhaling vatbaar.

Ze hebben ons uitstekend geholpen!

We hadden een last minute aanvraag, waar andere zeiden dat het niet meer kon, kon het bij van de bovenste plan wel! We hebben onze interne collega's toch nog mooi kunnen verrassen. Heel tevreden met de service, het contact en het geleverde product.

Super snel en goed geregeld!

Voor een digitale bijeenkomst met onze medewerkers hebben wij de hulp van Jorik ingeschakeld. Wij ontvingen heel snel reactie op onze aanvraag, diverse mogelijkheden en in één week was alles, van aanvraag t/m bezorging aan huis bij alle 200 medewerkers (!), geregeld. Zeker een aanrader!

Van de bovenste plank levert maatwerk, vakmanschap én smaak

Zeer tevreden over het geleverde en het contact met Jorik Van de bovenste plank.

Super lekkere, (h)eerlijke borrelhappen! Just perfect :)

Voor mij was het de eerste keer dat ik voor mijn verjaardagsborrel heb gewerkt met Van de bovenste plank. Het is heel goed bevallen: fijne, lekkere happen van een uitstekende kwaliteit en mooi gepresenteerd. Kan het 100% aanraden!

Precies zoals vooraf besproken! Ontzettend goed eten, met liefde bereid, dat proef je!

Heerlijk Italiaans diner gehad, goed geproportioneerd, fantastische smaken, alles op elkaar afgestemd, iedereen heeft ontzettend genoten! Jorik is echt een topper met liefde voor het vak, en dat proef je!

Uitstekend.

Prima op tijd bezorgd, erg aardige man. Het was perfect erg lekker. Zelfs warm stokbrood. Voor herhaling vatbaar.

Fijne sfeer, professionele aanpak, goede kwaliteit hapjes, leuk en prettig personeel

Zeer leuke nieuwjaarsborrel gehad! Met de start van de borrel hadden de hapjes wat eerder geserveerd mogen worden en met iets meer frequentie. Maar kwaliteit was super. Jammer dat jullie eigen bier wat eerder op was, die viel in de smaak tov Heineken.

Volledige ontzorgd, flexibel en heerlijke borrelplank en cocktails

Van de Bovenste Plank heeft het eten en drinken verzorgd tijdens onze kerstborrel. Van de cocktailbar tot kleine gerechtjes in weckpotjes en een heerlijke borrelplank. Het schakelen met Jorik was zowel voor als tijdens het evenement heel prettig. Hij luisterde goed naar onze wensen en was flexibel in de organisatie en service. Na afloop van het feest was alles weer netjes opgeruimd en hadden we nergens meer omkijken naar. En dat allemaal voor een goede prijs. Top avond gehad zonder zorgen! Bedankt, zeker een aanrader.

Uitstekende kwaliteit en service!

De borrelhapjes zijn van uitstekende kwaliteit, service is top! Snelle reactie van het bedrijf en ze denken met je mee! Bezorging zoals afgesproken en na de borrel halen ze ook weer alles op. Ben erg tevreden over ze en is zeker een aanrader!

Heerlijke borrelplank!

wij bestellen deze planken regelmatig voor onze vrijdagmiddag borrels en ze zijn erg populair bij ons!

Wij hebben al een aantal keer borrelplanken bij Van de bovenste plank besteld. Het wordt keurig afgeleverd en opgehaald, en is zeer mooi gepresenteerd. Alle keren waren de planken een groot succes en iedereen heeft ervan genoten! Zeker een aanrader en voor ons na meerdere keren nog steeds voor herhaling vatbaar :)

Heel lekker en stijlvol

Van de bovenste plank heeft voor ons een diner verzorgd voor een groep van 40 man. De verschillende gangen werden allemaal erg stijlvol opgediend, het zag er heel goed uit. De gangen waren gevarieerd, uniek en goed op elkaar afgestemd. De avond zelf verliep ook erg vlekkeloos, door de goede voorbereidingen en ervarenheid van de kok ging alles helemaal zoals gepland. Wij zijn erg enthousiast en zouden Van de bovenste plank zeker aanraden als je op zoek bent naar stijlvolle en vooral heerlijke catering.

Uitstekend!

De borrelplanken Van de Bovenste Plank waren weer heel compleet. De mondvermaakjes, soep en quiches waren heerlijk. Voor elk wat wils. Zeker een ervaring die voor herhaling vatbaar is. Veel dank namens de medewerkers van de opleiding Bestuurskunde.(Hogeschool van Amsterdam)

Geweldig verzorgd!

Van de Bovenste Plank heeft op ons werk het kerstdiner verzorgd. Van begin tot eind (inclusief de communicatie) tot in de puntjes geregeld en echt héérlijk gegeten!

Inderdaad net het beetje extra

We hebben een bestelling geplaatst voor het pakket "Net het beetje extra" voor 25 personen. Alles werd netjes voorverpakt geleverd, inclusief labels met naam, zodat we eventuel vragen over de inhoud konden beantwoorden. De inhoud van het pakket sloot goed aan op de grootte van de groep. Iedereen was zeer te spreken over de hoeveelheid en de kwaliteit van de produkten. We hebben de inhoud kunnen gebruiken voor twee borrels vlak achter elkaar en bij beide gelegenheden zag ik de gasten genieten van de borelhapjes. Ook fijn dat bij levering een serveersuggestie gegeven werd (beschrijving en voorbeeld foto), zodat we niet overgeleverd waren aan onze eigen creativiteit.

heerlijk gegeten en prima service

Er was alleen geen kurketrekker bij de wijnflessen dus vandaar een 9 ipv een 10 ;)

Zeer geslaagd

Tijdens onze bedrijfs viering van Sinterkerst & nieuw hadden van de Bovenste plank gevraagd om een borrelplank(en) te bezorgen. Het werd op tijd, keurig met alles wat je nodig hebt om het mooi te presenteren en het smaakte heerlijk. Kaas, noten, ham, brood, hummus soorten... Top! Joost Schut Brightlot

Voor een boekonthulling van meer dan 150 personen hebben wij 'Van de bovenste plank' gevraagd om kleine borrelplankjes te maken voor op de statafels en wat grotere borrelplanken. De communicatie van tevoren was erg prettig, meedenkend en duidelijk. De borrelplankjes waren een 10. Dank je!!

Hé Romée, Dankjewel voor je reactie. Het was zeker een geslaagde middag!

Over Van de bovenste plank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.