Uitstekend.

Prima op tijd bezorgd, erg aardige man. Het was perfect erg lekker. Zelfs warm stokbrood. Voor herhaling vatbaar.

Fijne sfeer, professionele aanpak, goede kwaliteit hapjes, leuk en prettig personeel

Zeer leuke nieuwjaarsborrel gehad! Met de start van de borrel hadden de hapjes wat eerder geserveerd mogen worden en met iets meer frequentie. Maar kwaliteit was super. Jammer dat jullie eigen bier wat eerder op was, die viel in de smaak tov Heineken.

Volledige ontzorgd, flexibel en heerlijke borrelplank en cocktails

Van de Bovenste Plank heeft het eten en drinken verzorgd tijdens onze kerstborrel. Van de cocktailbar tot kleine gerechtjes in weckpotjes en een heerlijke borrelplank. Het schakelen met Jorik was zowel voor als tijdens het evenement heel prettig. Hij luisterde goed naar onze wensen en was flexibel in de organisatie en service. Na afloop van het feest was alles weer netjes opgeruimd en hadden we nergens meer omkijken naar. En dat allemaal voor een goede prijs. Top avond gehad zonder zorgen! Bedankt, zeker een aanrader.

Uitstekende kwaliteit en service!

De borrelhapjes zijn van uitstekende kwaliteit, service is top! Snelle reactie van het bedrijf en ze denken met je mee! Bezorging zoals afgesproken en na de borrel halen ze ook weer alles op. Ben erg tevreden over ze en is zeker een aanrader!

Heerlijke borrelplank!

wij bestellen deze planken regelmatig voor onze vrijdagmiddag borrels en ze zijn erg populair bij ons!

Wij hebben al een aantal keer borrelplanken bij Van de bovenste plank besteld. Het wordt keurig afgeleverd en opgehaald, en is zeer mooi gepresenteerd. Alle keren waren de planken een groot succes en iedereen heeft ervan genoten! Zeker een aanrader en voor ons na meerdere keren nog steeds voor herhaling vatbaar :)

Heel lekker en stijlvol

Van de bovenste plank heeft voor ons een diner verzorgd voor een groep van 40 man. De verschillende gangen werden allemaal erg stijlvol opgediend, het zag er heel goed uit. De gangen waren gevarieerd, uniek en goed op elkaar afgestemd. De avond zelf verliep ook erg vlekkeloos, door de goede voorbereidingen en ervarenheid van de kok ging alles helemaal zoals gepland. Wij zijn erg enthousiast en zouden Van de bovenste plank zeker aanraden als je op zoek bent naar stijlvolle en vooral heerlijke catering.

Uitstekend!

De borrelplanken Van de Bovenste Plank waren weer heel compleet. De mondvermaakjes, soep en quiches waren heerlijk. Voor elk wat wils. Zeker een ervaring die voor herhaling vatbaar is. Veel dank namens de medewerkers van de opleiding Bestuurskunde.(Hogeschool van Amsterdam)

Geweldig verzorgd!

Van de Bovenste Plank heeft op ons werk het kerstdiner verzorgd. Van begin tot eind (inclusief de communicatie) tot in de puntjes geregeld en echt héérlijk gegeten!

Inderdaad net het beetje extra

We hebben een bestelling geplaatst voor het pakket "Net het beetje extra" voor 25 personen. Alles werd netjes voorverpakt geleverd, inclusief labels met naam, zodat we eventuel vragen over de inhoud konden beantwoorden. De inhoud van het pakket sloot goed aan op de grootte van de groep. Iedereen was zeer te spreken over de hoeveelheid en de kwaliteit van de produkten. We hebben de inhoud kunnen gebruiken voor twee borrels vlak achter elkaar en bij beide gelegenheden zag ik de gasten genieten van de borelhapjes. Ook fijn dat bij levering een serveersuggestie gegeven werd (beschrijving en voorbeeld foto), zodat we niet overgeleverd waren aan onze eigen creativiteit.

heerlijk gegeten en prima service

Er was alleen geen kurketrekker bij de wijnflessen dus vandaar een 9 ipv een 10 ;)

Zeer geslaagd

Tijdens onze bedrijfs viering van Sinterkerst & nieuw hadden van de Bovenste plank gevraagd om een borrelplank(en) te bezorgen. Het werd op tijd, keurig met alles wat je nodig hebt om het mooi te presenteren en het smaakte heerlijk. Kaas, noten, ham, brood, hummus soorten... Top! Joost Schut Brightlot

Voor een boekonthulling van meer dan 150 personen hebben wij 'Van de bovenste plank' gevraagd om kleine borrelplankjes te maken voor op de statafels en wat grotere borrelplanken. De communicatie van tevoren was erg prettig, meedenkend en duidelijk. De borrelplankjes waren een 10. Dank je!!

Hé Romée, Dankjewel voor je reactie. Het was zeker een geslaagde middag!

Perfecte catering, alles tot in de puntjes verzorgd.

Ik had mede door de goede service van Van de bovenste plank, van Jorik en zijn team dus, een heel fijn feest. Goede hapjes, lekker Amsterdams ook. Ik ben erg tevreden.

Hoi Ada, Dankjewel voor je reactie. We hebben het heel graag gedaan voor je 90e verjaardag.

Zo fijn!

Vanaf moment van reservering, tot aflevering is alles erg soepeltjes verlopen. Presentatie is top en alles is tot in de puntjes verzorgd. Ik heb me geen moment zorgen gemaakt. Na de borrel alle lege bakjes weer terug in een krat en de volgende dag word het opgehaald.

Geweldig! Heel flexibel, goede kwaliteit en ontzettend vriendelijk!

Hartelijk dank voor de fijne samenwerking! Ik zou het iedereen aanraden om met jullie samen te werken. Heel graag tot de volgende keer.

Hoi Annelotte, dankjewel voor je lieve reactie. Wij hebben de borrel catering heel graag gedaan voor jullie. Ik wens je geluk en een mooie dag.

Mooi presentatie, goede producten

Enkel de tonijn met soja was iets te zout. Voor de rest op!

Goeie service en top kwaliteit.

Goede producten en snelle, persoonlijke service.

De producten zijn van goede kwaliteit en altijd vers. Daarnaast is de communicatie van het bedrijf duidelijk en de service uitermate goed en snel.

Borrelhappen om van te watertanden!

Perfecte borrelhappen van goede kwaliteit samengebracht op orginele grote borrelplank en dat samen met een zeer goede service. Chapeau!

Heerlijk, gezellig en betrouwbaar

Keer op keer zijn wij blij en tevreden met de goede zorgen en het heerlijke eten van Van de bovenste plank, super service!

Jorik en zijn team maakt zijn verwachtingen volledig waar

Wij hadden Van de bovenste plank ingehuurd voor een BBQ met 50 collega's. Velen gaven het compliment dat ze nog nooit zo'n goede BBQ hadden meegemaakt. In plaats van de gebruikelijke worstjes en sate's, een verassend en gevarieerd menu met o.a. gegrilde druiven met burrata, kippendijen met pancetta en salie, wilde zalm, heerlijke entrecote en vele salades. Alles in goed overleg met vooraf een duidelijke prijs. Op de avond bleef er nog een collega langer voor eventuele assistentie.

Vers, eerlijk en puur, met fijne vriendelijke service!

Een 100% vegetarische BBQ: VDBP durfde het aan. En hoe! Iedereen heeft genoten van de vers gemaakte smeersels, de diversiteit aan heerlijke dingen die van de BBQ af kwamen en de fijne salades. Complimenten ook voor de vriendelijkheid van de medewerkers, het meedenken, de flexibiliteit en de service. Het was bv. geen probleem om even een paar flessen extra achter te laten voor de laatblijvers ;-). Graag tot gauw!

Pluspunten

Heerlijk eten en drinken! Goed in wensen op maat en oog voor detail. Erg gastvrij, flexibel, en daarmee ontzorgend richting klant. Jorik Boerstal neemt verantwoordelijkheid voor de opdracht ipv "uurtje factuurtje".

Geen. Absoluut goede ervaring!

Pluspunten

Goede levering, alles netjes verpakt, goede kwaliteit producten, diverse selectie aan hapjes en smeersels.

Beetje weinig brood in vergelijking met aantal smeersels (pesto, tapenade etc).

Over Van de bovenste plank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.