Geweldige service

Altijd goed contact met Jorik, duidelijke communicatie, snelle vriendelijke en persoonlijke service. We hebben al meerdere malen geweldige borrel boxen besteld en ontvangen! Iedereen is altijd blij verrast!

Super vriendelijke service!

Ik had via een collega gehoord dat ik hier superleuke kerstpakketten kon bestellen omdat zij er goeie ervaring mee had. Ik heb contact gehad met Jorik, super vriendelijk, professioneel en reageert snel op mails en telefoon. Vanuit het team goeie reacties gehad van de persoonlijk aangepaste kerstpakket die zij hebben mogen ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede service en kwalitatief goed pakket

Voor het tweede jaar op rij bij Van de bovenste plank een heerlijk borrelpakket besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding, lekkere kwaliteit producten, prettig persoonlijk contact en heel goede service. Jorik en team bedankt weer en tot een volgende keer.

Hele fijne ervaring!

Fijne service van Jorik, die goed meedenkt en een mooi product levert.

Snel, duidelijk en overheelijk

De meeste pakketten zijn al geleverd en mijn collega's zijn nu al enthousiast hoewel ze moeten wachten tot de nieuwjaarsborrel met het nuttigen van de heerlijke producten. Snel en vlekkeloos verlopen en Jorik is altijd geduldig en reageert snel op mijn vragen.

Goede service, flexibel en super geregeld!

Het contact met Joris verliep heel prettig en vlot. Op korte termijn een mooi pakket op maat kunnen samenstellen. Joris denkt mee! Heel tevreden over de samenwerking en het resultaat; een prachtige box met fijne producten.

Leuke en onverwachte producten; vriendelijk, persoonlijk en snel

Van de Bovenste plank levert geen doorsnee borrelboxen; ze hebben producten die je niet snel in de winkel tegenkomt en geen standaard kerstpakketten. Alles is lekker van smaak, dat proef je direct. Bovendien is Jorik altijd bereikbaar of belt zeer snel terug. Je wordt vriendelijk geholpen en als je besteld heb je het met 3 dagen binnen, zelfs tijdens de drukke kerstdagen! Een aanrader voor de feestdagen, maar zeker ook door het jaar heen.

Uitstekend!

Zeer tevreden over de communicatie met Van de bovenste plank, goede en snelle service.

Goede service, leuk pakket!

Leuk contact gehad met Jorik die goede service verleend. Pakket was netjes verpakt en fijne producten!

Geweldige service en verzorgde pakketten!

Van de bovenste plank is een super fijn bedrijf om mee samen te werken. De communicatie met Jorik verloopt altijd erg soepel en hij denkt altijd goed mee en in oplossingen! Absoluut een aanrader!

Mooi pakket, fijne samenwerking en snelle levering

Een super verzorgde inhoud met een mooi gepersonaliseerde kaart erbij. Een absolute aanrader !

Zeer fijne samenwerking. Volledige ontzorging.

Wij hebben onze kerstpakketten laten verzorgen door VDBP. Erg handig, zeker nu steeds meer mensen vanuit huis werken!

De pakketten waren met zorg samengesteld en verrukkelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

Genietmomentjes zijn belangrijk

De planning voor feestelijke bijeenkomsten zijn onzeker hebben we geleerd. Nu we de online kerst pubquiz toch nog extra feestelijk konden maken door Van de bovenste plank een fijn borrelpakketje te laten verzorgen is onze bijeenkomst mede hierdoor een belangrijk genietmoment geworden. Wat een service.

De communicatie met Van de bovenste plank was echt top! We hebben samen een prachtige gift box samengesteld voor onze members. Heel erg bedankt voor jullie hulp en het snelle handelen in deze drukke maand!

Perfecte service en goede producten

Super goede dienstverlening, fijne communicatie en top producten!

Professioneel en klantvriendelijk, hoogstaande kwalitatieve produkten rechtstreeks van de boer.

Binnen 3 dagen een lekkere borrelbox voor onze medewerkers geregeld. Bijzonder klantvriendelijk en mooie produkten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Snel en servicegericht, mooi samengesteld kerstpakket in prachtige doos!

Wat een snelheid en servicegerichte communicatie. We ontvingen een mooi samengesteld kerstpakket in prachtige doos! Alles geheel volgens de afspraken.

Snel en vriendelijk geholpen

Wel wilden last minute een bestelling aan >100 mensen laten bezorgen. Door Jorik zeer snel en vriendelijk verzorgd.

Flexibel en met aandacht!

Van de bovenste plank denkt echt mee over het cadeau en is flexibel als het gaat over externe producten die erbij gaan. Producten zijn met aandacht gekozen en verpakt. Wat een cadeautje om te krijgen!

Door de nieuwe maatregelen moesten wij onze feestelijke meeting binnen een week van kantoor naar online verhuizen. We hebben Van de Bovenste plank gevraagd om een borrel box te verzorgen. Deze is ruim van tevoren bij iedereen bezorgd. De communicatie verliep vlot en hebben wij als heel prettig ervaren. De Borrel box zit goed in elkaar en is voor iedereen toegankelijk en is vooral ook erg lekker.

Geweldige service!

Goede, persoonlijke en snelle service. Zeer flexibel, kunnen snel leveren. Iedereen is iedere keer weer zeer enthousiast over de inhoud.

Het contact met Jorik is altijd heel fijn. Jorik denkt mee en komt met leuke voorstellen. Ook zijn de medewerkers heel klantvriendelijk en heeft de Van de bovenste plank service hoog in het vaandel staan. Een absolute aanrader!

Nooit meer ander borrelpakket

service is super, pakketten snel geregeld, wordt meegedacht met de klant, levering is snel en goed.

Intense en pure smaken!

Zelden zulke intense en pure smaken geproefd. De Bovenste Plank is een absolute aanrader!

Over Van de bovenste plank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.