Heerlijke lunch en goede service

Op korte termijn heeft Vandebovensteplank een heerlijke, gevarieerde en gezonde bedrijfslunch op locatie voor ons verzorgd! Het contact verliep soepel en Jorik dacht enorm met ons mee, super fijn.

Onwijs fijne communicatie en goede service!

Ik was twee dagen van te voren op zoek naar een cateraar. Nadat ik op de site van Vandebovensteplank een contactformulier heb ingevuld werd ik nog geen uur later terug gebeld dat ze mij konden helpen met glazen, drank en bartafels. Meer dan tevreden en we zullen vaker gebruik maken van hun diensten!

Exquise Culinaire Verwennerij: Bovenste Plank Catering Overschrijdt Opnieuw Alle Verwachtingen!

We hebben voor de tweede keer gebruik gemaakt van Bovenste Plank Catering voor ons evenement en opnieuw hebben ze ons weggeblazen! Jorik en zijn team hebben uitstekend werk geleverd door niet alleen heerlijke gerechten te serveren, maar ook door ons thema perfect te complimenteren. Het bijpassende servies dat Jorik had besteld, voegde echt iets speciaals toe aan de presentatie. De hapjes werden ter plekke prachtig opgemaakt, wat onze gasten enorm verraste en blij maakte. Bedankt Bovenste Plank Catering voor het leveren van een onvergetelijke ervaring voor ons en onze klanten! We kijken er al naar uit om in de toekomst weer van jullie diensten gebruik te maken.

Everything was great

Thanks a lot to the whole team. We were organizing our event in an extremely short deadline, and Vandebovensteplank worked magic. Beautiful presentation, amazing staff, attention to small details. Highly recommended!

Helemaal TOP!

De high tea die we voor de bewoners en personeel hebben georganiseerd was helemaal naar onze wensen. Wat hebben we ontzettend genoten. De bewoners vonden het heerlijk en de opmaak was werkelijk fantastisch. Zo smakelijk en zo gevarieerd, echt keus voor iedereen. Met hele grote dank namens de bewoners en personeel van de Poort

Totaal ontzorgd

Wij hebben last minute een lunch aangevraagd bij Jorik en hij heeft erg snel geschakeld. Wij hadden allerlei verzoeken waarin hij met ons mee heeft gedacht en vervolgens heeft hij dit keurig uitgevoerd. Wij hebben heerlijk gegeten en alles zag er verzorgd uit. Ook de kaartjes waar de ingrediënten op stonden waren erg fijn. Al met al, totaal ontzorgd.

Sterling Service

We recently ordered lunch from here and we were thoroughly impressed with the whole experience! Service as well as food was top-notch! Jorik was highly professional, friendly and efficient to ensure a smooth outcome and delivery for the catered lunch. We couldn't have been more pleased with our experience with Vandebovensteplank. I highly recommend them to anyone in need of their catering services and will certainly be using them once again for any forthcoming events! THANK YOU! :D

Alles was gewoon geweldig!

Jorik, George en het team hebben geweldig werk geleverd voor ons evenement (bijna 60 personen). De planning was zorgvuldig gedaan en alles verliep perfect. Eten was zo heerlijk en de bemanning was de beste ooit. Bedankt!

Top broodjes

Vlotte communicatie, op tijd geleverd, zeer goede broodjes. Ze passen zich aan jullie behoeften aan.

Heerlijke hapjes, drankjes, en een geweldig team!

Super service, fijn meedenken en heel flexibel

Mijn ervaring is heel positief. Ondanks dat wij tussendoor steeds aanpassingen hebben gemaakt, bleven ze meedenken en flexibel. Pakketten zijn netjes en goed verzonden. Onze kerstpakketten worden dit jaar weer daar geregeld!

Professioneel en lekker

Alles wat er beloofd wordt, wordt ook geleverd, met een professionele én persoonlijke aanpak.

Uitstekende verzorging van het Nieuwjaarevent!

Op aanbeveling van collega's hebben we gebruik gemaakt van de service van Jorik en zijn team. Het is ons uitstekend bevallen en we hebben de gasten voorzien in alles wat ze wensten! Het is fijn samenwerken met Jorik en zijn team. Ook erg blij met de culinaire invulling van het event die ik volledig heb overgelaten aan de Chef! Dank!

Heerlijk!

Heerlijke lunch gehad! Het menu bestond uit veel verschillende opties, waardoor er voor iedereen wat lekkers tussen zat. Super optie als je lunch wilt organiseren voor veganisten, vegetariërs, etc. Zeker een aanrader!

Prachtig opgemaakte en heerlijke hapjes voor ons walking diner

Super vriendelijke en spontane service, prachtig opgemaakte hapjes die wij tijdens ons kerstgala als walking diner konden serveren, veel variatie in vlees, vis, vega etc.

Prachtig kerstpakket weer verzorgd door Jorik

Bij het op zoek gaan naar een mooi pakket voor onze medewerkers komen we altijd weer bij Van de Bovenste Plank uit. Net even anders en van hoge kwaliteit.

Een hele fijne samenwerking!

De catering voor ons event is door Vandebovensteplank super verzorgd. Het team is meedenkend en flexibel in de voorbereidingen. De hapjes zijn van heel goede kwaliteit en de bediening is vriendelijk en servicegericht. Dat werd ook door onze gasten opgemerkt. Een hele fijne samenwerking!

Het was keurig verzorgd en afgeleverd. Heerlijke smaakjes!

Wederom prima service en communicatie!

We hebben voor de 2e keer gebruik gemaakt van de service van de "Bovenste Plank" voor een attentie voor onze collega's. Het meedenken en bewegen naar een passende oplossing voor ons is heel prettig verlopen. Er wordt snel gereageerd op vragen en er is een heel prettig contact! Zeker een aanrader!

Geweldige en fijne samenwerking

Dit was de eerste keer dat wij hebben mogen samenwerken met Vandebovensteplank voor een album release party en dit was zeer aangenaam. De service die jullie hebben geboden was zeer vriendelijk en professioneel. Wij kijken ernaar uit om vaker met jullie te werken! Liefs, Maria - BABA Management

Vlotte en directe benadering door Vandebovensteplank

We hebben voor dit jaar weer een leuk pakket, dankzij Vandebovensteplank. Heldere communicatie, korte lijnen en alles (plus een beetje meer) volgens afspraak.

Verzorging, Presentatie, Assortiment & Smaken ongewoon Uitstekend

Vandebovensteplank is van de bovenste plank als je voor een cateraar kiest die op alle vlakken uitblinkt. In elk opzicht kwaliteitswaardig om elk gezelschap te voorzien van een fantastische lunch of happen bij de borrel. Ook het persoonlijke aspect en begeleiding van de tot standkoming van de order, maakt het voor ons helder opnieuw voor VDBP te kiezen. Hartelijk dank Jorik & Team!

Een goede service!

Zorg voor uitstekende service, heerlijk eten en effectieve communicatie

excellent!

great communication and support

Denken met je mee

Heerlijk eten, goed verzorgd, ruim op tijd geleverd en bij het opstellen van de lunch denken ze goed met je mee. Zeker een aanrader!

Over Vandebovensteplank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.