Fijn contact en uitstekende catering

Het was prettig en snel schakelen met Jorik en zijn team. Heerlijke hapjes en goede service!

Heerlijke hapjes!

Wij hebben een hele goede ervaring met Vandebovensteplank. De hapjes zijn met zorg en liefde gemaakt en dat proef je! Een dikke 10 dus!

Volledig en top geregeld.

Als hotellier doe je de catering van je eigen feestjes natuurlijk zelf. Zo ook om de opening te vieren van ons nieuwe hotel, Dutch Design Hotel Vondelpark in Amsterdam. De operaties in de andere hotels lieten dat echter niet toe dus last minute op zoek naar een goed alternatief. Ik dacht, laat ik eerst een mail sturen met wat ik zoek dan weten we snel of het überhaupt kan of niet. Binnen 5 minuten hing Jorik al aan de lijn en na een uur had ik een fantastische offerte die ons exacte vertelde wat we uiteindelijk ook hebben gekregen. Op de middag van de feestelijke opening stonden er twee gepassioneerde horecatalenten die ons volledig hebben ontzorgd zodat we zelf gesprekken konden voeren met onze gasten, een rondleiding konden doen en zelf af en toe natuurlijk genieten van de heerlijke hapjes die ruim zijn rondgegaan. Jorik en team, ontzettende bedankt voor het snelle schakelen en de fijne samenwerking. Tot een volgende keer!

Fantastisch verzorgd met heerlijk eten, uitstekende service en oog voor elk detail.

Ik ben zeer tevreden met de service die de cateraar heeft geleverd tijdens onze zakelijke borrel op kantoor. De bediening was vriendelijk en deskundig, waardoor onze gasten zich direct op hun gemak voelden. De event manager was gedurende het hele evenement aanwezig en wist uitstekend in te spelen op onverwachte situaties. De hapjes waren stuk voor stuk heerlijk en luxueus, maar er was ook gedacht aan een klassieke bittergarnituur. De afwisseling tussen de verschillende hapjes was perfect en de hoeveelheden waren precies goed afgestemd op het aantal gasten. Na afloop van het evenement werd alles keurig opgeruimd, waardoor wij hier geen omkijken naar hadden. Kortom, het hele evenement was tot in de puntjes verzorgd. Ik kan deze cateraar dan ook van harte aanbevelen voor zakelijke evenementen.

Een bijzonder smaakvolle en gevarieerde borrelplank

Een echte aanrader om een borrel aan te kleden, de borrelplank van Vandebovensteplank. Het persoonlijke en gezellige contact is een enorm pluspunt evenals de flexibiliteit. De aankleding en keuze op de plank is perfect. Smullen geblazen!

Uitstekend, vriendelijk en snel geholpen!

Ik zat nogal in tijdnood en was vrij laat met het regelen van catering voor een client event. Jorik heeft me fantastisch geholpen. Hij dacht heel goed mee, was vriendelijk en snel. Het eten is precies op tijd bezorgd, zag er prachtig uit, was heerlijk en het was ruim voldoende. We gaan bij een volgend evenement zeker weer bij Vandebovensteplank aankloppen!

Super (snelle) service en verzorgd van een heerlijke lunch

Ondanks de last minute aanvraag, ben ik super goed geholpen met een catering op maat, fijne communicatie, levering iedere keer stipt op tijd en vriendelijk. We zijn helemaal ont zorgt en hebben heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.

Goede service en lekker hapjes!

Jorik is heel flexibel en de lekkere hapjes zijn op tijd bezorgd. Dankjewel!

Plezierig/Aangenaam

Duurzame producten, erg vol van smaak. De medewerkers vonden de vriendelijke benadering van het personeel erg prettig. Al om al heeft de bovenste plank bij gedragen aan een erg fijne zomer borrel.

Fantastisch eten met een personal touch.

Professionele cateraar, heerlijk eten, mensen met veel ervaring en een persoonlijke service.

Heerlijk eten en goede communicatie

De communicatie met Jorik verliep goed, en hij hielp goed mee in het bedenken van concepten voor onze lunch op kantoor. Het eten was lekker en het werd compleet geleverd met alles wat erbij nodig was! Aanrader!

Prachtige gerechten die bijdroegen aan het doel van het event

Jorik begrijpt het belang van goede F&B tijdens een event. In overleg met een externe sommelier werden de wijnen en gerechten nauwkeurig op elkaar afgestemd. Toen het menu eenmaal stond, was ook de presentatie om door een ringetje te halen. De gerechten waren meer dan voldoende, gevarieerd en ontzettend smaakvol. Bedankt!

Top geregeld. Zeer tevreden!

Voor een bedrijfsevent hebben we Vandebovensteplank laten komen. Super geregeld allemaal. Het was lekker, mooi opgemaakt en neergezet en zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastische avond tot in de puntjes georganiseerd

Wat fantastisch dat alles wat er nodig is voor een goed feest voor je wordt geregeld. Het eten was heerlijk, mooie smaken en combinatie van gerechten. De vegan gerechten zijn zeer de moeite waard. De aankleding paste perfect bij ons en al het personeel is enthousiast en zeer prettig om mee samen te werken. Jorik denkt goed met je mee om er samen iets moois van te maken en staat altijd voor je klaar. Complimenten voor de communicatie en samenwerking. Niets is te gek, behalve dan het eindresultaat.

Super service!

Ontzettend goed geholpen door Jorik voor een zakelijk event. Er werd erg goed meegedacht, communicatie was snel en duidelijk, bezorging volgens afspraak en de presentatie van de hapjes zag er erg goed uit. Zeker een aanrader!

Above and beyond

Excellent service, the team were so accommodating and such a pleasure to work with. The food was a massive hit with our group, client couldn't be happier. Would highly recommend

Super service en heerlijke broodjes/wraps/salades!

Erg tevreden over de communicatie en service Vandebovensteplank! De broodjes/wraps/salade op de dag zelf waren erg lekker en goed. Daarbij was de gastheer heel vriendelijk en gastvrij. Ik raad ze zeker aan!

Catering én service van hoge kwaliteit

Het contact met Vandebovensteplank heb ik vanaf het eerste moment als zeer prettig ervaren. Jorik is persoonlijk, professioneel, luistert naar de wensen van de klant en levert vervolgens producten van hoge kwaliteit. Ook waren zowel de presentatie als de logistiek tot in de puntjes verzorgd.

Ontzorgd en op hoog niveau

Fijn contact met Jorik gehad. Dacht goed mee en heeft een lunch van hoog niveau neergezet.

Snelle en goede service

Van de bovenste plank was flexibel en hebben last-minute kunnen leveren. Daarnaast waren de broodjes heerlijk en rijkelijk belegd. De bijgeleverde sapjes waren ook van goede kwaliteit. Top service!

Prettige vriendelijke service met smaakvolle kwaliteitsproducten

Het contact met Jorik en zijn team is heel prettig en ze denken vanuit ervaring mee hoe je een geslaagd event kan neerzetten. Met name dat drankjes, aankleding, menu-kaart en glaswerk allemaal door hen wordt verzorgd scheelt dit aanzienlijk in alle zaken die je zelf nog wil regelen. Tijdens ons evenement was het team Van de bovenste plank ruim optijd aanwezig en stond er binnen no-time een perfect aangeklede catering klaar. Deze bestond uit een rijk assortiment aan (non-)alcoholische drankjes en mooie hapjes. Een van de prettige momenten was dat Jorik tijden het evenement incheckt of alles naar wens is. Bij het champagne moment checkte hij bijvoorbeeld in wie als een glaasje aangeboden moest krijgen.

Heerlijk eten en drinken en top service

Super goed, leuke hapjes, snelle levaring

Wij waren erg blij met de borrelhapjes die wij bestelde afgelopen week. Alle hapjes zaten heel netjes in dozen verpakt. De hapjes lagen al op houten plankjes, dus je kon het meteen uit serveren. Ideaal dus!!

Zowel de verpakking als de inhoud fantastisch!

Van de inhoud erg genoten en wat nu blijft is de verpakking en daar kan ik nog lang van genieten!

Zoals altijd super

Van de bovenste plank heeft altijd een super service en heerlijk eten en drinken. De catering voor ons dinner event was een succes.

Nieuw-Zeelandweg 9 1045 AL Amsterdam

Over Vandebovensteplank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.