Goed geregeld!

Last minute nog een bestelling geplaatst. Deze werd keurig op tijd geleverd en er werd ook goed en snel gecommuniceerd. Zeer tevreden met de geleverde service en ook zeer tevreden over de kwaliteit van de producten!

Enorm genoten van de lekkere hapjes en goede service.

Binnen één mailtje en één kort telefoongesprek was alles uitstekend geregeld. Voor ons als bedrijf kwam het goed uit dat alles netjes voor ons uitgestald werd; we hadden er verder geen omkijken naar. Ik heb ook heel veel complimenten van collega's ontvangen over het eten. Nogmaals ontzettend bedankt!

Geweldig goed en snel geholpen!

Wij hebben dit jaar voor onze vaste klanten een duurzaam kerstpakket laten samenstellen door Jorik en we kregen lovende reacties van de mensen terug. 'Origineel en prachtig verpakt', waren de opmerkingen die vaak terug kwamen. Wij hebben een goede beurt gemaakt bij onze klanten :-)

Cateraar denkt mee, goede service, heerlijke hapjes en dranken.

Kortom een fijne ervaring!

Fantastisch pakket!

De gekozen producten die in het pakket zaten waren premium! Wij hebben ervan genoten

Vriendelijk en heel goed verzorgd

Voor onze nieuwjaarsborrel (75 personen) heeft Van de bovenste plank voor ons de catering verzorgd. Heerlijke hapjes, zowel vis, vlees als vega. Jorik en zijn collega werken efficiënt en netjes, zijn supervriendelijk en weten wat gastvrijheid is. Een aanrader!

Prachtig bedrijf, super klantgericht ingesteld

Wij kregen via VdBP kerstpakketten, helaas waren de flessen met vloeistof in de mijne opengegaan. Jorik heeft hier meteen actie op ondernomen door een nieuw pakket op te sturen, niet voordat hij persoonlijk contact met mij heeft gezocht. Wat mij betreft grote klasse! Dit tekent de betrokkenheid.

Klantvriendelijk & Servicegericht

Vriendelijke medewerkers met goede communicatie. Een aanrader! :)

Oprecht een hele fijne samenwerking

Jorik verzorgd al een aantal jaren mooie pakketten voor onze collega’s. Dit keer voor kerst. Hij heeft een aantal geweldige pakketten om uit te kiezen en denkt daarnaast graag mee om eventueel een ander passend pakket te maken, dan wel een variatie op het bestaande of helemaal iets anders. Niets is te gek! Ik vind het oprecht een hele fijne samenwerking, waarbij ook duurzaamheid/verantwoordelijk ondernemen belangrijk is. En, het belangrijkste: ik heb wederom blije collega’s! :-)

Ik las alle reviews van 'Van de bovenste plank', dit en de mooie verpakking heeft mij besloten toch contact op te nemen met Jorik. Alles wat ik gelezen hebt, heb ik zelf ondervonden. Ik had een week om de kerstpakketten te regelen en ik werd super geholpen, er werd meegedacht en ze waren ten alle tijden bereikbaar. Veel dank aan Jorik en zijn team! De kaartjes zijn ook prachtig geworden. Mijn collega's waren echt blij verrast! Helemaal top!

Aanrader! Snel geregeld en zeer leuke producten

Wij hadden een spoed order en dit is perfect opgepakt. Makkelijk, prettig en snel contact. De inhoud en het prachtige pakket zelf werd zeer enthousiast ontvangen door onze medewerkers.

Bellissimo!

Indien je opzoek bent naar een organisatie die ontzorgen als geen ander begrijpt - ben je bij Van de bovenste plank aan het goede adres. Fijne manier van communiceren, meedenken, all in pakket aanbieden, in house design + versturen én dit tijdens een van de drukste periodes van het jaar... Wij kiezen het liefste voor lange termijn relaties met leveranciers die ons nauw aan het hart liggen. Van de bovenste plank is hier zonder meer een voorbeeld van!

Super service!

De service is erg goed. Prettige, snelle, heldere en vriendelijke communicatie. Flexibel qua samenstelling van de pakketten, en ze zien er ook nog eens super mooi uit!

We hadden een bedrijfsfeest en alles ging geweldig, goede service, voortreffelijk en overvloedig eten, zeer attent personeel en altijd glimlachend.

Goed geregeld van Jorik!

We zijn erg tevreden, snel, meedenkend en lekker!

Super vriendelijk contact gehad

Pakketten zien er goed verzorgd uit, op juiste tijd geleverd. Bij De bovenste plank waren ze altijd bereikbaar voor mijn vragen. Top, kan niet anders zeggen.

Top producten met geweldige service..!

Top producten met geweldige service..!

Altijd leuk!

Door nood geboren (Covid)hebben wij Kerst Borrelpakketten besteld. Groot succes en blijft origineel. Omdat we het zo leuk vinden - ondanks het feit dat we elkaar weer 'zien', doen we deze Kerst nog een keer.

Topservice!!!

Jorik is altijd bereidt om mee te denken en zelfs op een vrij laat moment bestellen doet hij zijn best om dit te regelen. Echt top.

Origineel en gewoon leuk!

Uit nood geboren (Covid) hebben wij 2 jaar op een rij succesvol gebruik gemaakt van Van de bovenste plank. Voor het 3e jaar op rij gaan we er weer voor, gewoon omdat het heel leuk is.

Origineel en gewoon leuk!

Super service!

Super service, goede communicatie en mooi pakket

Super vriendelijk contact gehad

Pakketten zien er goed verzorgd uit, op juiste tijd geleverd en ze waren altijd bereikbaar voor mijn vragen. Top, kan niet anders zeggen.

Nieuw-Zeelandweg 9

1045 AL Amsterdam

Over Vandebovensteplank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.