Goed assortiment en vriendelijke verkopers

Ik koop graag bij Duetz omdat het assortiment bij mijn smaak aansluit. De verkopers zijn i.h.a. prettig en terzake kundig.

Uitstekende zaak. Klantgericht, aardig!

Zeer onlangs vier broeken gekocht. Snel en goed afgehandeld. Ik hou niet van lang passen enz. Dus uitstekende zaak voor mij.

Professionele service.

Erg goed!

De verkoopadviseur vond ik erg goed!

Ongeïnteresseerd

Ongeïnteresseerde medewerkers, meerdere keren ervaren Neem een voorbeeld aan Suit Supply

Beste heer Paul. Bedankt voor je feedback over onze medewerkers. Dit vinden we natuurlijk erg vervelend, want we willen dat je goed geholpen wordt in onze winkels. Zou je me meer kunnen vertellen over je bezoek? Ik zou graag kijken wat we kunnen verbeteren :).

Kleding naar mijn smaak en perfect geholpen.

Met enige regelmaat bezoek ik uw winkel, vaak geïnspireerd door de reclame die ik ontvang. Mocht ik een wens hebben die nog niet aanwezig is, dan word ik eventueel gebeld wanneer het artikel wel weer in de winkel is. Mocht ik een keer niet slagen, dan is dat geen punt. Volgende keer beter. Het personeel is voorkomend en helpt goed. Prettig zo'n zaak in Bilthoven te hebben. Het bespaart een reis naar Utrecht.

Professioneel en deskundig

Dit veld is helemaal niet verplicht. Ik heb die informatie gegeven die ik wil geven en dat lijkt me genoeg.

Kwaliteit is gewaarborgd

Deskundige en klantvriendelijke benadering

Een welkomen aanvulling van inleving op meerder vlakken.

Zeer correcte, deskundige hulp bij zoeken naar .........in Bilthoven waar wij kochten.

Prettig en persoonlijk

Mooie merken en betaalbaar, maar ook chique en voor gelegenheden Er wordt meegedacht met wat staat en goed combineert

Plezierig persoonlijk contact

De heer die mij heeft geholpen, dacht mee en dat vond ik plezierig. Ik ging wel met meer de deur uit dan gepland, maar ik heb er veel plezier van.

Een topwinkel

Goede kwaliteit, regelmatig goede aanbiedingen. Perfecte service in de zaak in Hilversum !

Goed en kritisch advies

Uitstekende advisering, waarbij de verkoper niet schroomde om kritisch advies te geven, zelfs in het geval dat het alternatieve product lager in prijs is.

Goede adviseur

Goed geslaagd dus tevreden

bijzonder en deskundig

Ik ben prima geholpen en geslaagd

Prima service en advies

Ik kom graag altijd even langs om te kijken of er interessante kleding/accessoires zijn. Wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen.

Makkelijk online te bestellen en mooi verzorgd pakketje

Heel jammer van de porto kosten (te hoog) die ingehouden worden bij het niet passen de broek! Dit is een reden dat ik niet meer zo snel voor jullie zou kiezen voor een online bestelling.

Prima winkel, klantvriendelijk en servicegericht en aardige mensen

Prima ervaring. Dank zij hun meedenken heb ik nu broeken met de gewenste 21.5 cm breedte van de broekspijpen. Hoef nu gelukkig niet in zo,n nauwe broek rond te lopen.

Goed geholpen en goede voorlichting.

De broeken die gekocht zijn voldoen helemaal aan de verwachting.

Uitstekende service en hoge kwaliteit kleding

Gastvrij onthaal, goede advisering

We vonden het heel plezierig, dat er niet zo heel strikt met de coronaregels werd omgegaan. De advisering was heel goed, voldoende alternatieven. Prima kwaliteit kleding.

Kan het beperken tot een woord: Goed!

Vriendelijk geholpen, servicegericht en ook nog geslaagd

Prima hoor...personeel laat je rustig snuffelen

Fijne zaak...leuke kleding...vaak weer andere kleding

Mooie winkel met top merk kleding

Ruime keuze merkkleding en prettig personeel en ongedwongen sfeer

Niet geheel naar wens

Helaas was de verkeerde jurk gestuurd. Was niet meteen in de gelegenheid om het artikel op te sturen. De jurk toch maar even gepast voor de maat en stond ook leuk. Dus niet meer teruggestuurd. Al met al prettig geholpen.