Service perfect, meedenkend

Service perfect, meedenkend

Fijne winkel

Super aardig personeel, genoeg aanbod van verschillende merken, snappen de marketing! Fijn ook dat je de bon direct in je inbox krijgt, geen papier gezeur meer.

Altijd goede service

Een kledingzaak waar service nog hoog in het vandeel staat

Prettig geholpen, goed assortiment

Prettig geholpen, goed assortiment

Ruime keuze en snelle bezorging

Duidelijke website, waarbij ik snel mijn keuze kon maken. Snel bezorgd en het paste ook nog allemaal.

Is altijd goed, en vriendelijk vakkundig geholpen.

Wij slagen tot nu toe bijna altijd. Vertrouwd, komen er al jaren.

Goed en vakkundig

Vrolijke verkoper, tijd en belangstelling. Kent zijn klanten! Top.

Prima máár...

Duetz Bilthoven heel goed!! Maar Duetz Zeist heb ik n minder prettige ervaring bij één vd verkopers vd herenafdeling jammer genoeg

Uitstekende service!

Erg fijn geholpen en zeer goede service.

Prima service, prettige bediening.

Deskundige medewerkers, goed assortiment

Gezellige en vakkundige hulp.

Verkoper heeft kennis van zaken en maten. Weet Zich terug te trekken als het moet en hulp te bieden, daar waar nodig.

Uitstekende herenmode zaak

Mooie collectie. Vriendelijk personeel dat goed adviseert.

Prettige koopervaring en prachtig pak

We gingen een pak kopen voor mijn zoon. Verkoper luisterde goed en speelde actief in op zijn wensen. Prachtig pak gekocht.

Middle of the roas

Laatste jaren is het assortiment, wijze van presentatie en de bediening in kwaliteit afgenomen waardoor ik niet meer voor Duetz omrij naar Bergen maar voor een lokale speler kies in Heiloo.

Beste John. Fijn dat je met ons meedenkt en bedankt voor je verbeterpunten. We gaan hier samen met ons filiaal in Bergen naar kijken.

Fijne winkel

De jonge man die mij adviseerde vond ik zeer voorkomend en goed!

Goed, snel en correct.

Niet meer zoals het waS

Ik krijg het idee dat het personeel totaal geen idee heeft van wat er in de winkel ligt Voorheen was het personeel veel meer gedreven en enthousiast Klant vriendelijk en kreeg je het gevoel dat het echt een speciaal zaak was Jammer! Verbeter puntje.

Beste Bernt. Hartelijk dank voor je reactie en voor je verbeter punten. Aangezien dit over belangrijke onderwerpen gaat, zou ik graag meer horen over je ervaring om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren.

Vriendelijke en deskundige bediening

Prettige ontvangst en goed advies bij het kiezen van de kleding.

Klasse!

Prima advies van personeel.

Goed gehumeurd geadviseerd

Kwam voor katoenen trui en ging weg met ook een zomer jack

Excellente service en keuzes.

Ik neem altijd mijn zus mee voor de juiste kleurkeuze en combinatie van kledingstukken.

Prima geholpen

Zo wel mijn vrouw als ik zijn vol lof over Duetz Prima geholpen bij de dames en op de heren afdeling chapeau

Zeer prettig

Linda is een prettige dame die snel snapte wat ik ongeveer zocht en met zinvolle en leuke suggesties kwam, maar ook voldoende ruimte liet om mijn eigen mening te vormen. Wat mij betreft is ze een waardige opvolgster van Wil, die ik erg gemist heb. Tot nu dan.

Mooie goede kleding met een nivo

Duidelijke structuur in uw verkoop systeem, goede verkoop lijn mooie kleding goede kwaliteit

Professioneel, goed advies en ruime sortering

Ik slaag al jaren bij Deutz. De sortering is zeer ruim, professionele hulp en goed advies. Ik kom altijd geslaagd naar buiten.