Ruim gesorteed / kwaliteit en goed personeel ( Dolf )

Ik wordt altijd goed / deskundig geholpen.

Zeer vriendelijke verkoper!

Altijd fijn om geholpen te worden door verkopers die veel plezier hebben in hun werk, goed om mee te maken!

Snelle service en goede kwaliteit

Zeer tevreden over de online bestelling

De bejegening was zeer correct

Zeer prettig

Goede kwaliteit

Ik koop veel bij U. Ik heb echter bij 1 pantalon een ritsprobleem. Deze is al een kker bij de naaister geweest. Rits is echter nog steeds zichtbaar.Vervelend bij alleen dragen van bv overhemd.

Goed en mooi spul

Altijd goed spul bij Duetz

Prima geholpen!

Dus heel tevreden klant.

Prima geholpen met inzicht

Tja, gewoon goed

Netjes en wat je mag verwachten.

Probleempje met een aankoop keurig afgehandeld.

Snelle levering goede service

Snelle levering en goede service. Ook het contact met de.klantenservice was goed.

Werd goed geholpen en direct goed advies

Zeer fijn

Altijd goed , in alle opzichten !!

Goeie mensen , goeie spullen

Heerlijk om weer te winkelen waar men alle tijd voor je hebben

Eerste zaterdag open op afspraak heerlijk

Voel me altijd gewaardeerd

Zeer klantvriendelijk

Slecht

Broek teruggestuurd omdat hij te klein was! 4,95 verzend kosten, prima geen probleem maar terug sturen was wat duurder inplaats van 100 euro wat de broek kostte! Krijg ik 92,70 terug gestort!! Schandalig dit verdiend geen schoonheidsprijs en zal ook zeker nooit meer bij jullie iets bestellen of kopen!

Excellent

Snel geleverd. Netjes verpakt.

Goed zoals altijd

Goede service, goede producten.

TOP

TOP

Excellent

Excellent, een goede bedrijf voortreffelijke service snel afhandelen van mij krijgen ze 10+ ga zo maar door.

Vriendelijk en deskundig geholpen door Ivar

Zie boven.

Verpakking was prima,maar de financiele afwikkeling duurde veel te lang!

Ik had een jasje teruggestuurd,en via Afterpay betaald, maar het duurde veel te lang voor Afterpay terugbetaald werd.

Slechte service

Broek besteld van 100, euro was te klein terug gestuurd en krijg 92,70 terug geboekt!! Dus 7,30 ingehouden! Snap dat jullie het zwaar hebben met de Corona maar dit is natuurlijk slechte service en zal ook zeker niets meer bestellen bij jullie!!

Altijd meer gekocht dan de bedoeling was. Desondanks zeer tevreden en uitstekend geholpen

Prima geholpen

fantastisch geholpen in Bilthoven. Super aardige mensen.

al heel lang dezelfde mensen. Altijd koffie en goed advies.