Fijne zaak, met vrolijke medewerkers!

Leuke kleding, mooi ingericht, relaxte bediening!

Heel prettig personeel en mooie kleding

Kom regelmatig bij Duetz. (door Corona wat minder). Altijd prettig geholpen en nette en mooie kleding. De laatste keer aantal korte en lange broeken gekocht, plus wat polo's. Helaas bij 1 polo komen al wat haaltjes, terwijl ik nergens ben blijven hangen voor zover ik weet.

Prima hulp!

Prettige hulp!

Goede service en kennisniveau

Goede service en kennisniveau

Heel goed. Aan te bevelen.

Snelle levering. Artikel in prima staat ontvangen.

zorgvuldig met mailings

aanvankelijk werden de items niet goed verstuurd en geretourneerde items niet teruggestort. alles is uiteindelijk goed afgerond.

goed geholpen, vriendelijke meneer

Helemaal goed, konden rustig kijken en goed advies

Top service, Top collectie, Top team!

Service 100%! Aanrader!

Ik wist wat ik hebben wilde . Dus er waren geen complicaties. Snel geholpen. Ik ben tevereden

prettige winkel en goed personeel!

Naar volle tevredenheid

Vriendelijk onthaal, professioneel advies.

Ik ben reeds jaren klant bij Duetz Zeist en heb daar altijd een zeer goede service ontvangen. Ik heb een vaste adviseur die met kennis van zaken en met inzicht in mijn smaak steeds de gepaste stukken adviseert, dikwijls aan interessante soldeerprijzen. Zeer gewaardeerd advies en prima service.

Leuke collectie, zeer goed geholpen

Goed advies gekregen en diverse stylen in de winkel. Zeer goed geslaagd op fijne manier. Zeer goede service

Super snel

Fijne website en vlotte afwikkeling Top !!!!

Positieve ervaring

Goede, vriendelijke, deskundige hulp bij het kiezen en adviseren

Goed en snel geregeld en bezorgd.

Goede ervaring met dit Duetz. Zowel online als in de winkel.

Prima klant bejegening

Goed en snel

Ik bestelde een aantal waardebonnen/giftcards. Kort erna werd in gebeld - of ik ze wellicht in drie losse waardebonnen wilde ontvangen. Prima, snel geleverd.

zie hieronder

Vriendelijke, correcte en deskundige service

Prachtige winkel en mooie kleding

Vriendelijk personeel

Prima ervaring, alerte verkoper die goed meedacht

Prima service, keuze in Bilthoven aanmerkelijk beter dan in Hilversum.

Snel en voordelig

Omdat het door mij begeerde artikel bij de firma Wahts/online niet geleverd kon worden (althans niet zonder interventie van een Wahts-medewerker) was ik op internet gaan zoeken waar dit artikel eventueel ook te verkrijgen zou zijn. Zo kwam ik terecht bij de fa. Duetz, een zaak die ik al kende omdat ik - als in Zeist werkzaam geweest zijnde Utrechter - ook wel enigszins bekend ben. Bovendien had Duetz dit artikel in de sale gedaan met een grotere korting dan Wahts zelf (althans op dat moment). Dat vastgesteld hebbend besloot ik direct bij Duetz te bestellen en met succes dus.

Dolf is fantastisch!

Top, vakkundig en gezellig.

Altijd zeer prettige ervaring en goede kwaliteit

Altijd zeer prettige ervaring en goede kwaliteit

Leuke kleding, goede adviezen, zeer vriendelijke bediening

Prettige winkel, wij voelen ons er thuis

Goed, helaas voor mij verkeerde keuze!

Mooie jurk, alleen stond deze mij niet!