Mooie kleding vlot geleverd!

Mooie collectie. Vlotte levering zaken in Hilversum en Bergen zijn ook aanraders.

in alle opzichten goed

In alle opzichten is mijn ervaring met de aankoop uitstekend.

Gewoon keurig

Geheel naar wens

Goede in informatie

Leuk nieuw merk

Jammer dat de oude verkoper niet echt op de hoogte was wat er in de winkel op voorraad was.

snelle levering en positief telefonisch contact

alles oke

Mooie keuze aan kledingmerken. Producten waren met aandacht en zorg verpakt en verzonden.

Klantvriendelijk en servicegericht

Servicegericht maar alle ruimte om eerst vrij je te oriënteren wat heel fijn is. Altijd prettig geholpen met goed advies!

De herenafdeling

Er was op dat moment een actie met polo’s, de verkoopster zei dat die voorbij was, een collega zei dat de actie verlengd was, bij thuiskomst op de folder gekeken naar de datum, de actie liep nog. Ze waren niet op de hoogte.

gewoon top!

Een hele prettige verkoopster met verstand van zaken, mooie kleding waar ik op de dag van de bruiloft van mijn zoon lof mee oogstte.

Fijne webshop!

Mooie jas voor een goede prijs. Omdat de jas later verzonden werd als op de site vermeld stond werd ik netjes van te voren opgebeld, en verteld de jas komt later en het komt daardoor. Verbaasd was ik, meestal hoor je niks en komt het gewoon later. Service! Bedankt!

Mooie kleding snel verzonden

Mooie kleding, snel verzonden. Betrouwbare webshop. Bij retour ook snel je geld terug.

Is goed

Is goed, snelle service

Bijzonder goed

Kan niet beter

Vriendelijk, en altijd de juiste aandacht en goede adviezen.

Je wordt altijd correct geholpen en je voelt je op je gemak.

TOP!!!!!!!!!!!

mijn favo winkel

Professioneel en vriendelijk personeel

Ruim keuze, goed advies door de verkoop medewerker, zijn niet alleen vriendelijke ook professioneel en ervaring

Ik slaag altijd bij Duetz

Ik slaag altijd bij Duetz

Fijne ervaring, service als van ouds!

Zulke service vind je bijna nergens meer... Heel fijn geholpen: de verkopers weten precies wat ze doen!

Uitstekende kwaliteit en service

Zowel de levering (volgende dag op zaterdag) als de afwikkeling van de gratis retour (geld binnen 3 dagen terug op de rekening) was fantastisch. Zeer tevreden over Duetz zijn online webshop!

Zeer goed!

Fantastische jurk, zeer goede pasvorm zeer snel in goede orde ontvangen.

prettig

prima geholpen

Prima prijs en goede service

Prima prijs en goede service

Slechte service

Na mijn bestelling een vraag, kreeg geen antwoord, pas na herhaaldelijk contact opnemen een klantonvriendelijke service. Ik koop er nooit meer iets.

Snelle levering,netjes verpakt en goede kwaliteit zeer tevreden