Heel slecht! Onbetrouwbare zaak…

Verkeerd product geleverd, retour gezonden. Nu na 2 weken geld nog niet terug gestort. Bij telefonisch contact zegt de dame begripvol te zijn maar er wordt geen actie waarneembare ondernomen.

Heel plezierig geholpen

Mooie truien en overhemden gekocht. 2 truien pluizen heel erg en dat bederft mijn plezier een beetje

Leuk aanbod leuke prijs snelle levering

Goede en prettige adviezen maar opvolging van kapotte rits kan beter

Trui gekocht Rits kapot Klacht gestuurd Geen antwoord nog

niets ontvangen

Wel betaald, niets ontvangen - Duetz maakt gebruik van DHL die 3 maal afspraak maakt en vervolgens niks levert. Geld zou worden teruggestort, nog niet gezien.

Gaten vallen in de dure coltruien

Heb twee coltruien in december 2022 gekocht en heb er twee moeten weg brengen naar de kleding reparateur omdat de naden en gaten er zo maar inkomen.

Ruim assortiment kwaliteitskleding

Ruime keuze in verschillende stijlen, hoge kwaliteit herenmode

Spullen retour een groot ellende!

Spullen retour gedaan, helaas weken erachteraan gegaan om mijn geld terug te krijgen. Niks van excuses! Tevens erg omslachtig systeem want je krijgt een dame aan de telefoon die niks kan betekenen en het door moet geven aan een afdeling die je als klant niet mag spreken!

Snelle levering Goed verpakt

Mooi en goede kwaliteit

Mooi en goede kwaliteit shirt gekocht met 40% korting. Prettige service en advies gehad.

Slecht retourbeleid en slechte klantenservice

Zit al bijna 2 weken te wachten op terugbetaling mbt de goederen die ik retour heb gestuurd. Heb op meerdere manieren contact gezocht, diverse keren gemaild , gebeld, via Messenger, 0 reactie. Bizar slechte ervaring met jullie, zodra dit opgelost is zal ik nooit meer online bestellen bij jullie.

Product-kwaiteit goed, logistiek minder!

Als je het niet te nauw neemt met de logistieke processen van Duetz of Adam, dan heb je een prima product. Maar er wordt aan logistiek-verbetering gewerkt bij beide ketens van Duetz als Adam. Het gaat uiteindelijk om wat je koopt toch?

Te veel e-mail

Mijn man is geen fan van winkelen. Maar doordat hij de juiste broeken kreeg aangereikt, werd dit winkelbezoek een succes.

Vanessa is een geweldige filiaalhouder.

Kom regelmatig in de winkel van Adam in Apeldoorn. Wordt altijd enthousiast ontvangen.

Uiterst slechte terugbetaling na terugsturen item webshop

Reeds meer dan drie weken geleden een item van de webshop ingeleverd bij filiaal Bergen, geen bewijs van inlevrring ontvangen ("dat doen ee niet"),daarna geen terugbetali g bedrag gekregen of ook maar iets gehoord. Zeer slechte dienstverlening!!!

Slechte service na aankoop producten

Eerts is het pakket kwijtgeraakt en daarna is uiteindelijk het goede pakketje met producten aangekomen maar zonder retourformulier. Na twee weken wachten moet ik deze nog steeds krijgen. Echt waardeloze after service.

Een mooie collectie en vriendelijk en vakbekwaam personeel

Ga met veel plezier naar Duetz, of het nu gaat om kleding voor mijn werk, vrije tijdskleding of avondkledin (smoking). Personeel is vakbekwaam, vriendelijk en neemt de tijd om je te helpen bij je kledingkeuze.

Is heel goed

Plezierige en persoonlijke service. Ruim en mooi assortiment.

Goed assortiment en vooral fijn en bekwaam personeel

Als prettig

De winkel waar ik wordt geholpen.

Al jaren kom ik er graag, het personeel weet hoe je smaak is en dat is prettig.

Beste kleding winkel

Ik koop al meer dan 20 jaar mijn kleding bij Duetz. Kwaliteit is hoog en personeel zeer vriendelijk

Mooie collectie snelle levering

Goede afhandeling van je bestelling mooie collectie

Alles klopt

Alles klopt