de keuze was snel gemaakt vanuit een zeer goede website

De website van Deutz werkt makkelijk. De bestelling werd snel verwerkt en binnen een korte tijdspanne werd de zending van de twee bestelde coltruien ontvangen. De coltruien zijn van goede kwaliteit. Makkelijker kan het eigenlijk niet worden gemaakt.

Snel en netjes geleverd.

Prima werkende website. Zoeken naar een product is makkelijk en eenmaal de bestelling geplaatst, de volgende dag geleverd.

Z Heel tevreden.

Correcte, snelle levering en afhandeling. Fijn om op de hoogte gehouden te worden van de stappen van levering.

Makkelijk, transparant, tijdig!

Fijne Site, fijne kleding, fijne winkel, fijne mensen

Waardeloos

Bestelling gedaan 2 overhemden kwaliteit niet goed Retour onduidelijk qua kosten Geen antwoord via Messenger Winkel retour niet mogelijk

wederom zeer snelle service!

Binnen twee dagen in huis

Uitstekende service en kwaliteit

Tot nu toe nog geen klachten gehad. Ik heb al een aantal keer besteld.

Vlotte, snelle en nette levering van mijn bestelling

Positief

Vlotte levering vanuit twee Duetz filialen

Duetz Zeist is een van mijn vaste winkels. Tijdens de zomeropruiming na de eerste lockdown had ik daar nog een leuk gesprek, waarin ik vroeg hoe het nu moest met de wintercollectie (geen echte reactie daarop trouwens). Intussen is duidelijk dat het moeilijk is geworden allemaal. Alle lof daarom voor de correcte levering in opnieuw moeilijke (en zelfs nog zwaardere) omstandigheden.

Perfect telefonisch door medewerker geholpen en bestelling is keurig verpakt ontvangen

De bestelde broek paste helaas niet maar de service was (in deze vreemde coronatijd) prima!

Verkeerde broek geleverd zonder oplossing

Verkeerde broek geleverd en niet in staat geweest de goede apart te leggen. Zonder tegenbericht geld teruggekregen. Niet handig aangezien ik nu niet anders kan dan naar een concurrent te gaan!

Snel en accuraat en vriendelijk

Heel prettige benadering bij aankoop vanuit de etalage in corona tijd ..

Kleding met beveiligingstack ontvangen

Na ontvangst gemaild. Moet zelf even naar de winkel die dicht is ivm lockdown. Trui is verder prima

Goed product

Zeer vriendelijk geholpen bij het doen van mijn internet bestelling.

Uitstekend, in product kwaliteit en service.

Gewoon goed, volgens afspraak en zoals voorgesteld

Zie boven

Voor het eerst online besteld, prima bevallen.

Beantwoord aan verwachtingen

Bestelling op tijd en keurig verpakt! Cavalero vest van mooie kwaliteit

keurig ontvangen . Pakketje was leuk ingepakt. Kende de webshop niet maar ga vaker bestellen .

helaas

L.S. Van de 3 bestelde artikelen kwamen er 2 totaal andere artikelen binnen. Ze kwamen zelfs niet in de buurt van wat ik besteld had. 3 e artikel viel gewoon "tegen ". Sneu voor Duetz maar ik voor mij, enkele dagen voor de kerst....... Alles geretourneerd +/- € 450,--. Jammer.

Hoewel een paar dagen later bezorgd , was alles uitstekend en het past allemaal

Probleemloos

Alles loopt makkelijk

Verzending was snel, superdry pul zoals verwacht.

Verzending tijdens de feestdagen was super snel. Pul was van goede kwaliteit.

zoals altijd goed

eerste keer van online bestelling, jammer bloes goede maat maar trui was niet in mijn maat, ga het binnen kort weer proberen.