Goede service zeer snel en netjes verpakt

Slechte service DHL

DHL zet het bestelde gewoon voor je deur. Of je thuis bent of niet.

Slecht

Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Telefoon wordt ook niet opgenomen, slechte service.

Snelle levering en eenvoudig omruilen via de fysieke winkel

Heel snel geleverd, mooi en efficiënt verpakt

Heel soepel verlopen, een dag na m’n bestelling was m’n pakketje al binnen. Goed en efficiënt verpakt )geen ‘waste’). Best naar wens

prima jas!

Heerlijke jas, sportief en funtioneel

Correcte en snelle levering. Mooie verpakking. In papier, dus milieuvriendelijk

Keurig verzorgd, voor herhaling vatbaar

Zie boven

Voor de tweede keer was de bestelde en afgerekende broek niet meer voorradig

Niet goed.

Zeer slechte services

Voor het eerst via de website van Duetz besteld en zal dat niet snel meer doen. Allereerst werd de broek niet dezelfde werkdag nog verstuurd, maar pas na 3 - 4 dagen. Na de Kerst kwam de verkeerde broek binnen. Ik heb hierover gebeld, maar kreeg iemand die er niet vanaf wist. Een collega die daarover ging was er niet en zou terugbellen. Op mijn vraag wanneer dat zou gebeuren, wist deze meneer geen antwoord. Tot op heden niet teruggebeld en de juiste broek niet ontvangen. Fouten kunnen gemaakt worden, maar los ze dan wel op een adequate en klantvriendelijke manier op.

Vriendelijk en deskundig

Meerdere malen bij Duetz geweest. Wordt er altijd zeer deskundig en vriendelijk geholpen!

Geen enkele opmerking

Snel geleverd en netjes ingepakt. Product voldoet aan de verwachting

Snelle verwerking ook als er geruild moet worden

Heel goed1

Wel jammer dat we terugmoesten om de beveiligingsbadge te laten verwijderen...

Mooi kwaliteit snel geleverd

Snelle levering van de kleding , en snelle afwikkeling van de retour gezonden items

Product zoals omschreven

Afspraak niet nagekomen

In een mailing werd gesuggereerd dat ik kon bestellen zonder verzendkosten. Toen ik bestelde moest ik wel verzendkosten afrekenen. Dat heb ik gemeld en toen werd mij verteld dat ik een waardebon zou ontvangen. toto op heden heb ik die nog niet mogen ontvangen. Jammer, gemiste kans.

Netjes verzorgde zending maar informatie bij producten op de site is echt te summier

Mooie kleding en goede kwaliteit

Wat je ook koopt, de kwaliteit is goed.

Geen levering, geen reactie

Na betalen en bestellen is het product helaas nooit verstuurd. Klantenservice reageert helaas ook niet. Vreemde gang van zaken daar.

Correcte levering

Vakmensen en klantkennis

begrepen vraag en vulden deze goed in

Fijne kledingsite

Goede ervaringen tot nu toe

Top super snelle levering.

Snel, verzorgd!

Opvolging is top