Vriendelijk en deskundig

in 1 woord: prima

Prettig en enthousiast geholpen

Prettig en enthousiast geholpen

Gewoon super klantvriendelijk

Uitstekende kwaliteit en snelle bezorging.

Het bestelde was perfect volgens de foto's en beschrijving.. het bestelde was er binnen de gestelde tijd.

Geheel voldaan aan mijn verwachtingen, prachtige jas.

Goede omschrijving op de site, snelle levering en prachtig verpakt.

Groot assortiment prima service,betrouwbaar, goede kwaliteit

Helemaal goed!

Je moet dit soort velden niet verplichten. Snel wijzigen anders is dit mijn laatste ingevulde anquete

Goede kleding, smaakvol. Afwerking soms minder

Bij een winterjas die ik on line besteld had, zaten alle knop los

goeie adviezen

mooie en nette kleding voor mijn werk

Goede service, beperkte collectie voor klassiek grijs pak of blazer

Goed geholpen. Ik zocht een klassiek grijs pak, keuze was beperkt. Ook in de categorie donker blauwe blazers beperkte collectie.

In gepaste sfeer inkopen doen

Goed gesorteerd en in de uitverkoop goede prijzen

Uniek en persoonlijk

Begin dit jaar heb ik mijn trouwpak uit de kast gepakt met schade in de kraag door een mot. Na 2 jaar van corona had ik geen service meer bij de winkel waar ik mijn trouwpak gekocht. Omdat ik toen plaatselijk ben gaan kijken, kwam ik uit bij Duetz Bilthoven. Alle vriendelijke werknemers, maar vooral Dolf hebben mij met heel veel kennis en service geholpen. Na veel denkwerk en gepaste oplossingen, hebben we mijn originele pak weten te herstellen! Onze trouwdag is absoluut gered door Duetz Bilthoven. We zijn ze ook heel erg dankbaar!

Echt supersnelle correcte levering net zoals de kwaliteit van de kleding.

persoonlijke aandacht is fijn

prettige winkel met mooie collectie

Slecht

Eagle & Brown is een mooi label. Maat was te groot. In het vooruitzicht gesteld dat binnen twee weken opnieuw het merk in jeans. Nu alleen chino’s. Waardeloos. Alternatief Denim veel en veel te prijzig.

Helemaal top

De bestelling werd keurig verpakt, binnen de aangekondigde levertijd, bezorgd.

Aardige medewerkers en goed geslaagd!

Ruim assortiment en prettige medewerkers!

Mooie kleding, bezorging duurde wel lang

Prima shop, leuke kleding. Bezorging duurde wel lang, zeker als je gewend bent dat na bestellen de volgende dag bezorgd wordt. Retour sturen en geld terugstorten allemaal prima verlopen.

Een 100-jarig bestaan onwaardig.

De maat van de Chino Vintage S19 klopte niet met het maat advies op de webside van DUETZ. Hij was te klein en zat te strak. Ik heb hem drie weken geleden volgens de ingesloten voorschriften met DHL teruggestuurd. Daarna bleef het oorverdovend stil. Geen ontvangstbericht of terugstorting van het aankoopbedrag.

kwaliteit prima

Helaas liep mijn bestelling bij Duetz vast. Dit is uiteindelijk netjes snel opgelost. Ik kon dezelfde kleding opnieuw bestellen en kreeg deze snel thuis. Prijs kwaliteit van kleding prima. Dus ondanks de aanvankelijke problemen een goed eindresultaat!

Klantvriendelijk

Omruilen goed geregeld

prima winkel

Mooie collectie, en vriendelijke service

Geweldige service

Prima persoonlijke service, goed assortiment