Fantastisch geholpen

Het was een ervaring op zich hoe goed ik geholpen ben. Last minute zocht ik trouwkleding. Had al wel een jasje en schoenen en ben zo geweldig geholpen. Heel Persoonlijk met echte kijk op stijl!

Foto's op de website mogen wat duidelijker en retour afhandeling duurt te lang

Mooi vest besteld, maar het breisel bleek veel grover dan ik op de foto's kon zien. Het is en blijft lastig bij zwart, maar dit had duidelijker gemogen! Vest dus helaas retour gestuurd. Dat is afgeleverd op 3 april in de Meern maar ik heb nog niks gehoord. Geen bevestiging van ontvangst....niks.....Dat mag beter! Toch niet geheel negatief, want de Duetz winkel in Zeist vind ik geweldig! De webshop & afhandeling mag beter.....

Bestelling keurig en op tijd ontvangen.

ik ben vol lof over aanbod en vooral ook de service

ik ben steeds prettig bejegend en van advies voorzien

Plezierig

Aardig meedenkend Er is niet altijd voorradig wat we zoeken Geeft niet, dat is voor het terugkomen

Dolf is een kanjer. Topverkoper

Niets

Kleur komt niet overeen

E kleuren op de site en in het echt vallen tegen

Mooie kleding, prachtige shop en deskundig advies

Breed aanbod aan mooie kleding, zowel pakken, combinatie’s en vrije tijds. Prettige en duidelijk shopindeling. Professioneel advies.

Snel

Prima begeleiding en deskundigheid!

Bediend door een volijverige immigrant, die mijn grote sympathie verdiende door de voortreffelijke wijze waarop hij probeerde adequaat in te gaan op mijn wensen! Mijn complimenten voor Duetz die zo’n positief gemotiveerde werknemer de kans geeft te integreren in onze samenleving! Een kleine hint: na het nuttigen van de maaltijd wel even een pepermuntje als desert toevoegen! Ben zeer tevreden ook over de aankoop! Drs. G. van der Meij, Bussum.

Mooie zaak

Mooie kleding en aardig personeel!

Kwalitatief goede kleding

Kleding is goed draagbaar en modern klassiek

Verrassend

Ik was op zoek naar pak. Niet zoeken en eindeloos passen maar in 1 keer de juiste maat, HEERLIJK !!

Vlotte draagbare en betaalbare kleding

Leuke kleding en goed wasbaar

Prima zaak goede bediening, kortom aanrader!!

Leuk geholpen en mooie spullen

de kleding is goed afgewerkt en zit prettig

goed van kwaliteit

Prima geholpen

Vriendelijke dames, behulpzaam. Leuke zaak om te shoppen.

Hoge kwaliteit

Voor mijn basis outfit koop ik vaak dit merk omdat de pasvorm goed is en goed blijft

Duidelijk, overzichtelijk en goede service in de vorm van communicatie. Kortom aanrader!

Prima, snel en keurig verpakt

Prima snel en keurig verpakt

Goed advies en leuk geholpen.

altijd denkt men mee

altijd hartelijk ontvangst en men denkt altijd mee dit alles op een heel prettige manier.

Een gevarieerd kledingaanbod van de beste kwaliteit!

Prettige bediening met goede adviezen.

Altijd leuk geholpen

Prettig en terzakekundig geholpen door Dolf!

Vriendelijke en deskundige medewerkers, goed assortiment

Compleet aanbod in mannenmode, zowel casual als business. Attente verkoopmedewerkers met verstand van zaken.