Zeer tevreden!

Geweldige verkoopster (mw Jansen) die alle mogelijke moeite heeft gedaan om leuke kleding voor mij te zoeken. Zij heeft mij al vaker geholpen. Ik vind haar zeer deskundig en enthousiast!

Prettige manier van hulp bieden bij het zoeken naar het kledingstuk.

Fijne winkel

Deskundige hulp in Bilthoven

Vrindelijke en kundige verkoper bij het kopen van mn Jacob Cohen broek.

Goede keuze én kwaliteit.

De kleding van Duetz is ruim in keuze, mooie kwaliteit en voor iedere kledingkast een aanwinst.

Altijd plezierig en goed Geholpen

Retour betaling duurt zeer lang tov andere winkels

Kleding besteld, bijna 5 werkdagen op gewacht voor de levering,vervolgens verkeerde kleur geleverd en als klap op de vuurpijl kan je ook nog eens 3 weken wachten op de terug betaling

Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen.

Prettig en professioneel geadviseerd door Dolf! Dat samen met mijn vader!!!!

Zie onderstaande vraag

Uitstekende service met aandacht voor de klant

Uitstekende service! Zeer klantgericht en erg aardige en behulpzame personeel. Ga zo door

Altijd super

Er is geen beschrijving nodig, de ervaring is al genoeg. Dolf en zijn team

Fantastische service. Toen onze bestelling niet meer op tijd via TNT geleverd kon worden, werd het pakket door een medewerker bij ons thuis bezorgd, in cadeauverpakking! Nogmaals hartelijk dank.

Geweldig geholpen

Uitstekend geholpen door medewerker met gevoel voor humor, gevoel voor stijl en die goed de balans weet te vinden tussen helpen en even naar de achtergrond gaan, zodat je kleding op je kan laten inwerken.

Goed geholpen, en snelle nalevering

vriendelijke mensen bij Duetz!

De bestelde kleding bleek voor mij niet te kloppen qua maat. Ruilen was online al geen enkel probleem maar de verkoopsters in de winkel waren ook zeer hartelijk en behulpzaam

Uitmuntende service

Uitmuntende service en aan de telefoon erg vriendelijke en behulpzame behandeling.

Zeer tevreden, zie hieronder

Het zit lekker en draagt dus lekker, ik ben dik tevreden! De kwaliteit is prima, ik ben er blij mee!

Snelle nette levering

Keurig verpakt waren de truien. Truien zelf mooie kwaliteit, mijn man is er blij mee. Duetz kleding zeker een naam om te onthouden.

Twee mooie polos gekocht

Aardige mevrouw die mij geholpen heeft.

Zeer klantvriendelijk !!

Wat is het fijn als je een poos geleden wat Gevraagd hebt ,en dan de eerst volgende Keer dat je komtde verkoper er zelf op terugkomt , dat noem ik klantenbinding ,goedgeheugen !! Mensen met passie voor hun werk en vakkennis !!

sinds jaren weer een goed gevoel bij Duetz

Eerlijk gezegd had ik de laatste jaren niet meer het goede gevoel bij de firma Duetz maar mijn laatste bezoek (sinds maanden weer) was een verademing. ik werd geholpen door een man van middelbare leeftijd die verstand van zaken had en de moeite nam om mij uitgebreid te informeren. dit voelde weer als die warme deken.... de vorige bezoeken waarbij ik overigens ook niets kocht viel mij de nonchalance van het sales team op en miste ik de persoonlijke aandacht en enthousiasme binnen het Deutz team. hier zal vast en zeker aan gewerkt zijn of heb ik het mis??

excellent

De verkoper wist weer precies wat ik wilde hebben, echt een aanrader, deze "op maat gesneden" persoonlijke benadering.

De verkoper was: klantvriendelijk deskundig (wist meteen welke maat ik had en wat bij me paste; mouwen te lang en deskundig op maat laten vermaken). uitstekende service (liet het bestelde bij mij thuis berzorden, daar het voor mij moeilijk was om de zaak nog eens te bezoeken).

Altijd tot volle tevredenheid gewinkeld

Al 43 jaar koop ik mijn kleding bij DUETZ en ben nooit teleurgesteld in de aankopen en de deskundige hulp bij het aanschaffen. Vriendelijke mensen zijn bereid te helpen met de juiste maat, de juiste kleur en het eventueel pas maken van de kleding. Voor mij krijgt Duetz en 10.

Teleurstellend

Bij thuiskomst lag er een kaart in de bus met 25% korting. Hier had de verkoper mij op moeten wijzen, slecht