Niet echt goed

Levering van producten lieten bijna week op zich wachten, zonder dat dit bekend was op voorhand. Bij 1 van de truien schoten de naden los bij eerste gebruik en op 3 plekken Reactiesnelheid en vriendelijkheid van de klantenservice in eerste instantie niet ok. (Moeilijk bereikbaar, onvriendelijk). Uiteindelijk door andere medewerkster wel goed geholpen

prettige winkel en ruime keuze

Je wordt er goed geholpen

Fijne winkel

Tijdens de aankoop prima geholpen, maar financiële afwikkeling na retour, erg rommelig. Ik heb zelfs geen aankoop bon meer.

Snel en accuraat verstuurd alleen jammer dat de vervoerder dit vaak verprutst

Snel en accuraat verstuurd alleen jammer dat de vervoerder het meestal verprutst door pakketten niet af te geven en dit gelijk naar de opslag brengt waar je een week de tijd hebt om het pakket te halen maar dit in de verkeerde postbus doen

Op plezierige wijze geholpen aan nieuwe kleding.

Twee hulpvaardige verkoopsters hebben mijn vrouw en mij te woord gestaan en geholpen diverse kledingstukken uit te zoeken

Slechte foto’s, traag sn geen communicatie

Echt eens maar nooit weer. Eerste pakket kwam vlot maar product was anders dan ik dacht. Slechte foto. Tweede pakket kwam niet, twee mails van mij en geen enkele reactie. Gebeld, iemand gesproken en zakelijk afgehandeld. Geen sorry. Na drie weken kwam dit pakket bij mij aan. Bizar. Als je geen tijd hebt om je bestellingen af te handelen en met klanten te communiceren kan je beter geen webshop hebben denk ik dan.

Kwaliteit en prijsverhouding ok

Ok

Ben verslingerd aan het maatsysteem van Gardeur

Hoef nooit meer lang te passen. Wel heeel jammer dat de winkel in Heerhugowaard nu gesloten is. Hoop dat die ooit weer opengaat.

Erg goed

Net een beetje extra

Attente medewerkers!

Dankzij zeer attente medewerkster kreeg ik precies de coltrui die me voor ogen stond.

Hilversum | deskundigheid en aanbod

Het Duetz aanbod sluit prima aan bij mijn wensen voor werk en vrije tijd. Deskundige hulp in de winkel is een must voor het vinden van passende kleding .. en is altijd te vinden in Hilversum.

Voor de beste adviezen en de mooiste kleding.

Na je wensen kenbaar te hebben gemaakt wordt actief meegezocht naar de beste keuzes.

correcte afhandeling

levering conform afspraak, helaas bleek artikel niet geschikt, retour correct afgehandeld, teurgbetaling volgens informatie op website uitgevoerd

ma eerste werkdag.

De verkopende medewerkster beleefde haar eerste werkdag toen ik op zoek was naar een mooie broek. Beetje nerveus misschien maar ze heeft me prima geholpen aan een perfect zittende broek. Die ze overigens ook nog eens van een paspop moest halen. Fijn personeel en een hele mooie winkel.

Correct en op tijd

Goede kwaliteit kleding en zoals gezegd: correct geleverd en op tijd

Een goede kledingwinkel en zeer goede bediening

Ga zo door, succes.

Ervaring is goed mho kwaliteit/assortiment

Helaas heb ik een (heren)maat "small", hetgeen mijn kansen beperkt....

Goede en vakkundige bediening en prima kwaliteit

Zoals boven omschreven

Correct en prima uitstraling

Kwaliteit

Prima keus, zeer voordelig en goed bezorgd

uitgebreide keuze in Tenson jassen, zeer voordelig en keuze uit alle maten.

betaling bij aanschaf gaat snel, terug betalen en reageren op restitutie verzoek gebeurt traag,niet

zoals hierboven. er volgt geen verder reactie op restitutie verzoek ondanks toezegging.

Retour zending wordt slecht opgevolgd

Heb al meer dan 14 dagen geleden mijn bestelling geretourneerd en tot op heden taal noch teken vernomen. Bovendien had ik aangegeven dat de maat niet klopte. Dan zou je toch mogen verwachten dat je wordt gecontacteerd met de vraag of ze de juiste zouden moeten opsturen?

Prima ervaring

alles okay