Je wordt uitstekend geholpen, assortiment mag iets meer trendy

Goede moderne winkel, er wordt niets opgedrongen. Goede adviezen, assortiment is aan de behouden kant

Matig

Op de website matige omschrijving wat betreft pasvorm en kwaliteit. Ik dacht dat altijd vermeld moet zijn de toegepaste materialen. Dit geldt dan wel voor overhemden ( bv 100% katoen) maar dan weer niet voor een colbert (bv wolmengsel). Ik wil weten wat de samenstelling is. Pasvormen is ook een grap. Klopt weinig van. Ook al die loze kreten, tailored fit, comfort fit etc etc. Bij comfort fit denk ik aan iets dat comfortabel zit en niet iets nauwsluitends. Ik weet wel dat dat aan de merken ligt maar doe daar niet aan mee svp. Bv overhemd NZA Upper Mangatawhiri regular fit besteld in XL,, een kind van 12 kan er net in, klopt niets van. Verder mag het versturen wel wat sneller.

rustig en goed

Beveel geen winkels o.d. aan. . Als het toch niet goed gaat ook geen gezeik...

Snel geleverd!

Goede kwaliteit

Bij de jassen zijn de maten erg krap. Beetje traag met terugbetalen retouren.

Zit al bijna 3 weken op terugbetaling retourzending

Jas van Tommy Hillfiger. Bezorgd met de beveiliging er nog aan. Paste ook niet goed. Teruggezonden. Ook na e-mail en telefoontje nog steeds geen geld op mijn rekening.

Vriendelijke bediening en een goed advies gezellige winkel in Bilthoven wij gaan er graag naar toe

Deskundige en vriendelijke behandeling

Op vriendelijke wijze met veel geduld en met ruime keus deskundig geholpen door medewerker

Prettige bediening

Mooie kwalitatieve kleding

Vriendelijkheid en aandacht.

Altijd vriendelijk ontvangen en professioneel geholpen met aandacht!

Bijna mijn eerste zending niet ontvangen, na drie telefoontjes toch aangekomen.

Zie bovenstaand.

Uitstekende serviceverlening

Vakkundig advies , zeer vriendelijke en professionele service .

Contact erg slecht

Telefonisch contact niet mogelijk en geen reacties op email. Retour afwikkeling moeizaam en geld terug nu al ruim 24 dagen maar nog niets ontvangen. Uiteindelijk met winkel contact gehad maar nooit meer teruggebeld

Gezelligheid

Altijd gezellig ontvangst en deskundig advies.

prima geholpen! uitstekende trui.

zie boven.

Mooie website

Vaak gebruik gemaakt van de website. Alleen de 10 % extra korting werkte niet. Ik kreeg het niet voor elkaar.

Prima kleding goed advies

Idem

Moeizame klantenservice en slechte retourafhandeling

Het bedrijf communiceert slecht. Klantenservice is niet klantvriendelijk en het duurt veel te lang op manco zending terug te betalen. Om nog maar te zwijgen over de retourafhandeling van producten en vervolgens het bedrag terugstorten

Je wordt er goed geholpen

Er zijn maar weinig winkels tegenwoordig waar je zo vriendelijk wordt ontvangen en goed wordt geholpen. Niet alleen een kopje koffie maar ook een goed advies.

Top zaak in Bergen.

Top zaak in Bergen NH

Heel slecht

Had een broek van de drie bekeken teruggebracht. Eerst in de winkel ongeveer uitgescholden, vervolgens klantenservice gebeld. Krijg een bevestiging dat het binnen 5 werkdagen teruggestort wordt. Helaas.. Niet gebeurt, geen respons op mijn mails, klantenservice gaf alleen wat de regels waren en wat ze niet konden. Kortom klacht op klacht en totaal niet serieus genomen.

Snel en eenvoudig

Een vertrouwd adres om te shoppen.

Ik maakte tot twee keer toe onervaren medewerkers mee.

Tot nu toe had ik elke keer bij u te maken met professionele medewerkers. Dit keer liep het om wat voor reden anders. Zo moesten bij enkele overhemden de mouwen ingekort worden en een van uw medewerksters had daar niet echt veel ervaring mee zodat ik nu met in elk geval één overhemd zit met iets te lange mouwen. Ik liet het verder maar zitten, maar het is natuurlijk niet zoals het hoort bij een firma zoals Duetz.

Gewoon goed

Zie boven