Goede communicatie via mail en snelle levering

iPad Air besteld bij jullie, goede mail communicatie en snelle levering, die ook goed te volgen is. iPad ziet er super goed uit. Ik ben heel erg tevreden over jullie en ga zeker in de toekomst meer bestellen bij jullie.

Hele goede telefoon ontvangen.

Toch spannend een rebuy telefoon te kopen. Hij was echter helemaal goed. Heel blij ermee.

Goede service, ze handelen als je een probleem meld en lossen het op.

Professioneel, klantvriendelijk

Een verrassend fijne webshop. Snelle levering. Duidelijk communicatie. Het product van prima kwaliteit. En ook de prijs is goed. Klasse jongens!

Goede eerste ervaring

Goede service! Ik had per ongeluk een verkeerde postcode ingevuld. Ze konden deze snel aanpassen. De telefoon was ook erg snel thuisbezorgd en was netjes ingepakt, super!

Helemaal prima.

Alle beloftes en afspraken volledig nagekomen.

Besteld en het was super snel binnen! Helemaal top.

Prima advies en service

Prima advies en service

prima opgelost

Een refurbished iPhone X gekocht wat al snel een probleem aparaat bleek. Ik ga ervan uit dat alle apparaten goed gecheckt worden voordat ze in de verkoop gaan.... Nadat ondersteuning per email van Trixion het niet door mij op te lossen bleek het aparaat ingeleverd in de winkel. Daar bleek er "analyse" nodig. Aangegeven dat ik geen vertrouwen meer had in de X en een oplossing gezocht. Na overleg een andere iPhone meegekregen . Dat ik in dezelfde plaats woon als de winkel heeft wel meegeholpen, geen idee hoe dit anders was opgepakt, maar voor nu prima opgelost.

Snelle levering. iPad zoals verwacht

Eigenlijk geen bijzonderheden. Gewoon zoals een shop hoort te zijn. Eerlijk en snel. Wat gaaf is is dat Trixon er blijk van geeft aan social return te doen door een milieuprogramma te steunen. Daarom koop ik liever bij Trixon dan bij een willekeurige andere refurbished Apple shop.

Ik wou een telefoon en vond er 1 rap en makelijk bij trixon.

Ik was aan hrt zoeken voor een telefoon en vond op een trixon een samsung s9 refubishd en ik heb die vrij wel direcht besteld

Snelle levering en inderdaad in nieuwstaat!

uitstekend!

Goed product goede service

Alles snel en duidelijk geregeld had mijn samsung Galaxy s9 plus binnen 3 dagen in huis. Zoals gezegd werd op de site als nieuw, geen enkele gebruikerssporen te vinden. Mooie duidelijke website waarop je binnen een paar minuten je product kunt bestellen zonder poespas. Top bedrijf.

Mijn bestelling is snel en keurig ingepakt verzonden. Er zat nog een handgeschreven briefje bij. Heel erg tevreden

Goed product en snelle levering

We hebben een iPad besteld, deze zag er netjes uit en was snel geleverd. Ook onze vragen werden snel en correct beantwoordt.

Snelle levering en keurig verpakt!

op enkele kleine plekjes op de hoeken na, voede het naar het uitpakken als een splinternieuwe Ipad! Ben er reuze blij mee.

Snel geleverd in prima staat

Snelle levering , goede service

In eerste instantie oplaadkabel ontvangen die stuk was. Binnen enkele dagen al weer een nieuwe ontvangen. Prima service

Snelle levering en precies zoals beschreven

Snel, compleet, levering zoals beloofd, goede communicatie

Snel, compleet, levering zoals beloofd, goede communicatie

Prima nette telefoon!

Wij hebben een zo goed als nieuwe iPad gekocht en tot onze verbazing zat er een hoes bij supper. Hij was in perfecte staat . zeker een aanrader .

Prima IPad lage prijs goede levering

Hebben een IPad met gebruikssporen gekocht. Viel erg mee met die sporen en verder ook tevreden. Aanrader!

Top! Super service en snelle levering!

2 IPad Air2 uitvoeringen besteld. In perfecte staat geleverd. Welkome verassing dat er 2 hoezen bijgeleverd werden. Perfecte afhandeling en zal zeker weer gaan bestellen bij Trixon wanneer ik iets nodig heb.

snel en compleet geleverd in boven verwachting goede conditie

website, bestelproces en levering zijn zeer goed. De bestelde iPad ziet er beter dan verwacht uit. We hebben het nog maar net maar het lijkt allemaal goed te werken.