Goede kwaliteit voor een lage prijs

In oktober heb ik bij Trixon een refurbished iphone 7 (gold, 128 GB) gekocht, met als conditie 'zo goed als nieuw'. Ik heb de telefoon online besteld, maar in de winkel opgehaald. Ik kreeg een goede service en een grote garantie: Ik had 7 dagen bedenktijd (zelfs als ik de telefoon al had gebruikt) en 2 jaar garantie. Dit vind ik super fijn en steekt hierdoor wel uit boven andere tweedehandse winkels. Maar misschien is dit niet handig voor Trixon zelf, omdat hier misbruik van kan worden gemaakt. De prijs van de telefoon was super goedkoop. Ik heb er 300 euro voor betaald (100 euro goedkoper dan op andere sites) en ik heb het gevoel alsof ik een nieuwe telefoon heb gekocht. Er mankeert niks aan de telefoon, de batterij en snelheid is uitstekend. Ik kreeg ook een nieuw hoesje en screenprotector erbij voor maar 1 euro extra. Dus ik ben erg tevreden met mijn aankoop en service bij Trixon. Je krijgt (voor een tweedehandse telefoon) een goede kwaliteit voor een super lage prijs. Dit gebeurt niet vaak bij tweedehandse telefoons. Dus ik zou de winkel zeker aanraden.

Very good

Very nice

Prima ervaring

Vandaag een prachtig opgehaald.

Prima winkel

Aantal zakelijke bestellingen gedaan, prima service en goede producten

Prima koop

Mooi product ontvangen, zeker wat betreft cosmetisch opzicht. Scherm lijkt wel wat trager te reageren. Verder prima apparaat

Ik heb nog niet zo veel ervaring met het bedrijf, maar niet als lof!!!

Super service en kwaliteit

Goed en netjes bedrijf

Korrekt, gewoon zoals je mag verwachten

Geen verder commentaar

Weer een goed en mooi toestel gekocht.

Ruim 2 jaar geleden voor mijn vrouw een Apple Iphone 6 plus gekocht bij Trixon. Ze is er nog steeds erg blij mee en het werkt probleemloos en soepel, toestel ziet er nog steeds als nieuw uit. Vandaar dat ik nu weer bij Trixon een Apple 8 plus gekocht heb voor mijn zoon ,die al een een 5s had , ook hij is zeer blij met dit toestel, ook deze ziet er als nieuw uit, ondanks lichte gebruiksporen volgebns de specs. De prijs is gewoon scherp en dat met 2 jaar garantie!!! erbij. Volgende keer koop ik weer bij Trixon.

Vlot en correct geholpen

Een iPad 2017 gekocht, met gebruikssporen. Nou dat valt allezins reuze mee, boven verwachting keurige machine. Op mijn verzoek is er een beschermingsglas op aan gebracht. Deze zit helaas vreselijk scheef. Zo scheef dat de beschermingshoes m aldoor los drukt. Jammer en onnodig!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Komt alleen geen headset bij, kost extra.

goede service en snelle levering

Goed en serieus bedrijf, een aanrader

Vergeten oplader bij te leveren maar verder alles oke!

De tablet was snel geleverd en zag er beter uit dan verwacht. Was ook erg goedkoop voor deze kwaliteit! Helaas waren ze wel vergeten de oplader bij mijn tablet te leveren. Echter na een chatbericht en een mailtje werd er snel gereageerd en had ik een paar dagen later de oplader binnen. Heb er al een paar dagen op gewerkt en de batterij is wel iets sneller leeg dan dat ik had gehoopt maar verder geen opmerkingen. Alles werkt zoals het zou moeten. Ik raad Trixon zeker aan!

Snelle en voldeed aan beschrijving.

Telefoon besteld status goed. Heel klein krasje te voelen maar niet storend voor mij. Voldeed aan beschrijving. Snelle levering.

Bijna perfect

Hele snelle levering, telefoon voldoet idd aan de eisen die ze zeiden die er golden, er zitten slechts een paar hele kleine zachte keasjes op het scherm en de behuizing en voor de rest is de telefoon als nieuw. Echter ervaar ik wel problemen met de bluetooth die slecht verbind of het matig doet als hij aangesloten is.

Great service

Ordered an iPhone SE in the best condition. It arrived with its charger, a screen protector and a case. It was in perfect condition, no scratch. Unfortunately however the phone was locked by remote management. I checked with Trixon via phone and they sent me a return label via e-mail within minutes. I sent the package back, and in a few days I received a replacement, which this time worked perfectly fine, and was similarly in perfect condition. Seller is easy to reach, responsive and helpful. Phone was in condition as promised.

Ik heb een iPad Pro gekocht die in de slechtst mogelijke uiterlijke conditie zou zijn, bij ontvangst kon ik er amper een krasje op ontdekken. Echt top! Ik ontving m'n pakketje direct de volgende dag.

Super service!

Ik heb het verkeerde adres opgegeven. Het werd onmiddellijk gecorrigeerd en dezelfde dag verzonden.

Telefoon als nieuw

Telefoon wordt goed verpakt verzonden.

Ok

Ok

Keurig en vlot

Ik wilde een bestelling plaatsen maar kwam er niet helemaal uit. Via telefonisch contact werd ik keurig en snel geholpen.

Keurige ipad mogen ontvangen

Snelle levering en een vlotte ipad gekregen

Tot op heden zeer goed

Er zijn veel aanbieders voor refurbished Iphones en het is dan ook een keuze e maken. Ik heb uiteindelijk voor Trixon gekozen omdat die de beste prijs kwaliteit verhouding leek te hebben. Tot op dit moment ben ik dar niet in teleurgesteld. het toestel kent slechts lichte gebruikssporen en functioneert goed. de levering was vlot en correct. In hoeverre of de kwaliteit van het product uiteindelijk goed is zal de tijd moeten leren, maar vooralsnog ga ik daar van uit

zo goed als nieuwe refurbished Samsung S9+

Een heel gave smartphone voor een nette prijs. Vlot geleverd, ondanks vakantieperiode.