Telefoon als nieuw

Telefoon wordt goed verpakt verzonden.

Ok

Ok

Keurig en vlot

Ik wilde een bestelling plaatsen maar kwam er niet helemaal uit. Via telefonisch contact werd ik keurig en snel geholpen.

Keurige ipad mogen ontvangen

Snelle levering en een vlotte ipad gekregen

Tot op heden zeer goed

Er zijn veel aanbieders voor refurbished Iphones en het is dan ook een keuze e maken. Ik heb uiteindelijk voor Trixon gekozen omdat die de beste prijs kwaliteit verhouding leek te hebben. Tot op dit moment ben ik dar niet in teleurgesteld. het toestel kent slechts lichte gebruikssporen en functioneert goed. de levering was vlot en correct. In hoeverre of de kwaliteit van het product uiteindelijk goed is zal de tijd moeten leren, maar vooralsnog ga ik daar van uit

zo goed als nieuwe refurbished Samsung S9+

Een heel gave smartphone voor een nette prijs. Vlot geleverd, ondanks vakantieperiode.

Kleindochter was erg blij met haar iPad, Die van haar was lelijk gevallen en deed nix meer. We hadden gekozen voor zichtbaar gebruikt, maar moet zeggen dat de iPad in top conditie was. Zeker een aanrader om bij Trixon te kopen, Snelle service,goed verpakt , zelfs een mooie beschermhoes erbij En een mooie actie met gratis powerbank. Trixon Helemaal top!

Zeer nette iPhone

Netjes verpakt. Telefoon ziet er heel goed uit en is voorzien van een nieuwe batterij (zie batterijconditie) Helemaal compleet met lader snoertje en pennetje om simkaartje te plaatsen. Schept vertrouwen dat je bij Trixon met afterpay kan betalen. Ben eerder een keer opgelicht bij het kopen van een ipad en daardoor durtf ik niet goed meer dit soort dure dingen online te kopen. Maar Trixon is betrouwbaar en heeft keurig netjes mijn ‘nieuwe’ iPhoneX de volgende dag geleverd.

Via afterpay voor het eerst bij Trixon een bestelling geplaatst. Er ging iets mis met afterpay. Na een telefoontje werd ik zeer vriendelijk en kundig geholpen door een medewerker die mij ook meteen terugbelde nadat hij had gecontroleerd of de bestelling nu ook daadwerkelijk geplaatst werd. Product is in zeer goede staat. Waar voor je geld

Goede en snelle service :)

iPad besteld en hier had ik een bemerking bij. Hier werd vrij snel over gebeld en dat verliep soepeltjes. iPad naar wens en snel binnen gekregen. Super service :) Ga zo door.

Heb een I-Phone 8 gekocht met 64GB. Met volgens de site zichtbare gebruikssporen. De prijs was super en de sporen kan ik niet vinden. Is alweer de derde telefoon, maar elke keer verbaasd over de service

Zeer goede en snelle service

Had een iPhone X besteld. Volgende dag binnen gekregen. Met een hoesje en 2 screenprotectoren erbij voor niks. Top!!!

Mooie Ipad werkt goed

Fijne zaak snel geleverd en goede Ipad. Ik hoop dat ik er lang plezier van heb

Goed apparaat voor redelijke prijs en uitstekende hoes gratis hoes erbij

Apple iPad Pro op voorraad en binnen 3 dagen thuis geleverd. Gratis fantastische hoes/standaard erbij. Top!

Snelle levering van een prima product

Heb mijn vorige i-pad hier ook gekocht en heeft het 5 jaar prima gedaan. Daarom heb ik weer bij Trixon gekocht, stuk goedkoper.

Snel en een mooie i-pad

goeie service en snelle levering

Snel, Goed en duidelijk

100 % Positief

Top kwaliteit

Ik heb zakelijk inmiddels al meerdere refurbished iPads aangeschaft bij Trixon. Ze zien er werkelijk uit als nieuw. Dit geldt ook voor de batterijen. Ik heb tot nu toe alleen maar toestellen ontvangen waarbij de batterij minimaal 99% was (test met het programma 3UTools). Er wordt een keurige iPad-hoes bij geleverd. De lightning-kabel die erbij zit heb ik ook maar even getest en die is ook origineel. Zo hoort het!!

Hoi Leon, Ik waardeer de positieve reactie, bedankt! Betreft de lightning-kabel ga ik zorgen dat er een 100% originele wordt opgestuurd. Blijkbaar is er een foutje gemaakt en de verkeerde kabel meegestuurd. De vervangende kabel zal morgen worden bezorgd, alvast veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Kevin van Trixon.

Correct, duidelijk en netjes.

Ik had wat vragen. Ik werd geduldig te woordgestaan en kreeg uitgebreid antwoord op mijn vragen

Geweldig !

Goede levering, kwaliteit, en service !

In een woord SUPER!

Snelle levering. Goed en netjes verpakt. Gekregen wat er gemeld was.

Alles geleverd zoals beschreven

Zeer fijne service!! Alles is geleverd zoals beschreven!

Goede service en bezorging

Het product snel geleverd veel aandacht besteed aan het verpakken van product en ze doen wat ze je beloven goed product met veel extra s top

Goede communicatie via mail en snelle levering

iPad Air besteld bij jullie, goede mail communicatie en snelle levering, die ook goed te volgen is. iPad ziet er super goed uit. Ik ben heel erg tevreden over jullie en ga zeker in de toekomst meer bestellen bij jullie.

Hele goede telefoon ontvangen.

Toch spannend een rebuy telefoon te kopen. Hij was echter helemaal goed. Heel blij ermee.