Behulpzaam

Goede uitleg

Prima geadviseerd en een goede aankoop gedaan.

Hoe kom je aan een goede refurbished telefoon. Ik heb mij laten informeren door Bram die dit op een uitzonderlijk vriendelijke manier heeft gedaan. Alles in een kwartier overgezet van mijn oude naar nieuwe telefoon en klaar. Nu ben ik de gelukkige eigenaar van een praktische voordelige telefoon die bij mijn gebruik past!

Device was goed verpakt, en snel ter plekke. Ook zag het device er als nieuw uit.

Prima levering

Prima levering

uitstekend

- zeer duidelijke website, makkelijk zoeken en bestellen. complete informatie, goed prijs. - heel snel, ontvang mijn bestelling binnen 24 uur. - zeer tevreden over de iphone, werkt prima, ziet er nog beter uit dan ik had verwacht. - 3 jaar garantie is een voordeel.

Snelle en zeer goede service

Een refurbished iPad besteld. Belde me op voor een nog betere versie met een kleine bijbetaling. Echter was er iets verkeerd gegaan en loste de dit op door zonder bijbetaling een nog betere versie te sturen. Kind blij, wij blij! Zeer goede service en netjes verstuurd chapeau!

Voor mekaar!

Heel netjes in contact, materiaal is superstrak; dus geen klachten!

Duidelijke website, goed uitgelegd wat je van het product kan verwachten en wat er wordt geleverd

Goed contact en komen afspraken na

Het product was toch niet op voorraad. Ik werd gebeld en kreeg een voorstel voor een beter product en kreeg op het verschil een flinke korting. Prima! We hebben zometeen twee mooie iPad Mini 4's in de elektrische vliegtuigen van E-Flight Academy!

Gewoon top! Ik was opzoek naar een Samsung S9 en die heb ik hier gevonden! Er was een probleem met leveren maar dat was snel opgelost en kwamen ze het persoonlijk langs brengen. Toestel werkt perfect lijkt wel of hij nieuwe is!

Prima product en snelle levering

Prima makkelijk bestelproces en vlotte levering.

Eerlijke winkel, snelle verzending, lage prijs

Voor de 2e keer een refurbished Apple product gekocht. Scheelt een berg, en een prima product voor een fijne prijs. Ideaal als je een Apple product voor erbij zoekt of voor de kids. Of als je een wat minder volle portemonnee hebt:). Makkelijke en overzichtelijke webshop, producten worden snel geleverd. Top!

Gewoon goed!

Overzichtelijke website, snelle levering, en phone is prima!

Formidabele

Heb er een iPad en iPhone gekocht en ben er zeer tevreden over.Kwamen door misverstand telefoon aan huis brengen. Klasse

Device werkt goed en ziet er mooi uit. Werkt net zo goed als een nieuw apparaat. Erg tevreden over de service. Fijn dat ik zo’n goede refurbished telefoon kan kopen, bedankt! :)

We zijn ontzettend goed geholpen!

Wij waren opzoek naar een iPad. We zijn door een medewerker van Trixon ontzettend goed geholpen, we mochten langs komen om de iPad te bekijken en alles zag er keurig netjes uit.

JBL box besteld, erg tevreden

Heb een JBL box besteld en werkt naar wens. Ze zijn als nieuw binnen gekomen in originele verpakking.

in eerste instantie erg blij!

in eerste instantie was ik erg blij met de aangekochte refurbished Iphone. Maar de accu raakt erg snel leeg (binnen een dag, waarbij ik er amper op zit) en vanmorgen werd de hele telefoon opvallend warm. Ik stel mijn onvoldoende score bij, nu gegarandeerd is, dat de klacht is opgelost. Er werd contact met mij opgenomen over de klacht en wordt geheel verholpen. Bedankt voor de prima service!

Super telefoon, zo goed als nieuw, alleen aan de accu merk je wel dat ie niet meer nieuw is

alleen aan de accu merk je dat ie niet meer 100 procent nieuw is

Prima ervaring

Keur geholpen en net product ontvangen, bedankt.

Is goed

Goede service alleen de communicatie kan beter, het betreft melden dat de te repareren telefoon ontvangen is , bij inleveren

supersnel en goede levering

Een 'zichtbaar gebruikte' samsung telefoon gekocht. heel kleine beschadiging op het beeldscherm en verder in prima staat. zeer aan te bevelen webwinkel. Snelle levering .

Trixon heeft alles goed op een rij.

Snelle en goede service ! Zowel via chats/e-mail of telefonisch altijd goed bereikbaar. Ipad refurbished zag er cool uit en werkte 100% Zeker waar voor je geld !

Verkeerde inlichtingen

D.m.v. telefonisch contact met de klantenservice te horen gekregen dat er twee iPad's op voorraad waren, ik zou ze die middag allebei mogen bekijken en er dan een uitkiezen. De betaling was al gebeurd. Die middag naar Zwolle gereden, bleken er niet twee, maar 1 iPad beschikbaar te zijn. De hoes die ik er voor 1 euro bij kreeg bleek niet zwart, maar bruin te zijn. De iPad zelf, tenslotte, bleek gebreken te hebben (ingedeukt volumeknopje) die de medewerker(s) over het hoofd gezien hadden. Met lege handen weer naar huis, een rit voor niets gemaakt.

Goedemiddag Rienk, Bedankt voor de feedback. Jammer om te vernemen dat de ervaring met onze klantenservice negatief is geweest. Wij hebben de afgelopen periode alle bedrijfsactiviteiten moeten verhuizen naar een andere locatie in Zwolle. Tijdens de verhuizing zijn wij helaas niet in staat geweest om onze klantenservice en voorraadinventarisatie op hetzelfde niveau te houden als gebruikelijk. Gelukkig zijn we vanaf aanstaande maandag weer volledig operationeel en in staat om dezelfde service en kwaliteit als de afgelopen jaren te bieden. Is het daarom mogelijk om aanstaande maandag contact met onze klantenservice te nemen? Dan zal ik zorgen dat de situatie alsnog naar tevredenheid wordt afgehandeld. Alvast dank. Groetjes Kevin van Trixon.

Product zoals beschreven en uitstekende service!

Was iets verkeerd gegaan met een levering van een accessoire, maar zonder problemen recht gezet. Prima service. Product zoals beschreven.