Top voor mekaar

Inmiddels 4 devices afgenomen in loop der jaren. Allemaal veel plezier van. 1x wat problemen gehad met toestel, werd top opgelost👍🏻

snel, niet duur en vriendelijk

Snel en goed geholpen

Zeer goede ervaring

We hadden rekening gehouden met vertragingen i.v.m. de maatregelen omtrent het Corona virus. Gelukkig was het product gewoon op tijd geleverd en in zeer goede staat! Kortom een zeer goede ervaring en tevens een aanbeveling!

In 1 woord SUPERRRRR!!

We zochten voor onze dochter een Ipad Pro, waar ze naast haar schoolwerk ook digitaal kan tekenen. Trixon dacht met ons mee en gaf eerlijk en oprecht advies. Hierbij letten zij ook op het doel van onze aankoop en de leeftijd van onze dochter. Merel is Superblij, kan fantastisch overweg met de ipad en zijn mogelijkheden. TOP!

super toestel gekregen

De iPad die ik besteld zag uit als nieuw en is super goed

Prettig, betrouwbaar en snel!

Een ipad gekocht en alles was zeer snel geregeld. Ze doen wat ze zeggen. Heb een ipad met lichte gebruikerssporen gekocht, maar hij ziet er uit als nieuw! Betaling liep vlot en veilig en verzending was zeer snel. Erg tevreden!

Zeer goede service. De iPad die ik voor ogen had was niet op voorraad, maar per mail werd me een goed alternatief aangeboden. De iPad was snel binnen en was keurig verpakt. Er zat zelfs een mooie hoes bij. Aanrader!

Heel goed!

Ik heb een iPad air 2 gekocht hier via de webwinkel, ik ben er heel blij mee! Hij doet het heel goed! Geen klachten en ik had hem al de volgende dag in huis! Top winkel echt een aanrader!

Prettig zaken doen

kennis, vriendelijk, leuke verpakking, snel maakt waar wat ze beloven

Zeer prettige service en goede kwaliteit

Mijn nieuwe refurbished telefoon werd geleverd met hoesje en screenprotector. Zeer compleet!! De communicatie met het bedrijf was zeer vriendelijk.

Snelle levering, product in uitstekende staat

iPad Pro 9,7" besteld. Volgende dag in huis. De iPad is in uitstekende staat.

Na mijn bestelling, kreeg ik op de dag dat ik eigenlijk de ipad moest ontvangen, een telefoontje, dat er een foutje gemaakt was in het magazijn. De kleur en conditie die ik had besteld waren niet voorradig. Of ik het goed vond om een betere, duurdere voor het zelfde geld te krijgen? Natuurlijk is dat geen probleem! Ik ben er blij mee en vind de service helemaal TOP!

Wat een perfecte partner!

Zeer snelle reacties met adequate informatie. Keurige verzending en de toezeggingen worden volledig waargemaakt. Ik misteceen oplader, maar deze werd per lerende post aangestuurd. Aanbevolen!

iPad besteld

Netjes geleverd alles erbij, alleen mijn usb kabel werkt niet ( misschien geen originele van Apple). En word een beetje gespammt om te ze te beoordelen dus bij deze.

Leveren wat ze beloven

Is een ipad air met gebruikers schade...heb even moeten zoeken waar de beschadiging zat.. is een verzogd produkt met een persoonlijke toutch dmv een geschreven kaartje met persoonlijke dank voor het aankopen .

nette ipad snel geleverd voor juiste prijs

afgelopen week voor Oma een Ipad besteld, binnen 2 dagen netje geleverd. We hadden optisch de minste gepakt, maar die zag er nog keurig uit. bedankt voor het mooie ipad hoesje wat er bij zat. Zo blijft hij mooi.

geweldige service

Werdt goed geholpen zowel mobiel als met whatsapp

Top!!!

Gisteren bestelling willen doen via de site, die liep even niet. Telefonisch de verkoop in orde gemaakt.. vandaag de telefoon obtvanfen. Top geregeld 👌

Snelle levering, goed advies

Supersnel

De volgende dag mijn iPhone al in huis. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk winkelen op de website.

Super goede service en snelle levering

Dank je wel voor de snelle levering, de volgende dag in huis. Aanbieder aanbevolen.

Top bedrijf goede service

Zie bovenstaande

Verbaazend goed

Mijn bestelde telefoon is de volgende dag binnen gekomen zoals afgesproken. telefoon zag er fantastisch uit. Had ik niet gedacht. Binnenkort ga ik de volgende telefoon bestellen voor mijn andere zoon.

prima service.en snel geleverd

Een super iPad mijn vrouw is er blij mee

De iPad werd op tijd geleverd