Beloven en doen is zijn synoniemen bij Trixon

Eerst via de mail info opgevraagd. Per ommegaande reactie terug. Dan een aankoop gedaan en 3 uur later een berichtje dat de iPad is afgeleverd bij de bezorger.

Trixon doet wat het belooft!

Uitstekende service en een korte reactie tijd. Al meerdere keren besteld en altijd weer perfecte kwaliteit! Aanrader!

Wederom prima service

Helaas valt valschade niet onder garantie, maar netjes opgelost en een mooi nieuw toestel met wat bijbetaling !

Prima afwikkeling van mijn bestelling en het product was bijna nieuw ook telefonisch prettig geholpen

Geweldige service

Nadat ik het toestel had gekocht kon ik thuis de mail niet openen, kon gelijk terug komen. Het niet openen van de mail ligt aan mijn ict kennis door het niet juist overzetten van de gegevens . Het is fijn dat je als oudere dan even langs kan komen.

Rue du cimetière 156 la Louvière

Ik heb een gsm (samsung galaxy note 9) bij jouw site gekoopt maar Bpost heeft mijn gsm aan een verkeer adress. Verzending JVGL06151989000673587627. Inderdaad, ik woon in Rue du Cimetière 156 in 7100 La Louvière maar Bpost heeft rue du Vieux Cimetière 159 7100 La Louvière geregistreerd. De gsm is bij jou gekomd. Welke oplossing heb ik voor mijn gsm hebben? Dank u wel HMAMMED Tabi

Perfecte service

De mobiel die ik besteld had bleek niet op voorraad in de kleur die ik wilde. Toen werd mij dezelfde mobiel, in een andere kleur, maar met een groter geheugen voor dezelfde prijs aangeboden. Deze had ik de volgende dag in huis. Wat een service! Ik ben er heel blij mee.

Snelle afhandeling

Op zoek naar een nieuwe iPhone kwam ik via Google 'Trixon' tegen. Ik heb nog nooit een refurbished telefoon gekocht en wilde eens de proef op de som nemen. In korte tijd werd ik geholpen in de winkel, wat ik als zeer prettig ervaarde. Ik waardeer de 14 dagen bedenktijd en 3 jaar garantie. Aanrader!

Klantgerichte benadering

Kwam binnen via Marktplaats waar de genoemde prijs voor een refurbished iPad bij contact met Triton een vanaf prijs bleek. Dat staat wel goed op hun eigen website. Bij aankoop is daar flexibel mee omgegaan en was mijn opmerking al intern doorgegeven zodat de Marktplaats prijs als vanaf prijs getoond zou gaan worden.

Snel, goed en correct!

Snel, goed en correct!

Goede hulp op locatie

Goed geholpen bij Trixon Zwolle. Ze nemen de tijd en weten waar ze over praten. Zeker een aanrader! Ga hier zeker terugkomen.

Hele fijne service en snelle verzending tegen een erg scherpe prijs

Een groot aanbod tegen scherpe prijs en snel verzonden. Contact gehad met de servicedesk en ze denken goed met je mee. Erg prettig dus!

Mobiel ziet er netjes uit en werkt prima!

Mobiel netjes bezorgd en ziet er als nieuw uit en doet goed zijn werk.

Als nieuw

De mobiel is als nieuw complimenten.

Behulpzaam

Goede uitleg

Prima geadviseerd en een goede aankoop gedaan.

Hoe kom je aan een goede refurbished telefoon. Ik heb mij laten informeren door Bram die dit op een uitzonderlijk vriendelijke manier heeft gedaan. Alles in een kwartier overgezet van mijn oude naar nieuwe telefoon en klaar. Nu ben ik de gelukkige eigenaar van een praktische voordelige telefoon die bij mijn gebruik past!

Device was goed verpakt, en snel ter plekke. Ook zag het device er als nieuw uit.

Prima levering

Prima levering

uitstekend

- zeer duidelijke website, makkelijk zoeken en bestellen. complete informatie, goed prijs. - heel snel, ontvang mijn bestelling binnen 24 uur. - zeer tevreden over de iphone, werkt prima, ziet er nog beter uit dan ik had verwacht. - 3 jaar garantie is een voordeel.

Snelle en zeer goede service

Een refurbished iPad besteld. Belde me op voor een nog betere versie met een kleine bijbetaling. Echter was er iets verkeerd gegaan en loste de dit op door zonder bijbetaling een nog betere versie te sturen. Kind blij, wij blij! Zeer goede service en netjes verstuurd chapeau!

Voor mekaar!

Heel netjes in contact, materiaal is superstrak; dus geen klachten!

Duidelijke website, goed uitgelegd wat je van het product kan verwachten en wat er wordt geleverd

Goed contact en komen afspraken na

Het product was toch niet op voorraad. Ik werd gebeld en kreeg een voorstel voor een beter product en kreeg op het verschil een flinke korting. Prima! We hebben zometeen twee mooie iPad Mini 4's in de elektrische vliegtuigen van E-Flight Academy!

Gewoon top! Ik was opzoek naar een Samsung S9 en die heb ik hier gevonden! Er was een probleem met leveren maar dat was snel opgelost en kwamen ze het persoonlijk langs brengen. Toestel werkt perfect lijkt wel of hij nieuwe is!

Prima product en snelle levering

Prima makkelijk bestelproces en vlotte levering.