Eerlijke winkel, snelle verzending, lage prijs

Voor de 2e keer een refurbished Apple product gekocht. Scheelt een berg, en een prima product voor een fijne prijs. Ideaal als je een Apple product voor erbij zoekt of voor de kids. Of als je een wat minder volle portemonnee hebt:). Makkelijke en overzichtelijke webshop, producten worden snel geleverd. Top!

Gewoon goed!

Overzichtelijke website, snelle levering, en phone is prima!

Formidabele

Heb er een iPad en iPhone gekocht en ben er zeer tevreden over.Kwamen door misverstand telefoon aan huis brengen. Klasse

Device werkt goed en ziet er mooi uit. Werkt net zo goed als een nieuw apparaat. Erg tevreden over de service. Fijn dat ik zo’n goede refurbished telefoon kan kopen, bedankt! :)

We zijn ontzettend goed geholpen!

Wij waren opzoek naar een iPad. We zijn door een medewerker van Trixon ontzettend goed geholpen, we mochten langs komen om de iPad te bekijken en alles zag er keurig netjes uit.

JBL box besteld, erg tevreden

Heb een JBL box besteld en werkt naar wens. Ze zijn als nieuw binnen gekomen in originele verpakking.

in eerste instantie erg blij!

in eerste instantie was ik erg blij met de aangekochte refurbished Iphone. Maar de accu raakt erg snel leeg (binnen een dag, waarbij ik er amper op zit) en vanmorgen werd de hele telefoon opvallend warm. Ik stel mijn onvoldoende score bij, nu gegarandeerd is, dat de klacht is opgelost. Er werd contact met mij opgenomen over de klacht en wordt geheel verholpen. Bedankt voor de prima service!

Super telefoon, zo goed als nieuw, alleen aan de accu merk je wel dat ie niet meer nieuw is

alleen aan de accu merk je dat ie niet meer 100 procent nieuw is

Prima ervaring

Keur geholpen en net product ontvangen, bedankt.

Is goed

Goede service alleen de communicatie kan beter, het betreft melden dat de te repareren telefoon ontvangen is , bij inleveren

supersnel en goede levering

Een 'zichtbaar gebruikte' samsung telefoon gekocht. heel kleine beschadiging op het beeldscherm en verder in prima staat. zeer aan te bevelen webwinkel. Snelle levering .

Trixon heeft alles goed op een rij.

Snelle en goede service ! Zowel via chats/e-mail of telefonisch altijd goed bereikbaar. Ipad refurbished zag er cool uit en werkte 100% Zeker waar voor je geld !

Verkeerde inlichtingen

D.m.v. telefonisch contact met de klantenservice te horen gekregen dat er twee iPad's op voorraad waren, ik zou ze die middag allebei mogen bekijken en er dan een uitkiezen. De betaling was al gebeurd. Die middag naar Zwolle gereden, bleken er niet twee, maar 1 iPad beschikbaar te zijn. De hoes die ik er voor 1 euro bij kreeg bleek niet zwart, maar bruin te zijn. De iPad zelf, tenslotte, bleek gebreken te hebben (ingedeukt volumeknopje) die de medewerker(s) over het hoofd gezien hadden. Met lege handen weer naar huis, een rit voor niets gemaakt.

Goedemiddag Rienk, Bedankt voor de feedback. Jammer om te vernemen dat de ervaring met onze klantenservice negatief is geweest. Wij hebben de afgelopen periode alle bedrijfsactiviteiten moeten verhuizen naar een andere locatie in Zwolle. Tijdens de verhuizing zijn wij helaas niet in staat geweest om onze klantenservice en voorraadinventarisatie op hetzelfde niveau te houden als gebruikelijk. Gelukkig zijn we vanaf aanstaande maandag weer volledig operationeel en in staat om dezelfde service en kwaliteit als de afgelopen jaren te bieden. Is het daarom mogelijk om aanstaande maandag contact met onze klantenservice te nemen? Dan zal ik zorgen dat de situatie alsnog naar tevredenheid wordt afgehandeld. Alvast dank. Groetjes Kevin van Trixon.

Product zoals beschreven en uitstekende service!

Was iets verkeerd gegaan met een levering van een accessoire, maar zonder problemen recht gezet. Prima service. Product zoals beschreven.

Zeer goede service en garantie

Ik had een klein probleem met een ipad Na contact zeer goed geholpen en opgelost Dank voor de snelle levering en oplossing

Goede kwaliteit en service

Werd goed geholpen door de klantenservice en met hun hulp een leuk toestel besteld. Na het wachten, eindelijk het product binnen, top kwaliteit.

Goede kwaliteit voor een lage prijs

In oktober heb ik bij Trixon een refurbished iphone 7 (gold, 128 GB) gekocht, met als conditie 'zo goed als nieuw'. Ik heb de telefoon online besteld, maar in de winkel opgehaald. Ik kreeg een goede service en een grote garantie: Ik had 7 dagen bedenktijd (zelfs als ik de telefoon al had gebruikt) en 2 jaar garantie. Dit vind ik super fijn en steekt hierdoor wel uit boven andere tweedehandse winkels. Maar misschien is dit niet handig voor Trixon zelf, omdat hier misbruik van kan worden gemaakt. De prijs van de telefoon was super goedkoop. Ik heb er 300 euro voor betaald (100 euro goedkoper dan op andere sites) en ik heb het gevoel alsof ik een nieuwe telefoon heb gekocht. Er mankeert niks aan de telefoon, de batterij en snelheid is uitstekend. Ik kreeg ook een nieuw hoesje en screenprotector erbij voor maar 1 euro extra. Dus ik ben erg tevreden met mijn aankoop en service bij Trixon. Je krijgt (voor een tweedehandse telefoon) een goede kwaliteit voor een super lage prijs. Dit gebeurt niet vaak bij tweedehandse telefoons. Dus ik zou de winkel zeker aanraden.

Very good

Very nice

Prima ervaring

Vandaag een prachtig opgehaald.

Prima winkel

Aantal zakelijke bestellingen gedaan, prima service en goede producten

Prima koop

Mooi product ontvangen, zeker wat betreft cosmetisch opzicht. Scherm lijkt wel wat trager te reageren. Verder prima apparaat

Ik heb nog niet zo veel ervaring met het bedrijf, maar niet als lof!!!

Super service en kwaliteit

Goed en netjes bedrijf

Korrekt, gewoon zoals je mag verwachten

Geen verder commentaar

Weer een goed en mooi toestel gekocht.

Ruim 2 jaar geleden voor mijn vrouw een Apple Iphone 6 plus gekocht bij Trixon. Ze is er nog steeds erg blij mee en het werkt probleemloos en soepel, toestel ziet er nog steeds als nieuw uit. Vandaar dat ik nu weer bij Trixon een Apple 8 plus gekocht heb voor mijn zoon ,die al een een 5s had , ook hij is zeer blij met dit toestel, ook deze ziet er als nieuw uit, ondanks lichte gebruiksporen volgebns de specs. De prijs is gewoon scherp en dat met 2 jaar garantie!!! erbij. Volgende keer koop ik weer bij Trixon.