Vlot en correct geholpen

Een iPad 2017 gekocht, met gebruikssporen. Nou dat valt allezins reuze mee, boven verwachting keurige machine. Op mijn verzoek is er een beschermingsglas op aan gebracht. Deze zit helaas vreselijk scheef. Zo scheef dat de beschermingshoes m aldoor los drukt. Jammer en onnodig!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Komt alleen geen headset bij, kost extra.

goede service en snelle levering

Goed en serieus bedrijf, een aanrader

Vergeten oplader bij te leveren maar verder alles oke!

De tablet was snel geleverd en zag er beter uit dan verwacht. Was ook erg goedkoop voor deze kwaliteit! Helaas waren ze wel vergeten de oplader bij mijn tablet te leveren. Echter na een chatbericht en een mailtje werd er snel gereageerd en had ik een paar dagen later de oplader binnen. Heb er al een paar dagen op gewerkt en de batterij is wel iets sneller leeg dan dat ik had gehoopt maar verder geen opmerkingen. Alles werkt zoals het zou moeten. Ik raad Trixon zeker aan!

Snelle en voldeed aan beschrijving.

Telefoon besteld status goed. Heel klein krasje te voelen maar niet storend voor mij. Voldeed aan beschrijving. Snelle levering.

Bijna perfect

Hele snelle levering, telefoon voldoet idd aan de eisen die ze zeiden die er golden, er zitten slechts een paar hele kleine zachte keasjes op het scherm en de behuizing en voor de rest is de telefoon als nieuw. Echter ervaar ik wel problemen met de bluetooth die slecht verbind of het matig doet als hij aangesloten is.

Great service

Ordered an iPhone SE in the best condition. It arrived with its charger, a screen protector and a case. It was in perfect condition, no scratch. Unfortunately however the phone was locked by remote management. I checked with Trixon via phone and they sent me a return label via e-mail within minutes. I sent the package back, and in a few days I received a replacement, which this time worked perfectly fine, and was similarly in perfect condition. Seller is easy to reach, responsive and helpful. Phone was in condition as promised.

Ik heb een iPad Pro gekocht die in de slechtst mogelijke uiterlijke conditie zou zijn, bij ontvangst kon ik er amper een krasje op ontdekken. Echt top! Ik ontving m'n pakketje direct de volgende dag.

Super service!

Ik heb het verkeerde adres opgegeven. Het werd onmiddellijk gecorrigeerd en dezelfde dag verzonden.

Telefoon als nieuw

Telefoon wordt goed verpakt verzonden.

Ok

Ok

Keurig en vlot

Ik wilde een bestelling plaatsen maar kwam er niet helemaal uit. Via telefonisch contact werd ik keurig en snel geholpen.

Keurige ipad mogen ontvangen

Snelle levering en een vlotte ipad gekregen

Tot op heden zeer goed

Er zijn veel aanbieders voor refurbished Iphones en het is dan ook een keuze e maken. Ik heb uiteindelijk voor Trixon gekozen omdat die de beste prijs kwaliteit verhouding leek te hebben. Tot op dit moment ben ik dar niet in teleurgesteld. het toestel kent slechts lichte gebruikssporen en functioneert goed. de levering was vlot en correct. In hoeverre of de kwaliteit van het product uiteindelijk goed is zal de tijd moeten leren, maar vooralsnog ga ik daar van uit

zo goed als nieuwe refurbished Samsung S9+

Een heel gave smartphone voor een nette prijs. Vlot geleverd, ondanks vakantieperiode.

Kleindochter was erg blij met haar iPad, Die van haar was lelijk gevallen en deed nix meer. We hadden gekozen voor zichtbaar gebruikt, maar moet zeggen dat de iPad in top conditie was. Zeker een aanrader om bij Trixon te kopen, Snelle service,goed verpakt , zelfs een mooie beschermhoes erbij En een mooie actie met gratis powerbank. Trixon Helemaal top!

Zeer nette iPhone

Netjes verpakt. Telefoon ziet er heel goed uit en is voorzien van een nieuwe batterij (zie batterijconditie) Helemaal compleet met lader snoertje en pennetje om simkaartje te plaatsen. Schept vertrouwen dat je bij Trixon met afterpay kan betalen. Ben eerder een keer opgelicht bij het kopen van een ipad en daardoor durtf ik niet goed meer dit soort dure dingen online te kopen. Maar Trixon is betrouwbaar en heeft keurig netjes mijn ‘nieuwe’ iPhoneX de volgende dag geleverd.

Via afterpay voor het eerst bij Trixon een bestelling geplaatst. Er ging iets mis met afterpay. Na een telefoontje werd ik zeer vriendelijk en kundig geholpen door een medewerker die mij ook meteen terugbelde nadat hij had gecontroleerd of de bestelling nu ook daadwerkelijk geplaatst werd. Product is in zeer goede staat. Waar voor je geld

Goede en snelle service :)

iPad besteld en hier had ik een bemerking bij. Hier werd vrij snel over gebeld en dat verliep soepeltjes. iPad naar wens en snel binnen gekregen. Super service :) Ga zo door.

Heb een I-Phone 8 gekocht met 64GB. Met volgens de site zichtbare gebruikssporen. De prijs was super en de sporen kan ik niet vinden. Is alweer de derde telefoon, maar elke keer verbaasd over de service

Zeer goede en snelle service

Had een iPhone X besteld. Volgende dag binnen gekregen. Met een hoesje en 2 screenprotectoren erbij voor niks. Top!!!

Mooie Ipad werkt goed

Fijne zaak snel geleverd en goede Ipad. Ik hoop dat ik er lang plezier van heb

Goed apparaat voor redelijke prijs en uitstekende hoes gratis hoes erbij

Apple iPad Pro op voorraad en binnen 3 dagen thuis geleverd. Gratis fantastische hoes/standaard erbij. Top!

Snelle levering van een prima product

Heb mijn vorige i-pad hier ook gekocht en heeft het 5 jaar prima gedaan. Daarom heb ik weer bij Trixon gekocht, stuk goedkoper.