Snel en een mooie i-pad

goeie service en snelle levering

Snel, Goed en duidelijk

100 % Positief

Top kwaliteit

Ik heb zakelijk inmiddels al meerdere refurbished iPads aangeschaft bij Trixon. Ze zien er werkelijk uit als nieuw. Dit geldt ook voor de batterijen. Ik heb tot nu toe alleen maar toestellen ontvangen waarbij de batterij minimaal 99% was (test met het programma 3UTools). Er wordt een keurige iPad-hoes bij geleverd. De lightning-kabel die erbij zit heb ik ook maar even getest en die is ook origineel. Zo hoort het!!

Hoi Leon, Ik waardeer de positieve reactie, bedankt! Betreft de lightning-kabel ga ik zorgen dat er een 100% originele wordt opgestuurd. Blijkbaar is er een foutje gemaakt en de verkeerde kabel meegestuurd. De vervangende kabel zal morgen worden bezorgd, alvast veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Kevin van Trixon.

Correct, duidelijk en netjes.

Ik had wat vragen. Ik werd geduldig te woordgestaan en kreeg uitgebreid antwoord op mijn vragen

Geweldig !

Goede levering, kwaliteit, en service !

In een woord SUPER!

Snelle levering. Goed en netjes verpakt. Gekregen wat er gemeld was.

Alles geleverd zoals beschreven

Zeer fijne service!! Alles is geleverd zoals beschreven!

Goede service en bezorging

Het product snel geleverd veel aandacht besteed aan het verpakken van product en ze doen wat ze je beloven goed product met veel extra s top

Goede communicatie via mail en snelle levering

iPad Air besteld bij jullie, goede mail communicatie en snelle levering, die ook goed te volgen is. iPad ziet er super goed uit. Ik ben heel erg tevreden over jullie en ga zeker in de toekomst meer bestellen bij jullie.

Hele goede telefoon ontvangen.

Toch spannend een rebuy telefoon te kopen. Hij was echter helemaal goed. Heel blij ermee.

Goede service, ze handelen als je een probleem meld en lossen het op.

Professioneel, klantvriendelijk

Een verrassend fijne webshop. Snelle levering. Duidelijk communicatie. Het product van prima kwaliteit. En ook de prijs is goed. Klasse jongens!

Goede eerste ervaring

Goede service! Ik had per ongeluk een verkeerde postcode ingevuld. Ze konden deze snel aanpassen. De telefoon was ook erg snel thuisbezorgd en was netjes ingepakt, super!

Helemaal prima.

Alle beloftes en afspraken volledig nagekomen.

Besteld en het was super snel binnen! Helemaal top.

Prima advies en service

Prima advies en service

prima opgelost

Een refurbished iPhone X gekocht wat al snel een probleem aparaat bleek. Ik ga ervan uit dat alle apparaten goed gecheckt worden voordat ze in de verkoop gaan.... Nadat ondersteuning per email van Trixion het niet door mij op te lossen bleek het aparaat ingeleverd in de winkel. Daar bleek er "analyse" nodig. Aangegeven dat ik geen vertrouwen meer had in de X en een oplossing gezocht. Na overleg een andere iPhone meegekregen . Dat ik in dezelfde plaats woon als de winkel heeft wel meegeholpen, geen idee hoe dit anders was opgepakt, maar voor nu prima opgelost.

Snelle levering. iPad zoals verwacht

Eigenlijk geen bijzonderheden. Gewoon zoals een shop hoort te zijn. Eerlijk en snel. Wat gaaf is is dat Trixon er blijk van geeft aan social return te doen door een milieuprogramma te steunen. Daarom koop ik liever bij Trixon dan bij een willekeurige andere refurbished Apple shop.

Ik wou een telefoon en vond er 1 rap en makelijk bij trixon.

Ik was aan hrt zoeken voor een telefoon en vond op een trixon een samsung s9 refubishd en ik heb die vrij wel direcht besteld

Snelle levering en inderdaad in nieuwstaat!

uitstekend!

Goed product goede service

Alles snel en duidelijk geregeld had mijn samsung Galaxy s9 plus binnen 3 dagen in huis. Zoals gezegd werd op de site als nieuw, geen enkele gebruikerssporen te vinden. Mooie duidelijke website waarop je binnen een paar minuten je product kunt bestellen zonder poespas. Top bedrijf.

Mijn bestelling is snel en keurig ingepakt verzonden. Er zat nog een handgeschreven briefje bij. Heel erg tevreden

Goed product en snelle levering

We hebben een iPad besteld, deze zag er netjes uit en was snel geleverd. Ook onze vragen werden snel en correct beantwoordt.

Snelle levering en keurig verpakt!

op enkele kleine plekjes op de hoeken na, voede het naar het uitpakken als een splinternieuwe Ipad! Ben er reuze blij mee.

Snel geleverd in prima staat