Snelle levering , goede service

In eerste instantie oplaadkabel ontvangen die stuk was. Binnen enkele dagen al weer een nieuwe ontvangen. Prima service

Snelle levering en precies zoals beschreven

Snel, compleet, levering zoals beloofd, goede communicatie

Snel, compleet, levering zoals beloofd, goede communicatie

Prima nette telefoon!

Wij hebben een zo goed als nieuwe iPad gekocht en tot onze verbazing zat er een hoes bij supper. Hij was in perfecte staat . zeker een aanrader .

Prima IPad lage prijs goede levering

Hebben een IPad met gebruikssporen gekocht. Viel erg mee met die sporen en verder ook tevreden. Aanrader!

Top! Super service en snelle levering!

2 IPad Air2 uitvoeringen besteld. In perfecte staat geleverd. Welkome verassing dat er 2 hoezen bijgeleverd werden. Perfecte afhandeling en zal zeker weer gaan bestellen bij Trixon wanneer ik iets nodig heb.

snel en compleet geleverd in boven verwachting goede conditie

website, bestelproces en levering zijn zeer goed. De bestelde iPad ziet er beter dan verwacht uit. We hebben het nog maar net maar het lijkt allemaal goed te werken.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

De conditie van de iPad die ik besteld heb was boven verwachting!

Snelle service, alles wat top.

Super! En snel!

Zie boven staande

Werd prima geholpen, foto's van toestel via WhatsApp ontvangen en inderdaad een prima toestel. Mijn dochter is er dolgelukkig mee.

Goede snelle service Telefonisch vriendelijk en direct geholpen Geleverd volgens verwachting

Uitstekend!!

Duidelijke site, Snelle levering en precies hetgeen geleverd zoals aangegeven op de site !

Prima club om zaken mee te doen

iPad Air 2 gekocht. - Duidelijk aanbod - Goede prijs - Snelle levering - iPad hoes werd kostenloos meegeleverd! - Perfecte service; Lader werd (te) warm en gaf een brandlucht. Hiervoor is onmiddelijk en kostenloos een andere opgestuurd die de volgende dag binnen was. Alles wat je van een (web)winkel mag verwachten. Ik raad deze onderneming warm aan.

Super !

Vriendelijk en adequate service, snelle levering van Rufurbished IPhone 8 plus in zeer goede staat

goedkoop en goed

Zeer scherp geprijsde iPad werd Supersnel geleverd en niets op aan te merken. Functioneert perfect.

Snelle goede service en productkwaliteit

Ik ben erg te spreken over mijn eerste ervaring met Trixon. De ipad die ik heb besteld kwam snel aan en was in goede staat. Daarnaast waren de hoes en oplader die werden meegeleverd een leuke verassing. Ik zou dit bedrijf 100% aanraden!

snel en goed

Na een korte vraag per whatsapp heb ik besteld en prima telefoon volgende dag in huis. klasse!

helemaal geweldig

top ipad, goed verzorgd, snelle levering

Snelle en correcte levering. Prima product.

Geen hulp nodig gehad alles liep gesmeerd.

iPhone8 licht gebruikt, het ziet er perfect uit, werkt perfect

Werd geleverd merk beschermhoesje achter en screenprotector film. Service uitstekend en het product werkt prima. Licht gebruikt betekent: geen schrammetje of vlekje te zien.

super super super 2 keer

kan niet beter dat zegt dus genoeg ????????????

Mooie ipad

Maandagavond Koningsdag via internet besteld. Daarna even onduidelijk wanneer hij zou komen. Maar na een telefoontje een link gekregen en op vrijdag kwam hij binnen. Onze zoon is er helemaal blij mee.

Een mooi IPad Pro voor een betaalbaar bedrag.

De gekochte IPad Pro bevalt goed. Hij is lichtgebruikt. De stekker die erbij zit functioneert alleen wat minder.

Popovstraat 48 8013 RK Zwolle