Snelle levering, goed product. Ik ben zeer tevreden.

Goede snelle service.

De bestelling was nog niet de deur uit en de deurbel ging al met de pakket bezorger. Razend snel.

Transparant

Snel en excellent. Trixon doet wat het belooft !

Apparaat ziet er prima uit.

Opstarten; uitstekend. Voor zover in gebruik(een paar dagen), werkt alles prima. Alle data/Instellingen van oude IPad wordt automatisch overgezet.

iPad als nieuw. Goed verpakt en top met hoes en oplader

Zeer tevreden vlotte levering

Nu tweede telefoon besteld bij trixon en ook nu weer dik tevreden. Mooie telefoon voor goede prijs

Leuke Aanbieding en goedkoop.

Een powerbank ontvangen duurde wel iets langer dan verwacht schuld denk ik bij Postpaketten dienst.

Duidelijke communicatie, snelle levering, product zoals omschreven

Ik ben uitermate tevreden over het product en de levering. Minpuntje is dat de geleverde nieuwe oplader niet werkt. Hierover heb in contact gezocht heb heb vertrouwen in een goede oplossing

Mooi product

Bestelling ging vrij snel en ze houden je netjes op de hoogte en met een enkele dagen had ik het in huis.

Prima ervaring met dit bedrijf, komen afspraken na en zijn ook nog behulpzaam als je vragen hebt

Mooie producten en snel geleverd

Mooi iPad 2017, met case erbij! Super snel geleverd en mooie prijs

Snelle en goede service!

Alles goed, snelle levering, goede updates over levering en iPad keurig verpakt, zelfs met een persoonlijk kaartje!

goede en betaalbare Ipad, in no time gelverd

Refurbished IPad gekocht, zag er perfect uit, nieuwe lader erbij. werkt prima ! snelbezorgd

Mooie iPad voor een goede prijs

We hebben weer een mooie nieuwe iPad die lekker snel is. Snel geleverd en goed geprijsd. Hij lijkt wel nieuw zo netjes. En inclusief een stevige hoes en lader.

Doen wat ze beloven en snelle levering

Ipad in prima staat en gratis een hoesje erbij. Zelfs nog in de kleur die mijn zoontje wilde. Er zat zelfs een handgeschreven kaartje bij. Top!

Geweldig product

Geweldig mooie IPAD Air 2 gekocht voor mijn zus. Hij zag er echt zo goed als nieuw uit, terwijl ik gekozen had voor 'zichtbaar gebruikt'. Werd ook snel geleverd in een solide verpakking

Echt top!

Een iPad 2017 gekocht bij Trixon. Om te beginnen vond ik Het product werkelijk niet duur als ik zie wat ik binnen heb gekregen. iPad in een super goeie staat, krasvrij en werkt goed! Absoluut zo goed als nieuw zoals omschreven werd. Product na bestellen ook snel in huis en was zeer netjes en zorgvuldig verpakt. Al met al super blij met de aankoop en ik zal zeker vaker bij deze winkel bestellen!

Snelle levering, product naar tevredenheid

Gebruikte iPad gekocht voor jongste zoon. Snel geleverd en ziet er prima uit.

Zag er echt als nieuw uit! Heb hem net maar tot nog toe erg tevreden

Snelle goede levering

Ipad gezocht voor onze dochter. Een refurbished van goede kwaliteit kunnen vinden met minimale gebruikers sporen, binnen 1 dag al geleverd. Tevreden ermee ook nog hoesje erbij gekregen en een leuke persoonlijk bedankje voor de bestelling. Super blij mee👍🏼

Meer dan aangenaam verrast

We hebben een refurbished iPad gekocht. De staat van de iPad is perfect. Hij werkt prima en ziet er van buiten nog super gaaf uit. Verder was de iPad heel goed verpakt en zat er een originele lader bij. Ook een mooi detail is dat Trixon bij aankoop van twee producten een boom voor je plant. Dus je kunt ook nog eens bijdragen aan een beter planeet. Het enige mindere puntje was dat er een gratis beschermhoes bij geleverd werd ter waarde van 30 euro. Deze beschermhoes was echter beschadigd waardoor deze niet goed past om de iPad. Hij zit te los. Maar ja, zeuren over een gratis product...

Snelle levering en een prima toestel

Een net toestel zonder ook maar een spoortje van gebruik, echt zo goed als nieuw. De mail werd vlot en netjes beantwoord. Dit was de 2e keer dat we een telefoon hier gekocht hebben, e voor een derde keer komen we waarschijnlijk ook hier weer. Een prima kwaliteit prijsverhouding

Goede communicatie, snelle levering en een leuk handgeschreven kaartje. Echt een aanrader.

Goede kwaliteit, scherpe prijs en snelle levering!

Zeer tevreden!

Top service!

iPad besteld en volgende dag in huis! Tevreden ermee ook nog hoesje erbij gekregen en erg leuk een handgeschreven persoonlijk bedankje voor de bestelling👌

Popovstraat 48

8013 RK Zwolle