Goede service, geslaagd ontwerp

We wilden graag flessen wijn met ons eigen ontwerp laten bedrukken. Dit kon bij Joinz heel makkelijk geregeld worden. Ze reageerden erg snel, en het ontwerp werd door henzelf gemaakt en ter goedkeuring voorgelegd. Het was in één keer goed.

Snelle service en vriendelijk contact

Ik werd snel en vriendelijk geholpen via de mail. Ook werd er door Joinz verder gedacht over een mogelijk extra ontwerp dan de gevraagde voorstellen. Dit voorstel bleek zelfs nog mooier dan mijn eigen idee. De levering kwam precies op tijd en we zijn erg blij met het resultaat! Aanrader!

Top service!

Goede communicatie, snelle levering en prachtig product. Binnen no time via de mail geregeld zonder gedoe. Flessen prosecco met eigen opdruk gekocht voor het jubileum van ons bedrijf, we zijn er super blij mee!

Goede communicatie, snelle levering

Zoals boven ik werd goed geadviseerd en de levering was sneller, waardoor het een gelukje was dat ik thuis was. Track en trace code zou fijn zijn. Maar heel erg blij met de flesjes Proseco en top etiket

heel goed en snel

Voor een klein aantal mensen een lekkere fles wijn met gepersonaliseerd etiket besteld in een kistje. Het etiket was binnen no-time opgemaakt met eigen tekst en bedrijfslogo, het eindproduct zag er heel leuk en verzorgd uit. Ook de verzending van de pakketten is goed en snel gegaan. De ontvangers van de wijn vonden het een erg leuk geschenk. Kortom een succes.

perfect

goeie gebruiksvriendelijke website, goeie service, vlotte antwoorden op mijn vragen, kwaliteit produkt prima

Top, denken mee en doen wat ze beloven

Super fijn contact gehad en behulpzaam met meedenken. En snel en keurig geleverd.

Klasse service

Snelle en goeie levering!

Uitstekend Service

Fijne communicatie omtrent levering van bestelling. Mooie product ontvangen en optijd zoals beloofd.

snel en goed

De bestelde flessen wij waren heel snel binnen en zien er prachtig uit. We kunnen niet wachten om ze weg te geven!

Snelle levering en kwaliteit!

Ze denken mee, werken snel en leveren maatwerk. Heel blij mee!

fijne firma die mee denkt en zorgt voor tevreden klanten

ze zorgen voor net dat extraatje 101%

Top service en mooie pennen

Mooie pennen bestel met kleuren logo. Snel geleverd!

Professioneel en zeer behulpzaam

Zeer prettige samenwerking, waarbij veel mogelijkheden werden geboden voor het optimale resultaat.

Goed geregeld

Op korte termijn wilde wij 50 flessen wijn aangeleverd krijgen en de wens was ook nog dit op factuur te mogen doen. Super goede service, snelle levering en het product ziet er geweldig uit!

Levering exact op tijd, kwaliteit prima!

Goede klantenservice, prima product en betrouwbare levering!

Snelle reactie en levering

Goede klantenservice, snelle levering en mooie flessen :-)!

Goed meegedacht door medewerkers van Joinz in keuze relatiegeschenk en offerte scherper dan bij soortgelijke bedrijven. Vervolgens keurig ontwerp aangeleverd gekregen en sneller in huis dan beloofd. Kon eigenlijk niet beter.

Super leuk team die meedenkt, help en reageert snel

Al 3 keer gepersonaliseerde relatiegeschenken bested bij Joinz. Alles gaat soepel en snel, ze denken mee, kijken naar mogelijkheden, komen met de leukste opties en komen afspraken na. De kwaliteit van de geschenken is top, goed verpakt en tijdig opgestuurd. Wij bestellen zeker nogmaals.

Uitstekende communicatie, snelle levering!

goeie communicatie en kort

Zeer eenvoudig en makkelijk te bestellen, goeie en duidelijke communicatie.

mooie usb-sticks en notitieboekjes

top!!!

Snel en accuraat

Gevraagd om offertes, die snel werden uitgebracht. Daarna een proefexemplaar besteld, dat zeer snel werd geleverd. Vervolgens op basis van dit proefexemplaar een order geplaatst. Correct en snel afgehandeld.

Goede service en klantvriendelijk

Klantgerichte en zeer vriendelijke communicatie. Levering conform de gemaakte afspraken.

Goede service mooi product

Over Joinz Relatiegeschenken

Wat doen wij? Zakelijke klanten blij maken met de mooiste relatiegeschenken en promotieartikelen. Uiteraard bedrukt met jouw logo. Ben je op zoek naar coole gadgets met jouw logo? Dan ben je bij ons aan het goede adres. Wij zijn pas tevreden als jij zorgeloos naar achteren kunt leunen op je bureaustoel tot de koerier jouw bestelling komt afleveren. Bestel je promotie en relatiegeschenken op Joinz.nl Joinz heeft ook de volgende websites: www.123usb.nl www.usbstickmetlogo.nl www.crystalimpressions.nl