Snel en accuraat

Gevraagd om offertes, die snel werden uitgebracht. Daarna een proefexemplaar besteld, dat zeer snel werd geleverd. Vervolgens op basis van dit proefexemplaar een order geplaatst. Correct en snel afgehandeld.

Goede service en klantvriendelijk

Klantgerichte en zeer vriendelijke communicatie. Levering conform de gemaakte afspraken.

Goede service mooi product

Leuk ontwerp.

Reageren snel, denken mee en leveren vlot.

Top geregeld. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goede service. En sneller geleverd dan beloofd. Joinz the club.

Een zeer goede ervaring en een klantgerichte service!

Dit jaar (2019) wilden we voor onze medewerkers een uniek cadeaupakket maken: verschillende producten gepersonaliseerd met het logo van het bedrijf. Op de vraag of Joinz het ook kon verpakken voor ons reageerde ze zeer positief: met als resultaat een tasje (met logo!) mooie cadeaus erin en daarnaast ook nog netjes een label bevestigd aan elke tas, zodat we de labels met de namen van de medewerkers erop konden plakken. Ze hebben goed meegedacht met ons een een hele goede service geleverd: ik hoefde enkel nog de labels met de namen te plakken. Joinz hartelijk bedankt!

zeer origineel en prijselijk en van goede kwaliteit

Ik kocht bij Joinz originele sleutelhangers met oplader voor gsm met het logo van onze firma. Ben zeer tevreden met de creatie, de kwaliteit en de prijs.

Goed geholpen.

Goed geholpen, snel geleverd!

Alle vragen werden netjes en snel beantwoord. Er wordt met je meegedacht. Zeker aan te bevelen!

snelle reacties, goede service.

Op mijn vragen kreeg ik een snelle reactie, ze waren duidelijk en het geleverde product was top.

Goed product, prima service

Goede communicatie, vriendelijk en vlot. Mooi product

verzorgd product

Vlotte levering. Netjes verzorgd product.

Zeer tevreden over ontwerp en levering

Ik werd snel en goed geholpen bij het ontwerp van het gadget en ben zeer tevreden met het resultaat. De levering was op tijd zoals afgesproken. Zeker een aanrader!

Prima service,

Snelle reactie op mail en levering van de bokaal

Super mooi product!

Supersnel en supermooi product voor onze Dag van de Ondernemer 2019

Snel en volgens afspraak

Heldere communicatie, alles volgens afspraak geleverd

Klantgericht, komen afspraken na en leveren goed werk! Dank Tom van Oordt

Joinz Relatiegeschenken beveel ik zeer aan. Fijne samenwerking, altijd bereikbaar en benaderbaar en komen afspraken na. Daarnaast denken ze goed met je mee en komen met de juiste voorstellen om tot een goed relatiegeschenk te komen. Contact gehad met Tom van Oordt, goed werk!

Snelle service!

Snelle service en snelle levering. Erg blij met de relatie geschenken.

Joinz doet wat zij beloven

Na een teleurstellende ervaring met een ander bedrijf in relatiegeschenken goede afspraken gemaakt met Tom van Oordt. Hij beloofde dat de gewenste producten op voorraad waren en op tijd zouden worden geleverd. Geen gedoe met eerst betalen dan pas kunnen bestellen zoals bij het andere bedrijf en dan er achter komen dat het gewenste product is uitverkocht. Dus in het vervolg ga ik direct bij Joinz bestellen. Product was er overigens nog voordeliger ook.

vriendelijke en goede communicatie

vriendelijke en goede communicatie, perfecte opvolging

UItstekend

Prima service, denken mee in de keuzemogelijkheden, erg attent en doen wat ze beloven!

Super leuk en ervaren team

En leuk team om mee samen te werken. Jong en informeel. Zeker een aanrader!

levert wat er gevraagd word

Waterflesjes snel geleverd en goede service

Het team van Joinz reageerde heel snel op mijn aanvraag en het ontwerp was dezelfde dag al gemaakt. Zij vonden het geen probleem dat wij nog wat aanpassingen wouden doen en konden de waterflesjes snel leveren. Het eindresultaat was precies zoals we wouden , wij zijn dus erg tevreden en komen zeker terug.

Golfballen bedrukt

500 golfballen besteld voor mijn klanten. Logo goed gedrukt en op tijd geleverd. Geen opmerkingen verder.

Over Joinz Relatiegeschenken

Wat doen wij? Zakelijke klanten blij maken met de mooiste relatiegeschenken en promotieartikelen. Uiteraard bedrukt met jouw logo. Ben je op zoek naar coole <a href="https://joinz.nl/gadgets-bedrukken-met-logo.html">gadgets</a> met jouw logo? Dan ben je bij ons aan het goede adres. Wij zijn pas tevreden als jij zorgeloos naar achteren kunt leunen op je bureaustoel tot de koerier jouw bestelling komt afleveren. Bestel je promotie en relatiegeschenken op Joinz.nl <br> Joinz heeft ook de volgende websites:<br> <a href="https://123usb.nl">123USB</a> <br> <a href="https://usbstickmetlogo.nl/">USBstickmetlogo.nl</a><br> <a href="https://crystalimpressions.nl/">Crystal Impressions</a> <br>