Klasse service

Snelle en goeie levering!

Uitstekend Service

Fijne communicatie omtrent levering van bestelling. Mooie product ontvangen en optijd zoals beloofd.

snel en goed

De bestelde flessen wij waren heel snel binnen en zien er prachtig uit. We kunnen niet wachten om ze weg te geven!

Snelle levering en kwaliteit!

Ze denken mee, werken snel en leveren maatwerk. Heel blij mee!

fijne firma die mee denkt en zorgt voor tevreden klanten

ze zorgen voor net dat extraatje 101%

Top service en mooie pennen

Mooie pennen bestel met kleuren logo. Snel geleverd!

Professioneel en zeer behulpzaam

Zeer prettige samenwerking, waarbij veel mogelijkheden werden geboden voor het optimale resultaat.

Goed geregeld

Op korte termijn wilde wij 50 flessen wijn aangeleverd krijgen en de wens was ook nog dit op factuur te mogen doen. Super goede service, snelle levering en het product ziet er geweldig uit!

Levering exact op tijd, kwaliteit prima!

Goede klantenservice, prima product en betrouwbare levering!

Snelle reactie en levering

Goede klantenservice, snelle levering en mooie flessen :-)!

Goed meegedacht door medewerkers van Joinz in keuze relatiegeschenk en offerte scherper dan bij soortgelijke bedrijven. Vervolgens keurig ontwerp aangeleverd gekregen en sneller in huis dan beloofd. Kon eigenlijk niet beter.

Super leuk team die meedenkt, help en reageert snel

Al 3 keer gepersonaliseerde relatiegeschenken bested bij Joinz. Alles gaat soepel en snel, ze denken mee, kijken naar mogelijkheden, komen met de leukste opties en komen afspraken na. De kwaliteit van de geschenken is top, goed verpakt en tijdig opgestuurd. Wij bestellen zeker nogmaals.

Uitstekende communicatie, snelle levering!

goeie communicatie en kort

Zeer eenvoudig en makkelijk te bestellen, goeie en duidelijke communicatie.

mooie usb-sticks en notitieboekjes

top!!!

Snel en accuraat

Gevraagd om offertes, die snel werden uitgebracht. Daarna een proefexemplaar besteld, dat zeer snel werd geleverd. Vervolgens op basis van dit proefexemplaar een order geplaatst. Correct en snel afgehandeld.

Goede service en klantvriendelijk

Klantgerichte en zeer vriendelijke communicatie. Levering conform de gemaakte afspraken.

Goede service mooi product

Leuk ontwerp.

Reageren snel, denken mee en leveren vlot.

Top geregeld. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goede service. En sneller geleverd dan beloofd. Joinz the club.

Een zeer goede ervaring en een klantgerichte service!

Dit jaar (2019) wilden we voor onze medewerkers een uniek cadeaupakket maken: verschillende producten gepersonaliseerd met het logo van het bedrijf. Op de vraag of Joinz het ook kon verpakken voor ons reageerde ze zeer positief: met als resultaat een tasje (met logo!) mooie cadeaus erin en daarnaast ook nog netjes een label bevestigd aan elke tas, zodat we de labels met de namen van de medewerkers erop konden plakken. Ze hebben goed meegedacht met ons een een hele goede service geleverd: ik hoefde enkel nog de labels met de namen te plakken. Joinz hartelijk bedankt!

zeer origineel en prijselijk en van goede kwaliteit

Ik kocht bij Joinz originele sleutelhangers met oplader voor gsm met het logo van onze firma. Ben zeer tevreden met de creatie, de kwaliteit en de prijs.

Goed geholpen.

Goed geholpen, snel geleverd!

Alle vragen werden netjes en snel beantwoord. Er wordt met je meegedacht. Zeker aan te bevelen!

snelle reacties, goede service.

Op mijn vragen kreeg ik een snelle reactie, ze waren duidelijk en het geleverde product was top.

About Joinz Relatiegeschenken

Wat doen wij? Zakelijke klanten blij maken met de mooiste relatiegeschenken en promotieartikelen. Uiteraard bedrukt met jouw logo. Ben je op zoek naar coole gadgets met jouw logo? Dan ben je bij ons aan het goede adres. Wij zijn pas tevreden als jij zorgeloos naar achteren kunt leunen op je bureaustoel tot de koerier jouw bestelling komt afleveren. Bestel je promotie en relatiegeschenken op Joinz.nl Joinz heeft ook de volgende websites: www.123usb.nl www.usbstickmetlogo.nl www.crystalimpressions.nl