Koffiebekers met logo besteld. Snel een ontwerp gekregen en offerte. Levering is ook goed gegaan. Week sneller dan gepland.

Notitieboekjes met logo snel en goed

Notitieboekjes met ons Mineral Skin Cosmetics logo besteld. Met een week in huis en netjes bedrukt. Bedankt weer!

Snel en goede levering pennen

Pennen met logo besteld en binnen een week ontvangen. Kwaliteit prima en logo mooi geprint.

prachtige glas award voor een zeer gewaardeerde collega

Trofee Award heeft heel erg goed meegedacht om het beste ontwerp voor de gelegenheid te leveren. Het is ontzettend mooi geworden en heel goed ontvangen door onze collega.

Goede service, houden zich aan de afspraken

De communicatie met Joinz verliep heel vlot. Het bedrijf houdt zich aan de gemaakte afspraken, en stellen zich flexibel op waar nodig. Onze levering kwam mooi op tijd binnen, en we zijn te spreken over de kwaliteit. Wij bevelen Joinz van harte aan!

Mooie borrelplank met logo

Zeer snelle levertijd. Binnen 2 dagen 50 gegraveerde borrelplanken geleverd. Fijne communicatie.

Fijne communicatie en snel geleverd

Wijn met een etiket besteld. Mooi ontwerp gekregen en al binnen een week geleverd.

TOP SERVICE!

Bestellen gaat vlot, ik kreeg dadelijk respons. Ook de verwerking en afhandeling ging zonder problemen. Ik kreeg altijd snel een antwoord. Ik ben ook steeds in rep en roer voor mijn klanten, ik had ook bij jullie, als klant, dit gevoel! Top doe zo verder :-)

Vriendelijk, snel en zeer mooie awards!

Joinz heeft een zeer goede klantenservice en ze zijn redelijk snel met het leveren van awards. Wat kwaliteit betreft ben ik ook zeer tevreden! Zeer aan te raden.

Super ervaring

Zeer fijne communicatie! Levering was tijdig.

heel mooi

is heel mooi gemaakt

Origineel cadeau met snelle levering

Hele leuke borrelplanken met logo besteld. Snel de drukproef ontvangen, meteen besteld en snel geleverd volgens afspraak. Top!

Een keurig en vlot verlopen samenwerking!

Wij kregen een tip van Joinz voor een relatiegeschenk dat echt bij ons bedrijf past en dus hebben wij snel om een offerte gevraagd. Het offerteproces en ook de bestelling daarna verliepen zeer soepel. Zelfs de levering was veel sneller dan gepland. En niet onbelangrijk: het geschenk is top!

Gewoon goed

Goed, snel stevig verpakt.

Snel, duidelijk en goede communicatie

Snel, duidelijk en goede communicatie

Snelle levering, duidelijke communicatie, prachtige awards

Contact verliep soepel, voorbeeld werd direct meegestuurd en er werd helder gecommuniceerd wat er gedaan moest worden om op de juiste datum geleverd te krijgen. Prima prijzen ook.

goed en snel

altijd snel en goed verzorgd en telefonisch en per mail een goede afstemming.

supersnel geregeld

Tussen de aanvraag en de levering zat nog geen week!

Goede service, geslaagd ontwerp

We wilden graag flessen wijn met ons eigen ontwerp laten bedrukken. Dit kon bij Joinz heel makkelijk geregeld worden. Ze reageerden erg snel, en het ontwerp werd door henzelf gemaakt en ter goedkeuring voorgelegd. Het was in één keer goed.

Snelle service en vriendelijk contact

Ik werd snel en vriendelijk geholpen via de mail. Ook werd er door Joinz verder gedacht over een mogelijk extra ontwerp dan de gevraagde voorstellen. Dit voorstel bleek zelfs nog mooier dan mijn eigen idee. De levering kwam precies op tijd en we zijn erg blij met het resultaat! Aanrader!

Top service!

Goede communicatie, snelle levering en prachtig product. Binnen no time via de mail geregeld zonder gedoe. Flessen prosecco met eigen opdruk gekocht voor het jubileum van ons bedrijf, we zijn er super blij mee!

Goede communicatie, snelle levering

Zoals boven ik werd goed geadviseerd en de levering was sneller, waardoor het een gelukje was dat ik thuis was. Track en trace code zou fijn zijn. Maar heel erg blij met de flesjes Proseco en top etiket

heel goed en snel

Voor een klein aantal mensen een lekkere fles wijn met gepersonaliseerd etiket besteld in een kistje. Het etiket was binnen no-time opgemaakt met eigen tekst en bedrijfslogo, het eindproduct zag er heel leuk en verzorgd uit. Ook de verzending van de pakketten is goed en snel gegaan. De ontvangers van de wijn vonden het een erg leuk geschenk. Kortom een succes.

perfect

goeie gebruiksvriendelijke website, goeie service, vlotte antwoorden op mijn vragen, kwaliteit produkt prima

Top, denken mee en doen wat ze beloven

Super fijn contact gehad en behulpzaam met meedenken. En snel en keurig geleverd.

Over Joinz Relatiegeschenken

Wat doen wij? Zakelijke klanten blij maken met de mooiste relatiegeschenken en promotieartikelen. Uiteraard bedrukt met jouw logo. Ben je op zoek naar coole gadgets met jouw logo? Dan ben je bij ons aan het goede adres. Wij zijn pas tevreden als jij zorgeloos naar achteren kunt leunen op je bureaustoel tot de koerier jouw bestelling komt afleveren. Bestel je promotie en relatiegeschenken op Joinz.nl Joinz heeft ook de volgende websites: www.123usb.nl www.usbstickmetlogo.nl www.crystalimpressions.nl