Goed product, prima service

Goede communicatie, vriendelijk en vlot. Mooi product

verzorgd product

Vlotte levering. Netjes verzorgd product.

Zeer tevreden over ontwerp en levering

Ik werd snel en goed geholpen bij het ontwerp van het gadget en ben zeer tevreden met het resultaat. De levering was op tijd zoals afgesproken. Zeker een aanrader!

Prima service,

Snelle reactie op mail en levering van de bokaal

Super mooi product!

Supersnel en supermooi product voor onze Dag van de Ondernemer 2019

Snel en volgens afspraak

Heldere communicatie, alles volgens afspraak geleverd

Klantgericht, komen afspraken na en leveren goed werk! Dank Tom van Oordt

Joinz Relatiegeschenken beveel ik zeer aan. Fijne samenwerking, altijd bereikbaar en benaderbaar en komen afspraken na. Daarnaast denken ze goed met je mee en komen met de juiste voorstellen om tot een goed relatiegeschenk te komen. Contact gehad met Tom van Oordt, goed werk!

Snelle service!

Snelle service en snelle levering. Erg blij met de relatie geschenken.

Joinz doet wat zij beloven

Na een teleurstellende ervaring met een ander bedrijf in relatiegeschenken goede afspraken gemaakt met Tom van Oordt. Hij beloofde dat de gewenste producten op voorraad waren en op tijd zouden worden geleverd. Geen gedoe met eerst betalen dan pas kunnen bestellen zoals bij het andere bedrijf en dan er achter komen dat het gewenste product is uitverkocht. Dus in het vervolg ga ik direct bij Joinz bestellen. Product was er overigens nog voordeliger ook.

vriendelijke en goede communicatie

vriendelijke en goede communicatie, perfecte opvolging

UItstekend

Prima service, denken mee in de keuzemogelijkheden, erg attent en doen wat ze beloven!

Super leuk en ervaren team

En leuk team om mee samen te werken. Jong en informeel. Zeker een aanrader!

levert wat er gevraagd word

Waterflesjes snel geleverd en goede service

Het team van Joinz reageerde heel snel op mijn aanvraag en het ontwerp was dezelfde dag al gemaakt. Zij vonden het geen probleem dat wij nog wat aanpassingen wouden doen en konden de waterflesjes snel leveren. Het eindresultaat was precies zoals we wouden , wij zijn dus erg tevreden en komen zeker terug.

Golfballen bedrukt

500 golfballen besteld voor mijn klanten. Logo goed gedrukt en op tijd geleverd. Geen opmerkingen verder.

Fijn contact, snelle levertijd en mooi etiket

Ik heb het contact als zeer fijn ervaren en het ontwerp van het etiket op de wijnfles is zeer goed uitgepakt. Ook was de levertijd snel en de kwaliteit goed.

Zeer klantvriendelijk!!

Vlotte service, persoonlijke benadering en een mooi product.

Uitstekend geholpen en van de juiste info voorzien.

Eenvoudig en heel prettig contact via email Proefdrukken waren er snel en aanpassingen verliepen erg soepel. Dikke duim voor jullie. En het eindresultaat is super. Erg blij mee!

geweldige service

Zeer snelle levering, goede communicatie, product is mooi geworden.

Service gericht en heel snel

Top service en zeer efficiënt

Goede duidelijke open communicatie en gemakkelijke afhandeling.

Zeer prettig.

Mooie en correcte service

Mooie en correcte service

Snelle communicatie en goed product

Ik heb 240 powerbanks bij dit bedrijf besteld. Op de website stond dat de levertijd 10 werkdagen was. Dit is blijkbaar na het goedkeuren van het ontwerp en niet na het plaatsen van een bestelling op de website. Dit is op zich wel logisch omdat ze niet aan de slag kunnen zonder ontwerp maar dat had ik me niet gerealiseerd. Ik kreeg redelijk snel een ontwerp toegestuurd gekregen waarop ik kon zien hoe de powerbank eruit komt te zien. Na een kleine aanpassing kreeg ik de powerbanks inderdaad 10 werkdagen later binnen. Ze werken goed en worden met een handige oplaadkabel geleverd waarmee je zowel android telefoons en iphones kan opladen. De bedrukking ziet er scherp uit. Ben over het algemeen tevreden over de communicatie en de powerbanks

Snelle reactie via de mail, netjes gemaakt en bezorgd.

Snelle reactie via de mail, netjes gemaakt en bezorgd.

Prachtige resultaten en persoonlijk advies.

Nu al meerdere gepersonaliseerde relatiegeschenken mogen ontvangen die enthousiast ontvangen zijn door onze klanten. Er wordt goed meegedacht in het ontwerp en passende gadgets. Een fijne persoonlijke en snelle service. Dankjulliewel!

Over Joinz Relatiegeschenken

Wat doen wij? Zakelijke klanten blij maken met de mooiste relatiegeschenken en promotieartikelen. Uiteraard bedrukt met jouw logo. Ben je op zoek naar coole gadgets met jouw logo? Dan ben je bij ons aan het goede adres. Wij zijn pas tevreden als jij zorgeloos naar achteren kunt leunen op je bureaustoel tot de koerier jouw bestelling komt afleveren. Bestel je promotie en relatiegeschenken op Joinz.nl Joinz heeft ook de volgende websites: www.123usb.nl www.usbstickmetlogo.nl www.crystalimpressions.nl