FANTASTISCH

Eigenlijk ben ik net begonnen. Ik ben nu klaar met de eerst zak gewrichten. Hierna bestel ik de botten en kraakbeen. Daar ga ik op overstappen. Het grappige is dat ik nu in 6 weken tijd drie keer heb gehoord dat ik er fantastisch uitzie haha. maar daar neem ik het niet voor. Vreselijke pijn in mijn rug en het gekke is dat het nu al stukken beter voelt. 2 april krijg ik een MRI dus ik ben echt benieuwd hoe of wat. Mijn moeder van 87 heeft ingezakte wervels en een rugfraktuur [uiteraard door ouderdom] maar ik heb gezegd blijf dit slikken. Tegen mijn dochter heb ik gezegd ik blijf dit vanaf nu mijn hele leven slikken. het is makkelijk en snel in te nemen. De klantenservice is heel erg goed en snel. Ik heb meneer Wertz [sorry ik schrijf het vast fout] gesproken en hij heeft haarfijn uitgelegd wat deze poeder voor de mens doet. Ik doe niet meer zonder!! Mijnmoeder zweert er ook bij en voelt zich er erg goed door.

Door vriendin gewezen op dit product. Echte aanrader!

Vaak 's ochtend stijfheid en verlies van kracht. Nu veel beter.

Geen ontstoken gevoelige gewrichten meer!

Jaren last gehad van periodes met ontstoken en gevoelige gewrichten. Sinds het gebruik van Bones Vitalis geen last meer. tevens mobieler en geen stram gevoel meer in de ledematen. Top product!

Goed product

Doet wat het belooft

Pluspunten

Er worden veel therapieën aangeboden voor fibromyalgie die zouden helpen. Ik heb zelf erg aangehikt tegen de kosten van dit product voor gewrichten maar gebruik het nu een half jaar en heb nu minder pijn, vaak betere nachtrust en meer energie. Zeer de moeite waard. groetjes Naomi .

Pluspunten

Wat een fijn product. Jarenlang last van artrose in handen en erg pijnlijk vaak. Nu na 8 maanden gebruik Bonis Vitalis geen pijn en stijfheid mer!

nee

Pluspunten

Ik heb mijn hele leven buiten gewerkt in de groenzorg. Zwaar werk waarmee in mijn knieën behoorlijk geruïneerd heb. Nadat ik met pensioen ben gegaan had ik altijd pijn bij lichamelijke inspanning, zelfs instappen in de bus ging niet meer zonder au au au. Gebruik nu al een tijdje Bones Vitalis. Ik heb ook met ze gebeld en ze nemen de tijd voor je. Mij werd verteld dat uit onderzoeken blijkt dat het ergens tussen de 3 weken en 6 maanden verbetering kan gaan opleveren. Bij mij was dat na 4 maanden. Bij de derde zak begon ik het te merken. Ik gebruik het product nu nog steeds op onderhoudsbasis. Ben nagenoeg zonder pijn. Dankbaar.

Pluspunten

Ik gebruik inmiddels een aantal maanden Bones Vitalis. Ik merk dat bij consequent gebruik de stramheid van gewrichten afneemt en ik minder tot geen last meer heb van “ pijn” in knieën en voeten. Afgelopen maand ben ik in Curacao geweest en heb daar de Christoffel berg beklommen. Geen wandeling maar echt lastige paden en klauterwerk om de top te bereiken (375 meter hoogteverschil). Zonder hinder te hebben van tegensputterende lichaamsdelen is dat prima gelukt. In combinatie met bewegen (sporten) en Bones Vitalis lijken mijn gewrichtspijnen verleden tijd!

Pluspunten

Ik ben heel blij met Bones Vitalis. Ik heb spinal stenosis en sinds ik dit product gebruik, al 7 maanden, heb ik veel minder last van pijn in mijn rug. Ik hoeft geen cortisone injecties en pijnstillers meer te gebruiken, echt geweldig!!! Lopen, staan, schoonmaken, tuinieren, etc, gaat veel beter. Ik merk voornamelijk dat mijn botten veel sterker zijn. Chapeau Bones Vitalis!

De sluiting op het verpakking zou wat beter kunnen zijn.

Pluspunten

Hallo. Al enige tijd gebruiken wij een poeder voor versterking van botten en kraakbeen. Ik ben hiermee gestart na een gecompliceerde kaakoperatie voor implantaten, 14 implantaten in één keer! De implantoloog was verbaasd over mijn snelle en goede herstel. Mijn mening is dat uw product onderdeel is geweest van dit herstel. Gezien mijn leeftijd (50) blijven mijn man en ik dit product gebruiken. Binnenkort zal mijn man een kunstknie krijgen, daarom blijft ook hij het product gebruiken. Hartelijke dank en vriendelijke groet. Nel Bakker

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Ik heb al jaren last van mijn gewrichten, pijn met lopen en zitten gaan. Auto in- en uitstappen heel pijnlijk. Ik gebruik nu ca 6 maanden Bones Vitalis en heb weinig tot geen pijn meer

Geen

Pluspunten

Persoonlijk contact

Nvt

Pluspunten

Snelle levering Duidelijke site Goed bereikbaar voor vragen product geeft mobiliteitsverbetering

product in pil-vorm zou een uitkomst bieden bij vliegreizen (wit poeder meenemen in bagage is vaak niet handig)

Pluspunten

Goede, mooie en duidelijke website. Ik heb artrose in m'n duimen en heb 2 zakken geprobeerd. Toen de zakken leeg waren kreeg ik weer wat pijn in m'n duimen. Dus ik heb nu weer 2 zakken. Het is gemakkelijk om in te nemen.

Ik weet geen punten voor verbetering

Pluspunten

Wat een fantastisch product. Atrose klachten verdwenen. Nette snelle levering.

Pluspunten

duidelijk uitleg en info waarvoor het product bestemd is. vlotte levering bij nabestelling helder in kosten

variatie in smaak bij product

Pluspunten

Totale kwaliteit!

Pluspunten

Informatieve duidelijke website Het is een makkelijk in te nemen poeder. Ik heb zelf nog geen verandering gemerkt naar gebruikt het pas een paar maanden.

Geen

Pluspunten

Ik had last van Artrose in mijn hand met stijfheid en pijn in mijn vingers. Vooral bij het wakker worden. Ook kon ik mijn vingers niet meer helemaal strekken of buigen. Ik heb Bones Vitalis gebruikt en na vijf weken al was de stijfheid en pijn weg. Ook kan ik nu mijn vingers weer buigen en strekken. Ben erg tevreden met het resultaat. Magda

Pluspunten

Ik gebruik Bones Vitalis Kraakbeen nu ong 3 maanden. En sinds 1 maand kan ik zeggen dat ik voor het eerst sinds 4 jaar zonder pijnstilling de dag en de nacht kan. Ik heb een gescheurde meniscus en slijtage vh kraakbeen. Mijn orthopeed opereert me liever niet. Fysio heeft ook weinig geholpen. Dus dit middel werkt echt voor mij. Ik ben er zeer tevreden over. Het heeft mijn bewegingsvrijheid vergroot en ga nu veel vrolijker zonder pijn door het leven. Zeer dankbaar!

Geen

Pluspunten

Ik had last van kraakbeen slijtage en een gescheurde meniscus (oud trauma). Ik kon voorheen moeilijk hurken en op mijn knieën zitten, maar dat kan nu wel. Ook had ik vroeger continu pijn, maar ik ervaar nu periodes volledig zonder pijn en beperkingen. Dat de pijn niet volledig wegblijft, kan ook liggen aan de verminderde opname in mijn darmen vanwege coeliakie. Ik ga ermee door.

Pluspunten

Al lange tijd pijn in mn gewrichten boek goede resultaten met het gewrichtenproduct van bones vitallis. Nu na +/- 3wk geen paracetamol meer.