zeer goed

Officiële onderdelen blijken bij levering merkloze te zijn.

Stofzuigermond en stofzuigerzakken, van het merk Bosch, gekocht! Bijelkaar iets meer dan 30 euro, andere shops zijn goedkoper, maar we wilden graag merkonderdelen. Bij levering bleken ze dat geen van twee te zijn. Een teleurstelling, waardeloos!

Goedemorgen, Bij beide producten staat duidelijk vermeld dat het NIET om originele artikelen gaat, dit kunt u ook niet verwachten met de prijs die u er voor betaald.

Topbedrijf.

Stofzuigerslang besteld en ontvangen , die helaas niet de gehoopte oplossing bleek van de storing. Retourzending lukte mij niet meteen door omstandigheden. Na overleg wordt mijn betaling teruggestort en mag de slang naar een eventueel ander baasje. Ik was blij verrast dank je wel Maaike.

L.S., prima logistiek ; punctuele en correcte bezorging.

L.S., ~ Bestelling en betaling via mw. I.W. Wegener-de Waard. ~ Pakbon : 16785310 d.d. 08.05.2022 ; 14:39. ~ Artikel : AEG LX 7 slang (ronde buis) > Ae 170917. ~ Duidelijke, toegankelijke website. ~ Prima logistiek. ~ Punctuele en correcte DHL bezorging. ~ Succes met minimaal op peil houden van deze uitstekende dienstverlening … ( : - )) .

Super service, goede ervaring.

Ik kwam er niet uit welke stofzuigerfilter ik nodig had voor mijn model. Telefonisch kreeg ik supersnel iemand aan de lijn en werd uitstekend geholpen door Maaike. Ze hebben kennis van zaken en er wordt meegedacht. Daarnaast fijn dat er besteld kan worden zonder een account te hoeven maken.

snel en goed

Ben zeer tevreden over de levering van het stofzuiger filter van de Karcher Normaals dank!

Top service!

Ik heb met Maaike gebeld, en erg aardig en behulpzaam. Als ik weer iets nodig heb bestel ik zeker weer hier! Kan iedereen aanraden hier te kopen. Goede service!

Ongewoon bijzonder

De pistoolgreep van mijn Miele stofzuiger begaf het en dus keek ik snel bij de specialist www.stofzuigeronderdelen.nl. Maar omdat er meer pistoolgrepen zijn dan dagen in de week, en de modelnummers van Miele minder duidelijk zijn dan je mocht hopen, bestelde ik in eerste instantie de verkeerde. Dat bleek nadat het onderdeel - overigens lekker snel - geleverd werd. Stofzuigeronderdelen.nl gemaild en het probleem uitgelegd: wat nu? Terugsturen was nauwelijks de moeite waard, want dat zou aan verzendkosten bijna net zoveel zijn als die pistoolgreep kostte. Per omgaande mail (op zaterdag) kwam het antwoord: stuur maar niet terug en bestel de correcte - wij storten uw aankoopbedrag terug. Aldus gedaan en vanmiddag werd de nieuwe greep bezorgd; hij past. Inmiddels had ik het hele bedrag van de eerste bestelling teruggestort gekregen - INCLUSIEF de verzendkosten! Zo zie je het graag; wat een klantenservice!

Fantastisch geholpen.

Doordat ik verkeerde postcode heb op geschreven. Pakket niet aangekomen. Binnen een telefoontje geregeld. DANK JE WEL

TOP!! Zeer snelle bezorging!

Ik ben heel erg blij met mijn bestelling. Volgende dag meteen in huis en de website is heel duidelijk waardoor ik de goede onderdelen heb besteld. Heel erg blij mee! Kan weer lekker stofzuigen :-)

Vriendelijk en snel!

Vriendelijk personeel die met je meedenken. Erg tevreden.

Exceptional good !

Service and support is an rol model for most of the websites ! Thank you Maaike !

Snelle levering en uitstekende klantenservice

Ik had een kierenzuiger gekocht voor mijn stofzuiger, deze werd de volgende dag al geleverd. Helaas had ik bij het bestellen niet goed opgelet en paste de kierenzuiger dus niet op mijn stofzuiger. Toen ik de kierenzuiger retour wilde zenden werd ik gebeld met een betere oplossing. Ze hebben het kosteloos voor me opgelost ondanks dat het mijn eigen fout was. Fantastische service!

De juiste onderdelen om een Dyson DC29 weer aan de praat te krijgen.

Snelle levering van een vervangende motor en filters voor een acceptabele prijs.

Probleem supersnel opgelost!

Onderdeel van mijn stofzuiger was defekt, maar wilde er niet te lang op moeten wachten. Besteld en de volgende dag in huis, echt TOP!

Snelle levering en duidelijke site

Volgende keer gewoon weer daar bestellen!

Goede artikelen voor een prima prijs en een snelle levering

De stofzuigerslang van onze Nilfisk was snel te bestellen, werd daags erna al geleverd en voldoet prima!

Helemaal tevreden

Een klein onderdeel van mijn bestelling was niet helemaal oké, een belletje en de volgende dag keurig een nieuw exemplaar ontvangen. Dat vind ik nou service!!

Geweldige service

Had in de eerste instantie verkeerde onderdelen besteld voor een totaal ander model. Per e-mail kreeg ik instructies om de goederen retour te sturen. In de tussentijd een nieuwe bestelling gedaan en krijg een paar dagen later al het geld retour gestort van de eerste bestelling. In de 2de bestelling kreeg ik zelfs een retour label om de goederen retour te sturen, deze bleek niet nodig want ik had deze inmiddels al geretourneerd. Top service ga zo door.

super goed geholpen

zeer prettig

Goede en snelle levering

Uitgebreide keuze in onderdelen van bijna alle merken. Snelle levering en makkelijk te bestellen.

Goede service, snelle levering!

Top geregeld...niets te klagen😊

Is goed en correct ontvangen

Heel tevreden

Jullie hebben precies wat ik zocht Mooie prijs snelle service In goede orde ontvangen