De juiste onderdelen om een Dyson DC29 weer aan de praat te krijgen.

Snelle levering van een vervangende motor en filters voor een acceptabele prijs.

Probleem supersnel opgelost!

Onderdeel van mijn stofzuiger was defekt, maar wilde er niet te lang op moeten wachten. Besteld en de volgende dag in huis, echt TOP!

Snelle levering en duidelijke site

Volgende keer gewoon weer daar bestellen!

Goede artikelen voor een prima prijs en een snelle levering

De stofzuigerslang van onze Nilfisk was snel te bestellen, werd daags erna al geleverd en voldoet prima!

Helemaal tevreden

Een klein onderdeel van mijn bestelling was niet helemaal oké, een belletje en de volgende dag keurig een nieuw exemplaar ontvangen. Dat vind ik nou service!!

Geweldige service

Had in de eerste instantie verkeerde onderdelen besteld voor een totaal ander model. Per e-mail kreeg ik instructies om de goederen retour te sturen. In de tussentijd een nieuwe bestelling gedaan en krijg een paar dagen later al het geld retour gestort van de eerste bestelling. In de 2de bestelling kreeg ik zelfs een retour label om de goederen retour te sturen, deze bleek niet nodig want ik had deze inmiddels al geretourneerd. Top service ga zo door.

super goed geholpen

zeer prettig

Goede en snelle levering

Uitgebreide keuze in onderdelen van bijna alle merken. Snelle levering en makkelijk te bestellen.

Goede service, snelle levering!

Top geregeld...niets te klagen😊

Is goed en correct ontvangen

Heel tevreden

Jullie hebben precies wat ik zocht Mooie prijs snelle service In goede orde ontvangen

Goede snelle service

Gister besteld vandaag in huis ,top

Doen wat ze beloven

Zie boven

Vlot besteld en geleverd.

Op een heel gemakkelijke manier heb ik de nodige stukken gevonden en kunnen bestellen. Ook de levering verliep heel vlot.

Snelle levering tevreden product.

Twijfelde over maat even gebeld goed advies gekregen en besteld.

Zeer snelle levering👍🔝

Overzichtelijke website, sneller levering.

Op de overzichtelijke website met prima zoekfunctie ga je door een snel bestelproces. Levering een dag later.

Bestelling was heel snel bezorg. Was super goed.

Snelle correcte levering

Dag na bestelling al geleverd en de juiste producten...

Toppie

Goede webshop onderdelen goed beschreven en goede service en Snelle levering

Prima voor elkaar

prima geholpen

Heel fijn te woord gestaan en alle hulp gekregen.

Leversneldheid niet waargemaakt.

De levering is niet de volgende werkdag bezorgd, in tegenstelling tot de belofte op de website.

Nette levering Alleen jammer dat ze maar beperkt telefonisch bereikbaar zijn.