Oplichters

Koop hier nooit een fiets

Kijk goed uit hier als er iwts kapot gaat in de garantie

2 fietsen gekocht voor 3000 gaat het display kapot willen ze eerst dat we een onderhoudsbeurt geven van 100 euro dan pas bepalen of het garantie is lijk mij dat dit niet hoort.

Geweldig geholpen!

Ik heb een mooie fiets gekocht en ben daarbij heel fijn geholpen! De fiets werd eerst nog bijgesteld en nagekeken. En ik kreeg uitgebreid uitleg over hoe de fiets werkt. Deze winkel vind ik een echte aanrader!

Beste Vera, Leuk dat u deze review heeft geplaatst dit waarderen wij zeer. Top om terug te lezen dat uw het bezoek aan onze winkel als fijn heeft ervaren. Waar het kan nemen we altijd graag onze tijd om alles zo goed mogelijk uit te leggen. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Super service, goede prijs

Prachtige Cortina fiets bij Premiumbikes besteld, die netjes werd thuisbezorgd. Na de bezorging bleek er zomaar ineens een constant zoemend geluid uit de voor naaf te komen. Zelf even aangekeken of ik het kon verhelpen, maar dat lukte niet. Contact opgenomen en de fiets werd gelijk weer opgehaald om het probleem te checken. Volgende dag stond hij weer bij mijn huis en hij doet het nu perfect. Snelle en goeie service dus!!!

Fantastische service fijne medewerkers

Ik heb mijn elektrische fiets sinds een week weer terug hij was weg geweest voor reparatie ik ben zeer tevreden de fiets rijd weer heerlijk. Complimenten voor premiumbikes

Vriendelijk en goed geholpen, gunstige prijs.

Keurig geholpen bij het aanschaffen van onze e-bike. Omdat deze niet in de winkel aanwezig was en besteld moest worden was er wel een flinke aanbetaling nodig. Bij het inplannen van de proefrit was het personeel heel flexibel en ook met het uitproberen was het personeel zeer behulpzaam. Kortom: een goede keuze!

Beste Henri, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Om een fiets te kunnen bestellen hebben wij inderdaad eerst een aanbetaling nodig. Dit is een klein stukje zekerheid voor ons. Fantastische om terug te lezen dat u zo goed bent geholpen en dat mijn collega's op de goede manier behulpzaam waren. Wij wensen u dan ook heel veel fiets plezier en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Karo

Super snelle service!

Ik was een onderdeel van mijn fiets verloren. Met 1 belletje kreeg ik kostenloos het onderdeel toegestuurd welke ik de volgende dag al in huis had. Top service!

Beste Thijs, Heel erg fijn om te terug te lezen dat de after service op de juiste manier is uitgevoegd. Super dat u dit met ons deelt. Wij wensen u veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Zeer klantvriendelijk

Gisteren 2 e-bike gekocht. Jongens zijn zeer ervaren ze weten ook wat ze verkopen Ze luisteren naar je wensen en aan de hand daarvan is het ook makkelijk om een keuze te maken. Vandaag 20-09-2020 geweest on een fietstas te kopen en was een andere verkoper (eigenaar) ook zeer klant vriendelijk. Kortom prijs technies en klantvriendelijk vergelijken met concurenten ook nog is goedkooper.

Beste, Bedankt voor het plaatsen en delen van deze review. Super fijn om terug te lezen dat jullie zo tevreden zijn met onze service. Klantvriendelijkheid staat bij ons echt voorop. Wij wensen jullie heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

oplichters

oplichters...........................

Beste Albert, Wij zijn zeker geen oplichters jammer dat u dit vind. De klachten die u bij ons gemeld heeft zijn namelijk klachten die horen bij het onderhoud van de fiets. Tijdig onderhoud is dan ook erg cruciaal voor uw fiets en uw eigen veiligheid. Laat dit dan ook altijd op tijd doen zodat u niet weer voor onverwachtse klachten komt te staan. Met vriendelijke groet, Karo

Duidelijk advies, niet duur, goede nazorg !

Duidelijk advies, niet duur, goede nazorg !

Beste Willem, Bedankt voor de kort maar zeker krachtige review. Wij waarden het zeer dat u de moeite heeft genomen om dit met ons te delen. Veel fiets plezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Uitstekende service en ze doen wat ze beloven

Bestellen van mijn fiets en afspreken van een afleverdatum verliep soepel. Toen ik een aantal dagen na levering een wens voor een kleine aanpassing aan mijn fiets met de klantenservice besprak werd de volgende dag gratis een monteur gestuurd. Deze kon de aanpassing niet direct uitvoeren en beloofde met een oplossing te komen. Dat heeft hij ook gedaan. Binnen twee dagen heb ik via een koerier het onderdeel voor de kleine aanpassing ontvangen. Kortom hele goede service en Premiumbikes is nagekomen wat beloofd was.

Beste, Wauw een dikke 10 met een super leuke review. Super fijn om terug te lezen dat alles goed is verlopen en u zo tevreden bent. Top dat de klacht ook netjes is op gepakt en opgelost. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Betrouwbaar en goede klantenservices

Snelle levering, goede klantenservice, duidelijke uitleg bij vragen, meer uitleg dan gevraagd super fijn, realistische prijzen vergeleken dezelfde merken andere winkels/webshops, geleverd wat je besteld.

Beste Amy, Schouder klopjes al deze zijn zeer welkom en waarderen wij heel erg. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Fiets met plezier

Ik heb mijn fiets nog maar 3 maand en ik heb er al 500km mee gereden ik geniet er zo van pm aar de winkel te gaan en om mrt mijn zoontje gewoon effen buiten te zijn en ergens naar toe te rijden Dankje voor de mooie beleving

Beste Matthias, Fantastische dat wij daar een bijdragen aan hebben gehad. Bedankt voor het delen hiervan. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Prima service!

Na ontvangst van de fiets bleek er een tik in het voorwiel te zitten. Na opsturen van een filmpje met het geluid van de tik en telefonisch contact met de klantenservice werd besloten de fiets op te laten halen. Één dag na thuiskomst van vakantie stond het busje van Premiumbikes al voor de deur. Drie dagen later werd de gerepareerde fiets al weer afgeleverd. Al met zeer goede en vooral snelle service en vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Beste Joke, Voor deze tevredenheid doen wij het allemaal. Vervelend dat er in eerste instantie iets niet goed was aan de fiets. Maar top dat alles zo goed en soepel is verlopen met het oplossen hiervan. Mocht er in de toekomst iets zijn kunt u ons altijd mailen of bellen met uw vragen. Wij wensen u heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Leverings problemen? Geen contact?

in verband met mijn werk wil ik graag weten waneer mijn bestelde fiets geleverd wordt via de site een ticket aan gemaakt en via Facebook bericht gestuurd maar geen reactie helaas maar ze lezen het wel zijn er meer mensen met dit probleem? Omdat ik bijna altijd werk zou ik juist willen weten waneer ik thuis moet zijn verder een prima site enz niets op aan te merken en de prijzen zijn goed maar ik zou wel graag willen weten waneer mijn fiets komt?

Beste Danny, Leuk dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. En bedankt voor het compliment van onze prachtige site en te gekke prijzen. In ons systeem zie ik inderdaad dat u via meerderen kanalen ons bericht heeft. Ook zie ik dat er een dag later gereageerd is op alle berichten die u ons verzonden heeft met de informatie waar u om vroeg. Wij wensen u heel erg veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Ik was te laat met bestellen van een fiets voor de verjaardag van mijn zoon. Bestelling werd meteen opgepakt, ondanks vakantieperiode en behandeld. Afspraken werden nagekomen om eerst te onderzoeken wat mogelijk was en mij vervolgens terug te bellen. Uiteindelijk wordt de fiets op tijd geleverd en is mijn zoon, en wij helemaal blij!

Een bedrijf waar je op kunt vertrouwen.

Op internet heben wij onze Victoria-fietsen gezien en zijn deze in Rotterdam gaan bekijken. Dit was voor ons de dichtsbijzijnde Premiumbikes-winkel (afstand 75 km omdat er op de site verder geen winkels waren die Victoria-E-bikes verkochten!). Hier zou de Victoria-leverancier meer aandacht aan moeten besteden, omdat achteraf is gebleken dat er hier en daar nog wel verkooppunten zijn. Verder goed geholpen en ruim de tijd gekregen om de fietsen te beoordelen. Uiteindelijk de fietsen gekocht en deze werden keurig thuis afgeleverd op het juiste tijdstip, inclusief montage. De uitleg was ruim, maar kan verbeterd worden, zodat je achteraf niet voor onnodige verassingen komt te staan. De verkoper was een jonge vent, die zijn best deed en bijgestaan werd door een enthousiaste eigenaar van de zaak. Toen ik klachten kreeg over het display i.c.m. de ondersteuning, werd er snel een afspraak gemaakt en kwam de eigenaar Yusuf, hoogstpersoonlijk naar ons thuis en heeft het euvel opgelost en beide fietsen een eerste beurt gegeven. Alle lof voor deze service, omdat wij hierover sceptisch waren i.v.m. de afstand. Henk

Beste Henk, Bedankt voor het plaatsen van deze super leuke review. Geweldig om terug te lezen dat u zo goed bent geholpen. Vervelend dat er iets was met het display gelukkig is dit op de juiste manier voor uw opgelost. U feedback over de uitleg ga ik meenemen en intern bespreken. Hier kunnen we zeker iets mee doen. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Uistekend

Elektrische fiets gekocht bij Premiumbikes voor een voordelige prijs. Nadat een mankement optrad is dit uitstekend verholpen. Tevreden klant

Beste Martijn, Wat vervelend dat er een mankement was. Dit is iets wat we helaas niet altijd kunnen voorkomen. Maar het op de goede manier oplossen natuurlijk wel. Fijn dat dit bij u op die manier gegaan en ons laat weten hier tevreden mee te zijn. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Heel prettig geholpen bij het meedenken in een oplossing voor ons probleem.

De leverancier kon/wilde ons niet helpen bij de oplossing voor een doorgescheurd spatbord (buiten garantie). Premiumbikes heeft vervangende spatborden gevonden en keurig op de fiets gemonteerd. Super geholpen in het zoeken naar een alternatieve oplossing voor het probleem!

Beste, Leuk dat u de tijd heeft genomen om de ze review te plaatsen. Jammer dat de leverancier dit niet goed heeft opgelost voor u. Maar fijn om terug te lezen dat het vanuit hier wel goed is opgelost. Service bieden op de juiste manier waar dit kan doen wij erg graag. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Goede service.

De voorlamp bleek het niet te doen. Mail gestuurd met foto's. Werd snel op gereageerd en een nieuwe voorlamp werd opgestuurd. Snelle reactie via mail, goede service, goed opgelost! Heel prettig. Prachtige fiets overigens. Klein deukje in het spatbord, maar dat hebben we zo gelaten. Voor ons niet genoeg om hem terug te sturen. Prachtig product!

Beste Roelien, Vervelend dat de voor lamp het niet deed. En fijn dat het zo goed en snel is opgelost. Bedankt voor het plaatsen van deze review en het prachtige cijfer. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Meerdere vragen gesteld, telkens snel en correct antwoord

Eerst via andere kanalen een bakfiets proberen bestellen, lukte niet. Kwam bij premiumbikes uit en direct besteld. Vervolgens nog enkele vragen over levering gesteld (Ik ben namelijk uit belgie) en deze werden snel en carrect beantwoord. Super service!

Beste Hidde, Bij Premiumbikes is waar u moet zijn. :) Fijn dat u ons gevonden heeft en dat alles naar wens verloopt. Reviews als deze daar doen wij het voor en dit waarderen wij zeer. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Super goeie levering, mooi eind product, goeie aftersale. Mooie recovery van een paar kleine dingetjes. Super aardige mensen. Geen agressieve verkoop! Producten goed geprijsd. AANRADER!

Beste Francisiscus, Een super goede review en een super goed cijfer. Dit waarderen wij zeer. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Zeer goede snelle service

Popal Kicks 24 fietsje gekocht voor mijn neefje zeer mooi en betaalbare fiets. Netjes en snel geleverd. Uit de doos gehaald bleek voor spatbord beschadigt te zijn dus even contact opgenomen met de klantenservice. Werd netjes geholpen en opgelost. Nieuwe fiets was volgende dag al binnen en de andere werd netjes weer opgehaald.

Beste Marcel, Dat is nooit leuk als een fiets beschadigd word geleverd. Wat fijn dat het zich zo snel heeft opgelost. Nu maar lekker fietsen samen. :) Met vriendelijke groet, Karo

Verrassend goed

Eind april een ebike gekocht. Heb er niet goed over nagedacht dat deze zaak eigenlijk iets te ver van mijn woonplaats is maar goed geholpen en helemaal enthousiast een mooie fiets gekocht. Na 1 maand liep er iets aan maar dit konden we zelf oplossen, afgelopen maandag tijdens een lange fietstocht mijn ketting eraf waardoor ik naar huis moest lopen. Ik was zwaar teleurgesteld in deze fiets maar tot mijn verbazing een snelle reactie, ze komen mn fiets ophalen, repareren hem en brengen hem weer thuis. Kosteloos. Dit is pas service, een dikke pluim

Beste Anke, Bedankt voor het delen van uw verhaal. :) En super fijn hoe alles is opgelost voor u. Wij vinden service erg belangrijk en dit heeft bij erg goed uitgepakt. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Slechte service.

just now 14november 2019 een fiets gekocht van bijna 2000euro, Afgelopen vrijdag wou ik op mijn fiets stappen en op het moment dat ik mijn tweede been van de grond af haal om te gaan zitten voel ik het achterwiel een rare beweging maken. Ja hoor. Een kleine slag in het wiel waardoor het wiel tegen het remblokje word aangedrukt. 3 spaken eruit en als gevolg meteen een lekke band erachteraan. Meteen gebeld en deze meneer adviseerde mij om een email te sturen met foto's. Dit dus gedaan. En vandaag 1 antwoord terug gekregen. Dit kwam door slijtage gebruik, en is voor eigen rekening.???? Ik heb nog nooit 1 fiets gehad die binnen 7 maand kapot was. Laat staan 1 dure fiets. En de 2 jaar garantie dekt niks? Omdat het op slijtage word gegooid?? Zelfs mijn banden zien er nog perfect uit.

Beste Guido, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Feedback als deze waarderen wij zeer. Wij nemen dit binnen ons bedrijf erg serieus en zien dat als een mooi leermoment. Fijn dat u zeven maanden gebruikt heeft kunnen maken van de fiets zonder enkele klachten. Vervelend dat er een slag in het wiel zit en de spaken eruit zijn gegaan. Begrepen heb ik dat u de fiets geen onderhoud heeft gegeven. Het is dan ook zeer belangrijk bij welke fiets dan ook maar zeker bij een elektrische fiets als deze en van die prijsklasse om dit op tijd uit te voeren. Dit zorgt ervoor dat klachten als deze voorkomen kunnen worden. Graag wil ik u meegeven om de fiets om het half jaar weg te brengen naar een fietsenmaker met een E-bike specialist in huis. Deze kunnen de fiets op de goede wijzen voor u nalopen, controleren en onderhoud geven. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo