tot nu toe een prima service!!

We hebben de laatste 2 weken 3 e-bikes besteld en naar Venlo geleverd gekregen. Ik had met 1 fiets een probleempje met de remmen. Hievoor zijn ze woensdag naar Venlo gekomen (in hun route ingedeeld) en hebben eerst geprobeerd het euvel ter plaatse te verhelpen, wat niet lukte en vervolgens de fiets meegenomen. Zojuist bericht ontvangen, dat ik de fiets morgen, zaterdag, al weer terugkrijg. Kijk, dat noem ik service! Veel internetwinkels laten het dáár dan juist afweten. Hopelijk blijft de service zó voorbeeldig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Echte topservice van super fietsenwinkel!

Verkeerd model besteld, was geen enkel probleem. Deze werd direct omgeruild en meteen nog een fiets besteld voor zoontje. Supersnelle levering op zondag, wat wil je nog meer. Topervaring dankzij superlieve klantenservice. Veel dank! We hebben nu al erg genoten van de fietsen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Arthur, Echt een super review en heel leuk om terug te lezen. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen jullie heel veel fiets plezier namens team Premiumbikes. Met vriendelijke groet, Karo

Hele goede service, snel geleverd en mooie prijzen!

Er miste een onderdeeltje van de fiets en deze wordt zonder morren gelijk opgestuurd . Ik hoefde niet eens een foto te laten zien. Vriendelijk personeel aan de telefoon en via de mail.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Erzsebet, Echt een super cijfer, wauw! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Fijn dat alles zo netjes is opgelost. Team Premiumbikes wenst u veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Beloofde snelle service en meedenkende klantenservice!

Na slechte ervaring bij andere fietsenwinkel dreigde de fiets voor onze dochter niet op tijd te komen voor haar verjaardag. Op vrijdag eind van de middag met premiumbikes gebeld en een week later stond de bestelde fiets in huis. Behulpzame bezorger heeft hem ook nog even naar boven gebracht. Voorlamp verkeerd om gemonteerd, zelf kunnen veranderen maar verder helemaal top, goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Helemaal super dat wij dit hebben kunnen oplossen voor u. Ik hoop dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad. De feedback van de lamp zal ik meenemen. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Top service!

Top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

nu email contact de kleine probleempjes die er waren netjes en goed opgelost

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Very competitive prices - fast and really friendly customer service - a small cable clip was missing and they posted the missing part within an hour or so of me emailing them. I got it next morning. Fast!

None .. perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en snelle communicatie Brede product keuze Heel vriendelijke service

Afstellen van de fiets: in de prijs opnemen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ordered a Popal bicycle and unfortunately came defective. After some back & forth with the supplier, Karo from PremiumBikes stepped in and went above and beyond to fix the issue and make sure we received our bicycle in perfect conditions. Thank you Karo for following up & showing great customer service. Because of you I regained trust as a customer.

Direct communication with customer & follow ups.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De accu die ik wilde was niet meer op voorraad, dus kreeg ik een sterkere accu voor hetzelfde geld! Super opgelost door Premiumbikes!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel fijn telefonisch geholpen bij het inwinnen van informatie voor de koop. Ook daarna heel vriendelijk geholpen met vragen. Afspraken over levering zijn nagekomen en fiets is naar wens. Zeer blij met de service. Bjorn Wetsels

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk, snelle levering. Super service.

Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles klopt bij dit bedrijf. De prijs is scherp. Goede kwaliteit fietsen, levering gaat op afspraak en in overleg. Nazorg en service is op top niveau! Een voorbeeld voor heel veel andere winkels!

Hou dit zo vol! Beter kan denk ik niet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vandaag, 1e paasdag, geweeat om de band van de rolstoel van mijn zoontje te laten repareren. Gelukkig was de zaak open en was het probleem binnen 5 minıten verholpen. Voor ons heel vervelend dat de leverancier ivm de feedtdagen niet bereikbaar is om reparaties uit te laten voeren. Maar zo kon het dus ook, super snelle service, vriendelijke mensen en een mooie zaak. Ik hoefde niets af te rekenen, van ons, het is goed zo, zeiden ze. Sommige dingen zijn niet in materiele waarde uit te drukken. Dit is ook zo iets, een kleine handeling maar voor ons zo waardevol. Badankt mensen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk personeel, redelijke prijzen en snelle en correctie afhandeling bij problemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

dit bedrijf heeft een duidelijke internet pagina met volop keus. de mensen aan de telefoon zijn vriendelijk en geduldig

elk bedrijf heeft ruimte voor verbetering al kan ik bij premiumbikes niet zo snel iets verzinnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn enthousiast geholpen. Een hele goede service. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klein probleempje met fiets. Ze hebben in drie dagen omgeruild voor een nieuwe. Geleden communicatie per mail/telefoon. Houden zich dus aan de belofte!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Superservice!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Flawless service from the moment I selected my bike on the website until the moment I received my bicycle assembled on my doorsteps. Fast, great prices and super awesome customer service. I am on my way to purchase my second bike from premium bikes.

My bike came 85% assembled, wouldve been nice if the tools I needed to finish the assembly wouldve come in the package, similar to what they do in IKEA. Other than that I believe Premium Bikes is the best bicycle company in NL.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel snel en netjes was de fiets verzonden. Helaas was het zadel beschadigd. Maar dit hebben ze super netjes opgelost door een nieuwe te sturen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering Vriendelijk contact Goede prijs

Ik had een verkeerd e-mailadres (ziggo met 3*g) ingevuld en moest zelf bellen om te vragen waar mijn bevestiging bleef. Had ook uit eigen initiatief kunnen bellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Overzichtelijke site. - Goede klantenservice( vooral medewerker Mel heeft een goede klantengevoel. Zij geeft het gevoel dat je serieus wordt genomen en dat bij haar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat) - Bestelproces duidelijk en simpel. - levering netjes en snel.

- Contactmogelijkheden moeten beter. Bellen gaat omslachtig en niet professioneel( Belmenu en wachttijden). - Status van je bestelling wordt nu niet goed bijgehouden. Graag daar opletten en de klant op de hoogte houden van zijn haar bestelling.

Over Premiumbikes

Filter op Taal