Meerdere vragen gesteld, telkens snel en correct antwoord

Eerst via andere kanalen een bakfiets proberen bestellen, lukte niet. Kwam bij premiumbikes uit en direct besteld. Vervolgens nog enkele vragen over levering gesteld (Ik ben namelijk uit belgie) en deze werden snel en carrect beantwoord. Super service!

Beste Hidde, Bij Premiumbikes is waar u moet zijn. :) Fijn dat u ons gevonden heeft en dat alles naar wens verloopt. Reviews als deze daar doen wij het voor en dit waarderen wij zeer. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Super goeie levering, mooi eind product, goeie aftersale. Mooie recovery van een paar kleine dingetjes. Super aardige mensen. Geen agressieve verkoop! Producten goed geprijsd. AANRADER!

Beste Francisiscus, Een super goede review en een super goed cijfer. Dit waarderen wij zeer. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Zeer goede snelle service

Popal Kicks 24 fietsje gekocht voor mijn neefje zeer mooi en betaalbare fiets. Netjes en snel geleverd. Uit de doos gehaald bleek voor spatbord beschadigt te zijn dus even contact opgenomen met de klantenservice. Werd netjes geholpen en opgelost. Nieuwe fiets was volgende dag al binnen en de andere werd netjes weer opgehaald.

Beste Marcel, Dat is nooit leuk als een fiets beschadigd word geleverd. Wat fijn dat het zich zo snel heeft opgelost. Nu maar lekker fietsen samen. :) Met vriendelijke groet, Karo

Verrassend goed

Eind april een ebike gekocht. Heb er niet goed over nagedacht dat deze zaak eigenlijk iets te ver van mijn woonplaats is maar goed geholpen en helemaal enthousiast een mooie fiets gekocht. Na 1 maand liep er iets aan maar dit konden we zelf oplossen, afgelopen maandag tijdens een lange fietstocht mijn ketting eraf waardoor ik naar huis moest lopen. Ik was zwaar teleurgesteld in deze fiets maar tot mijn verbazing een snelle reactie, ze komen mn fiets ophalen, repareren hem en brengen hem weer thuis. Kosteloos. Dit is pas service, een dikke pluim

Beste Anke, Bedankt voor het delen van uw verhaal. :) En super fijn hoe alles is opgelost voor u. Wij vinden service erg belangrijk en dit heeft bij erg goed uitgepakt. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Slechte service.

just now 14november 2019 een fiets gekocht van bijna 2000euro, Afgelopen vrijdag wou ik op mijn fiets stappen en op het moment dat ik mijn tweede been van de grond af haal om te gaan zitten voel ik het achterwiel een rare beweging maken. Ja hoor. Een kleine slag in het wiel waardoor het wiel tegen het remblokje word aangedrukt. 3 spaken eruit en als gevolg meteen een lekke band erachteraan. Meteen gebeld en deze meneer adviseerde mij om een email te sturen met foto's. Dit dus gedaan. En vandaag 1 antwoord terug gekregen. Dit kwam door slijtage gebruik, en is voor eigen rekening.???? Ik heb nog nooit 1 fiets gehad die binnen 7 maand kapot was. Laat staan 1 dure fiets. En de 2 jaar garantie dekt niks? Omdat het op slijtage word gegooid?? Zelfs mijn banden zien er nog perfect uit.

Beste Guido, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Feedback als deze waarderen wij zeer. Wij nemen dit binnen ons bedrijf erg serieus en zien dat als een mooi leermoment. Fijn dat u zeven maanden gebruikt heeft kunnen maken van de fiets zonder enkele klachten. Vervelend dat er een slag in het wiel zit en de spaken eruit zijn gegaan. Begrepen heb ik dat u de fiets geen onderhoud heeft gegeven. Het is dan ook zeer belangrijk bij welke fiets dan ook maar zeker bij een elektrische fiets als deze en van die prijsklasse om dit op tijd uit te voeren. Dit zorgt ervoor dat klachten als deze voorkomen kunnen worden. Graag wil ik u meegeven om de fiets om het half jaar weg te brengen naar een fietsenmaker met een E-bike specialist in huis. Deze kunnen de fiets op de goede wijzen voor u nalopen, controleren en onderhoud geven. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Naast het feit dat Premiumbikes de goedkoopste was is de service helemaal top. Ik hoorde tijdens het fietsen een klein geluid aan het achterwiel. Omdat ik het er zelf niet zo snel uitkreeg, vroeg ik om advies. Ik kreeg meteen een mailtje terug dat ze de fiets op kwamen halen en zouden repareren. Uiteindelijk is het me toch gelukt. Maar super dat deze service verleend wordt. Complimenten.

Beste Hans, Een super mooie review bij een super mooi verhaal. Top om terug te lezen dat het zo goed werd opgepakt. Fijn dat u het zelf heeft kunnen oplossen. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Super fijne hulp via de telefoon

Gesproken met Julia en zeer fijn geholpen via de telefoon. Bleef netjes wachten tot ik de bestelling geplaatst had om te zien of het goed was. Bedankt!

Beste Ousen, Mooi om terug te lezen dat u zo goed geholpen bent. Ik ga dit zeker aan haar doorgeven. Bedankt voor het mooie cijfer. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Op de website mijn fiets uitgezocht Qwic Had nog een paar vragen of ik wel de juiste had uitgezocht, zeker in combinatie accu upgrade ( ze zijn de goedkoopste van Nederland ) keurig netjes de zelfde dag terug gemaild en terug gebeld. TOP Fiets Maandag avond besteld Fiets Woensdag Ochtend keurig gebracht en afgesteld volgens afspraak. TOP Vooral zo doorgaan !!!!!!!

Beste Ron, Leuk dat u een review heeft achter gelaten. En fijn dat u tevreden bent met hoe alles gelopen is. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

onbeschofte behandeling en geen oplossing

Batavus fiets bested. Op de site staat met axa slot zodat wij de axa insteekkabel ook kunnen gebruiken. Zat een anders slot op. Ik gemaild maar ze reageerden niet. Zelf maar telefonisch contact opgenomen. Ik moest maar naar Rotterdam komen met de fiets. Wij hebben geen bus dat gaat niet. We moeten het slot er zelf maar afhalen en opsturen. Jullie verkopen een fiets met AXA slot dus jullie moeten het oplosssen en niet wij. Mevrouw was heel onbeschofd aan de telefoon en oplossing was dat we de fiets dan ook kunnen retourneren. Dat hebben we dan ook maar gedaan. Zij zijn verplicht het product te leveren wat ze hebben beloofd. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Beste Mevrouw Meijer, Het klopt inderdaad dat er op deze fiets tegenwoordig een ander slot zit. Wij hebben dit ook doorgegeven aan de leverancier en hopen dat hun dit gaan veranderen om misverstanden als de te voorkomen. Ik begrijp heel goed dat dit erg vervelend voor u is. Van mijn collega's heb ik begrepen dat er enkele optie qua oplossing zijn aan geboden maar u ging hier niet mee akkoord. Wij zijn erg oplossingsgericht en vinden het belangrijk dat alles goed word opgelost. Vervelend dat dit bij u niet gelukt is. De fiets is daarom ook netjes bij u afgehaald en de order is geannuleerd. Namens team Premiumbikes wil ik u ons excuus aanbieden en hopen wij dat u elders een leuke fiets kunt vinden. Ook wensen wij u dan heel erg veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Zie onderonderstaandstaand

Soor ij voor onegemak maar goede service en klantvriendelijke verkoper

Beste Joop, Bedankt voor het aanpassen en plaatsen van uw review. Fijn dat u tevreden bent met onze service. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Snelle levering, fiets zoals omschreven

Gisteren besteld en vandaag ontvangen. Afstellen van fiets is ook zo gedaan. Fiets is zoals die omschreven wordt op de site. Hopelijk heeft onze zoon er jaren plezier van.

Beste Osman, Dat is super snel en fijn dat het afstellen goed gegaan is. Wij wensen uw zoon ook veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Beste Nico, Top is altijd goed. :) Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Betrouwbare partij, fiets netjes geleverd

Alhoewel ik zes weken moest wachten op de levering van mijn fiets, werd de fiets vervolgens wel volgens de gemaakte afspraken geleverd. De fiets was al standaard rijklaar gemaakt omdat het een A-merk fiets betrof. Helaas blijkt de ketting nogal slap gespannen te zijn en moet ik alsnog naar een fietsenmaker om dit goed af te laten stellen. Verder klopte alles wel. Ik hoop nu op veel fietsplezier!

Beste Marjan, Wat vervelend dat u zo lang moest wachten en dat de ketting niet goed afgesteld was. Wel erg fijn dat het opgelost is en wij de fiets op de gemaakte afspraak geleverd is. Wij hopen ook dat u nog veel fiets plezier gaat hebben. Met vriendelijke groet, Karo

De enige fietsenwinkel die op zondag je fiets repareert! Super

Afgelopen zondag was ik met nog 5 andere wielrenners als voorbereiding op een fietstocht tegen ALS (www.girodimuscoli.com) aan het fietsen van Hoek van Holland naar Arnhem. Bij Vlaardingen knapte een spaak van mijn Specialized, met een grote slag in mijn wiel als gevolg. Zonder fietsenmaker moest ik opgeven. In heel groot Rotterdam waren op zondag alle fietsenmakers dicht, behalve Premiumbikes in Zuid. Die waren als enige open. We werden meteen geholpen, kregen koffie en mochten het toilet gebruiken. Kortom zeer gastvrij en servicegericht. Dankzij jullie heb ik de tocht kunnen uitrijden. Dank jullie wel!

Beste, Hier word ik toch heel vrolijk van. Een super leuk verhaal. Fijn dat u bij ons terecht kon en dat het gelijk opgelost kon worden. En een plas pauze is natuurlijk ook erg belangrijk. Graag wil ik u bedanken voor het plaatsen van dit fantastische bericht. Heel veel plezier met de nog aankomende fietstochten. Altijd rond Rotterdam fietsen. :) Met vriendelijke groet, Karo

Een super plezierige aankoopervaring bij Premium Bikes

Tijdens mijn online zoektocht naar een mooie Cortina e-bike voor mijn vrouw kwam ik op de website van Premiumbikes terecht. Een zeer duidelijk en makkelijk te navigeren website met alle informatie die ik zocht. En, tot mijn genoegen, precies het model en de uitvoering die ik zocht, voor bijna EUR 400 minder dan de andere aanbieders waar ik de fiets had gezien. Omdat de fiets op transport naar Amerika gaat, waar wij wonen, heb ik telefonisch en per e-mail kontakt gehad met Premiumbikes met wat verdere vragen over de specificaties, accessoires, en de manier waarop de fiets verpakt was. Furkan, de sales manager, was zeer behulpzaam en heeft de fiets zelfs extra verpakt om beschadigingen tijdens transport te voorkomen. Chapeau voor Premiumbikes voor de service en support bij deze transactie!

Ik ben zeer tevreden !

Ik ben zeer tevreden ! Ik heb een Sparta fiets gekocht in de winkel , ik ben geholpen door Burak Goeie service , zeer betrouwbaar. Klantvriendelijk , ik raad het zeker aan om langs te gaan.

Beste Sultan, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Fijn dat u goed bent geholpen en tevreden bent. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Hele goede klantenservice en mooie producten.

Burak heeft mij heel goed geholpen met het maken van een keuze van mijn fiets.

Beste Nisa, Wij gaan dit doorgeven aan hem. En bedankt dat u dit met ons deelt. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Heel veel keus en deskundig personeel.

De Sparta M8B gekocht, mijn ervaring met de winkel en de medewerkers is super positief. Deskundig personeel en heel veel keus in verschillende elektrische fietsen.

Beste Henriette, Super leuk om deze review terug te lezen. Fijn dat u tevreden bent met de fiets maar nog mooier met ons. :) Wij wensen u heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Geen communicatie

Vorige week donderdag bestelde ik een fiets op Premiumbikes, even later kreeg ik een mail waarin te lezen was dat ik mijn shippingsinformatie nog zou krijgen in een aparte mail. Een dagje gewacht en niks in mijn mailbox gekregen. Ik besloot zelf een mail te sturen en erachter aan te vragen, ik heb geen antwoord gekregen noch heb ik iets te horen gekregen over mijn fiets en wanneer hij zou moeten aankomen.

Beste, Wat vervelend dat dit op deze manier zo is verlopen voor u. Vaak komt mail verkeer ook in de spambox, reclame box en ongewenste mailbox. Ik acht de kans groot dat dit bij u ook gebeurt is. Houd deze mail boxen altijd goed in de gaten wanneer u online bestellingen plaatst. Dit komt namelijk ook voor bij bijvoorbeeld reisbureaus. Excuus voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Karo

Top!!

We zijn zeer goed geholpen en de medewerkers zijn zeer vriendelijk en hebben kennis van zaken. De levering van de fietsen is zeer snel, dezelfde dag nog afgeleverd. De andere dag zelfs nog een nalevering aan huis door een vergeten item. In 1 woord echt super. Ik beveel ze zeker aan aan andere mensen die op zoek zijn naar een goede fiets.

Beste Jacqueline, Dit soort reviews waarderen wij enorm. Fijn dat u ons laat weten tevreden te zijn. Dit is waar wij het voor doen. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Vlotte levering maar bedenkelijke service.

In de eerste maand reed ik met mijn nagelnieuwe fiets al tweemaal een lekke band. Lekke banden zijn niet gedekt door de garantie, maar twéé keer in de éérste maand lijkt me toch te wijzen op een mogelijke fabrieksfout. Of op een erg goedkope bandenkeuze. Maar bij Premiumbikes wassen ze hun handen in onschuld. Teleurstellend.

Beste Ivo, Wat een dikke pech zeg. Vervelend dat dit gebeurt is. Wij hopen dat het in de toekomst niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet, Karo

Goede en vlotte stadsfiets

Deze fiets beveel ik aan aan mensen die een trendy en degelijke fiets zoeken voor korte afstanden. De gratis krat die u erbij krijgt is ook handig voor kleine boodschappen te doen.

goede service!

Snelle levering en bij bezorging werd de fiets nog keurig op de juiste hoogte gezet!

Beste, Wat super om terug te lezen dat alles goed is gegaan. Veel fiets plezier gewenst op deze mooie dagen. Met vriendelijke groet, Karo

Snelle levering ..prima contact en super artikel. Een echte aanrader.

Beste Kathy, Een goed voorbeeld van "kort & krachtig" Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Positief

Doe vooral vooraf zelf wat aan de informatie die je nodig hebt voor een verantwoorde keuze om een electrische fiets te kopen. Je koopt tenslotte geen broodje kaas. Hulp van de verkoper en de mogelijkheid om een proefrit te maken op een fiets is wel zo handig. Premium bike's is een fietsenwinkel met zowel keus als kennis. Wij zijn er geslaagd....