Slecht geen ster

23 dec een fiets besteld 3 tot 5 werkdagen Merk cube 13 jan nog steeds geen fiets En moet mijn kind lopen maar school Wat een slechte zaak ze zeggen vanalles maar uiteindelijk ook niks Ik raad mensen aan niks hier tekopen geld kwijt en geen fiets Rechtsbijstand ingeschakeld. Na alle slechte reacties ga ik Radar inlichten

Slechte product en vooral slechte service.

Een elektrische bakfiets gekocht die vanaf het begin af aan problemen gehad. Bij de eerste keer dat die werd opgehaald was er ook een probleem met de remmen waar een rekening voor kwam terwijl de fiets amper was gebruikt. Vervolgens komt die terug en remt die niet goed meer en was het probleem niet verholpen. Tot nu toe komt na iedere reparatie de fiets met nieuwe gebreken terug en de laatste keer hebben ze de accu maar vast gezet met wat lijm en 2 mini schroeven die amper vast zaten. De comunicatie is ook waardeloos. Je moet zelf er continu achter aan bellen want anders weet je niet waar je fiets is of die ooit terug komt. Ze raken betalingen kwijt bellen voor het inplannen van een reparatie thuis terwijl de fiets al was opgehaald dus ze hebben ook hun eigen administratie niet op orde. Dat de fiets zo slecht is ligt misschien niet aan hun maar de mensen communicatie administartie en de vakkundigheid van de monteur zijn bar slecht. Ik raad je af hier wat te kopen

Koop hier geen fiets

Koop hier geen fiets. Elektrische bakfiets besteld, maar had al vanaf dag 1 een defect. Na twee 'reparatiebeurten' heb ik de koopovereenkomst ontbonden. Wordt er een waardevermindering in rekening gebracht, terwijl er een non-conform product is geleverd. Dit is wettelijk gezien NIET toegestaan. Een waardevermindering mag alleen in rekening worden gebracht als een product enige tijd probleemloos is gebruikt. Dit was bij mij absoluut niet het geval. Ik ben de fiets steeds weken kwijt geweest om hem vervolgens weer kapot terug te krijgen zonder enige uitleg. Ook de communicatie is slecht. Ik heb mijn verhaal meerdere malen opnieuw moeten mailen omdat er geen capabele mensen bij de klantenservice werken. Maak niet dezelfde fout als ik! Koop je elektrische fiets gewoon in een winkel in de buurt. En bedenk even. Het feit dat ze een waardevermindering in rekening brengen voor een KAPOTTE bakfiets omdat de fiets nu tweede hands is, betekent dat ze dezelfde KAPOTTE fiets gewoon als een tweede hands fiets doorverkopen! Dat is niet alleen makkelijk geld verdienen, maar ook je reinste oplichting. Dit hele verhaal duurt als sinds 4 juli.

Dramatisch bedrijf!

Fiets (in de aanbieding) voor mijn zoontje besteld. Fiets bleek ineens niet op voorraad bij de leverancier. Aangegeven dat hun webshop dan niet klopt, want daar stond hij wel op voorraad. Ik kreeg te horen, dat hun voorraad aan die van hun leverancier is gekoppeld en dat ze aan dropshipping doen. Het lag dus niet aan hun, want hun nemen blijkbaar klakkeloos aan dat de voorraad van de leverancier klopt en zetten dat op hun website. het zelfde model in een andere kleur was wel op voorraad en zou z.s.m. geleverd kunnen worden. Nog om korting gevraagd vanwege eerde genoemde slordigheid, maar dit was niet mogelijk. Fiets in de andere kleur voor dezelfde aanbiedingsprijs in bestelling laten zetten, alles prima zou je zeggen... Ik kreeg een afleverbevestiging voor de volgende dag tussen 14:00 en 18:00. De volgende dag, de hele middag verlof gepakt om de fiets in ontvangst te nemen. Hele middag gewacht tot iets na 18:00, maar geen fiets gezien. Nog gebeld, maar klantenservice werkt maar tot 17:00. Volgende dag direct gebeld en mijn verhaal gedaan, ze gingen het uitzoeken... Kreeg ik ineens een e-mail met excuses en de boodschap dat mijn fiets helaas in de showroom was verkocht en de leverancier deze ook niet meer op voorraad had. Ook kreeg ik nog 2 andere modellen (de een te klein en de ander te groot) als optie. Natuurlijk weer gebeld met de vraag waar ze mee bezig waren, maar er kwam niet veel zinnigs uit. Mail gestuurd dat ik geen zaken meer met hun wil doen en z.s.m. mijn geld terug, dat ik diezelfde fiets nu ergens anders moet kopen tegen een hogere prijs en dat ik gebruik maak van mijn dekkingskoop recht, doordat hun in gebreke zijn gebleven na onze overeenkomst. Het aankoopbedrag heb ik inmiddels terug, maar ze reageren niet meer op mijn e-mails over de dekkingskoop claim. Ik heb ze nog even de tijd gegeven om te reageren, anders ga ik het juridisch spelen. Het blijkt dat ze dit trucje vaker uithalen om het geld binnen te halen om vervolgens andere (gebruikte) fiets

Kwaliteit! En super service.

Top bedrijf en beste service!

Mooie winkel!

Premiumbikes heeft een hele mooie winkel. Fijne personeel in de winkel die je heel goed helpen.

Zeer slechte montage van fiets

Bij aflevering helaas al de nodige schade aan een gloednieuwe fiets moeten constateren dit enig sinds opgelost kunnen krijgen. Nu komt de onderhoudsbeurt, deze kon gedaan worden bij premium bikes voor 250/200€ Bizarre prijs. Dit dus laten doen bij een ander bedrijf die het volgende constateerde, geen enkele bout was voldoende aangedraaid van de hele fiets niet. (enkele weken na aankoop nog een monteur voor de fiets geweest ook) en als klap op de vuurpijl zijn de remmen! Niet goed op de fiets gemonteerd. Even ter beeld vorming want volgens mij snapt premium bikes de ernst niet. Stop licht op rood auto/vrachtauto naderend en de rem was toen los geschoten. De rest lijkt me duidelijk. Voor mij 1 bestelling teveel gedaan daar.

Bestelde en betaalde fiets niet meer leverbaar en hierover

Fiets besteld en betaald op 4 juni. De levertijd zou 2-5 dagen zijn. Drie dagen later werd ik gebeld en werd gezegd dat de fiets niet leverbaar is. Wel in een andere kleur. Maar we wilden de fiets in de kleur die besteld en al betaald was. Dat de fiets op het moment dat ik bestelde wel beschikbaar was, kwam doordat het voorraadsysteem niet doorlopend geüpdatet wordt. Daar kon namelijk een uurtje tussen zitten. Iemand anders had kennelijk net voor mij het laatste exemplaar van deze fiets besteld. Dat kan natuurlijk. Gevraagd wanneer de bestelde fiets dan weer binnen zou komen bij ze. Die zou helemaal niet meer binnenkomen werd gezegd. Na beraad vandaag dus een mail gestuurd dat ik de fiets elders wil bestellen en dus het betaalde bedrag wil laten terugstorten. Maar omdat de prijs inclusief transportkosten bij andere aanbieders veel hoger ligt dan bij Premium Bikes, en ik het ook misleidend vind dat de fiets toch niet leverbaar is na betaling, deed ik een beroep op het juridische begrip 'dekkingskoop'. Dit houdt in dat Premium Bikes de hogere prijs (wel in redelijkheid) van dezelfde fiets elders vergoedt omdat ze in gebreke blijven. Er werd vrijwel direct teruggemaild dat ze niet de meerkosten zullen betalen. Geen excuses, geen wat vervelend, geen verklaring, helemaal niets. Daarom een officiële klacht ingediend. Deze werd echter door dezelfde medewerker behandeld. Nu werd gezegd dat de fiets wel gewoon leverbaar is, in september. En dat dit ook zo op de website stond op het moment dat ik bestelde. Maar dat ik daar niet op wilde wachten. Dit is absoluut niet waar. Waarom zou ik dan besteld hebben? En waarom zouden zij dan het initiatief hebben genomen om mij te bellen? De URL van deze fiets was ook offline in de dagen nadat ik mijn bestelling had gedaan. Nu staat de fiets inderdaad weer online en wordt vermeld dat deze verwacht wordt op 5 september. Heel onprofessioneel als je op deze manier met je klanten omgaat.

Hele goede ervaring gehad bij Premiumbikes. Aardig personeel, mooie showroom en een duidelijke website!

Snel en deskundig geholpen!!

Ik ben goed geholpen bij het maken van een keuze. Voordelige prijzen en goede kwaliteit.

Na bijna 2 weken nog geen fiets

Bijna 2 weken geleden fiets besteld die op voorraad is. Tot op heden nog steeds niks binnen!

Top Starting from show-room to Support

Premiumbikes, is one of the best bike dealers you would consider dealing with! super helpful to pick the bike up the first time, then I had some issues with the bike they quickly arranged pick up, and they did check the bike within a week and sent it back. all for free! Ashely the customer service support she replies immediately and always arrange things very fast! top top they deserve 5 stars! keep the great work up! thank you!

De beste fietsenwinkel die ik ken!!!

3 jaar geleden een elektrische fiets gekocht hij werkt nog steeds uitstekend. Kleine problemen worden snel geholpen.

Matige aflevering van fietsen

2 Cube Katmundu fietsen besteld bij PremiumBikes. Goede begeleiding / communicatie in afwachting van de levering. Ondanks overeengekomen en op de pakbon vermeld waren de 2 ringsloten niet gemonteerd. Verder zat er ook geen bel op de herenfiets (vrouwenfiets wel). Gelukkig dat ik zelf alle schroefverbindingen nagekeken heb want meerdere schroeven waren onvoldoende vastgedraaid. Kortom: kwaliteitscontroleproces alvorens verzending van PremiumBikes is aan verbetering toe. Verder was de koerier (van PremiumBikes zelf) niet al te vriendelijk bij aankomst en kon geen korte uitleg geven over de werking van de fietsen. Dit zou je toch mogen verwachten als je zelf een koerier in dienst hebt...?

Goed geregeld snel bezorgd

Eerst een telefoontje gepleegd om de elektrische bakfiets te bekijken in de winkel geen probleem. Goed geholpen. Duidelijke uitleg mensen weten waar ze over praten. Burak was heel vriendelijk en voor een vraag ook nog bereikbaar. De chauffeur Musa die de bakfiets super snel af leverde was zeer behulpzaam gaf duidelijke uitleg en heel vriendelijk. Daarna samen bakkie koffie gedaan.

Aanrader!

Duidelijke website Scherp geprijsd Klantvriendelijk Goed geholpen in de winkel

Super Service

Snel vriendelijk en vakkundige mannen in de werkplaats

Super Service en veel voorraad

Lekker een nieuwe fiets

Geweldige service en snelle opvolging

Ik had een probleem met mijn accu dacht ik. Ashley van premiumbikes heeft heel geduldig uitgelegd wat ik moest doen. Ze had gelijk. Gaf ook nog extra informatie over de accu. Ben zo blij dat ik helemaal naar Rotterdam ben gegaan voor mij fiets. Service is top.

Every things was quiet perect : The e-shop, the way I paid, the informations receveid, the delivery, nice people and great bike. What could expect more?

Snelle levering en laagste prijsgarantie

Ik heb hier een nieuwe fiets voor mijn dochter besteld van het merk Popal. Direct na bestellen en betalen zag ik de fiets elders voor een lagere prijs. Premium Bikes adverteert met een laagste prijsgarantie en inderdaad, na contact te hebben opgenomen via telefoon en later email heb ik het prijsverschil keurig binnen enkele dagen teruggestort gekregen. Verder werd de fiets erg snel geleverd, wij zijn tot dusver zeer tevreden en belangrijker, onze dochter is dolgelukkig met haar nieuwe fiets!

goed met service

had wat problemen met fiets maar is nu 100% goed en ga er ook van uit dat de fiets komen ophalen het probleem lag aan de fiets en dus niet aan hun bedank. Simon bedank nu voor de snelle reactie. Paul

Top service, zeer vriendelijk en goede uitleg

Zeer vriendelijk personeel, met kennis en uitleg. Zeker een aanrader. Afgelopen zaterdag onze nieuwe E-Bike gekocht, nette afhandeling en uitleg.

Goede website en een snelle levering. Ook een scherpe prijs en gratis levering. Een klein min puntje is de communicatie tijdens de levering en de eindmontage. (Ontstond speling op balhoofd)

Super vriendelijk geholpen en een scherpe prijs!

Vanaf mijn eerste contact met premiumbikes per telefoon, super vriendelijk geholpen. Ook in de zaak kon ik gelijk een proefrit maken zonder afspraak. Vriendelijke verkoper. De eigenaar dacht goed mee in oplossingen voor mijn problemen. De fiets werd netjes thuisbezorgd. Goede ervaring met deze winkel!