Filters

9

Goede service!

Per ongeluk vanuit de fabrikant verkeerde kleur kinderfiets geleverd. Direct opgelost vanuit premium bikes. Volgende dag werd de juiste geleverd en enkele dagen later werd de verkeerd geleverde fiets opgehaald. Medewerker belde nog om te feliciteren met mijn dochter aangezien het een verjaardagscadeau was.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Maike, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Geweldig om terug te lezen dat u toch zo tevreden bent nadat er een foutje gemaakt is. Heel fijn dat de fiets toch op tijd was voor de verjaardag van uw dochter. Wij van Premiumbikes wensen haar dan ook nog heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo.

9

2 mooie e-bikes van Victoria besteld en deze waren snel en netjes geleverd.

Ik eerste instantie zaten er 2 verschillen tussen de 2 e-bikes. De crankstellen hadden een verschillend uiterlijk en bij een fiets zat de design sticker van Victoria er niet op. Nadat ik hiervoor gereclameerd had. Werd dit probleem binnen 1 week correct en netjes opgelost door Simon. Ben heel tevreden over verkoper Simon, mijn fietsen en de service om het probleempje op te lossen. Chapeau Premiumbikes!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Proffesioneeel Snelle en goede service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Michel, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat u tevreden bent met onze snelle service en manier van werken. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

2

slechte service. website is niet duidelijk.

Op de eerste pagina van de website staat duidelijk vermeld dat levering binnen een dag is. Wij bestelden op vrijdag en kregen de fiets op zijn vroegst 8 dagen later. Premium bikes zei dat a-fietsen langzamer geleverd worden en dat dat ergens op hun site staat. Dat klopt, dat staat ergens, maar niet groot op hun homepage. Toen ik klaagde zeiden ze dat ze geen garanties konden geven op hun leveringstijd. Dus alles wat wordt beloofd rondom levering is onder voorbehoud. Toen mijn fiets eindelijk werd geleverd was ook niet alles oké. Het achterlicht werkt bijvoorbeeld niet. Eerst zou ik een maand moeten wachten op een nieuw licht, maar nu hebben ze beloofd om het snel op te lossen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Joost & Pepijn, Bedankt voor uw review en de feedback. Inmiddels zij we een paar dagen verder en is onze monteur aan huis geweest om alles op te lossen. Ik wil jullie bedanken voor het geduld. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

10

Uitstekende klantenservice

Hoewel ik uiteindelijk niet tot koop over gegaan ben, ben ik keurig te woord gestaan en werd mijn keuze geheel gerespecteerd. Klant staat centraal : "Wat jammer dat de fiets is afgevallen als keuze, belangrijkste is toch dat u de juiste fiets voor u zelf gevonden heeft :)". Kan menig zaak een voorbeeld aan nemen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Frank, Hoe geweldig is het om dit terug te lezen! Wij vinden service en de klant op de juiste manier helpen erg belangrijk. Super dat dit bij u zo verlopen is. Vervelend dat we de juiste fiets niet op voorraad hadden voor u. Hopelijk komt hier in de toekomst verandering in. Uiteraard hebben wij u er als klant graag bij maar staat het voorop dat u tevreden bent met onze service of de fiets nu wel of niet bij ons gekocht is. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit te delen met ons wij waarderen dit enorm. Premiumbikes wenst u dan ook heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo.

9

Prima service

Met de bestelde fiets was van alles mis. Het bleek dat ik een merk kinderfiets had besteld dat niet best staat aangeschreven (Volare). Dit heeft me een hoop werk gekost. Maar de klantenservice heeft me goed geholpen met het aanvragen van reserveonderdelen. Ter compensatie hebben ze nog een mooi slot opgestuurd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mark, Het is nooit leuk om een fiets op die manier te ontvangen en het is inderdaad zo dat dit vaker gebeurt bij de Volare fietsen. Erg fijn om terug te lezen dat mijn collega's alles netjes hebben opgelost en u goed hebben geholpen. Wij vinden het belangrijk om goede service te verlenen en na het lezen van u bericht zie ik dat dit gelukt is. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo.

4

Na drie leveringen eindelijk de juiste fiets ontvangen.

Eerst kregen we een fiets met een andere kleur. De tweede keer kregen we een volledig andere fiets. Derde keer goede keer. Premiumbikes is telefonisch goed bereikbaar, maar helaas moet ook alles op e-mail gezet worden. Hierdoor loopt de communicatie minder vlot. Ze zijn ook niet flexibel in het ophalen van de foutieve fiets(en). Ik had aangegeven niet thuis te zijn, maar hier werd geen rekening mee gehouden. Dan maar gezorgd dat er toch iemand thuis was... Ook had de levering van de nieuwe fiets in mijn ogen sneller gekund. Het heeft alles te samen toch 10 dagen geduurd..

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Niels, Ja dit was inderdaad niet leuk en verliep niet zoals wij dat graag wilde. Excuus dat het zo gelopen is en u heeft moeten wachten. Wij hopen dat u elders een leuke fiets heeft gevonden voor uw dochter. Nogmaals excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Karo.

10

Super tevreden!

Bij levering bleek de fiets al wat beschadigingen te hebben (waarschijnlijk door pakketdienst). Foto’s gemaild en meteen reactie dat ze een nieuwe fiets gingen opsturen. Top service, nogmaals dank Ashley!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Sonja, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Jammer dat er beschadigingen op de fiets zaten. Dit kunnen we helaas niet altijd voorkomen door de transport. Fijn dat het zo goed door mijn collega is opgelost en u een fiets heeft ontvangen zonder schades. Wij wensen u dan ook veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo.

10

Snel geleverd tegen scherpe prijs

Groot assortiment, snelle levering/verzending en heldere communciatie.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Sander, Heel fijn dat u de moeite neemt om dit te delen met ons. * Groot assortiment * Snelle levering * Duidelijke communicatie Dit is waar we het voor doen en waar we naar streven super dat u dit zo heeft ervaren! Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

10

Geweldig service

Mijn accu ging na 2,5 jaar stuk, dankzij de klanten service en met name Ashley kreeg ik snel een nieuwe accu

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Gerard, Dan heeft u echt geluk gehad! Heel fijn dat wij dit samen met u hebben kunnen oplossen. We mogen Sparta natuurlijk ook niet vergeten in dit verhaal. Die heeft uiteindelijk de garantie verleend. Nog veel veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

10

Een geweldige winkel in alle opzichten!

Prachtige fiets. Zeer netjes afgeleverd en zeer vriendelijk personeel. Kortom een echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ine, Heel fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen en u tevreden bent over de fiets. Bedankt voor de mooie complimenten dit waarderen wij zeer en geeft ons nog meer motivatie. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

9

Uitstekende service

Snelle levering en goede service bij aflevering. E-mail met tijdstip aflevering en van tevoren gebeld.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Karien, Fijn dat we snel konden leveren en u tevreden bent met onze service. Wij wensen u heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

10

Snelle levering en klacht snel verholpen

Wij hadden een fiets besteld en werd snel geleverd helaas werkte het slot niet .Melding van gemaakt en we kregen heel snel een nieuw slot opgestuurd. Top

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Premiumbikes. Vervelend dat het slot niet goed was van de fiets. Top dat dit voor u op de juiste manier is opgelost. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

8

Mooi fietsje snel geverd

85 % voorgemonteerd, netjes en onbeschadigd in de doos. Helaas achternaaf niet op goede maat gemonteerd, waardoor 1 zijwieltje bijna niet vast kon omdat ervte weinig draad voor de dopmoer overbleef. Maar service daarna weer oke!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Robert, Super dat de fiets netje geleverd is en jammer dat het wieltje niet paste. Fijn om terug te lezen dat u de juiste service heeft gekregen en dit opgelost is. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

9

E-bike uit webshop eerst in winkel gepast

Ik wist precies welke fiets ik wilde. Bij Premium Bikes was de fiets een pak goedkoper dan elders. Ik wilde eerst “passen” voor hem te bestellen. Dat kon in Rotterdam, waar ik gewoon een proefrit mocht maken. Vervolgens hebben we hem daar betaald en één werkdag later werd ie al thuis bezorgd, gratis. Ik ben er heel blij mee! De communicatie (navragen of ie er was, of ik mocht passen, over betalen en bezorgen) was tiptop in orde. Men was gewoon heel vriendelijk en enthousiast, maar zeker niet opdringerig.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Anne, Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten op hun gemak zijn bij ons. Zowel in de winkel als telefonische. Leuk om terug te lezen dat u dit op die manier heeft ervaren en daar tevreden over bent. Bedankt dat u dit deelt met ons. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

10

Geweldige service

Van onze nieuwe fiets was het slotje van de accu stuk. Na wat mailcontact werd de fiets opgehaald, gerepareerd en vlot teruggebracht. Op verzoek bijtijds i.v.m. onze geplande vakantie. Top! Het contact via mail verliep vlot en vriendelijk. Super!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Sjoukje, Bedankt voor het plaatsen van deze prachtige review. Vervelend dat het slotje kapot was kan me voorstellen dat dit niet leuk is. Heel fijn om te zien dat het op de juiste manier is opgelost en afgehandeld. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

10

BSP Metropolis with Sea Shepherd support

Good bicycle, smooth ride with good look for a good price, I like it. And moreover with support for Sea Shepherd. I'm happy

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Adam, Heel fijn om terug te lezen dat u tevreden bent met de fiets. Wij wensen u veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

1

Heel slecht

Ik had een fiets gekocht deze gaf een error aan en kraakt tijdens trappen eerst een week gewacht voor ze hem kwamen halen voor Reperarie toe 2 weken kwijt geweest daar naar 5 dagen gewacht toe hij klaar was voor dat ik hem thuis had en kraakt nog steen nu de verkoop ontbonden maar nu wacht ik al 2 weken tot ze hem komen halen ik ga nooit weer wat bestellen bij deze winkel en raad deze niet aan

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Michael, U heeft helemaal gelijk. Dit was inderdaad erg vervelend. Gelukkig is de order geannuleerd en kunt u elders een fiets uitzoeken. Ik wens u en de volgende fietsenwinkel veel succes. Met vriendelijke groet, Karo

10

Uitstekende service

Herstelling onder garantie

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Hugo, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Fijn dat wij alles hebben kunnen herstellen onder garantie. Nog veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

10

Super!!!!

Nemen meteen de telefoon op, word netjes en duidelijk geholpen denken met je mee, goede service goede kwaliteit fiets ,zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Nelsy, Bedankt voor het plaatsen van deze review. En bedankt voor de mooie complimenten. Hier doen we het voor! Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

10

Betrouwbaar,snel, professioneel,zeer vriendelijk

Wat een fantastische fietsenwinkel!! Afgelopen maandag 21 juni 2021 gevallen met de e-bike. Niets deed het meer, accu niet, versnellingen niet en ook de trapper was stuk. Nou ,daar sta je dan in Schiedam. Bellend met Premiumbikes slinge met de vraag; wat te doen? En whoop whoop zonder enige moeite stond de fiets op Rotterdam-zuid. Vandaag ,Zondag 27 juni heb ik de fiets weer mogen ophalen. Motor,schakelaar, leer handvat, crank en trappers vervangen. Alles binnen 5 dagen geregeld!! Wat een MEGA GOEDE SNELLE SERVICE. Dit bedrijf weet wat ondernemen is. Personeel zijn vakmensen,zeer vriendelijk en professioneel !! ik zou dit bedrijf zeker aanraden.. #betrouwbaar #dankbaar #yusufkaraduman #Premiumbikes #professioneel

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Wat vervelend dat u bent gevallen met de fiets. Hopelijk bent u zelf ongedeerd gebleven. Waar het kan en waar het mogelijk is willen wij de beste service bieden aan onze klanten. En zo te lezen is dit bij u helemaal goed uitgepakt. Fantastische dat we het die dag gelijk konden oppakken en u konden helpen met onze service. En nog mooier dat de fiets zo snel gemaakt is. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier en doe voorzichtig! Met vriendelijke groet, Karo

10

Geweldige klantvriendelijk bedrijf

Wij zijn zeer tevreden met Premiumbikes, doen alle moeite om alles te regelen. Zou iedereen aanraden daar een fiets te kopen. Vriendelijk, behulpzaam, correct, en zo kan ik nog wel even doorgaan . Top.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Lieve Reng & Els, Heel stiekem ben ik ook heel blij met u als klant. Vond het heel erg leuk om jullie telefonische gesproken te hebben. Wat volgende met een bezoek aan onze winkel en een kennismaking tussen ons waar ik mooie complimenten van jullie kreeg. Dit was heel erg leuk en zeer prettig! Schouderklopjes als deze geven mij extra motivatie, dank hiervoor! Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. En heel veel fiets plezier nog gewenst voor jullie samen. Met vriendelijke groet, Karo. ( ps: fiets voorzichtig)

9

Zeer tevreden!

Snelle levering! Er wordt de dag van leveren zelfs nog gebeld door de persoon die leverde dat hij er over 15min zou zijn. Er was een kleine beschadiging denk door het transport. Dit werd snel en professioneel door premiumbikes opgepakt en opgelost via de mail. Kleine tip voor premium bikes zelf. Jullie sturen geen papieren handleidingen mee voor de computers van de elektrische fietsen. Maar als je er naar vraagt sturen jullie hem via de mail en geven aan dat dit is vanwege het milieu. Helemaal top!! Zou nog mooier zijn als jullie dit al van te voren aan de klant vermelden en of een pdf of Qrcode code mee sturen op de factuur of in de mail om de handleiding te kunnen downloaden. Inplaats van dat de klant ervoor moet mailen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Sharon, Wat een super gave review! Fijn dat u tevreden bent met de service en de oplossing die snel werd aangeboden. En deze feedback is ook fantastische. Dit gaan we zeker meenemen en kijken hoe we daar iets mee kunnen doen. Bedankt dat u met ons mee denkt en de tijd heeft gnomen om deze review te plaatsen. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

1

Waardeloos.

In eerste instantie lijkt het prima, de verkoper wist ons wel niks te vertellen over fietsen wat wel vreemd is in een fietsenwinkel, maar zorgde ervoor dat we geholpen werden door iemand die het wel wist. Snelle levering en vriendelijke bezorger. Echter slecht opgeleverd, voorvork zelf moeten herstellen omdat deze verkeerd gemonteerd was. Na 1 maand (paar keer fietsen) lekke band. Conclusie, verkeerde montage waardoor de band lek gestoken word door eigen spaken. Contact opgenomen. Geven ze aan dat dit niet onder garantie valt. Veel heen en weer gemaild maar ze nemen zeker niet hun verantwoordelijkheid. Alles ligt vooral niet aan hun. Erg bijzonder. Op sites waar reviews achter gelaten kunnen worden lees ik ontelbaar veel soortgelijke verhalen terug, mij fout, had ik van te voren moeten lezen. Ik ga het hier zeker niet bij laten zitten. Zeker geen fiets kopen hier. Als je er ook mee wilt fietsen tenminste :)

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kelly, Graag wil ik beginnen met het bedanken van het plaatsen van deze review. Na het lezen van uw bericht heb ik al uw gegevens en mail verkeer erbij gehaald en deze nagekeken om zo te achterhalen wat er precies gebeurd is. Tijdens het nakijken heb ik telefonische contact gehad met u om nog meer inzicht te krijgen over hoe alles gelopen is en wat de klacht precies inhoud. Nogmaals de foto’s bekeken en hier zag ik inderdaad dat het velglint dubbel zat wat zeker niet hoort. U staat dan ook helemaal in uw recht! In het mail verkeer dat al eerder plaats vond heeft u een prijsopgaven meegestuurd van de eventuele reparatie kosten. Na alles te hebben in gezien heb ik dan ook besloten dit bedrag naar u over te maken zo dat u de fiets kon laten maken. Dit heb ik toen ook naar u doorgemaild en u gaf aan dat dit een correcte oplossing is. De reden dat ik u bedank voor deze review is omdat dit een goede feedback is voor ons en een mooi leermoment. Dit nemen wij dan ook van harte en zorgt ervoor dat onze service nog optimaler word. Gelukkig is alles opgelost en heeft u het bedrag ontvangen en kunt u heerlijk gaan genieten van de fiets. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

10

Prima service, goed advies bij omruilen fiets

Fijne medewerker die goed uitlegde wat mijn mogelijkheden waren om fiets te ruilen .

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mildred, Een omruil moet net zo soepel verlopen als een bestelling plaatsen vinden wij. Fantastische om terug te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren. En nog mooier dat u dit ook deelt met ons. Schouderklopjes als deze zorgen voor extra motivatie, bedankt! Wij wensen u heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd