Service & topkwaliteit!!

Wij als familie Dekkers zijn zeer blij met onze 2 nieuwe Sparta Marathon e-bike’s die we hebben gekocht. Wij hadden eerst telefonisch contact met Mel, na een zeer overtuigend gesprek te hebben gehad aan de telefoon heeft Mel ons uitgenodigd om naar de winkel langs te komen om de kleur te kiezen want mijn partner twijfelde over de kleur alleen nog. Na een warme ontvangst en een bak koffie gekregen te hebben hebben we besloten te halen en we zijn er zeer tevreden over. We kunnen altijd bellen en vragen stellen. Het is dus niet service tot je het koopt maar meer service wanneer je het hebt gekocht!! Ga zo door premiumbike’s

Elektrische fiets van Sparta

Ik heb hier een nieuwe Sparta e-bike gekocht, ben langs de showroom in Rotterdam Zuid geweest voor een proefrit. De vriendelijke verkoper kon mij alle functies van de ebike uitleggen. Fietsspeciaalzaak met een laag prijsje. Daar houdt de Rotterdamse Hollander van!!!! Groetjes Jeffrey

Top zaak..

Enorm assortiment, gastvrij en deskundig personeel, men neemt de tijd, ook een proefrit is mogelijk. Keurige winkel en de koffie staat altijd klaar......

Als er dan toch iets is, word je super geholpen

Aan telefoon word je altijd netjes te woord gestaan. En is de oplossing na bij.

Snel en goed!

Wij hebben fiets nummer 4 bij Premium Bikes aangeschaft omdat wij dik tevreden zijn! Eerste keer altijd ff spannend als je wat besteld via internet maar dit bedrijf is betrouwbaar! Vorig jaar ook een fiets geleverd gekregen maar deze was door transport beschadigd.Ze kwamen de volgende dag een andere brengen en ook nog gemonteerd(dit zouden we zelf doen). Met deze manier van service durf ik gegarandeerd deze review te schrijven. Volgende ook weer bij Premium Bikes!

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid van Mel

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid van Mel

helemaal prima

prettig en deskundig geholpen

Vriendelijk en goede service

Er wordt goed geluisterd naar je wensen en meegedacht.

Mel is een uitstekende medewerker!

Ik heb positieve ervaringen met Mel!

Zeer professioneel

Ik ben heel tevreden met de service die ik kreeg van mevr Djudja Ze heeft mij ook heel goed geadviseerd over de fiets die ik heb gekocht. Blij met mijn aankoop

Erg tevreden

U mag trots zijn op zo’ n kundige medewerkster als Karo. Vriendelijkheid en goed advies staan bij haar voorop.

Tevreden Over De Kalntenservice

Goed geholpen door de klantenservice met mijn klacht door mevrouw MEL. Ze heb me het juiste informatie gegeven. Fijn dat er zulke medewerkers werken die je op weg kunnen helpen.

Ik ben supergoed geholpen!

Ik was op zoek naar een nieuwe fiets. Ik ben supergoed geholpen door Djudja. Ik zal mijn vrienden en familie aanraden om hier hun aankoop te doen!

Fiets gekocht die na twee dagen in de aanbieding kwam. Verschil werd netjes teruggestort.

Snel geholpen, fiets rijdt weer als nieuw Aardig personeel, zeker aanbevelen!!

Ik ben erg tevreden met mijn fiets. Ik werd snel en vriendelijk geholpen met het uitkiezen van een fiets. Werknemers hebben mij geholpen met het beantwoorden van mijn vragen en het wegnemen van enkele twijfels die ik had. TOP TOP TOP!

Goed kwaliteit.

Vriendelijke klanten service. Er wordt goed geluisterd naar je belangen. Tevreden mee.

Het was allemaal erg goed geregeld!!

De medewerkers waren allemaal erg klantvriendelijk. Het was het zeker allemaal waard.

Goed geholpen door Djudja voor een kinderfiets voor mijn dochter.

Heel erg tevreden

Ik had 2 fietsen besteld alles was zo goed alles werkte na behoor me kinderen zijn super blij met de fietsen en heel goed top kwaliteit kan makkelijk een lange tijd mee gaan En heel vriendelijke medewerkers werd als een koning geholpen heel erg bedank vooral mevrouw mell en de andere medewerkers.

Zeer goede ervaring!

Ik kwam voor onderhoud van mijn fiets en ik ben heel goed en vriendelijk geholpen. Mijn fiets is weer zo goed als nieuw!

Ervaren

Ik ben erg tevreden met hoe ik ben geholpen door Melahat Arabaci. Ze heeft geluisterd naar de klacht en heeft de juiste informatie gegeven die ik nodig heb. Door Zulke ervaren mensen merk je dan dat er naar je wordt geluisterd.

Helemaal geweldig!

Prima geholpen door Mel, super service! Klantgericht, vriendelijk en meedenkend. Heel erg tevreden mee :)

Klantvriendelijk

Normaal doe ik niet aan beoordelingen, maar deze dame is het waard. Ik werd spontaan vrolijk van haar enthousiaste en vriendelijkheid. Ze geeft eerlijk advies en komt na wat zij beloofd. Dit maken we tegenwoordig niet veel meer mee. Lieve Karo, ga zo door! Je bent een topper en je werkgever mag trots zijn dat jij het visitekaartje van het bedrijf bent.

Goeie service en heel klant vriendelijk.

Ik werd goed geholpen en ben zeer tevreden met het klantenservice wat jullie aanbieden.