Een geweldige ervaring

Gebeld of de fiets nog leverbaar was. Ik werd teruggebeld dat er nog 1 bij de leverancier stond en jawel ook nog in mijn maat ook. Omdat er nog meer gegadigden waren voor deze fiets maar omdat ik de eerste vragensteller was hebben ze hem alvast voor mij gereserveerd. Ik moest hem dan wel snel via de site bestellen hetgeen ik gedaan heb. Een prima aftersale daarna m.b.t. tijdstip van levering. Inmiddels rij ik op een fiets die er mooier uitziet dan op de site. Al met al een tevreden klant

Perfecte service zowel telefonisch als in de winkel.

Aangegeven dat of de accu op de adapter defect is. Fiets in juni 2020 gekocht. Geen probleem afgelopen week loop ik met een nieuwe accu de winkel uit welke gevestigd is aan de Slinge te Rotterdam. Geen woorden maar daden! Bedankt.

Beste Ron, Kijk eens aan dat is super mooi geregeld. Fijn dat u ook het initiatief heeft genomen ons bij ons langs te komen. Samen werken zorgt ervoor dat een klacht het snelst opgelost kan worden. Bedankt voor het plaatsen van uw review dit waarderen wij zeer. Met vriendelijke groet, Karo

Super goed geholpen door zowel medewerkers als de dame aan de telefoon, genaamd Karo. Mag gezegt worden. Ik was niet helemaal tevreden met de fiets door een foutje van mezelf. Dit is goed door hun opgelost. Nu super blij met mijn fiets. Allen bedankt. Top service.

Beste Bianca, Het was een kleine moeite. Wij staan altijd open om te luisteren en een goede oplossing te bedenken. Gelukkig was de fiets toch goed en naar wens. U weet waar we zitten en bent dan ook altijd welkom om langs te komen met vragen of voor service. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Mooie fiets en topservice

We hebben een electrische bakfiets gekocht waar we (inmiddels) heel tevreden mee zijn, maar bovenal zijn we heel tevreden met de goede service van de klantenservice. Er waren wat problemen met onze eerste fiets maar daar werd niet moeilijk over gedaan en de fiets is omgeruild. Ben echt zeer tevreden over de snelle klantgerichte service.

Beste Laura, Fijn dat u deze ervaring deelt met ons. Super om terug te lezen dat u tevreden bent over de service die er geboden is. Graag doe ik me best alles zo goed en netjes mogelijk laten te verlopen. Een review als deze is dan ook een kers op de taart. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om dit te delen met ons. Veel fiets plezier gewenst samen met uw gezin. Met vriendelijke groet, Karo

Zeer vriendelijk , behulpzaam gewoon weg super bediening

Beste Hans, Het was ook heel erg leuk om u te helpen. Een klant als u is een zeer mooie aanwinst. Nogmaals heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Lange dagen

Goedendag, ik heb bij premiumbikes een prachtige fiets gekocht met het idee deze binnen 5 werkdagen te ontvangen. Dit was ook aangegeven bij het merk wat ik heb besteld. Nu zijn we 5 dagen verder, maar ik heb nog steeds geen bevestiging of email ontvangen dat de zending vertraagd is. Nu heb ik de fiets zeer hard nodig en begin mij zorgen te maken of de fiets ooit wel hier bij mij gaat worden afgeleverd. Voor de rest is het assortiment geweldig en staat er voor iedereen wel wat leuks bij. de site is ook erg gebruiks vriendelijk.

Beste Thomas, Na het lezen van uw review heb ik geprobeerd u te bellen. Helaas kreeg ik u niet te pakken en heb u daarom een mail gestuurd. In deze mail heb ik u uitgelegd hoe alles verloopt met de levering van uw fiets en hoe het in elkaar zit met de leverdagen. Gelukkig heeft u terug gemaild en laten weten dat na mijn uitleg u helemaal begreep hoe het zat met de dagen en de levering. De fiets is dan ook op de 4de werkdag bij u geleverd keurig op tijd Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Fijne zaak en gemotiveerd personeel

Ik was op zoek naar een Victoria emanufaktor 11,9. Nadat ik op de site de fiets voor een goeie prijs had gezien heb ik gebeld en de fiets tijdelijk gereserveerd. Karo heeft meteen actie ondernomen en de fiets op hun site geblokkeerd. Nadat ik ze de volgende ochtend had teruggebeld ben ik smiddags op de zaak de fiets gaan passen. Omdat de zaak nu in verbouwing zit heb ik een tijdje in de werkplaats mogen wachten terwijl een monteur mijn fiets aan het afbouwen was. Hierdoor kon ik zien dat er hele aardige monteurs aan het werken waren die veel plezier in hun werk hadden en hard voor de zaak hebben. (Een echt team) Kortom, ik ben er zeer netjes geholpen en ik heb echt het gevoel dat als er iemand een probleempje met deze zaak heeft dit zeker goed opgelost wordt. Gr Erwin

Geen fiets en geen communicatie

Ik heb een fiets besteld via de website. Hier wordt gesuggereerd dat de fiets de volgende dag geleverd wordt (Voor 13:00 besteld? Morgen in huis). Ik heb op 18 januari een fiets besteld en nu (inmiddels 1 februari) nog geen fiets ontvangen. Ook geen leverdatum of iets dergelijks. Onder de website staat dit regeltje; Premiumbikes 94 / 100 - 19367 Reviews @ Kiyoh En dit staat op de Kiyoh site; Totaal score 8,4 Totaal aantal beoordelingen 431 Beveelt ons aan 87% Aantal keer bekeken 15.483 Bijzonder allemaal.....

Beste Maurice, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Best bijzonder dat u van alles van onze site haalt maar niet ziet dat de leverdagen 3 tot 5 werkdagen zijn en dat deze fiets rijklaar bij u word geleverd. Ook is het zo dat dit een richtlijn is waar we ons natuurlijk erg graag aanhouden wat ook terug te vinden is op onze site. Heel Nederland en een beste groot deel van de wereld kampt nu met Corona. Ook hier ondervinden wij daarom wat achterstand. Het merk dat u besteld heeft komt uit Duitsland hier zijn de maatregelen nog strenger dan bij ons. Ondanks dit alles doen wij ons uiterste best om ons te houden aan de aangegeven leverdagen. Jammer dat u niet gebeld heeft met ons om navraag te doen dan hadden we dit samen kunnen bekijken, overleggen en kunnen oplossen. Maar goed nieuws de fiets word woensdag bij u geleverd. Per mail ontvangt u morgen hier bevestiging van samen met een tijd indicatie. Namens team Premiumbikes excuus voor de latere levering en heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Een super ervaring. Al een keer eerder een fiets besteld voor mijn zoon en nu een elektrische fiets voor mijzelf. Netjes geleverd en kreeg vooraf een mail met informatie over de levering. Volgende keer weer.

Beste Koen, Bedankt voor het plaatsen van deze prachtige review. Doet ons goed om te horen dat alles netjes is verlopen. En een terug kerend klant is helemaal geweldig. Heel veel fiets plezier gewenst. Groetjes Karo

Great Services, will definitely recommrnd

I bought a 16inch bike for my son. Delivery was speedily on time - next day. Bike delivered 95% assembled. Had a little challenge with fixing the pedal but was quickly resolved by a courteous customer service. Great experience with premium bike, and bike was of decent quality for the price.

Super snelle en correcte garantie ahandeling

Vriendelijke mensen, duidelijke communicatie. En vlotte afwerking van garantie geval binnen een week alles weer op orde zonder kosten. Top !!

Beste Robert, Dank u wel voor deze super mooie complimenten. Een schouder klopje als deze is waar we het voor doen. En zo'n dikke 10 is natuurlijk altijd welkom. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

goede service

enkele weken terug een elektrische fiets gekocht bij Premium Bikes. Afgelopen week viel een deel van de standaard eraf doordat een schroefje met plaatje niet goed vast zat. Schroefje en plaatje was kwijt. Na een e-mail binnen enkele dagen een nieuwe standaard in huis. Top!

Beste, Fijn dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Vervelend dat de u een klacht had over de standaard. Super om terug te lezen dat dit direct is op gepakt en opgelost voor u. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Vogue bakfiets eclectische gekocht en kapot

Vogue carry 3 gekocht in juni 2020 thuis bezorgd nog geen 3 maanden mee gefiets en kapot het een na het ander en de accu. na ruim 8 weken een nieuwe accu gekregen van Vogue is de bakfiets nog steeds kapot electric geeft schok als ik de accu erin stop. En display geeft fout meldingen aan en doet raar. Nog geen 5 maanden mee gefietst wat een vreselijke slechte winkel is premium bikes en Vogue koop nooit een vogue bakfiets en koop er nooit een bij premium bikes.

Beste Danouta, Wat fijn dat u de bakfiets netjes thuis bezorg heeft gekregen en 3 maanden heeft kunnen genieten van de bakfiets. Vervelend dat de accu een klacht had en u langer op de accu moest wachten. Helaas is er door heel Nederland Corona en is er een achterstand in producten aanleveren. Super dat u er na een x aantal weken toch één heeft mogen ontvangen. Vind het vervelend om uw review terug te lezen omdat niet alles erbij genoteerd staat hoe het verlopen is. Ook zie ik dat uw mailtjes allemaal keurig zijn beantwoord en wij er alles aan hebben gedaan om u te helpen bij uw klacht. In uw review geeft u aan dat de bakfiets later kapot was en een schok geeft als u de accu er in doet en dat de display een fout melding geeft. Via de mail wisseling zie ik in uw berichten aan ons dat u aangeeft ervan op de hoogte te zijn dat de bakfiets een onderhoudsbeurt nodig heeft. Deze heeft u dan ook zelf bij een plaatselijke fietsenmaker laten uitvoeren. Via de mail heeft u ons laten weet dat er een knik in de kabel zat en hierdoor de klachten waren ontstaan deze zijn gerepareerd en de klacht was daarna weg en opgelost. Een knik in de kabels ontstaat door dat de kabel ergens vast heeft gezeten. U geeft aan dat de fiets 3 maanden heeft gefunctioneerd hieruit kunnen wij opmaken dat de knik later in de kabel is gekomen. Terug te lezen in het mail verkeer ging alles ook soepel en was u tevreden met de uitkomst van het onderhoud en de fiets die weer in order was. Vind het daarom erg jammer dat u deze review heeft geplaats. En dan ook zegt dat wij een slechte winkel zijn terwijl wij u alle service hebben gegeven en aangeboden zoals het hoort. Des ondanks wensen wij u heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Slecht ervaring

Op 01 januari een fiets besteld. Levering tussen 3 en 5 dagen. Na 2 weken nog geen nieuws en geen fiets ontvangen. Onaanvaardbaar. Ten minste een ster verplicht voor de beordeling maar ze verdienen het niet.

Beste Didier, Vervelend dat de levering vertraging heeft op gelopen in deze zo bijzondere tijd. Excuus voor dit ongemak. Gelukkig is de fiets gisteren geleverd. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Prima service !

Dienst na verkoop werkt prima zoals het hoort. Ben erg tevreden over de afhandeling onder garantie. Bedankt hiervoor! groetjes, Caroline

Beste Caroline, Heel erg graag gedaan en u bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat we u op de juiste manier hebben geholpen en alles is opgelost. Mocht er in de toekomst iets zijn weet u ons te vinden. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Top service!

We hebben de Vogue superior bakfiets aangeschaft en zijn zeer tevreden. Goede service bij Premiumbikes en de fiets rijdt fantastisch.

Beste Annelena, Wauw wat een prachtig cijfer. Wij stellen het zeer op prijs dat u dit deelt met ons. Fijn dat de fiets goed bevalt en dat wij de juiste service hebben kunnen bieden. Dit staat bij ons voorop. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Vlot geholpen

Deze zomer een Sparta E bike gekocht, perfecte levering........en niet duur!

Beste Milan, Een super review en een super cijfer. Fijn dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Excellent service

We were very happy with the service from Premium Bikes. They delivered my daughters bike on time for Christmas, for which we were very grateful. Thank you.

Dear Kerry, Thanks for sharing your experience. Very nice to read that everything went well and the bicycles were delivered on time for Christmas. We hope you had a great holiday together. We wish you lots of cycling fun for your daughter. Sincerely, Karo Beste Kerry, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Heel erg fijn om terug te lezen dat alles goed is verlopen en de fietsen op tijd zijn geleverd voor kerst. Wij hopen dat u samen mooie feestdagen heeft gehad. Heel veel fiets plezier gewenst voor uw dochter. Met vriendelijke groet, Karo

Mooie fiets voor een scherpe prijs

Ik heb een Noxon Ranger 26" kinderfiets met 7 versnellingen voor mijn zoontje zijn verjaardag besteld die Premiumbikes ondanks alle drukte perfect volgens afspraak op tijd heeft geleverd. Prijs was super scherp en de kwaliteit van de fiets overtreft onze verwachting. Top gedaan, dank jullie wel!

Beste Martijn, Dit zijn inderdaad echt super fietsjes. Het merk is nog niet zo bekend in Nederland maar de kwaliteit van deze fiets is erg goed. Ze vallen dan ook onder de A-merken van de fietsen in ons assortiment. Erg leuk dat u dit ook terug ziet en met ons deelt. Wij stellen dit zeer op prijs. Heel veel fiets plezier gewenst voor uw zoontje. Met vriendelijke groet, Karo

Vriendelijke volk

Leuke zaak vriendelijke mensen... Onlangs mijn fiets gekocht. Zeer goede service en ben erg vriendelijk en goed geholpen. Mijn oude fiets is daar enkele keren goed gerepareerd vandaar mijn beslissing om ook daar een nieuwe aan te schaffen. Ben een vaste klant en 2x een kinderfiets gekocht voor mijn nicht rijklaar voor haar als cadeau. Echt een aanrader van mij krijgt tie een dikke voldoende... Eva uit Rotterdam

Beste Eva, Heel leuk om dit terug te lezen. Als mooi om er op deze manier een leuke nieuwe klant bij te krijgen. Super dat u onze service als goed ervaart dit is iets waar Premiumbikes voor staat en we allemaal ons best voor doen. Fijn dat u dit met ons gedeeld heeft. Tot de volgende keer en heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Snelle levering, breed assortiment, scherpe prijzen, gebruikersvriendelijke websit

Premium Bikes doet wat het belooft: kwaliteit leveren voor een scherpe prijs. De website biedt gebruikersgemak. De Batavus fiets die ik voor mijn zoon heb gekocht, werd snel en perfect rijklaar geleverd. De bezorger was vriendelijk en behulpzaam en gaf uitleg ten aanzien van het gebruik van de fiets.

Beste Rose, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van deze geweldige review. Super dat alles op de site zo duidelijk is en dat de fiets op de juiste manier is geleverd. Wij wensen u zoon heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Goede kwaliteitsfietsen, goede klantenservice

Had een fiets voor kleindochter besteld waarvan de levertijd langer was. Vriendelijke dame van de klantenservice (Mel) dacht mee voor een alternatief (damesfiets, lager frame) en toen die damesfiets besteld (Cortina U4). Bedrag dat ik had betaald werd meteen verrekend en zo kwam alles in de drukke decembermaand snel in orde. Fiets werd keurig afgeleverd en op maat gesteld door monteur van premiumbikes zelf. Kleindochter is er heel blij mee. Ze beloven wat ze zeggen en dat is in deze tijd heel bijzonder!!!

Beste Nora, Dit is echt een fantastische review. Bedankt voor het plaatsen hiervan. Doet mij goed om terug te lezen dat u zo tevreden bent en alle afspraken netje met u zijn nagekomen. Dit is iets waar we hard voor werken en allemaal binnen het bedrijf ons best voor doen. Een schouderklopje als deze doet ons extra goed. Wij wensen uw kleindochter heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Vriendelijke telefoniste die je erg behulpzaam is. Mijn fiets laade niet op mijn fiets werd gewoon gratis opgeruilt echt super bedankt.

Beste Henriëtte, Super fijn om terug te lezen dat u zo fijn bent geholpen. Wij lossen alles graag zo goed mogelijk op en zo te zien heeft dat zijn vruchten afgeworpen bij u. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Zoals altijd

Ik ben nu 3 jaar klant en heb inmiddels 2 goede elektrische fietsen gekocht. Deze zijn ook in onderhoud bij Premiumbikes met een 5 jarenplan / garantie met alles erop en eraan. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Onlangs zijn beide fietsen weer nagekeken en aangepast na een klein mankement. Premiumbikes vindt altijd een passende oplossing met vakkundige reparaties al dan niet in overleg met de fabrikanten waarmee zij sterke relaties mee hebben. Prima ervaring weer!

Beste Dirk, Een heel leuk bericht om terug te lezen. Ontzettend trots ben ik om terug te lezen dat u zo goed bent geholpen al die jaren. Ook heel erg leuk dat u dit deelt en ons laat weten. Schouderklopjes als deze waarderen wij dan ook zeer. Wij hopen dan ook dat u nog jaren klant blijf bij ons. Met vriendelijke groet, Karo

"Dikke Prima.."

Mijn ervaring met Premiumbikes is te omschrijven als een 'dikke prima'. Heb via de webshop een fiets besteld en heb hem na 2 dagen gemonteerd mogen ontvangen. De bezorger heeft ruim 30 minuten van te voren opgebeld dat hij eraan zou komen en de fiets netjes afgeleverd. Hij ziet er top uit! Echter heb ik één punt ter verbetering. De bezorger haalt de fiets uit de bus, geeft hem af, vraagt om een handtekening en is met de noorderzon vertrokken. Daarna ben ik een rondje wezen fietsen en bleek dat de trapper in bepaalde versnellingen doortrapte. Direct telefonisch en per mail contact opgenomen met premiumbikes, mijn klacht voorgelegd en hier ben ik zeer vriendelijk en goed mee geholpen. Ze wisten mij instructie te geven hoe ik de versnelling moest afstellen en dit is mij dan ook gelukt en de fiets rijdt nu heel soepel. Nu snap ik dat niet iedereen in de mogelijkheid is om zelf reparaties uit te voeren aan fietsen o.i.d. Daarom zou het fijn zijn als de bezorger enigzins technische kennis heeft in fletsen, of samen met een fietsmonteur de fiets komt afleveren. Daarbij zou de service "uitstekend" zijn als de bezorger/monteur de klant eerst een testronde laat fietsen en even wacht op de ervaringen van de klant. Zodat bij eventuele klachten en of kleine mankementen meteen kan worden ingegrepen. "Dit is mijn uitspraak, hier zult u het mee moeten doen"

Beste Matheus, Aller eerst wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om deze review te plaatsen. Fijn dat u uw ervaring deelt en ons een “dikke prima” geeft. Vervelend dat de versnelling niet goed afgesteld was. Kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Top om terug te lezen dat het zo snel is opgepakt en daarbij ook snel is opgelost. Wij zijn een erg groeiend bedrijf maar nog niet zo groot genoeg dat wij koeriers hebben die ook fietsmonteur zijn. De koeriers die wij in dienst hebben zijn echt enkel koeriers. Uw idee en feedback klinkt prachtig en het zou fantastische zijn als dit in de praktijk ook daadwerkelijk zou kunnen. Voor nu is dit alleen nog niet haalbaar voor ons. Dit omdat het te veel tijd in beslag neemt om dit bij iedere klant te doen. Dan krijgen we nooit op tijd de fietsen geleverd bij elke klant. Dat zou het zelfde zijn als DHL of Post.nl wacht tot u de bestelde kleding heeft gepast. Ik snap dat de vergelijking niet helemaal gelijk is maar ik hoop dat u mijn punt hierin dan wat beter begrijpt en snap waarom voor ons dit nog niet haalbaar is. Uw feedback gaan we zeker meenemen voor de toekomst. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo