Levertijden kloppen niet, en dat doen ze bewust

Bij de bestelde fiets staat een levertijd van 3-5 werkdagen aangegeven. Echter wordt de fiets niet uit eigen voorraad geleverd en wordt er 1x per week op donderdag besteld bij Sparta. Geluk van mij was dat ik op woensdag besteld had. Levering was daardoor 6 werkdagen maar het kan dus ook wat langer duren als je bijvoorbeeld op een vrijdag bestelt. Afleveringen was wat slordig. Stuur werd haastig "recht" gezet, heb ik later zelf moeten corrigeren. Zadel werd zonder naar mijn lengte te vragen heel iets omhoog gezet maar was veel te laag. Schroeven op remvloeistofreservoir vertonen sporen van uitschieten met de schroevendraaier. Kleinigheidje, maar toch... Wel een erg goede deal op de sparta m10ti model 2019, daarom toch een kleine voldoende. Zou men eerlijk zijn geweest over de levertijd dan was mijn irritatie een stuk kleiner geweest.

Hele fijne winkel!

Fiets rijklaar besteld en een paar dagen later al in huis. Erg mooie fiets en hij fietst super. Hele vriendelijke mensen ook!

Uitstekende kwaliteit en service

Het was even zoeken op het internet naar een geschikte fiets, maar eens ik de Premium bikes website had gevonden was de keuze snel gemaakt. Ondanks mijn vrees voor malafide sites, ben ik heel tevreden met de kwaliteit/prijs verhouding en de perfect aflevering

nog geen fiets

De mail was in de Spambox terecht gekomen maar dan nog vind ik het erg lang duren voordat ik de fiets heb vooral omdat ze zeggen op een website dat de fiets voorradig is en achteraf bleek hij besteld moet worden als alles goed gaat ben ik bereid mijn review te verhogen

Goede service, snelle reactie

Een fiets voor onze zoon besteld, was supersnel geleverd. Na een week was er een onderdeel kapot, gemaild en we kregen het betreffende onderdeel toegestuurd. Fantastisch!

Beste, Vervelend dat het onderdeel kapot is gegaan. En wat super om terug te lezen dat wij dit zo snel voor u hebben opgelost. Wij wensen uw zoon heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Ze hebben niet het goede slot meegegeven

Jammer dat ik niet het goede slot hebt ontvangen. Voor de rest was de service goed.

Beste Martien, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Jammer van het slot, maar fijn dat de service goed is. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

prima mensen goede service

Ik heb er een fiets gekocht en had er toch een aantal vragen over en ik werd altijd netjes te woord gestaan en prima geholpen ik zou een ieder die dit leest willen zeggen mocht je een fiets willen kopen ga dan gerust naar Premiumbikes want daar krijg je echt waar voor je geld ben reuze blij met me fiets en wil nogmaals de goede mensen van premiumbikes bedanken

Beste Barry, Geweldig dat u uw ervaring deelt met ons. Fijn om terug te lezen dat u zo goed bent geholpen. Zo'n top feedback is altijd leuk om terug te lezen. Heel veel fiets plezier wenst. Met vriendelijke groet, Karo

verschrikkelijk bedrijf

Klantenservice; Service voor de klant. Dat is alles wat dit bedrijf niet heeft. Afspraken worden niet nagekomen, levering is dramatisch. Ga lekker naar je plaatselijke fietsendealer en betaal een paar tientjes meer.

Beste Michael, Niet leuk hoe alles gelopen is voor u. Onze excuses hiervoor. Fijn dat we elkaar gisteren telefonische hebben gesproken en alles hebben kunnen bespreken. Wij wensen u veel fiets plezier en nogmaals onze excuus voor het ongemak dat u heeft gehad. Met vriendelijke groet, Karo

Beste Hoite, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Vervelend dat de mail in de spam terecht was gekomen. Gelukkig hebben we elkaar telefonische gesproken en hebben we het kunnen oplossen. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Contact gehad en over levering snel opgelost

Beste Ingrid, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Een geweldige betaalbare fiets!

De fiets is heel erg fijn om te besturen en op te fietsen, wat aan de zware kant maar dat zijn alle elektrische fietsen. Het was rijklaar bezorgd, ik hoefde alleen de zadel op de correcte hoogte te zetten en kon daarna gelijk een test ritje doen. Deze fiets is zeker een aanrader!

Beste Joey, Het klopt inderdaad dat elektrische fietsen net iets zwaarder zijn. Dit heeft te maken met de accu en de motor die op de fiets zitten. Dit is in het begin bij een eerste aankoop van een elektrische fiets altijd even wennen. Echt een TOP review, bedankt hiervoor. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Geen ster waardig

Misleidende info op de site en slecht afhandeling van de klantenservice. Fiets word zeker niet op tijd geleverd zoals vermeld op de site voor 1300 bestellen volgende dag ik huis. Houd rekening met minimaal anderhalve week levertijd. Dan leveren ze uiteindelijk de verkeerde kleur en bij de volgende levering de verkeerde maat. Mijn zoontje op zijn verjaardag helaas teleur moeten stellen . Na het ophalen van de fiets gebeld wanneer mijn geld word teruggestort, hier kunnen wij geen antwoord op geven bel morgen maar even terug? WTF . Gelukkig ben ik goed verzekerd en zal er een pittige brief volgen van mijn rechtsbijstand. Waardeloos bedrijf!

Beste Blerim, Dit was inderdaad een erg vervelend situatie ben ik helemaal met u eens. Heel ons team vond dit ook echt een heel vervelend voorval. Bedankt voor het achter laten van uw review. Wij gaan hier in de toekomst erg hard aan werken om te verbeteren. Nogmaals onze excuus dat dit zo gelopen is. De order is inmiddels geannuleerd en uw geld is terug overgemaakt. Met vriendelijke groet, Karo

Let op. Misleidende informatie op de website!

Dinsdag 21 januari een Cortina transporter besteld. Vandaag 27 januari toch maar eens gebeld aangezien ik nog niks vernomen heb. Antwoord helpdesk: woensdag worden de bestellingen doorgenomen. Omdat het hier om een A-merk fiets gaat bestellen we deze op donderdags. Dit doen we altijd zo.... . Wanneer kan ik de fiets dan verwachten? Als hij binnenkomt moet hij nog in elkaar gezet worden en dan verwachten we dat hij zondag (inmiddels 2 februari) wellicht geleverd kan worden. Dit is in tegenspraak met de informatie op de site waar 3-5 werkdagen staat voor deze fiets. Ja meneer dit doen we altijd zo. Mooie winkel waar je gelokt wordt onder misleidende voorwaarden. Ik heb de helpdesk gevraagd dan de bestelling te annuleren en per direct mijn geld terug te storten zodat ik eindelijk de fiets voor mijn dochter kan kopen zodat ze weer fietsend naar school kan. Nee dit is ook niet mogelijk aangezien de administratie afdeling dit doet. Mag ik dan doorverbonden worden? Nee helaas die afdeling is telefonisch niet beschikbaar en bereikbaar. Bijzonder een administratie afdeling zonder telefonische verbinding naar de buitenwereld. Je raad het al het geld staat niet direct op mijn rekening en een annulering heb ik ook nog niet ontvangen. Mensen wat heb ik geleerd: liever een paar 10tjes extra uit te geven en dan gewoon live naar de fietsenwinkel in de buurt. Voor het bekende dubbeltje op de eerste rang is dit ook helaas bij PremiumBikes niet mogelijk.

Beste Klaas, Bedankt voor het plaatsen van uw bericht. Vervelend dat de fiets niet op tijd geleverd kon worden. Gelukkig is de order inmiddels geannuleerd en heeft u uw geld terug. Nogmaals onze excuus voor het ongemak dat u heeft gehad. Met vriendelijke groet, Karo

Behulpzaam

Een jaar geleden ging ik oriënteren bij deze fietsenwinkel, ze waren toen al niet opdringerig. Ik ben dan nu ook goed geslaagd voor een fiets en had er hulp bij nodig wat betreft het verzekeren omdat er geen chip in mijn fiets zit, dat is een nadelig puntje, mijn vorige fiets had dit wel, zo verkleint diefstal enigszins. Ik koop een fiets uit duurzaamheid en hoop er de komende tien jaar op te fietsen en als ik iets niet begrijp leggen ze het bij de winkel goed uit.

Beste Rebekka, Fijn om terug te lezen dat u zo goed geholpen bent en daar een goed gevoel over had. Niet alle fietsen hebben dit inderdaad. Maar zo'n verzekering van de ANWB is ook helemaal top natuurlijk. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

prima klantenservice

De levering was geheel volgens de planning. Alleen werd de verkeerde fiets geleverd. Dit werd uit eindelijk goed opgelost.

Beste Willem, Niet handig dat er er een verkeerde fiets geleverd is. Fijn dat dit op de goede manier is opgelost. En dan ook nog is een dikke 10 van u. Super bedankt hiervoor. Veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Goede service, kwalitatieve fietsen en goede dienst na verkoop

Gedurende het aankoopproces was Premiumbikes vlot bereikbaar voor uitleg over de fietsen, levering, prijs, etc. De fietsen die wij gekozen hebben, zijn echt kwaliteitsvolle fietsen. De levering was goed verzorgd en perfect volgens afspraak. Na de levering bleek er een klein mankementje aan de fiets. Eén mailtje volstond om ervoor te zorgen dat er iemand binnen de drie dagen thuis langskwam (zelfs tot in België!) om de fiets thuis te herstellen. Fiets niet moeten inleveren en de volgende dag kon ik onmiddellijk terug met de fiets op de weg!

Beste Nico, Bedankt voor het plaatsen en delen van uw review. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Jammer van het mankement maar zo te lezen is dat prima opgelost. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Wel betaald , maar geen bericht over uitverkochte fiets.

Na dat ik na een week geen bevestiging krijg van mijn bestelling contact gezocht via Messenger. Daar stelde ik mijn vraag wat betreft de status van mijn bestelling. Toen werd mij 2 dagen later vertelt dat het uitverkocht was. En vooralsnog geen bericht over het terugstorten van het geld. Inmiddels de fiets elders besteld. Wachtend op reactie wat het geld betreft.

Beste Loes, In mijn systeem zie ik dat u netjes bent opgebeld om door te geven dat de fiets niet meer leverbaar was in de kleur Turquoise. U wilde geen andere kleur en daarna is de order geannuleerd. Ook zie ik dat het betaalde bedrag al terug is overgemaakt. Onze excuus dat wij de fiets niet in die kleur konden leveren aan u. Wij hopen dat u een leuke fiets heeft gevonden voor uw dochter en wensen haar dan ook erg veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo.

Géén enkele ster waard

Vandaag de winkel op de Slinge bezocht met m’n dochter van 12 die, omdat ze straks naar de middelbare school gaat, gespaard heeft voor een nieuwe fiets. Bij binnenkomst zit één jonge medewerker achter de balie op z’n telefoon, net naast/achter hem bij de balie staat een jongeman (medewerker?) met z’n rug tegen de muur en met z’n handen in z’n zakken naar voren (richting de voordeur) te staren, één medewerker (jongetje, een jaar of 15 à 16?) helpt een oudere klant aan de balie. De balie bevind zich overigens recht tegenover de voordeur op zo’n 5 mtr. Géén enkele medewerker begroet ons en blijven stoïcijns bezig/staan. Loop met m’n dochter de winkel rond, kijkend naar de fietsen, soorten, kleuren en modellen. De oudere klant is inmiddels vertrokken en wij zijn nog de enige klanten in de winkel. We lopen nog een keer de winkel rond en nog steeds géén enkele reactie, géén enkele medewerker die ons helpt terwijl wij nog steeds de enige klanten in de winkel zijn. Inmiddels is de jonge medewerker en de jongeman die tegen de muur stond verdwenen bij de balie. De man achter de balie zit nog even stoïcijns en nog steeds met z’n telefoon. Zelfs m’n dochter van 12 merkt dit alles ook op en vraagt aan mij “Wat is dit? Dit kan toch niet?”. (M’n dochter weet namelijk hoe het hoort en ze werkt niet eens in een winkel). Met verbazing slaan wij dit alles gade en verbijsterd lopen wij de winkel dan maar uit. In de auto leg ik mijn dochter uit dat je hier dus niets moet kopen en je geld zeker niet moet spenderen. Het is een fietsenwinkel waar je verwacht dat ze fietsen (willen) verkopen, hier blijkbaar niet en ben ik als klant voor hen waarschijnlijk niet belangrijk genoeg. Echt géén enkele ster waard maar helaas moet je een halve ster kiezen om deze review te kunnen plaatsen!

Beste, Wat fijn dat u deze review plaats. Hierdoor krijgen wij namelijk goed inzicht op wat er fout gaat en waar we ons op moeten verbeteren. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor jullie geweest is. Namens team Premiumbikes onze excuses voor het vervelende gevoel dat u heeft gehad tijdens het bezoek aan onze winkel. Deze feedback nemen wij zeer serieus. Wij hopen dat u elders een mooie fiets voor uw dochter heeft gevonden en wensen haar veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Mooie fiets

Erg mooie fiets Fiets was een week te laat geleverd. De communicatie had wat beter gekund want je krijgt daar geen bericht over. Ze hebben het wel erg netjes opgelost

Beste Paul, Vervelend dat de fiets later geleverd is. Het wil wel eens voor komen dat wij hier geen grip op hebben. Fijn om terug te lezen dat dit goed is opgelost voor u. Wij gaan deze feedback meenemen. Heel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Netjes op tijd afgeleverd

Nadat ik de fiets had besteld en betaald meteen daarna de fiets in orde gemaakt en na 6 dagen afgeleverd dik tevreden

Beste Erik, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Een super mooi cijfer en een heel leuk bericht. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Goede prijs, service en komt de afspraken na.

Vele fietsen besteld. Goede service, goede prijs en netjes afgeleverd.

Beste Stanley, Bedankt voor deze review. Tot ziens weer :) Met vriendelijke groet, Karo

Fantastische service en advies...denken altijd met je mee.

Als vaste klant voor o.a. de electrische fiets heb ik telkens zeer goede ervaringen met deze winkel, vandaag weer. Ik had vanochtend een lekke achterband in Schiedam door een scheur in de buitenband. Direct een afspraak kunnen maken met de winkel op Zuid en toen ik er was binnen een kwartier zoals afgesproken geholpen met een nieuwe band erop. Tevens stuurde men de band naar de fabrikant voor een check op kwaliteit. Premiumbikes ken ik al even lang als dat zij op de Slinge zitten. Een absolute aanrader voor uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Het gehele team staat altijd klaar voor je!

Beste Dirk, Word helemaal vrolijk van het lezen van uw bericht. Super fijn dat u deze ervaring deelt en zelf zo tevreden bent met ons en het team. En bedankt voor het mooie cijfer. Veel fiets plezier gewenst en tot ziens. Met vriendelijke groet, Karo

Super tevreden!!

Kort geleden een fiets gekocht bij premiumbikes. Ontzettend tevreden over het personeel en voornamelijk Mel die ons op een heel vriendelijk manier te woord heeft gestaan en heeft geholpen. Echt een toppers allemaal. Super blij ermee!!!

UITSTEKEND !

De medewerkers waren erg klantvriendelijk. Iedereen die ik aankeek glimlachte naar me of zij goedemorgen. Mv Mel bood me koffie aan en hebben even kunnen kletsen over mijn wensen. Ik ben S U P E R blij met mijn nieuwe fiets!!! Die heb ik komende winter hard nodig !! TOPPIE JONGENS!!

Super Service

Geweldig geholpen door Dudja bij de aankoop van mijn fiets!