Fantastich

Heb een cortina e-foss heren fiets gekocht. Meneer Youssef kwam mij direct te woord staan en vroeg naar mijn wensen en gaf zo telkens passend advies. Zo werd het de cortina e-foss met grote accu en snellader. Heeft de fiets voor mij keurig afgesteld en rijklaar gemaakt, en vervolgens uitleg gegeven over de bediening en de type versnelling. Ik fiets nu ruim een week naar mijn werk erop en ben heel tevreden met de cortina e-foss herenfiets.

Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!”

Met een aankoop uit het buitenland ben ik in een paar minuten gerustgesteld door een ontzettend aardige verkoper aan de telefoon in de showroom.

Goed en snel contact via e-mail en per telefoon. Ik werd goed geholpen met de bestelling en het ophalen van de fiets. Onderdelen die niet meteen geleverd konden worden zijn snel en volgens afspraak met de post nagestuurd. Prima ervaring !

Hartelijk dank voor de mooie woorden... 🙏🏼

Prima deal met wel wat schroefjes los.

De reden dat ik voor premiumbikes koos was omdat mijn fiets daar 10% goedkoper was dan bij andere dealers. Het was een lastige keuze omdat ik bijna 2 uur moest rijden naar Rotterdam oost. Heel tevreden over de fiets, alleen waren er wel een aantal schroeven niet goed vast gezet. Kettingkast, achterspatbord, stuur zit niet in het midden en moest opnieuw losgemaakt worden. Ook was m'n derailleur helemaal niet goed afgesteld waardoor ik niet kon terug schakelen. De mensen bij peremiumbikes waren super vriendelijk en wanneer ik dichterbij had gewoont ben ik ervan overtuigd dat ze het keurig hadden opgelost. De ervaring was voldoende vandaar m'n 6, prijs en vriendelijkheid zijn daarvoor de reden. Schroeven los en derailleur niet goed afstellen zijn wel dingen waar meer aandacht aan gegeven had kunnen worden.

Beste Heer Rheden, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Wat vervelend dat er een aantal schroeven niet goed vast zijn gezet. We waarderen uw feedback. Wij gaan er in het vervolg nog meer op letten. Als u toch de mogelijkheid heeft om langs te komen dan zijn wij u graag van dienst. Wij wensen u nogmaals heel veel fietsplezier!

Fijne en snelle klantenservice

Ik heb hier een paar weken geleden mijn Sparta fiets besteld. Ze hadden namelijk een hele mooie aanbieding, waar andere winkels niet aan konden tippen. Fiets was niet voorradig en moest van de leverancier komen. Stond ook netjes op de site en in de bevestiging. Levering vanuit de leverancier duurde helaas iets langer. Na contact met de klantenservice snelle en heel vriendelijke reactie gekregen en zelfs een leuke attentie vanwege het langere wachten. Na 2 weken fiets geleverd. 2 dagen van te voren bericht gekregen dat de fiets verstuurd zou worden en een dag van te voren de globale tijdsplanning. Chauffeur belde netjes van te voren dat hij eraan kwam. Fiets is in perfecte staat afgeleverd. Naderhand voor wat vragen contact gehad met de klantenservice en wederom werd ik weer snel en uitermate vriendelijk geholpen. Kortom een hele fijne ervaring met het kopen van mij fiets

Fietsen worden slecht afgemonteerd - geen kwaliteitscontrole - gevaarlijk

Kocht hier een elektrische Cortina e-common damesfiets. Uiteindelijk ver na de verwachte levertijd geleverd, hier word je alleen van op de hoogte gehouden als je er zelf achteraan gaat. Toen de fiets geleverd werd: - zat niet de bestelde batterij erbij. Werd niet gemeld maar kwam ik zelf achter en kreeg toen de reactie 'ja die was niet leverbaar'. 200 euro extra voor betaald en uiteindelijk teruggekregen - was het zadel niet goed gemonteerd. Als je erop ging zitten bewoog het van voor naar achter - was de fietsbel verkeerd om gemonteerd - deed het achterlicht niet niet. Fiets werd dus weer opgehaald. Ze hebben een zeer matige planning en kunnen niet aangeven wanneer precies, dat hoor je minder dan 24 uur van tevoren. Daarna heeft onze dochter een maand de fiets gebruikt. Gisteren schoot het voorste gedeelte waar het fietsmandje op zit los, met spatbord. licht en fietsmand en al, en blokkeerde haar voorwiel volledig. Gelukkig reed onze dochter niet hard, dat had heel vervelend af kunnen lopen. Wordt normaliter vastgezet met een stevige borgpin in het frame, die dus blijkbaar niet goed zat vastgedraaid. Koop hier geen fiets, maar bij de lokale fietsenhandelaar. Weet je zeker dat je veilig de straat op kunt.

Alles kan snel behalve mijn terug betaling.

Mijn fiets zou rijklaar zijn maar was alles behalve rij klaar.. Slechte service bij het ophalen en heel erg onvriendelijk. eenmaal op de fiets terug naar huis banden zacht en accu valt steeds uit. heb de fiets de dag erna terug gebracht retour 24-01 ik wacht nog steeds op mijn geld ik hoop!! ik bestel hier niet meer.

Slecht geen ster

23 dec een fiets besteld 3 tot 5 werkdagen Merk cube 13 jan nog steeds geen fiets En moet mijn kind lopen maar school Wat een slechte zaak ze zeggen vanalles maar uiteindelijk ook niks Ik raad mensen aan niks hier tekopen geld kwijt en geen fiets Rechtsbijstand ingeschakeld. Na alle slechte reacties ga ik Radar inlichten

Afspraken worden niet nagekomen

Fiets besteld na aanleiding van een chat gesprek. De verwachte leverdatum was 12-12-2022. Gevraagd of dit daadwerkelijk mogelijk was via de chat. Hierbij gaven ze aan geen leveringsproblemen te ervaren en dat hij optijd zou komen. Ik hoefde niet zoals gevraagd een andere te bestellen om zeker te weten dat hij nog dit jaar werd geleverd. Vandaag veranderd de levertijd op de website n.a.v bericht gestuurd en kon hier over niks meer via de chat verteld worden. Ik kon terug gebeld worden. Teruggebeld hier werd verteld 01-02-2023 pas leverbaar. Optie was terugbetalen of andere fiets. Fiets kon deze week niet geleverd worden misschien volgende week Gevraagd of het binnen 2 weken te leveren is als fiets op voorraad is. Ook dit wouden ze niet. Dus geannuleerd zowel telefonisch als via de mail. Tot op heden ook nog geen annulering binnen. Krijg er ook een hard hoofd in of ik de betaling wel terug krijg. Hierin kunnen ze dus ook niks waar maken. MENSEN BESTEL HIER NIET! JE BETAALD MAAR ONTVANGT NIKS!!! EN JE NIET HOPEN OP JE GELD TERUG!!!

Afspraken worden niet nagekomen

Slechte product en vooral slechte service.

Een elektrische bakfiets gekocht die vanaf het begin af aan problemen gehad. Bij de eerste keer dat die werd opgehaald was er ook een probleem met de remmen waar een rekening voor kwam terwijl de fiets amper was gebruikt. Vervolgens komt die terug en remt die niet goed meer en was het probleem niet verholpen. Tot nu toe komt na iedere reparatie de fiets met nieuwe gebreken terug en de laatste keer hebben ze de accu maar vast gezet met wat lijm en 2 mini schroeven die amper vast zaten. De comunicatie is ook waardeloos. Je moet zelf er continu achter aan bellen want anders weet je niet waar je fiets is of die ooit terug komt. Ze raken betalingen kwijt bellen voor het inplannen van een reparatie thuis terwijl de fiets al was opgehaald dus ze hebben ook hun eigen administratie niet op orde. Dat de fiets zo slecht is ligt misschien niet aan hun maar de mensen communicatie administartie en de vakkundigheid van de monteur zijn bar slecht. Ik raad je af hier wat te kopen

Koop hier geen fiets

Koop hier geen fiets. Elektrische bakfiets besteld, maar had al vanaf dag 1 een defect. Na twee 'reparatiebeurten' heb ik de koopovereenkomst ontbonden. Wordt er een waardevermindering in rekening gebracht, terwijl er een non-conform product is geleverd. Dit is wettelijk gezien NIET toegestaan. Een waardevermindering mag alleen in rekening worden gebracht als een product enige tijd probleemloos is gebruikt. Dit was bij mij absoluut niet het geval. Ik ben de fiets steeds weken kwijt geweest om hem vervolgens weer kapot terug te krijgen zonder enige uitleg. Ook de communicatie is slecht. Ik heb mijn verhaal meerdere malen opnieuw moeten mailen omdat er geen capabele mensen bij de klantenservice werken. Maak niet dezelfde fout als ik! Koop je elektrische fiets gewoon in een winkel in de buurt. En bedenk even. Het feit dat ze een waardevermindering in rekening brengen voor een KAPOTTE bakfiets omdat de fiets nu tweede hands is, betekent dat ze dezelfde KAPOTTE fiets gewoon als een tweede hands fiets doorverkopen! Dat is niet alleen makkelijk geld verdienen, maar ook je reinste oplichting. Dit hele verhaal duurt als sinds 4 juli.

Dramatisch bedrijf!

Fiets (in de aanbieding) voor mijn zoontje besteld. Fiets bleek ineens niet op voorraad bij de leverancier. Aangegeven dat hun webshop dan niet klopt, want daar stond hij wel op voorraad. Ik kreeg te horen, dat hun voorraad aan die van hun leverancier is gekoppeld en dat ze aan dropshipping doen. Het lag dus niet aan hun, want hun nemen blijkbaar klakkeloos aan dat de voorraad van de leverancier klopt en zetten dat op hun website. het zelfde model in een andere kleur was wel op voorraad en zou z.s.m. geleverd kunnen worden. Nog om korting gevraagd vanwege eerde genoemde slordigheid, maar dit was niet mogelijk. Fiets in de andere kleur voor dezelfde aanbiedingsprijs in bestelling laten zetten, alles prima zou je zeggen... Ik kreeg een afleverbevestiging voor de volgende dag tussen 14:00 en 18:00. De volgende dag, de hele middag verlof gepakt om de fiets in ontvangst te nemen. Hele middag gewacht tot iets na 18:00, maar geen fiets gezien. Nog gebeld, maar klantenservice werkt maar tot 17:00. Volgende dag direct gebeld en mijn verhaal gedaan, ze gingen het uitzoeken... Kreeg ik ineens een e-mail met excuses en de boodschap dat mijn fiets helaas in de showroom was verkocht en de leverancier deze ook niet meer op voorraad had. Ook kreeg ik nog 2 andere modellen (de een te klein en de ander te groot) als optie. Natuurlijk weer gebeld met de vraag waar ze mee bezig waren, maar er kwam niet veel zinnigs uit. Mail gestuurd dat ik geen zaken meer met hun wil doen en z.s.m. mijn geld terug, dat ik diezelfde fiets nu ergens anders moet kopen tegen een hogere prijs en dat ik gebruik maak van mijn dekkingskoop recht, doordat hun in gebreke zijn gebleven na onze overeenkomst. Het aankoopbedrag heb ik inmiddels terug, maar ze reageren niet meer op mijn e-mails over de dekkingskoop claim. Ik heb ze nog even de tijd gegeven om te reageren, anders ga ik het juridisch spelen. Het blijkt dat ze dit trucje vaker uithalen om het geld binnen te halen om vervolgens andere (gebruikte) fiets

Kwaliteit! En super service.

Top bedrijf en beste service!

Mooie winkel!

Premiumbikes heeft een hele mooie winkel. Fijne personeel in de winkel die je heel goed helpen.