Zeer goede prijs/kwaliteit met een goede service

Vriendelijk personeel, goede en snelle service bij een probleem. Mooie zaak ook. Niets negatiefs te melden.

Beste Dennis, Een mooie review. Een positieve ervaring. En fantastische complimenten. Hier word ik heel blij van! Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Na eerder naar tevredenheid voor mijn oudste zoon hier een fiets te hebben gekocht, voor mijn 9 jarige zoon een 24 inch jongensfiets gekocht. In verband met wisselende diensten op mijn werk aangegeven wanneer we de bestelling konden ontvangen en hier is perfect rekening mee gehouden. Vandaag werd de fiets gebracht door een vriendelijke bezorger die ook nog eens netjes 15 minuten voor aankomst belde. Wij zijn helemaal tevreden.

Beste Hendrik, Super leuk om dit bericht terug te lezen. Een terug kerende klant zien we natuurlijk graag. Erg fijn dat alles goed is verlopen qua de levering en wij rekening konden houden met uw diensten. Binnen kort een mooie nieuwe fiets voor u zelf? Veel fiets plezier gewenst voor beiden zonen. Met vriendelijke groet, Karo.

Hardstikke goed!

Zoals altijd prima service en vriendelijk personeel

Beste Claudia, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Een dikke tien en een mooi compliment, dit zijn de schouderklopjes die we goed kunnen gebruiken. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Snelle levering, goede communicatie

Netjes geleverd en uitstekende communicatie met klantenservice. Ook als je na levering nog vragen hebt of info wil.

Beste Jenny, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Heel fijn dat de fiets netjes is geleverd en u de communicatie als goed heeft ervaren. Dit is iets wat hij ook erg belangrijk vinden. Vragen mogen bij ons altijd gesteld worden en staan wij zeer voor open. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Snelle reactie op e-mail

Ivm een mankement op de fiets heb ik gemaild. Er is wat over en weer gemaild en het viel mij op dat ze snel reageren. Binnen 2 uur had ik meestal wel reactie en er werd goed meegedacht. Helaas konden we het zelf niet verhelpen dus nu is er een afspraak gemaakt om de fiets op te halen. Een mankement is jammer maar kan natuurlijk altijd gebeuren. Wel heel fijn als de klantenservice dan zo snel is met reageren en vervolgens snel actie onderneemt.

Goede aftersales en klantenservice

Na 2 jaar en 2 maand kreeg de fiets van mijn zoon last van roestende spatborden wat volgens mij echt niet zo hoorde omdat ie altijd binnenstond. Na contact met klantenservice werd uiteindelijk coulant gereageerd en werd mij een set nieuwe spatborden gestuurd. Wij zijn blij met deze oplossing.

Beste Jacobus, Wat een geweldige service na 2 jaar en eigenlijk buiten de garantie! Fijn dat dit zo gelopen is en wij u deze service hebben kunnen bieden en u tevreden bent. Nog veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Veel keuze snelle levering. Goede service

Ik heb vooraf gebeld. Fiets was op voorraad. Netjes afgeleverd binnen een paar dagen Iets wat niet helemaal goed was, is keurig opgelost.

Beste Helma, Bedankt voor het super mooie cijfer! Fijn dat alles naar wens is verlopen en opgelost. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Prima winkel

Goede communicatie en snelle en corecte levering.

Beste Herman, Bedankt voor uw review en uw complimenten. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Zeer klantgericht

Onze dochter heeft een nieuwe fiets gekregen, ze is er erg blij mee. Alleen bleek het slot niet soepel te werken. Na dit te hebben aangegeven is het probleem zonder gedoe, op een prettige wijze opgelost. Fijne ervaring!

Mooie degelijke kinderfiets met goede service

Wij hebben een mooie kinderfiets voor ons dochtertje gekocht. Prachtige fiets, helaas bleek door het vervoeren dat ze het achterspatbord beschadigd was. De dame aan de telefoon (karo dacht ik)heeft haar best gedaan en na wat mailcontact hebben wij een nieuw spatbord opgestuurd gekregen.

Beste Nicole, Fijn dat de fiets in de smaak is gevallen. Vervelend dat er schade was aan de fiets door het vervoeren. Super om terug te lezen dat alles goed opgepakt is. Dit is iets waar we naar streven en ook erg belangrijk vinden. En altijd fantastische om terug te lezen dat ik mijn werk goed heb gedaan. Bedankt voor het compliment! Heel veel fiets plezier gewenst voor uw dochtertje. Met vriendelijke groet, Karo

Fijne mensen als je iets nodig hebt voor je fiets!

Altijd fijne telefonische contacten. Duidelijk wat wel of niet kan en goede service. Zelfs aan huis!

Beste Lenie, Service bieden op de juiste manier vinden wij erg belangrijk. Wat fantastische om terug te lezen dat u hier tevreden over bent. Duidelijkheid mag natuurlijk ook niet ontbreken in dat stukje service, geweldig dat u dit ook op de juiste manier heeft ervaren bij ons. Wij wensen u heel erg veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo.

Fijn

Fijn geholpen goeie informatie gegeven en snel bezorgd 3 blij kindjes met hun fiets

Beste Sandra, Super leuk dat u deze review heeft geplaats en dit deelt met ons. Heel fijn om terug te lezen dat u de juiste informatie heeft gekregen en de kindjes blij zijn. Wij wensen u kinderen nog heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo.

Gewoon goed

Fijn contact en snel geleverd

Beste Nick, Goed om terug te lezen dat het contact goed was en de levering snel. Dit is waar we het voor doen. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

tevreden

ik kan alleen maar reclame voor jullie maken

Beste Reini, Leuk dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. En reclame maken voor ons mag natuurlijk altijd. Fijn dat u zo tevreden bent over ons. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Karo

Top service!

Super blij met mijn mooie nieuwe fiets! De Cortina U4 Family op vrijdag besteld, en woensdag al in huis. De bezorger belde netjes een half uur van te voren en heeft de fiets uitgepakt en afgesteld.

Beste Mara, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat u met ons deelt en helemaal super dat alles zo goed en snel verlopen is. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groeten, Karo

Terrible

Never ever again. Stay away from this shop. Terrible customer service! I bought a Vogue brand bakfiets (cargo bike) for 2600 Euro. In two months metal parts were already rusted everywhere. Initially there was a serious sound coming from the front brakes. It was impossible to use it. They serviced it couple of times and couldn't fix it. In the end they replaced the brakes and now I have almost no front brakes. Looks like they replaced the original one with a low quality one. What most upset me was that they damaged the bike during their repairs. There were deep scratches on the body and a big hole on the handle. All the wires were outside. I sent it back and didn't hear from them for a week. I called them everyday. They mocked me on the phone. When they brought it back there was nothing done on the bike. Apparently the employee was hiding the damaged bike from his boss. They replaced the damaged handle with a black colored one. They promised me to replace the handle with the original one and to change the scratched body parts. Of course, after months nobody called me back! I will take the bike to another shop to fix it and pay more. Don't trust their words.

Beste Muhsin, Erg vervelend om reviews als deze terug te lezen. Wanneer wij een review als deze binnen krijgen ga ik altijd op onderzoek uit om op deze manier te achter halen en bekijken hoe alles heeft gelopen en wat er precies gebeurt is. Wat is er goed gegaan, wat is er niet goed gegaan en waar kunnen we van leren om dit soort klachten de volgende keer nog beter op te lossen. In ons systeem en mail ben ik op zoek gegaan naar mailberichten of contact met ons klantenservice deze kon ik echter niet vinden wat mijn verbaasde omdat alles bij ons via de mail verloopt. Ik ben toen aan mijn collega’s gaan vragen of hun voor mij meer informatie hadden en dit hadden ze. Er werd inderdaad aan mij bevestigd dat u een klacht had en dat daarom de bakfiets bij u is afgehaald. De klacht is hier opgelost en de bakfiets is terug geleverd aan u. In uw bericht geeft u aan dat de bakfiets met schades is terug geleverd maar hier kan ik geen beeldmateriaal van vinden in ons systeem. Klachten als deze lossen wij altijd op via de mail. De reden hiervan is dat we op die manier altijd kunnen terug vinden en kijken wat er precies aan de hand is. In dit geval kan ik dit bij u niet doen omdat er niet naar ons gemaild is met de klacht. U wilde direct geholpen worden en dit is telefonische voor u gedaan waardoor u een bijzondere extra service heeft gekregen die wij normaliter niet hanteren. De reden hiervan is als voorbeeld deze klacht we nu niks terug vinden wat het heel lastig maakt dit op de juiste manier op te lossen en dit is iets wat wij erg graag doen. Graag wil ik u vragen om een mail op te stellen en deze te sturen naar: info@premiumbikes.nl onder vermelding van uw ordernummer. Mijn collega’s kunnen dan kijken wat er precies aan de hand is en hoe we dit op de correcte manier voor u kunnen oplossen. We zien de mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Karo.

Wat een puike dienst-na-verkoop

Mijn Batavus-herenfiets vertoonde korte na aankoop een 'slepend' geluid. De fiets werd terug opgehaald en degelijk 'hersteld'. Na anderhalf jaar viel de 400W-batterij plots uit en binnen de 3 dagen ontving ik een nieuwe batterij.

Beste Peter, Kijk dat noem ik nog eens service. Heel leuk dat u dit deelt met ons en u ook zo tevreden bent. Wij wensen u nog veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Slechte ervaring!!!

Ik heb hier een fiets besteld. Dit zal naar mijn mening de laatste keer ook zijn en zal ook niemand in mijn omgeving dit aanraden. Ik bestelde eerst een BSP fiets, na 5 dagen heb ik gebeld wanneer de fiets geleverd zou worden (levertijd was 3-5 werkdagen). Toen bleek dat de fiets niet meer op voorraad was. Toen is er een alternatief aangeboden.. een Cortina U4 Family. Deze was €100 duurder en heb €50 korting gekregen. Dat is dan weer netjes opgelost. Na de levering van de Cortina U4 Family zag ik beschadiging op de fiets. De remhendels waren beschadigd en flinke diepe krassen op het matte standaard. Ik heb contact opgenomen en er werd aangegeven dat kleine beschadigingen nooit kan worden voorkomen met vervoeren en heb een lakstift opgestuurd gekregen. Na enkele dagen heeft mn partner deze fiets cadeau gekregen. Deze is ze gaan testen en er blijkt een tik in de trapper te zitten met elke omwenteling. Daarnaast trapt de fiets ook door. Weer contact opgenomen en er is aangegeven om filmpjes te maken van het probleem. Dit heb ik gedaan. Blijkbaar is het de versnelling en kan ik de fiets naar een fietsenmaker in de buurt als ik dit snel opgelost wil hebben. Premiumbikes vergoed tot €30? Er is een ondeugdelijk product geleverd. Dit kan door Premiumbikes niet snel opgelost worden dus gaven ze dit aan. Volgens de wet mag dit niet! Het is een ondeugdelijk product en ze moeten deze repareren en kosteloos. Dit heb ik ook aangegeven en Premiumbikes heeft gemaild dat de fiets wordt opgehaald voor reparatie. Nu 12 dagen verder.. nog steeds geen fiets opgehaald! Ik heb Simon van Premiumbikes weer gemaild over dat het nog steeds niet is opgelost. Dat ik voorstel dat de fiets bij een lokale fietsenmaker gerepareerd wordt en dat ik de factuur opstuur naar Premiumbikes. Dat was volgens Simon van Premiumbikes geen mogelijkheid. De fiets wordt ergens loop van de week! Naar mijn mening.. nooit meer!! Totaal niet klantvriendelijk! Behalve Caro van de klantenservice heeft mij goed geholpen

Beste Adri, Na het lezen van uw bericht heb ik direct contact gelegd met u. Na wat heen en weer bellen en mailen hebben we elkaar uiteindelijk gesproken en een heel fijn gesprek gehad. Ik wil u bedanken voor het delen van deze review. Hierdoor krijgen we ook inzicht in wat nog niet goed gaat en we moeten verbeteren. In ons telefoon gesprek heb ik het één en ander verteld en toegelicht waardoor u meer begreep waarom wij bepaalde keuzes maken die niet op de juiste manier waren over gebracht naar u. Gelukkig na ons gesprek en mijn uitleg was alles duidelijk en hebben we samen alles op kunnen lossen. Mochten er nog vragen zijn over de fiets kunt u ons altijd bellen of mailen. En vragen naar mij mag natuurlijk altijd. Heel veel fiets plezier gewenst voor uw vrouw. Met vriendelijke groet, Karo

Snelle en correcte levering en schade-afhandeling

Fiets werd snel geleverd tegen een scherpe prijs. Na levering bleek er helaas een beschadiging aan de fiets te zijn. Dit is na melding snel en goed afgehandeld. Zeer tevreden, aanrader!

Beste Daan, Wij doen altijd erg ons best zo snel mogelijk te leveren. Helemaal top om terug te lezen dat dit bij u gelukt is. Jammer dat er een schade was maar super dat het op de correcte manier is opgelost voor u. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Goed ervaring

Ben heel tevreden ze helpen me goed. Reageren altijd op hun emails. Ben heel blij met me keuze dat fiets heb bij hun. Ga zo door zou ik zegen. Ik ben super tevreden.

Beste Frances, Super fijn om terug te lezen dat u tevreden ben met ons en de fiets natuurlijk. Bedankt dat u dit deelt met ons. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Prima fiets en prima service

Prima fiets en deze werd thuis afgeleverd nadat we eerst tijdig op de hoogte waren gesteld.

Beste Jeanet, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Dit waarderen wij zeer. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Topservice

De oplader van de fiets deedt het niet meer. Telefonisch contact gehad en dezelfde dag word er nog een nieuwe oplader opgestuurd. Super dus!

Beste Wilma, Wij vinden service erg belangrijk en waar dit kan geven wij dit dan ook graag. Geweldig dat u dit met ons deelt! Met vriendelijke groet, Karo

6 weken gewacht, bestelling geannuleerd

6 weken gewacht op de fiets, toen ik bestelde stond er 3-5 dagen levertijd. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat de fiets op dat moment niet leverbaar was. Dus 6 weken gewacht en nog geen fiets. Ik mocht een andere uitkiezen. Helaas waren de fietsjes die ik wou ook niet op voorraad of vele malen duurder (zelfs dezelfde fiets was ineens 10 euro duurder). Bestelling geannuleerd en mijn geld terug gekregen. Vervolgens de fiets ergens anders besteld en de volgende dag in huis. Medewerkers stonden me vriendelijk te woord en ook op de mail werd snel gereageerd.

Beste Beau, Het is op dit moment inderdaad wat lastig qua fietsen die nog op voorraad moeten komen. Vervelend om terug te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren. Kan me goed voorstellen dat zo lang wachten niet leuk is. Nogmaals excuus voor dat ongemak. Wij vinden deze situatie ook zeer vervelend. Gelukkig heeft u elders een fiets kunnen bemachtigen. Wij wensen u veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Fijne zaak

We hebben een Cortina online besteld in verband met Corona konden we de fiets niet in het echt zien. Maar hij is erg mooi! Onze dochter is er erg blij mee! Ze hebben de fiets netjes op maat ingesteld zodat ze er gelijk op kon fietsen! We moesten even wachten op de fiets maar dat wisten we van tevoren. Prima zaak!

VERY BAD - OFFERING BIKES THEY DONT HAVE - you pay for something doesn't exist

In the period of one week, I bought two bikes AVAILABLE on the website. The first one, they told me the day it should had been delivered, that they didn't have it in stock (while in the web was saying the opposite: Available. Solution: to buy another one 200eur MORE EXPENSIVE. I've checked the website again and I found the same one I initially bought in green for 50eur more. Fine. I got a discount of 20eur (or a box for the bike...) so I decided to buy it (it was AVAILABLE). After all, was settled, I called them the next day to check and confirm that all was good, and guess what? the new bike I bought was not available. Solution: they will return the money in few days... great! Very bad platform: you shouldn't be offering bikes that you don't have. For sure I will not recommend this web to anyone and never buy a bike in premium bikes.

Beste Carlota, Dit was inderdaad een hele vervelende situatie waar we zelf ook heel erg van baalde. Kan me heel goed voorstellen dat u dit als vervelend heeft ervaren. De BSP fiets La Scala die u had gekozen was een uitlopend model en komt ook niet meer terug in het assortiment van BSP. Er waren van die fietsen nog maar een paar stuks op voorraad en die zijn vlak voor onze neus weg gekaapt waardoor wij u teleur moesten stellen en de fiets niet konden leveren aan u. Ik begrijp dan ook heel goed dat u deze review heeft geplaatst. Ons team hoop dat u elders een fiets heeft kunnen vinden die geschikt is voor u. Namens team Premiumbikes nogmaals onze excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Karo