Bestelde en betaalde fiets niet meer leverbaar en hierover

Fiets besteld en betaald op 4 juni. De levertijd zou 2-5 dagen zijn. Drie dagen later werd ik gebeld en werd gezegd dat de fiets niet leverbaar is. Wel in een andere kleur. Maar we wilden de fiets in de kleur die besteld en al betaald was. Dat de fiets op het moment dat ik bestelde wel beschikbaar was, kwam doordat het voorraadsysteem niet doorlopend geüpdatet wordt. Daar kon namelijk een uurtje tussen zitten. Iemand anders had kennelijk net voor mij het laatste exemplaar van deze fiets besteld. Dat kan natuurlijk. Gevraagd wanneer de bestelde fiets dan weer binnen zou komen bij ze. Die zou helemaal niet meer binnenkomen werd gezegd. Na beraad vandaag dus een mail gestuurd dat ik de fiets elders wil bestellen en dus het betaalde bedrag wil laten terugstorten. Maar omdat de prijs inclusief transportkosten bij andere aanbieders veel hoger ligt dan bij Premium Bikes, en ik het ook misleidend vind dat de fiets toch niet leverbaar is na betaling, deed ik een beroep op het juridische begrip 'dekkingskoop'. Dit houdt in dat Premium Bikes de hogere prijs (wel in redelijkheid) van dezelfde fiets elders vergoedt omdat ze in gebreke blijven. Er werd vrijwel direct teruggemaild dat ze niet de meerkosten zullen betalen. Geen excuses, geen wat vervelend, geen verklaring, helemaal niets. Daarom een officiële klacht ingediend. Deze werd echter door dezelfde medewerker behandeld. Nu werd gezegd dat de fiets wel gewoon leverbaar is, in september. En dat dit ook zo op de website stond op het moment dat ik bestelde. Maar dat ik daar niet op wilde wachten. Dit is absoluut niet waar. Waarom zou ik dan besteld hebben? En waarom zouden zij dan het initiatief hebben genomen om mij te bellen? De URL van deze fiets was ook offline in de dagen nadat ik mijn bestelling had gedaan. Nu staat de fiets inderdaad weer online en wordt vermeld dat deze verwacht wordt op 5 september. Heel onprofessioneel als je op deze manier met je klanten omgaat.

Hele goede ervaring gehad bij Premiumbikes. Aardig personeel, mooie showroom en een duidelijke website!

Snel en deskundig geholpen!!

Ik ben goed geholpen bij het maken van een keuze. Voordelige prijzen en goede kwaliteit.

Na bijna 2 weken nog geen fiets

Bijna 2 weken geleden fiets besteld die op voorraad is. Tot op heden nog steeds niks binnen!

Top Starting from show-room to Support

Premiumbikes, is one of the best bike dealers you would consider dealing with! super helpful to pick the bike up the first time, then I had some issues with the bike they quickly arranged pick up, and they did check the bike within a week and sent it back. all for free! Ashely the customer service support she replies immediately and always arrange things very fast! top top they deserve 5 stars! keep the great work up! thank you!

De beste fietsenwinkel die ik ken!!!

3 jaar geleden een elektrische fiets gekocht hij werkt nog steeds uitstekend. Kleine problemen worden snel geholpen.

Matige aflevering van fietsen

2 Cube Katmundu fietsen besteld bij PremiumBikes. Goede begeleiding / communicatie in afwachting van de levering. Ondanks overeengekomen en op de pakbon vermeld waren de 2 ringsloten niet gemonteerd. Verder zat er ook geen bel op de herenfiets (vrouwenfiets wel). Gelukkig dat ik zelf alle schroefverbindingen nagekeken heb want meerdere schroeven waren onvoldoende vastgedraaid. Kortom: kwaliteitscontroleproces alvorens verzending van PremiumBikes is aan verbetering toe. Verder was de koerier (van PremiumBikes zelf) niet al te vriendelijk bij aankomst en kon geen korte uitleg geven over de werking van de fietsen. Dit zou je toch mogen verwachten als je zelf een koerier in dienst hebt...?

Goed geregeld snel bezorgd

Eerst een telefoontje gepleegd om de elektrische bakfiets te bekijken in de winkel geen probleem. Goed geholpen. Duidelijke uitleg mensen weten waar ze over praten. Burak was heel vriendelijk en voor een vraag ook nog bereikbaar. De chauffeur Musa die de bakfiets super snel af leverde was zeer behulpzaam gaf duidelijke uitleg en heel vriendelijk. Daarna samen bakkie koffie gedaan.

Aanrader!

Duidelijke website Scherp geprijsd Klantvriendelijk Goed geholpen in de winkel

Super Service

Snel vriendelijk en vakkundige mannen in de werkplaats

Super Service en veel voorraad

Lekker een nieuwe fiets

Geweldige service en snelle opvolging

Ik had een probleem met mijn accu dacht ik. Ashley van premiumbikes heeft heel geduldig uitgelegd wat ik moest doen. Ze had gelijk. Gaf ook nog extra informatie over de accu. Ben zo blij dat ik helemaal naar Rotterdam ben gegaan voor mij fiets. Service is top.

Every things was quiet perect : The e-shop, the way I paid, the informations receveid, the delivery, nice people and great bike. What could expect more?

Snelle levering en laagste prijsgarantie

Ik heb hier een nieuwe fiets voor mijn dochter besteld van het merk Popal. Direct na bestellen en betalen zag ik de fiets elders voor een lagere prijs. Premium Bikes adverteert met een laagste prijsgarantie en inderdaad, na contact te hebben opgenomen via telefoon en later email heb ik het prijsverschil keurig binnen enkele dagen teruggestort gekregen. Verder werd de fiets erg snel geleverd, wij zijn tot dusver zeer tevreden en belangrijker, onze dochter is dolgelukkig met haar nieuwe fiets!

goed met service

had wat problemen met fiets maar is nu 100% goed en ga er ook van uit dat de fiets komen ophalen het probleem lag aan de fiets en dus niet aan hun bedank. Simon bedank nu voor de snelle reactie. Paul

Top service, zeer vriendelijk en goede uitleg

Zeer vriendelijk personeel, met kennis en uitleg. Zeker een aanrader. Afgelopen zaterdag onze nieuwe E-Bike gekocht, nette afhandeling en uitleg.

Goede website en een snelle levering. Ook een scherpe prijs en gratis levering. Een klein min puntje is de communicatie tijdens de levering en de eindmontage. (Ontstond speling op balhoofd)

Super vriendelijk geholpen en een scherpe prijs!

Vanaf mijn eerste contact met premiumbikes per telefoon, super vriendelijk geholpen. Ook in de zaak kon ik gelijk een proefrit maken zonder afspraak. Vriendelijke verkoper. De eigenaar dacht goed mee in oplossingen voor mijn problemen. De fiets werd netjes thuisbezorgd. Goede ervaring met deze winkel!

Goede communicatie, service en topfiets geleverd.

In de aanloop naar de aankoop was de communicatie en service erg goed. Ook nadat ik de fiets had gekocht en bleek dat de prijs (ivm een aanbieding) een dag na de levering behoorlijk gedaald was kreeg ik het verschil terug gestort. Ik ben erg tevreden.

Fantastisch service met eerlijk advies van Simon

Fantastische service Afspraken worden nagekomen Levering op tijd

Beste Niels, En een fantastische review! Leuk dat u dit deelt met ons en zo tevreden bent. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

Na een probleem met mijn batterij ben ik binnen de twee dagen op een correcte manier geholpen.

Zeer tevreden van de dienst naverkoop!

Beste Marc, Wat vervelend dat er een probleem was met de accu. Fijn om terug te lezen dat alles snel is opgepakt en opgelost. Wij vinden de juiste service bieden erg belangrijk. Super dat u hier juist tevreden over bent. Nog veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

Prima ervaring!

Er was een goede (elektrische) en sportieve fiets nodig voor een van onze medewerkers en bij Premiumbikes vonden we het juiste exemplaar. Een stevige fiets en heel mooi afgeprijsd. De Afhandeling ging voorspoedig, alhoewel er aan he begint wat strubbelingen waren met de digitale betaling maar dat lag meer aan onze kant. De levering was prima op tijd en de fiets zag in het echt nog beter uit dan op het plaatje. Er komt nog een goed slot aan ook (dat heb je wel nodig tegenwoordig!) dus geen enkele reden tot klagen! Integendeel. Prima Premium zaak!

Beste Eric, Wat leuk dat u de juiste fiets heeft kunnen vinden bij ons. En nog mooier dat de fiets zo in de smaak valt. Bedankt dat u dit deelt met ons dit stellen wij zeer op prijs. Wij wensen uw medewerker heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Zeer klantvriendelijk en goede service/garantie

Zeer klantvriendelijk en goede service/garantie

Beste, Fijn dat u deze ervaring deelt met ons. Super dat u zo goed bent geholpen en tevreden bent. Wij wensen u heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo.

Hele slechte winkel om Zaken mee te doen

Ons advies is om niks bij deze winkel te kopen. Zij willen graag het geld ontvangen, maar service verlenen doen zij zeker niet! Alles moet via de mail geregeld worden, en telefonische afspraken gelden bij hen niet. Alles in het voordeel van deze winkel. Wij zouden een factuur betaald krijgen, maar omdat dit niet via de mail door HUN bevestigd is, krijgen wij nu niks en hebben zij geen zin in een welles-nietes spelletje. Wij hadden immers maar om een bewijsmail moeten vragen. En dat voor een bakfiets van €3000!!!! Mijn advies ga naar een andere winkel dan deze.

Beste Anouk, Na het lezen van deze review heb ik contact met u gezocht. We hebben samen een erg fijn telefoon gesprek gehad waarin u mij heeft verteld wat er precies aan de hand is en hoe dit alles is verlopen. Ik kan me goed voorstellen dat dit niet prettig is geweest voor u. Gelukkig zijn wij er samen uit gekomen en tot een oplossing gekomen. Wij wensen u dan ook heel veel fiets plezier en mocht er in de toekomst iets zijn horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Karo

Aan het lijntje gehouden/liegen over de bezorging

Na meerdere malen contact te hebben gehad over de levering vd bakfiets werd gezegd door Simon vd klantenservice dat hij vrijdag 31-12 bezorgd zou worden. En de dag ervoor zou ik een mail omtvangen met de tijd. Nou bel ik vandaag en zeggen ze dat ze nog niet weten wanneer t bezorgd wordt, hij heeft niks toegezegd en wordt bij mij als klant de vraag neergelegd: heb je dit zwart op wit? Heel flauw en wat mij betreft totaal niet professioneel. Toen ik hem ermee confronteerde zei hij: als t je niet zint annuleer je de order maar dan krijg je je geld terug. Hele slechte service wat mij betreft!