Aan het lijntje gehouden/liegen over de bezorging

Na meerdere malen contact te hebben gehad over de levering vd bakfiets werd gezegd door Simon vd klantenservice dat hij vrijdag 31-12 bezorgd zou worden. En de dag ervoor zou ik een mail omtvangen met de tijd. Nou bel ik vandaag en zeggen ze dat ze nog niet weten wanneer t bezorgd wordt, hij heeft niks toegezegd en wordt bij mij als klant de vraag neergelegd: heb je dit zwart op wit? Heel flauw en wat mij betreft totaal niet professioneel. Toen ik hem ermee confronteerde zei hij: als t je niet zint annuleer je de order maar dan krijg je je geld terug. Hele slechte service wat mij betreft!

Top service!

Top service!

Beste Elise, Bedankt voor de review en veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Klanten vriendelijk, goede uitleg

Mijn bestelling kon niet meteen afgeleverd, maar ik was opgebeld bij een vriendelijke medewerker om alles uit te leggen. Prima Service. Prima leveren, vriendelijke courier. Goed ervaring, Prima prijs en ik zal weer Premiumbikes gebruiken.

Beste Janette, Wat goed dat alles is opgepakt en dat u vriendelijk bent geholpen. Fijn dat u zo tevreden ben over de levering, service, ervaring en prijs! Hier doen wij het voor. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Goede service en communicatie

Uitermate goede service. Snelle reactie op vragen en zeer behulpzaam personeel. Koerier idem, kon de wensen wat betreft aflevering doorgeven. Fiets werd netjes op de gevraagde plek neergezet en de koerier had hem ivm regen keurig afgedekt met een kartonnen doos. Uitermate tevreden.

Beste Danny, Bedankt dat u deze geweldige ervaring deelt met ons. Het hele team doet altijd er zijn best om de wensen van de klant boven aan te zetten. Dat heeft bij u perfect uitgepakt. Wij wensen u dan ook heel erg veel fiets plezier toe! Met vriendelijke groet, Karo.

Top zoals altijd!

Mijn bijna 2 jaar oude Qwic pedelec heb ik laatst gebracht voor een uitgebreide servicecheck. Goed geholpen en hij rijdt weer heerlijk aangezien alles weer is afgesteld. Ik heb de verzekeringen en garanties voor deze fiets via Premiumbikes laten lopen en dat bevalt heel goed. Mijn andere elektrische fiets, een Batavus, is al meer dan drie jaar in regelmatig onderhoud en garantie bij het team van Premiumbikes. Deze laatste fiets tikt inmiddels de 10.000 km aan. Kortom bij deze winkel moet je zijn. Altijd een luisterend oor en veel vakmanschap!

Beste Dirk, Wat een leuk bericht om terug te lezen. Super fijn dat u zo tevreden bent met ons en de service die wij bieden. En nog mooier dat u dit deelt met ons. Wij stellen dit zeer op prijs. Tot de volgende servicebeurt! Met vriendelijke groet, Karo.

Nette, eerlijke en vriendelijke service zonder rompslomp

Zowel bij de aankoop van mijn fiets als bij de 2 serice beurten werd ik vriendelijk te woord gestaan. Ophaal- en terugbrengservice is super, binnen het afgesproken tijdsvak staat de bezorger voor de deur. En geen onverwachte kosten!

Beste Wietse, Bedankt voor die prachtige cijfer en geweldige review. Super om terug te lezen dat alles goed is verlopen en alles naar wens is verlopen. Tot de volgende keer! Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Klantvriendelijke bediening en komen afspraken na.

Op zoek naar 2 e-bikes. In winkel 1 model voorradig het andere model was nog moeilijk aan te komen. Zelf ook internet afgezocht. De afspraak met Premium dat ze opzoek zouden gaan, zijn ze nagekomen. Uiteindelijk toch het gezochte model geleverd. Beide fietsen netjes thuis bezorgt.

Beste Frans, Heel leuk om deze review terug te lezen! Als wij onze klant blij kunnen maken doen wij dit ook er graag. Mooi dat dit zo gelopen is en dat de fietsen netjes zijn geleverd. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Goede prijs voor de fiets betaald, niet altijd overeenstemming tussen medewerkers in hun informatie.

4 maanden geleden mijn Batavus equip go gekocht bij Premium bikes. Goede prijs voor de fiets betaald (goedkoper dan bij concurrenten). Alvorens wel even verkeerd geïnformeerd geweest over de meerprijs van een grotere accu. Dit kwam door een nog niet volledig opgeleide medewerker. Is opgelost door de leidinggevende van de zaak. Wel erg netjes geholpen met het direct verzekeren van de fiets via de anwb. Nu viel 2 weken terug mijn trapper van de fiets wat volgens de dichtstbijzijnde Batavus dealer aan het rijklaar maken heeft gelegen van de fiets. Contact opgenomen met premium bikes, eerst via de winkel en uiteindelijk via de klantenservice. Dit was even een proces met een omweg omdat de winkel medewerker en de klantenservice los van elkaar opereren. Uiteindelijk goed geholpen door een medewerkster die telefonisch contact op nam. Zij heeft mij geholpen met het opnemen van de schade via de garantieregeling. Stond mij erg netjes te woord en was welwillend om het probleem fijn op te lossen. Over het algemeen tevreden over deze zaak.

Beste Jamie, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om terug te lezen dat u netjes bent geholpen en dat alles goed is opgelost. Minder leuk dat de trapper er is afgevallen, kan me voorstellen dat dit niet prettig is excuus voor dit ongemak. Super dat u deze feedback met ons deelt zodat wij dit intern kunnen bespreken en verbeteren. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Top bedrijf met oog voor de klant.

Nadat ik een hele nare ervaring met een andere fietsenzaak heb gehad ( fiets niet geleverd krijgen en 9 weken op mijn geld hebben moeten wachten, na dreiging met rechtzaak en aangifte eindelijk geld terug gekregen) was deze ervaring een verademing. Vrijdagmiddag besteld en de week erop donderdagmorgen fiets geleverd gekregen. Helaas ontdekte ik een beschadiging aan het zadel en krat was niet geleverd, bezorger zei dat die met de post zou bezorgd worden. Mailtje gestuurd en werd vrijdags al gebeld met de mededeling dat ze een mail terug hadden gestuurd maar omdat ik nog niet had gereageerd, wilden ze weten of ik de mail al had gehad en dat ik gelijk een nieuw zadel opgestuurd zou krijgen en ook het krat. Top zoals ze met hun klanten omgaan. Super service. Ik ben heel tevreden en beveel ze dan ook van harte aan. Zou zeggen, premiumbikes ga zo door.

Beste Jannie, Oehhh dat is niet leuk om zo'n ervaring te hebben. Gelukkig is het bij ons wel goed gegaan en heeft ook de service gekregen zoals het hoort. Fijn dat u dit deelt met ons. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo.

Good

Good

Beste Kamil, Bedankt voor het mooie cijfer. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Snel en vriendelijk

Mijn fiets ging niet meer aan. Ik kreeg al snel de mogelijkheid de batterij (gratis) op te sturen voor analyse. Toen niet bleek dat daar het probleem zat, kwamen ze de fiets afhalen. Dit ging vrij vlekkeloos. Tussen het moment dat ik het probleem had gemeld tot het moment dat ik hem weer terug kreeg zat 3 weken en dat vind ik echt snel voor een internetwinkel!

Beste Renske, Wat vervelend dat de fiets niet aanging. En super om terug te lezen dat alles goed is verlopen en u snel de fiets weer in goede orde terug heeft ontvangen. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Service is goed ; afhandeling kost wel tijd ; uiteindelijk tevreden

Mooie nieuwe fiets gekocht voor een prima prijs. Levertijd was een week later dan verwacht. De fiets is uiteindelijk afgeleverd met enkele mankementen. Ook zonder uitleg (o.a. hoe accu optimaal te gebruiken) en afstelling (op de gebruiker). In goed overleg (met foto's uitgelegd) is de fiets weer opgehaald. Onderdelen zijn vastgezet en is de motor vervangen. Door de fiets goed te testen voor levering was deze teleurstelling te voorkomen. Uiteindelijk is alles goed gekomen. Ik ben tevreden met mijn nieuwe QWIC. Premiumbikes levert goede service. Met de klant proberen ze tot een oplossing te komen. Je moet wel geduld hebben en in contact blijven. Met Hale en Simon is dat prima gelukt. Dankjewel.

Beste Wiel, Bedankt voor het mooie cijfer en het plaatsen van deze review. Vervelend dat er onderdelen niet goed werkte. Fijn dat alles is opgepakt en opgelost en tevreden bent met ons en de fiets. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo.

Zeer tevreden.

Nadat ik mijn probleem uigelegd had met foto's en een beschrijving. Kreeg ik meteen de hulp die ik nodig had. Heel goede service, ik ben er zeer tevreden van!

Beste Delphine, Super dat u deze ervaring deelt met ons! Fijn dat alles op de juiste manier is opgelost en dit voldoet aan uw wensen. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo.

Koop hier nooit iets

Op het moment dat je een fiets koopt (en daar en hoop geld aan uitgeeft) willen ze van alles voor je doen en zijn ze vriendelijk. Ze willen je graag helpen. ECHTER, op het moment dat je (na een week) al meldt dat er iets mis is met de fiets moet je een foto opsturen van hetgeen dat niet goed is. Ook bij uitvallen van de motor (na 3 maanden) is de service echt niet wat het moet zijn. Zonder foto willen ze niks doen en ook dan is het lang wachten voordat ze de fiets komen ophalen. Helaas komen ze dan niet op de afgesproken dag en zit je de hele dat voor Jan met de korte achternaam te wachten. Als je daarover mailt krijg je de reactie: hebben de de fiets niet opgehaald dan. Kortom. Koop hier echt nooit iets. Ga aub naar een andere zaak waar ze wel goede service leveren. Deze zaak doet daar echt niet aan. Die willen alleen maar verkopen en verder niks

Beste Anouk, Na het lezen van deze review heb ik contact met u gelegd. Dit omdat ik altijd graag wil weten waar het voor u niet goed is verlopen. Ik kreeg u éénmalig aan de telefoon waar u aangaf later terug gebeld wil worden. Dit heb ik gedaan op het aangegeven tijdstip, helaas nam u niet op. Later op de dag en de dagen erna heb ik u ook gebeld maar u nam niet meer op. Dit vind is zeer spijtig ik u daar graag wilde helpen om zo samen tot een oplossing te komen. Vind het namelijk nooit leuk om een review als deze te lezen omdat ik weet dat wij er altijd alles aan willen doen om te helpen. Graag wil ik u vragen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Karo

Prima service en aflevering volgens afspraak

Fiets werd op de afgesproken datum netjes afgeleverd. Een ontbrekende extra bestelling (slot) werd vliegensvlug nabezorgd. Prima after sales dus.

Beste Wim, Fijn om te lezen dat alles zo goed verlopen is. En een goede after sales is iets waar wij zeer ons best voor doen. Bedankt voor dit mooie compliment! Wij wensen u nog veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Er zit veel potentie in.......Prijs > 10.......levering > 6.......klantenservice > 3

Ik heb bewust een fiets besteld die op voorraad was omdat ik hem snel nodig had. Ze laten je allereerst niet weten wanneer de levering plaats vindt, zelfs wanneer je belt blijft het allemaal vaag. Ik had mijn bestelling op 23 Sep geplaatst en ik kreeg de fiets op 04 okt geleverd. Iets later dan ze aangeven maar geen probleem. Levering zou tussen 12 en 16 geleverd worden en ik had geregeld dat iemand thuis zou zijn. Ik werd op eens om 11 uur op mijn werk gebeld met de mededeling dat ze over kwartiertje de fiets komen leveren. Ik moest dus met spoed vrij nemen om thuis te zijn want anders zou het mij 55 EUR kosten om een nieuwe afspraak te maken. De volgende dag bleek de oplader kapot dus ik heb ze gebeld. Ze konden telefonisch niet helpen, ik moest een filmpje opsturen. Op het filmpje kon je duidelijk zien dat de oplader kapot was maar dat was niet genoeg om een nieuwe oplader te krijgen. Ik kreeg een retourlabel voor de accu en de oplader. Paar dagen later weer gebeld maar ze waren er nog niet aan toegekomen om te testen. Volgende dag kreeg ik een telefoontje dat het inderdaad aan de oplader lag en dat ik een nieuwe accu en oplader toegestuurd zou krijgen. Ik zou dan een track en trace code krijgen. Inmiddels 1 week verder en ik kan nog steeds niet fietsen. Nu ruim 2 weken later heb nog steeds geen lader/accu ontvangen. Ik kreeg gisteren nadat ik zelf voor de zoveelste keer had gebeld te horen dat het nog wel een maand zou duren voordat ik een accu en oplader kon krijgen. Er was van alles misgegaan maar daar konden zijn niets aan doen. Ze hebben wel een snellader maar die willen ze niet uitlenen omdat die dan in waarde daalt. Ik mag hem wel voor een meer prijs kopen, wellicht met korting. Als ze dit direct hadden gezegd had ik het graag gedaan maar na 2 weken wachten en steeds maar achter aan moeten gaan vind ik het belachelijk. Paar dagen later kreeg ik toch een leen lader toegestuurd. Hadden ze dat maar direct zo opgelost, dan was dit een dikke 9 geweest.

Beste Eshan, Bedankt voor uw feedback. Dit is iets wat we zeer waarderen en meenemen in de verbetering van onze service. Inmiddels hebben we een nieuwe snellader naar u toegestuurd en elkaar telefonische gesproken. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo.

Erg slecht

Dit bedrijf is erg slecht. Mijn fiets is binnen de wettelijke garantietermijn kapotgegaan maar met een beroep op onvoldoende onderhoud (wat dus niet zo is - de fiets heeft daarnaast altijd binnen gestaan) moet ik 100 euro betalen voor een reparatie. Dit na meerdere keren vriendelijk verzoeken tot reparatie onder de garantie. Hierover bellen kan niet, ze willen alleen per e-mail communiceren. Weet waar je aan begint voor je bij dit slechte bedrijf koopt!

Beste Hoite, Bij ons staat service absoluut voorop. Als ik het mail verkeer terug lees zie ik dat mijn collega een zeer goede uitleg heeft gegeven over het garantiebehoud van de fiets en de service die we daarin kunnen aanbieden. Het klopt inderdaad dat u 2 jaar garantie heeft en het klopt ook dat uw fiets geen onderhoudsbeurt heeft gehad, dit is iets wat u per mail naar ons bevestigd heeft. Banden op pompen en de ketting laten smeren is onderhoud maar geen onderhoudsbeurt voor een elektrische fiets. Wij geven erg graag garantie. Want tenslotte garantie is garantie en service is service. Gezien de fiets geen onderhoud heeft gehad en Sparta de regel heeft dat de fiets op zijn minst 1 keer per jaar een onderhoudsbeurt nodig heeft voor een langere levens duur en uw eigen veiligheid hebben wij dit u ook aangeraden. Echter wenst u hier geen gebruik van te willen maken. Voor €100,- word de fiets opgehaald, krijgt onderhoud, onder garantie word de klacht opgelost en word de fiets weer netjes terug gebracht. Wij vinden het dan ook spijtig voor u en de fiets dat u geen gebruikt wilt maken van deze geweldige service. Mocht u dit toch willen horen wij dit natuurlijk heel graag. Met vriendelijke groet, Karo.

Goede service!

Per ongeluk vanuit de fabrikant verkeerde kleur kinderfiets geleverd. Direct opgelost vanuit premium bikes. Volgende dag werd de juiste geleverd en enkele dagen later werd de verkeerd geleverde fiets opgehaald. Medewerker belde nog om te feliciteren met mijn dochter aangezien het een verjaardagscadeau was.

Beste Maike, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Geweldig om terug te lezen dat u toch zo tevreden bent nadat er een foutje gemaakt is. Heel fijn dat de fiets toch op tijd was voor de verjaardag van uw dochter. Wij van Premiumbikes wensen haar dan ook nog heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo.

2 mooie e-bikes van Victoria besteld en deze waren snel en netjes geleverd.

Ik eerste instantie zaten er 2 verschillen tussen de 2 e-bikes. De crankstellen hadden een verschillend uiterlijk en bij een fiets zat de design sticker van Victoria er niet op. Nadat ik hiervoor gereclameerd had. Werd dit probleem binnen 1 week correct en netjes opgelost door Simon. Ben heel tevreden over verkoper Simon, mijn fietsen en de service om het probleempje op te lossen. Chapeau Premiumbikes!!!

Beste Frans, Wat een mooi bericht. Fijn dat alles zo goed is opgepakt en u tevreden bent ondanks het schoonheidsfoutje. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo.

Proffesioneeel Snelle en goede service

Beste Michel, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat u tevreden bent met onze snelle service en manier van werken. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

slechte service. website is niet duidelijk.

Op de eerste pagina van de website staat duidelijk vermeld dat levering binnen een dag is. Wij bestelden op vrijdag en kregen de fiets op zijn vroegst 8 dagen later. Premium bikes zei dat a-fietsen langzamer geleverd worden en dat dat ergens op hun site staat. Dat klopt, dat staat ergens, maar niet groot op hun homepage. Toen ik klaagde zeiden ze dat ze geen garanties konden geven op hun leveringstijd. Dus alles wat wordt beloofd rondom levering is onder voorbehoud. Toen mijn fiets eindelijk werd geleverd was ook niet alles oké. Het achterlicht werkt bijvoorbeeld niet. Eerst zou ik een maand moeten wachten op een nieuw licht, maar nu hebben ze beloofd om het snel op te lossen.

Beste Joost & Pepijn, Bedankt voor uw review en de feedback. Inmiddels zij we een paar dagen verder en is onze monteur aan huis geweest om alles op te lossen. Ik wil jullie bedanken voor het geduld. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

Uitstekende klantenservice

Hoewel ik uiteindelijk niet tot koop over gegaan ben, ben ik keurig te woord gestaan en werd mijn keuze geheel gerespecteerd. Klant staat centraal : "Wat jammer dat de fiets is afgevallen als keuze, belangrijkste is toch dat u de juiste fiets voor u zelf gevonden heeft :)". Kan menig zaak een voorbeeld aan nemen.

Beste Frank, Hoe geweldig is het om dit terug te lezen! Wij vinden service en de klant op de juiste manier helpen erg belangrijk. Super dat dit bij u zo verlopen is. Vervelend dat we de juiste fiets niet op voorraad hadden voor u. Hopelijk komt hier in de toekomst verandering in. Uiteraard hebben wij u er als klant graag bij maar staat het voorop dat u tevreden bent met onze service of de fiets nu wel of niet bij ons gekocht is. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit te delen met ons wij waarderen dit enorm. Premiumbikes wenst u dan ook heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo.

Met de bestelde fiets was van alles mis. Het bleek dat ik een merk kinderfiets had besteld dat niet best staat aangeschreven (Volare). Dit heeft me een hoop werk gekost. Maar de klantenservice heeft me goed geholpen met het aanvragen van reserveonderdelen. Ter compensatie hebben ze nog een mooi slot opgestuurd.

Beste Mark, Het is nooit leuk om een fiets op die manier te ontvangen en het is inderdaad zo dat dit vaker gebeurt bij de Volare fietsen. Erg fijn om terug te lezen dat mijn collega's alles netjes hebben opgelost en u goed hebben geholpen. Wij vinden het belangrijk om goede service te verlenen en na het lezen van u bericht zie ik dat dit gelukt is. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo.

Na drie leveringen eindelijk de juiste fiets ontvangen.

Eerst kregen we een fiets met een andere kleur. De tweede keer kregen we een volledig andere fiets. Derde keer goede keer. Premiumbikes is telefonisch goed bereikbaar, maar helaas moet ook alles op e-mail gezet worden. Hierdoor loopt de communicatie minder vlot. Ze zijn ook niet flexibel in het ophalen van de foutieve fiets(en). Ik had aangegeven niet thuis te zijn, maar hier werd geen rekening mee gehouden. Dan maar gezorgd dat er toch iemand thuis was... Ook had de levering van de nieuwe fiets in mijn ogen sneller gekund. Het heeft alles te samen toch 10 dagen geduurd..

Beste Niels, Ja dit was inderdaad niet leuk en verliep niet zoals wij dat graag wilde. Excuus dat het zo gelopen is en u heeft moeten wachten. Wij hopen dat u elders een leuke fiets heeft gevonden voor uw dochter. Nogmaals excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Karo.

Super tevreden!

Bij levering bleek de fiets al wat beschadigingen te hebben (waarschijnlijk door pakketdienst). Foto’s gemaild en meteen reactie dat ze een nieuwe fiets gingen opsturen. Top service, nogmaals dank Ashley!

Beste Sonja, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Jammer dat er beschadigingen op de fiets zaten. Dit kunnen we helaas niet altijd voorkomen door de transport. Fijn dat het zo goed door mijn collega is opgelost en u een fiets heeft ontvangen zonder schades. Wij wensen u dan ook veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo.