Super tevreden!

Bij levering bleek de fiets al wat beschadigingen te hebben (waarschijnlijk door pakketdienst). Foto’s gemaild en meteen reactie dat ze een nieuwe fiets gingen opsturen. Top service, nogmaals dank Ashley!

Beste Sonja, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Jammer dat er beschadigingen op de fiets zaten. Dit kunnen we helaas niet altijd voorkomen door de transport. Fijn dat het zo goed door mijn collega is opgelost en u een fiets heeft ontvangen zonder schades. Wij wensen u dan ook veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo.

Snel geleverd tegen scherpe prijs

Groot assortiment, snelle levering/verzending en heldere communciatie.

Beste Sander, Heel fijn dat u de moeite neemt om dit te delen met ons. * Groot assortiment * Snelle levering * Duidelijke communicatie Dit is waar we het voor doen en waar we naar streven super dat u dit zo heeft ervaren! Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

Geweldig service

Mijn accu ging na 2,5 jaar stuk, dankzij de klanten service en met name Ashley kreeg ik snel een nieuwe accu

Beste Gerard, Dan heeft u echt geluk gehad! Heel fijn dat wij dit samen met u hebben kunnen oplossen. We mogen Sparta natuurlijk ook niet vergeten in dit verhaal. Die heeft uiteindelijk de garantie verleend. Nog veel veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

Een geweldige winkel in alle opzichten!

Prachtige fiets. Zeer netjes afgeleverd en zeer vriendelijk personeel. Kortom een echte aanrader!

Beste Ine, Heel fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen en u tevreden bent over de fiets. Bedankt voor de mooie complimenten dit waarderen wij zeer en geeft ons nog meer motivatie. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Snelle levering en goede service bij aflevering. E-mail met tijdstip aflevering en van tevoren gebeld.

Beste Karien, Fijn dat we snel konden leveren en u tevreden bent met onze service. Wij wensen u heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Snelle levering en klacht snel verholpen

Wij hadden een fiets besteld en werd snel geleverd helaas werkte het slot niet .Melding van gemaakt en we kregen heel snel een nieuw slot opgestuurd. Top

Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Premiumbikes. Vervelend dat het slot niet goed was van de fiets. Top dat dit voor u op de juiste manier is opgelost. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Mooi fietsje snel geverd

85 % voorgemonteerd, netjes en onbeschadigd in de doos. Helaas achternaaf niet op goede maat gemonteerd, waardoor 1 zijwieltje bijna niet vast kon omdat ervte weinig draad voor de dopmoer overbleef. Maar service daarna weer oke!

Beste Robert, Super dat de fiets netje geleverd is en jammer dat het wieltje niet paste. Fijn om terug te lezen dat u de juiste service heeft gekregen en dit opgelost is. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

E-bike uit webshop eerst in winkel gepast

Ik wist precies welke fiets ik wilde. Bij Premium Bikes was de fiets een pak goedkoper dan elders. Ik wilde eerst “passen” voor hem te bestellen. Dat kon in Rotterdam, waar ik gewoon een proefrit mocht maken. Vervolgens hebben we hem daar betaald en één werkdag later werd ie al thuis bezorgd, gratis. Ik ben er heel blij mee! De communicatie (navragen of ie er was, of ik mocht passen, over betalen en bezorgen) was tiptop in orde. Men was gewoon heel vriendelijk en enthousiast, maar zeker niet opdringerig.

Beste Anne, Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten op hun gemak zijn bij ons. Zowel in de winkel als telefonische. Leuk om terug te lezen dat u dit op die manier heeft ervaren en daar tevreden over bent. Bedankt dat u dit deelt met ons. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Geweldige service

Van onze nieuwe fiets was het slotje van de accu stuk. Na wat mailcontact werd de fiets opgehaald, gerepareerd en vlot teruggebracht. Op verzoek bijtijds i.v.m. onze geplande vakantie. Top! Het contact via mail verliep vlot en vriendelijk. Super!

Beste Sjoukje, Bedankt voor het plaatsen van deze prachtige review. Vervelend dat het slotje kapot was kan me voorstellen dat dit niet leuk is. Heel fijn om te zien dat het op de juiste manier is opgelost en afgehandeld. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

BSP Metropolis with Sea Shepherd support

Good bicycle, smooth ride with good look for a good price, I like it. And moreover with support for Sea Shepherd. I'm happy

Beste Adam, Heel fijn om terug te lezen dat u tevreden bent met de fiets. Wij wensen u veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Heel slecht

Ik had een fiets gekocht deze gaf een error aan en kraakt tijdens trappen eerst een week gewacht voor ze hem kwamen halen voor Reperarie toe 2 weken kwijt geweest daar naar 5 dagen gewacht toe hij klaar was voor dat ik hem thuis had en kraakt nog steen nu de verkoop ontbonden maar nu wacht ik al 2 weken tot ze hem komen halen ik ga nooit weer wat bestellen bij deze winkel en raad deze niet aan

Beste Michael, U heeft helemaal gelijk. Dit was inderdaad erg vervelend. Gelukkig is de order geannuleerd en kunt u elders een fiets uitzoeken. Ik wens u en de volgende fietsenwinkel veel succes. Met vriendelijke groet, Karo

Herstelling onder garantie

Beste Hugo, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Fijn dat wij alles hebben kunnen herstellen onder garantie. Nog veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

Super!!!!

Nemen meteen de telefoon op, word netjes en duidelijk geholpen denken met je mee, goede service goede kwaliteit fiets ,zeer tevreden.

Beste Nelsy, Bedankt voor het plaatsen van deze review. En bedankt voor de mooie complimenten. Hier doen we het voor! Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

Betrouwbaar,snel, professioneel,zeer vriendelijk

Wat een fantastische fietsenwinkel!! Afgelopen maandag 21 juni 2021 gevallen met de e-bike. Niets deed het meer, accu niet, versnellingen niet en ook de trapper was stuk. Nou ,daar sta je dan in Schiedam. Bellend met Premiumbikes slinge met de vraag; wat te doen? En whoop whoop zonder enige moeite stond de fiets op Rotterdam-zuid. Vandaag ,Zondag 27 juni heb ik de fiets weer mogen ophalen. Motor,schakelaar, leer handvat, crank en trappers vervangen. Alles binnen 5 dagen geregeld!! Wat een MEGA GOEDE SNELLE SERVICE. Dit bedrijf weet wat ondernemen is. Personeel zijn vakmensen,zeer vriendelijk en professioneel !! ik zou dit bedrijf zeker aanraden.. #betrouwbaar #dankbaar #yusufkaraduman #Premiumbikes #professioneel

Beste, Wat vervelend dat u bent gevallen met de fiets. Hopelijk bent u zelf ongedeerd gebleven. Waar het kan en waar het mogelijk is willen wij de beste service bieden aan onze klanten. En zo te lezen is dit bij u helemaal goed uitgepakt. Fantastische dat we het die dag gelijk konden oppakken en u konden helpen met onze service. En nog mooier dat de fiets zo snel gemaakt is. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier en doe voorzichtig! Met vriendelijke groet, Karo

Geweldige klantvriendelijk bedrijf

Wij zijn zeer tevreden met Premiumbikes, doen alle moeite om alles te regelen. Zou iedereen aanraden daar een fiets te kopen. Vriendelijk, behulpzaam, correct, en zo kan ik nog wel even doorgaan . Top.

Lieve Reng & Els, Heel stiekem ben ik ook heel blij met u als klant. Vond het heel erg leuk om jullie telefonische gesproken te hebben. Wat volgende met een bezoek aan onze winkel en een kennismaking tussen ons waar ik mooie complimenten van jullie kreeg. Dit was heel erg leuk en zeer prettig! Schouderklopjes als deze geven mij extra motivatie, dank hiervoor! Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. En heel veel fiets plezier nog gewenst voor jullie samen. Met vriendelijke groet, Karo. ( ps: fiets voorzichtig)

Zeer tevreden!

Snelle levering! Er wordt de dag van leveren zelfs nog gebeld door de persoon die leverde dat hij er over 15min zou zijn. Er was een kleine beschadiging denk door het transport. Dit werd snel en professioneel door premiumbikes opgepakt en opgelost via de mail. Kleine tip voor premium bikes zelf. Jullie sturen geen papieren handleidingen mee voor de computers van de elektrische fietsen. Maar als je er naar vraagt sturen jullie hem via de mail en geven aan dat dit is vanwege het milieu. Helemaal top!! Zou nog mooier zijn als jullie dit al van te voren aan de klant vermelden en of een pdf of Qrcode code mee sturen op de factuur of in de mail om de handleiding te kunnen downloaden. Inplaats van dat de klant ervoor moet mailen.

Beste Sharon, Wat een super gave review! Fijn dat u tevreden bent met de service en de oplossing die snel werd aangeboden. En deze feedback is ook fantastische. Dit gaan we zeker meenemen en kijken hoe we daar iets mee kunnen doen. Bedankt dat u met ons mee denkt en de tijd heeft gnomen om deze review te plaatsen. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo.

Waardeloos.

In eerste instantie lijkt het prima, de verkoper wist ons wel niks te vertellen over fietsen wat wel vreemd is in een fietsenwinkel, maar zorgde ervoor dat we geholpen werden door iemand die het wel wist. Snelle levering en vriendelijke bezorger. Echter slecht opgeleverd, voorvork zelf moeten herstellen omdat deze verkeerd gemonteerd was. Na 1 maand (paar keer fietsen) lekke band. Conclusie, verkeerde montage waardoor de band lek gestoken word door eigen spaken. Contact opgenomen. Geven ze aan dat dit niet onder garantie valt. Veel heen en weer gemaild maar ze nemen zeker niet hun verantwoordelijkheid. Alles ligt vooral niet aan hun. Erg bijzonder. Op sites waar reviews achter gelaten kunnen worden lees ik ontelbaar veel soortgelijke verhalen terug, mij fout, had ik van te voren moeten lezen. Ik ga het hier zeker niet bij laten zitten. Zeker geen fiets kopen hier. Als je er ook mee wilt fietsen tenminste :)

Beste Kelly, Graag wil ik beginnen met het bedanken van het plaatsen van deze review. Na het lezen van uw bericht heb ik al uw gegevens en mail verkeer erbij gehaald en deze nagekeken om zo te achterhalen wat er precies gebeurd is. Tijdens het nakijken heb ik telefonische contact gehad met u om nog meer inzicht te krijgen over hoe alles gelopen is en wat de klacht precies inhoud. Nogmaals de foto’s bekeken en hier zag ik inderdaad dat het velglint dubbel zat wat zeker niet hoort. U staat dan ook helemaal in uw recht! In het mail verkeer dat al eerder plaats vond heeft u een prijsopgaven meegestuurd van de eventuele reparatie kosten. Na alles te hebben in gezien heb ik dan ook besloten dit bedrag naar u over te maken zo dat u de fiets kon laten maken. Dit heb ik toen ook naar u doorgemaild en u gaf aan dat dit een correcte oplossing is. De reden dat ik u bedank voor deze review is omdat dit een goede feedback is voor ons en een mooi leermoment. Dit nemen wij dan ook van harte en zorgt ervoor dat onze service nog optimaler word. Gelukkig is alles opgelost en heeft u het bedrag ontvangen en kunt u heerlijk gaan genieten van de fiets. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Prima service, goed advies bij omruilen fiets

Fijne medewerker die goed uitlegde wat mijn mogelijkheden waren om fiets te ruilen .

Beste Mildred, Een omruil moet net zo soepel verlopen als een bestelling plaatsen vinden wij. Fantastische om terug te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren. En nog mooier dat u dit ook deelt met ons. Schouderklopjes als deze zorgen voor extra motivatie, bedankt! Wij wensen u heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Alles was prima geregeld.

Het contact verliep goed. De dames van de klantenservice zijn bijzonder aardig en behulpzaam. Ik ben blij met mijn fiets en wacht nu nog op de fietstas. Maar ook die is onderweg.

Beste Jenny, Wij hebben elkaar telefonische gesproken dat weet ik nog. Heel leuk dat u een review heeft geplaats en fijn dat u de moeite heeft genomen om dit te doen. Heb gelijk even gekeken naar de status van de tas en zie bij DHL dat deze vrijdag word geleverd tussen 17:30 & 21:30. Nog even en dan is alles compleet. Heel veel fiets plezier gewenst en bij vragen weet u ons te vinden. Met vriendelijke groet, Karo

Zeer goede prijs/kwaliteit met een goede service

Vriendelijk personeel, goede en snelle service bij een probleem. Mooie zaak ook. Niets negatiefs te melden.

Beste Dennis, Een mooie review. Een positieve ervaring. En fantastische complimenten. Hier word ik heel blij van! Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Na eerder naar tevredenheid voor mijn oudste zoon hier een fiets te hebben gekocht, voor mijn 9 jarige zoon een 24 inch jongensfiets gekocht. In verband met wisselende diensten op mijn werk aangegeven wanneer we de bestelling konden ontvangen en hier is perfect rekening mee gehouden. Vandaag werd de fiets gebracht door een vriendelijke bezorger die ook nog eens netjes 15 minuten voor aankomst belde. Wij zijn helemaal tevreden.

Beste Hendrik, Super leuk om dit bericht terug te lezen. Een terug kerende klant zien we natuurlijk graag. Erg fijn dat alles goed is verlopen qua de levering en wij rekening konden houden met uw diensten. Binnen kort een mooie nieuwe fiets voor u zelf? Veel fiets plezier gewenst voor beiden zonen. Met vriendelijke groet, Karo.

Hardstikke goed!

Zoals altijd prima service en vriendelijk personeel

Beste Claudia, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Een dikke tien en een mooi compliment, dit zijn de schouderklopjes die we goed kunnen gebruiken. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Snelle levering, goede communicatie

Netjes geleverd en uitstekende communicatie met klantenservice. Ook als je na levering nog vragen hebt of info wil.

Beste Jenny, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Heel fijn dat de fiets netjes is geleverd en u de communicatie als goed heeft ervaren. Dit is iets wat hij ook erg belangrijk vinden. Vragen mogen bij ons altijd gesteld worden en staan wij zeer voor open. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Snelle reactie op e-mail

Ivm een mankement op de fiets heb ik gemaild. Er is wat over en weer gemaild en het viel mij op dat ze snel reageren. Binnen 2 uur had ik meestal wel reactie en er werd goed meegedacht. Helaas konden we het zelf niet verhelpen dus nu is er een afspraak gemaakt om de fiets op te halen. Een mankement is jammer maar kan natuurlijk altijd gebeuren. Wel heel fijn als de klantenservice dan zo snel is met reageren en vervolgens snel actie onderneemt.

Goede aftersales en klantenservice

Na 2 jaar en 2 maand kreeg de fiets van mijn zoon last van roestende spatborden wat volgens mij echt niet zo hoorde omdat ie altijd binnenstond. Na contact met klantenservice werd uiteindelijk coulant gereageerd en werd mij een set nieuwe spatborden gestuurd. Wij zijn blij met deze oplossing.

Beste Jacobus, Wat een geweldige service na 2 jaar en eigenlijk buiten de garantie! Fijn dat dit zo gelopen is en wij u deze service hebben kunnen bieden en u tevreden bent. Nog veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Slinge 139 3085ER Rotterdam