Snelle en correcte levering en schade-afhandeling

Fiets werd snel geleverd tegen een scherpe prijs. Na levering bleek er helaas een beschadiging aan de fiets te zijn. Dit is na melding snel en goed afgehandeld. Zeer tevreden, aanrader!

Beste Daan, Wij doen altijd erg ons best zo snel mogelijk te leveren. Helemaal top om terug te lezen dat dit bij u gelukt is. Jammer dat er een schade was maar super dat het op de correcte manier is opgelost voor u. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Goed ervaring

Ben heel tevreden ze helpen me goed. Reageren altijd op hun emails. Ben heel blij met me keuze dat fiets heb bij hun. Ga zo door zou ik zegen. Ik ben super tevreden.

Beste Frances, Super fijn om terug te lezen dat u tevreden ben met ons en de fiets natuurlijk. Bedankt dat u dit deelt met ons. Wij wensen u heel veel fiets plezier. Met vriendelijke groet, Karo

Prima fiets en prima service

Prima fiets en deze werd thuis afgeleverd nadat we eerst tijdig op de hoogte waren gesteld.

Beste Jeanet, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Dit waarderen wij zeer. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Topservice

De oplader van de fiets deedt het niet meer. Telefonisch contact gehad en dezelfde dag word er nog een nieuwe oplader opgestuurd. Super dus!

Beste Wilma, Wij vinden service erg belangrijk en waar dit kan geven wij dit dan ook graag. Geweldig dat u dit met ons deelt! Met vriendelijke groet, Karo

6 weken gewacht, bestelling geannuleerd

6 weken gewacht op de fiets, toen ik bestelde stond er 3-5 dagen levertijd. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat de fiets op dat moment niet leverbaar was. Dus 6 weken gewacht en nog geen fiets. Ik mocht een andere uitkiezen. Helaas waren de fietsjes die ik wou ook niet op voorraad of vele malen duurder (zelfs dezelfde fiets was ineens 10 euro duurder). Bestelling geannuleerd en mijn geld terug gekregen. Vervolgens de fiets ergens anders besteld en de volgende dag in huis. Medewerkers stonden me vriendelijk te woord en ook op de mail werd snel gereageerd.

Beste Beau, Het is op dit moment inderdaad wat lastig qua fietsen die nog op voorraad moeten komen. Vervelend om terug te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren. Kan me goed voorstellen dat zo lang wachten niet leuk is. Nogmaals excuus voor dat ongemak. Wij vinden deze situatie ook zeer vervelend. Gelukkig heeft u elders een fiets kunnen bemachtigen. Wij wensen u veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Fijne zaak

We hebben een Cortina online besteld in verband met Corona konden we de fiets niet in het echt zien. Maar hij is erg mooi! Onze dochter is er erg blij mee! Ze hebben de fiets netjes op maat ingesteld zodat ze er gelijk op kon fietsen! We moesten even wachten op de fiets maar dat wisten we van tevoren. Prima zaak!

VERY BAD - OFFERING BIKES THEY DONT HAVE - you pay for something doesn't exist

In the period of one week, I bought two bikes AVAILABLE on the website. The first one, they told me the day it should had been delivered, that they didn't have it in stock (while in the web was saying the opposite: Available. Solution: to buy another one 200eur MORE EXPENSIVE. I've checked the website again and I found the same one I initially bought in green for 50eur more. Fine. I got a discount of 20eur (or a box for the bike...) so I decided to buy it (it was AVAILABLE). After all, was settled, I called them the next day to check and confirm that all was good, and guess what? the new bike I bought was not available. Solution: they will return the money in few days... great! Very bad platform: you shouldn't be offering bikes that you don't have. For sure I will not recommend this web to anyone and never buy a bike in premium bikes.

Beste Carlota, Dit was inderdaad een hele vervelende situatie waar we zelf ook heel erg van baalde. Kan me heel goed voorstellen dat u dit als vervelend heeft ervaren. De BSP fiets La Scala die u had gekozen was een uitlopend model en komt ook niet meer terug in het assortiment van BSP. Er waren van die fietsen nog maar een paar stuks op voorraad en die zijn vlak voor onze neus weg gekaapt waardoor wij u teleur moesten stellen en de fiets niet konden leveren aan u. Ik begrijp dan ook heel goed dat u deze review heeft geplaatst. Ons team hoop dat u elders een fiets heeft kunnen vinden die geschikt is voor u. Namens team Premiumbikes nogmaals onze excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Karo

Nadat bleek dat mijn bestelde fiets niet meer te leveren was in de door mij gekozen kleur, werd er hard gewerkt om een andere fiets aan te kunnen bieden van het zelfde merk en met dezelfde kwalificaties alleen een andere kleur. Ik ben zeer te spreken over de vriendelijke communicatie en de geboden oplossing. Complimenten !

Beste Ria, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Heel leuk om terug te lezen dat alles zo goed is verlopen en u dit ook op deze manier heeft ervaren. Wij doen erg ons best om dit op deze manier te laten verlopen. Super dat het dan ook zo uitpakt. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Goede kwaliteit en service

Wij zijn heel erg tevreden. Goede snelle service en kwaliteit. Prijs is ook ok. Fijn dat de fiets gemonteerd en wel geleverd werd en onze zoon er zo op weg kon fietsen. Na een klein ongelukje en een bericht via Facebook met de vraag of er een lakstift oid te bestellen was kregen wij deze opgestuurd! Heel erg bedankt Daniëlle! Zeer tevreden.

Beste Suzanne, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij vonden het inderdaad zo sneu voor uw zoon. Net een nieuwe fiets en dan een klein ongelukje waardoor er schade was. Met veel liefde hebben we de lakstift naar jullie gestuurd. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke, Karo

Goede prijs kwaliteit en snelle service

De kinderfiets was snel geleverd en makkelijk zelf te monteren. Kwaliteit is goed. Ik kwam er achter dat de trappers niet waren meegeleverd. Na contact met de klantenservice waren de trappers alsnog geleverd. Goede service!

Beste Ruben, Geweldig dat de fiets zo snel geleverd is bij u. Wel jammer dat de trappers er niet bij zaten. Gelukkig hebben we dat samen snel opgelost. Veel fiets plezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Very good quality, working and looking

I have bought model: Superior Electric Cargo bike and take by transportation company by myself to Poland. The bike was prepared in packages as I asked, everything was ok during loading. I had some problems during starting electric drive here in Poland and sent the inquiry to service team Premiumbikes in Netherlands - they told me what cen be wrong, I made all the corrections they told to do and now everything is ok. I am starting to successfully use this machine in Poland with my happy children inside:)

Beste Marta, Het was veel mailen met elkaar maar uiteindelijk is het toch gelukt om alles in orde te maken voor u. Mijn collega heeft ook erg haar best gedaan om te zorgen dat alles goed verliep. Heel fijn dat u dit deelt met ons en wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Heel veel fiets plezier gewenst samen met uw kindjes. Met vriendelijke groet, Karo Dear Marta, It was a lot of emailing with each other, but in the end we managed to get everything in order for you. My colleague also did her best to make sure everything went well. It is great that you share this with us and that we have been able to help you satisfactorily. We wish you lots of cycling fun with your children. Sincerely, Karo

Een geweldige ervaring

Gebeld of de fiets nog leverbaar was. Ik werd teruggebeld dat er nog 1 bij de leverancier stond en jawel ook nog in mijn maat ook. Omdat er nog meer gegadigden waren voor deze fiets maar omdat ik de eerste vragensteller was hebben ze hem alvast voor mij gereserveerd. Ik moest hem dan wel snel via de site bestellen hetgeen ik gedaan heb. Een prima aftersale daarna m.b.t. tijdstip van levering. Inmiddels rij ik op een fiets die er mooier uitziet dan op de site. Al met al een tevreden klant

Beste Aad, Wat fantastische dat alles zo mee zat. Super fijn om terug te lezen dat u zo tevreden bent en dat alles goed is verlopen. Wij danken u vriendelijke voor het plaatsen van deze review. Veel fiets plezier gewenst op uw prachtige fiets. Met vriendelijke groet, Karo

Perfecte service zowel telefonisch als in de winkel.

Aangegeven dat of de accu op de adapter defect is. Fiets in juni 2020 gekocht. Geen probleem afgelopen week loop ik met een nieuwe accu de winkel uit welke gevestigd is aan de Slinge te Rotterdam. Geen woorden maar daden! Bedankt.

Beste Ron, Kijk eens aan dat is super mooi geregeld. Fijn dat u ook het initiatief heeft genomen ons bij ons langs te komen. Samen werken zorgt ervoor dat een klacht het snelst opgelost kan worden. Bedankt voor het plaatsen van uw review dit waarderen wij zeer. Met vriendelijke groet, Karo

Super goed geholpen door zowel medewerkers als de dame aan de telefoon, genaamd Karo. Mag gezegt worden. Ik was niet helemaal tevreden met de fiets door een foutje van mezelf. Dit is goed door hun opgelost. Nu super blij met mijn fiets. Allen bedankt. Top service.

Beste Bianca, Het was een kleine moeite. Wij staan altijd open om te luisteren en een goede oplossing te bedenken. Gelukkig was de fiets toch goed en naar wens. U weet waar we zitten en bent dan ook altijd welkom om langs te komen met vragen of voor service. Veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Mooie fiets en topservice

We hebben een electrische bakfiets gekocht waar we (inmiddels) heel tevreden mee zijn, maar bovenal zijn we heel tevreden met de goede service van de klantenservice. Er waren wat problemen met onze eerste fiets maar daar werd niet moeilijk over gedaan en de fiets is omgeruild. Ben echt zeer tevreden over de snelle klantgerichte service.

Beste Laura, Fijn dat u deze ervaring deelt met ons. Super om terug te lezen dat u tevreden bent over de service die er geboden is. Graag doe ik me best alles zo goed en netjes mogelijk laten te verlopen. Een review als deze is dan ook een kers op de taart. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om dit te delen met ons. Veel fiets plezier gewenst samen met uw gezin. Met vriendelijke groet, Karo

Zeer vriendelijk , behulpzaam gewoon weg super bediening

Beste Hans, Het was ook heel erg leuk om u te helpen. Een klant als u is een zeer mooie aanwinst. Nogmaals heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Lange dagen

Goedendag, ik heb bij premiumbikes een prachtige fiets gekocht met het idee deze binnen 5 werkdagen te ontvangen. Dit was ook aangegeven bij het merk wat ik heb besteld. Nu zijn we 5 dagen verder, maar ik heb nog steeds geen bevestiging of email ontvangen dat de zending vertraagd is. Nu heb ik de fiets zeer hard nodig en begin mij zorgen te maken of de fiets ooit wel hier bij mij gaat worden afgeleverd. Voor de rest is het assortiment geweldig en staat er voor iedereen wel wat leuks bij. de site is ook erg gebruiks vriendelijk.

Beste Thomas, Na het lezen van uw review heb ik geprobeerd u te bellen. Helaas kreeg ik u niet te pakken en heb u daarom een mail gestuurd. In deze mail heb ik u uitgelegd hoe alles verloopt met de levering van uw fiets en hoe het in elkaar zit met de leverdagen. Gelukkig heeft u terug gemaild en laten weten dat na mijn uitleg u helemaal begreep hoe het zat met de dagen en de levering. De fiets is dan ook op de 4de werkdag bij u geleverd keurig op tijd Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Fijne zaak en gemotiveerd personeel

Ik was op zoek naar een Victoria emanufaktor 11,9. Nadat ik op de site de fiets voor een goeie prijs had gezien heb ik gebeld en de fiets tijdelijk gereserveerd. Karo heeft meteen actie ondernomen en de fiets op hun site geblokkeerd. Nadat ik ze de volgende ochtend had teruggebeld ben ik smiddags op de zaak de fiets gaan passen. Omdat de zaak nu in verbouwing zit heb ik een tijdje in de werkplaats mogen wachten terwijl een monteur mijn fiets aan het afbouwen was. Hierdoor kon ik zien dat er hele aardige monteurs aan het werken waren die veel plezier in hun werk hadden en hard voor de zaak hebben. (Een echt team) Kortom, ik ben er zeer netjes geholpen en ik heb echt het gevoel dat als er iemand een probleempje met deze zaak heeft dit zeker goed opgelost wordt. Gr Erwin

Geen fiets en geen communicatie

Ik heb een fiets besteld via de website. Hier wordt gesuggereerd dat de fiets de volgende dag geleverd wordt (Voor 13:00 besteld? Morgen in huis). Ik heb op 18 januari een fiets besteld en nu (inmiddels 1 februari) nog geen fiets ontvangen. Ook geen leverdatum of iets dergelijks. Onder de website staat dit regeltje; Premiumbikes 94 / 100 - 19367 Reviews @ Kiyoh En dit staat op de Kiyoh site; Totaal score 8,4 Totaal aantal beoordelingen 431 Beveelt ons aan 87% Aantal keer bekeken 15.483 Bijzonder allemaal.....

Beste Maurice, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Best bijzonder dat u van alles van onze site haalt maar niet ziet dat de leverdagen 3 tot 5 werkdagen zijn en dat deze fiets rijklaar bij u word geleverd. Ook is het zo dat dit een richtlijn is waar we ons natuurlijk erg graag aanhouden wat ook terug te vinden is op onze site. Heel Nederland en een beste groot deel van de wereld kampt nu met Corona. Ook hier ondervinden wij daarom wat achterstand. Het merk dat u besteld heeft komt uit Duitsland hier zijn de maatregelen nog strenger dan bij ons. Ondanks dit alles doen wij ons uiterste best om ons te houden aan de aangegeven leverdagen. Jammer dat u niet gebeld heeft met ons om navraag te doen dan hadden we dit samen kunnen bekijken, overleggen en kunnen oplossen. Maar goed nieuws de fiets word woensdag bij u geleverd. Per mail ontvangt u morgen hier bevestiging van samen met een tijd indicatie. Namens team Premiumbikes excuus voor de latere levering en heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Een super ervaring. Al een keer eerder een fiets besteld voor mijn zoon en nu een elektrische fiets voor mijzelf. Netjes geleverd en kreeg vooraf een mail met informatie over de levering. Volgende keer weer.

Beste Koen, Bedankt voor het plaatsen van deze prachtige review. Doet ons goed om te horen dat alles netjes is verlopen. En een terug kerend klant is helemaal geweldig. Heel veel fiets plezier gewenst. Groetjes Karo

Great Services, will definitely recommrnd

I bought a 16inch bike for my son. Delivery was speedily on time - next day. Bike delivered 95% assembled. Had a little challenge with fixing the pedal but was quickly resolved by a courteous customer service. Great experience with premium bike, and bike was of decent quality for the price.

Super snelle en correcte garantie ahandeling

Vriendelijke mensen, duidelijke communicatie. En vlotte afwerking van garantie geval binnen een week alles weer op orde zonder kosten. Top !!

Beste Robert, Dank u wel voor deze super mooie complimenten. Een schouder klopje als deze is waar we het voor doen. En zo'n dikke 10 is natuurlijk altijd welkom. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

goede service

enkele weken terug een elektrische fiets gekocht bij Premium Bikes. Afgelopen week viel een deel van de standaard eraf doordat een schroefje met plaatje niet goed vast zat. Schroefje en plaatje was kwijt. Na een e-mail binnen enkele dagen een nieuwe standaard in huis. Top!

Beste, Fijn dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Vervelend dat de u een klacht had over de standaard. Super om terug te lezen dat dit direct is op gepakt en opgelost voor u. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Vogue bakfiets eclectische gekocht en kapot

Vogue carry 3 gekocht in juni 2020 thuis bezorgd nog geen 3 maanden mee gefiets en kapot het een na het ander en de accu. na ruim 8 weken een nieuwe accu gekregen van Vogue is de bakfiets nog steeds kapot electric geeft schok als ik de accu erin stop. En display geeft fout meldingen aan en doet raar. Nog geen 5 maanden mee gefietst wat een vreselijke slechte winkel is premium bikes en Vogue koop nooit een vogue bakfiets en koop er nooit een bij premium bikes.

Beste Danouta, Wat fijn dat u de bakfiets netjes thuis bezorg heeft gekregen en 3 maanden heeft kunnen genieten van de bakfiets. Vervelend dat de accu een klacht had en u langer op de accu moest wachten. Helaas is er door heel Nederland Corona en is er een achterstand in producten aanleveren. Super dat u er na een x aantal weken toch één heeft mogen ontvangen. Vind het vervelend om uw review terug te lezen omdat niet alles erbij genoteerd staat hoe het verlopen is. Ook zie ik dat uw mailtjes allemaal keurig zijn beantwoord en wij er alles aan hebben gedaan om u te helpen bij uw klacht. In uw review geeft u aan dat de bakfiets later kapot was en een schok geeft als u de accu er in doet en dat de display een fout melding geeft. Via de mail wisseling zie ik in uw berichten aan ons dat u aangeeft ervan op de hoogte te zijn dat de bakfiets een onderhoudsbeurt nodig heeft. Deze heeft u dan ook zelf bij een plaatselijke fietsenmaker laten uitvoeren. Via de mail heeft u ons laten weet dat er een knik in de kabel zat en hierdoor de klachten waren ontstaan deze zijn gerepareerd en de klacht was daarna weg en opgelost. Een knik in de kabels ontstaat door dat de kabel ergens vast heeft gezeten. U geeft aan dat de fiets 3 maanden heeft gefunctioneerd hieruit kunnen wij opmaken dat de knik later in de kabel is gekomen. Terug te lezen in het mail verkeer ging alles ook soepel en was u tevreden met de uitkomst van het onderhoud en de fiets die weer in order was. Vind het daarom erg jammer dat u deze review heeft geplaats. En dan ook zegt dat wij een slechte winkel zijn terwijl wij u alle service hebben gegeven en aangeboden zoals het hoort. Des ondanks wensen wij u heel veel fiets plezier toe. Met vriendelijke groet, Karo

Slecht ervaring

Op 01 januari een fiets besteld. Levering tussen 3 en 5 dagen. Na 2 weken nog geen nieuws en geen fiets ontvangen. Onaanvaardbaar. Ten minste een ster verplicht voor de beordeling maar ze verdienen het niet.

Beste Didier, Vervelend dat de levering vertraging heeft op gelopen in deze zo bijzondere tijd. Excuus voor dit ongemak. Gelukkig is de fiets gisteren geleverd. Heel veel fiets plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Karo

Slinge 139

3085ER Rotterdam