Heel vlotte service

Vlotte service, er was iets mis met mijn bestelling er werd direct gebeld en een oplossing geboden. Dank u wel

prettig contact. steeds snelle reactie en levering volgens afspraak

Super super super tevreden

Super super super tevreden

Super fijn en vriendelijk contact

Snelle service en bij wat ontbreken van iets direct een oplossing de volgende dag

Uistekende afhandeling. Keurig verzorgd.

De volgende dag bestelling in huis. Keurig verpakt

Top services

Van af bigint tot delivery was goed geregel. Bedankt Eric! Mvg Wanda haircrembath

Zeer aangenaam bedrijf . Keer op keer top service .Dikke 10 waard . Kapsalon Emmy

Snelle levering en een prachtige compacte kapperstoel die heerlijk zit en er ook nog prachtig uit ziet. Voetensteun is ook prachtig en zwaar. Helemaal blij.

Mijn stoel (geen garrantie meer) pompte niet meer goed. Ik heb via Facebook gevraagd hoe ik het probleem kon oplossen. En na een paar foto’s en filmpje te hebben gestuurd, kreeg ik een nieuw onderstel toegestuurd! Wat een verrassing en wat een super service!! Dankjewel

Super mooie wasunits.

Snelle levering, goede service.

Zijn langs geweest kleine showroom maar veel mogelijkheden. Super snelle service en had de stoelen binnen op de dag naar mijn keuze! Kwalitatief ook super en zijn echte vakmensen! Groetjes Ruth van kapsalon Femilux

Vriendelijk en goed advies

Vriendelijke geholpen en goed geadviseerd

Hele fijne service, zelfs duidelijke uitleg bij ophalen goederen.

Fijn bedrijf, goed bereikbaar en duidelijke installatie instructie. Aanrader voor iedere stylist die de salon wil upgraden!

Super goeie service!

super fijn

veel aanbod veel keuzes. wij werden super vriendelijk geholpen en er werd echt de tijd voor ons genomen. alle opties werden besproken en laten zien. ik heb mijn hele set hier gekocht en het is echt TOP! duidelijke afspraken en snelle levering helemaal super

Zeer tevreden mee

Ik heb mijn kapperstoel via de site besteld. Goede website,uitleg erbij. Nog even gebeld,hoe het ging met de verzending. Netjes te woord gestaan . Zeer tevreden

Zeer vriendelijke, warme, mensen. Ons heel goed verder geholpen en heel snel met antwoorden en levering. Zeker aan te raden

Vriendelijk en snelle levering

Ik was toe aan nieuwe meubels en kwam hier terecht. Ik werd vriendelijk geholpen en kreeg fijn advies. 2 dagen terug zijn mijn meubels netjes afgeleverd en ben er super blij mee. Kan niet wachten om te gaan werken.

Meubels zien er top uit en hele snelle levering..

Super goede communicatie

Nadat ik de kappers wasunit besteld had, werd ik gelijk gebeld met vragen over hoe en wanneer te leveren. Uiteindelijk een afgesproken plek afgesproken omdat ik niet thuis zou zijn en dit is ook netjes volgens afspraak gedaan. Bij vragen via whatsapp werd ik direct geholpen. De stoel is naar verwachting en ik ben helemaal blij. Bedankt Els Sells!!

Een meedenkende leverancier die het klantbelang voorop stelt

Geen beperkingen, snelle (re)actie en goede voorlichting samen met een goede informatie en vlotte levering………..we blijven graag klant van deze leverancier!

Goed en vakkundig geholpen

Fijne zaak met aardige mensen, en goede service.

Super goede ervaring en goede service

Heel erg blij met mijn spullen en erg vriendelijk geholpen

Snelle service en goede kwaliteit

Goede klantenservice. Snelle reactie , had alles ook snel binnen. Goede kwaliteit.