De voetsteunen binnen 2 dagen binnengekregen en het was zeer netjes verpakt

Snel & betrouwbaar

Tevreden over mijn bestelling. Alles ziet er goed uit. Precies zoals ik gehoopt had!

Mijn stoelen en accessoires aangeschaft, goede producten & mooie kwaliteit! Alles netjes geregeld!

fijn geholpen

leuk geholpen, en heel fijn dat na aankoop de stoelen nog even in opslag mochten blijven totdat ik ze op de zaak kon plaatsen.

super goed

erg blij met onze meubels voor Twinstyling Uden. netjes en goed geleverd.

Behulpzaam en geeft goed advies.

Fijn bedrijf ze denken met je mee.

Mooie kwaliteit en design

Fijne communicatie met de leverancier en optijd geleverd. Ontzetten blij met de mooie meubels.

Echt een aanrader!

Één wasunit, dames stoel en een Heren stoel telefonisch besteld op het advies van elsssels. Zeer goede service en heel goed geholpen.

Snelle reactie op de mail, en snel bezorgd!

Super blij!

Super blij met de startersset. Nette levering en kan zolang het nodig was in bestelling blijven staan. Meubels zijn mooie en staan chique

Superrrr

Heel goed geholpen

Snel en vriendelijk contact gehad, zowel in de zaak en via de mail. De bestelling werd snel geleverd na betaling en zelfs nog even een bevestigings telefoontje gehad. Bedankt!

Fijn bedrijf!

Bijna alles op voorraad snelle levering. Fijne mensen die je helpen en advies geven.

Erg goed geholpen!

Vriendelijk en erg goed geholpen!

Besteld en was snel binnen. Super blij met de mooie stoelen!

Ik ben heel tevreden en ik word heel goed geholpen als ik bel ofzo voor meer info en ze helprn heel goed en eerlijk.

Pas 2 pompstoelen en wasunit besteld, heel blij mee en heel fijn afgeleverd door een transportbedrijf wat je precies kon volgen waar ze bevonden. Het contact met Els Sells was super, snelle reacties op mails.

Goede snelle service! Goed geadviseerd

Had vragen over een onderdeel van de wasbak. Ben goed en snel geholpen.

Uitmuntende service!

De geleverde kraan bleek te lekken. Een dag na de melding werd een nieuwe geleverd. Zonder factuur. Top service!

super fijn bedrijf met een super goede services

ik heb mijn ervaring met els sells heel prettig ervaren , met een super goede services

Erg goede service

Goede service, heel blij met mijn nieuwe stoelen

Super goede service!

Heel goed geholpen !

Heel netjes en kundig geholpen. Leuk personeel die echt moeite voor je doen

Nette service

Nette service , en vriendelijke mensen!

Top kwaliteit en service

Ik heb bij Elssels 2 pompstoelen, een wasunit en een zitverhoger gekocht, erg mooi allemaal en super tevreden! Snelle communicatie via app & telefoon en snelle levering.