Goed en vakkundig geholpen

Fijne zaak met aardige mensen, en goede service.

Super goede ervaring en goede service

Heel erg blij met mijn spullen en erg vriendelijk geholpen

Snelle service en goede kwaliteit

Goede klantenservice. Snelle reactie , had alles ook snel binnen. Goede kwaliteit.

Mooie stoelen!! Goeie service.

Mooie betaalbare stoelen. Snel geleverd en goede service.

Goed contact reageren snel. Verzenden snel. Top stoelen.

Bij het uitpakken van de wasunit, was de wasunit gebarsten. Ik heb direct een mailtje gestuurd met foto’s. Kreeg super snel reactie. Er werd direct een nieuwe wasbak verstuurd. Was die de volgende dag ook al bezorgd en de gebarsten wasunit werd door de bezorger mee genomen. Super goede service, blij met de wasunit. Zeker een aanrader. Bedankt voor de goed service’s

Fantastische Service!

Ik heb 2 kappersstoelen besteld en waren de volgende dag al in huis! Helaas was 1 bodemplaat beschadigd door de vervoerder, na contact te hebben opgenomen is er direct een nieuwe opgestuurd. Via telefonisch contact en whattsapp was het zo geregeld en dat voor een uitstekende prijskwaliteit.

Altijd de beste service!

Ik heb alweer 7 jaar geleden 4 pompstoelen en 2 wasbakken gekocht bij deze winkel. Door de goede service die geboden word, als er een onderdeel vervangen moet worden zijn mijn spullen nog steeds van goede kwaliteit. Zoals afgelopen week, mijn wasbakkraan begon te lekken en nog dezelfde dag een nieuwe kunnen ophalen! Uitstekende service altijd bij deze vriendelijke mensen.

Er was wat defect na een halfjaartje en dat hebben ze meteen opgestuurd! Fijne shop ;)

Aardige mensen. Super snel geleverd

Wij zijn vorige langs geweest in de showroom. Met 5 minuten de juiste stoel gevonden. Zelfde dag nog verzonden & dag later al in huis. Nette prijs en super aardige mensen.

Uitstekend!

Nette, via email wordt je op de hoogte gehouden, en snelle aflevering van de bestelling.

Snelle levering en product zoals omschreven

Top producten

tevreden

zeer tevreden was mijn 1e keer dat ik hier wat besteld heb

Heel goed!

Snelle levering! En goed product!

Snelle en goede service

Na contact 't hebben gehad met Eric heb ik een was unit besteld.. Deze werd na overleg dezelfde week nog gebracht.. Goed verpakt! Kortom...goed, vriendelijk en snel!

Vriendelijke mensen bij ElsSells.Fijn geholpen toen we in de showroom waren. Ben heel blij met mijn stoelen en wasunit en de rest vnd accessoires.

vriendelijk en snel !

vriendelijk en snel. mooie en makkelijke locatie om af te halen.

Super lieve mensen en snelle bezorging! Ik ga meer bestellen! Ja

Perfect!

Bestellen makkelijk. Betalen makkelijk. Factuur meteen. Snelle levering. Perfecte stoelen voor een normale prijs! Aanrader.

Super snelle service

Goeiemorgen service en snelle levering

Mooie stoelen besteld, goede kwaliteit en zien er heel mooi uit! Ze staan super mooi in de salon. Ook leveren ze de stoelen snel. Zou zeker aanraden om bij dit bedrijf meubels te kopen.

Prachtig meubilair supper kwaliteit heel te vreden van!

Ik raad dit ledereen aan

Uitstekend!

Jaren geleden mijn interieur hier gekocht, toen al met een zeer postief gevoel! Goede communicatie, en meedekendheid zorgen ervoor dat Elssels nogsteeds ondersteunende Service verleend. Zij zijn altijd bereid mee te denken voor nieuwe mogelijkheden/veranderingen. Al met al dus Top Service tot en met!

Nu al 2 keer bij Elssells besteld en beide keren mega snelle levering en top meubilair binnengekregen voor mijn salon. Zeker een aanrader!

Super nette service en snel geregeld