Nu al 2 keer bij Elssells besteld en beide keren mega snelle levering en top meubilair binnengekregen voor mijn salon. Zeker een aanrader!

Super nette service en snel geregeld

superfijn!

besteld en de volgende dag al in de salon. verrast door deze snelle service, maar ook verrast door de mooie uitstraling van de stoelen.

Snelle levering, Nog niet uitgepakt, we pakken hem pas uit in de nieuwbouw school ( over 2 weken) Dus het is nog even geduld ;)

Super service!

Ik heb voor mijn salon pompstoelen en een wasunit gekocht in 2022, super blij mee, mooie spullen, helaas na 1,5 jaar kreeg ik een defect aan 1 van mijn pompen van mijn stoel, een mail gestuurd en kreeg gelijk een onwijs aardige mail terug dat ze het op gingen lossen, ondanks dat ik toch buiten de garantie zat hebben ze mij niet laten zitten. En dat is toch echt een super goede service, en is in deze tijd zeker niet gangbaar voor veel bedrijven. Dat er iets kapot gaat kan altijd gebeuren ondanks dat de spullen echt van een hele goede kwaliteit zijn maar hoe het opgelost word is een dikke pluim waard! Bedankt!

Keurige stoel, Prijs/kwaliteit ook prima. Snelle levering

Wat een ontvangst

Super ontvangst in de winkel. En met de levering van de stoelen. Was alles in orde. Zo netjes

Heel blij met de snelle service!

En Heel blij uiteraard met de stoelen.

Fijn en goed behandeld. Na melding dat er 1 foute stoel tussen zat binnen 1 dag een nieuwe geleverd. Dus erg goede service.

Mooie spullen en de kwaliteit is ook goed. Perfecte en snelle service

nieuw , leren kennen via Facebook

Vlotte bediening gemakkelijk om te bestellen En hele vlugge service besteld en de volgende dag al in huis

Zeer Goed!

Zeer tevreden over mijn kapperstoelen. Vanaf de bestelling is alles verlopen zoals overeen gekomen. Een perfecte correcte verpakking!

Mooie stoel!

Mooie stoel voor een goede prijs!

Bestelling geplaatst vervolgens werd ik gelijk telefonisch benaderd om met mij een afspraak te plannen voor het te laten bezorgen van mijn spullen. De spullen zijn netjes en goed verpakt geleverd!

Heel tevreden!

Zaterdag besteld en dinsdag binnen, oftewel een hele snelle levering! Stoel ziet er heel goed uit en makkelijk inelkaar te zetten. Wastafel al gemonteerd met een kraan, super handig!!!

Prettige service

Snel geleverd, 1 stoel was beschadigd maar na een belletje werd alles zonder problemen opgelost en meteen een nieuwe gestuurd. Ook hele fijne feedback. Zou het bedrijf zeker aanraden.

Snelle en correcte service

Weer erg blij met de zitverhoger

Uitstekende en snelle service

Heel snel en goed geholpen. Zeer klantvriendelijk

Goede communicatie en vriendelijke behulpzame mensen , echt TOP

Ontzettend leuk en goed geholpen met het uitkiezen van mijn spullen Bezorging was ook erg goed geregeld. Echt een top bedrijf die ik zeker een ander zal aanraden

Snelle levering top

Zeer fijn geholpen en goede kwaliteit spullen

Erg vriendelijk ontvangen door de beide eigenaren en ook fijn geholpen. Wij zouden er zeker nog een keer zaken mee doen.

Vriendelijk geholpen en op de afgesproken tijd geleverd

Vriendelijk geholpen en na een aanbetaling kon het nog mooi in het magazijn wachten. Totdat ik aangaf per wanneer ik het nodig had. Alleen een klein schuurtje in het plastic van het showmodel. Dat is wel jammer. ( had men niet aangegeven)

Beste Pernell, Fijn dat je tevreden bent, daar doen wij het voor. Even met betrekking tot het showroom model herenstoel, wij verkopen showroom modellen altijd met korting. Daarom vragen wij ook altijd om te komen kijken en zelf te beoordelen of de gebruikerssporen van het in de showroom staan opwegen tegen de korting welke wij gegeven hebben. Dit om te voorkomen dat er achteraf teleurstelling is.

De bestelde spullen altijd netjes op tijd volgens afspraak binnen.

De bestelde spullen altijd netjes op tijd volgens afspraak binnen.

Super service!

Op zeer korte termijn kon ik een afspraak maken in de showroom in Dordrecht. Ontzettend vriendelijke mensen en goed advies! De volgende dag kon ik mijn stoelen en wasunit ophalen en sta ik nu met veel plezier te werken met mijn nieuwe interieur. Absolute aanrader! Genoeg keuze, goed advies en bedankt voor de heerlijke koffie :)

Zirkoon 210 3316 KD Dordrecht