Super service!

Op zeer korte termijn kon ik een afspraak maken in de showroom in Dordrecht. Ontzettend vriendelijke mensen en goed advies! De volgende dag kon ik mijn stoelen en wasunit ophalen en sta ik nu met veel plezier te werken met mijn nieuwe interieur. Absolute aanrader! Genoeg keuze, goed advies en bedankt voor de heerlijke koffie :)

Super service!

Heel fijn hoe we alles hebben kunnen bespreken. Ze denken goed mee en goed advies. En alles razendsnel en goed geleverd

Goede en snelle communicatie, hier kunnen nog veel bedrijven van leren

Snelle levering en een mooie stoel.

Goede service, snelle levering

Aanrader

Super! Heel erg tevreden!

Ik ben in de showroom geweest om het meubilair uit te zoeken. Goede producten, mooie kwaliteit, goed geadviseerd, zeer vriendelijk & super snelle levering. Achteraf nog een aantal keer gebeld met wat vragen, heel behulpzaam, snel contact en altijd vriendelijk te woord gestaan. Kortom, ik kan iedereen Els Sells aanraden!

Snelle levering, goeie kwaliteit en prima prijs

De stoelen zitten heerlijk, echt mooie kwaliteit en het wordt super snel geleverd. Vragen via de mail worden snel en goed beantwoord. Ze denken mee en helpen je. Echt top service! Heel blij met mijn nieuwe spullen.

Dol op mijn kappersstoelen en wat een goede service! Een absolute aanrader.

prettige ervaring

een positieve ervaring, er wordt snel gereageerd. snelle levering mooie produkten. ik heb 3 nieuwe stoelen besteld

Friendly and responsive staff

My Dutch is lousy but this was no problem as all the staff answered all my enquiries kindly in English. They sent me some photos of the chairs as requested and advised the best way to order / pay with experience and care. I look forward to seeing the chairs.

Snelle en goede service

Super snelle en nette service!

Gebeld om te vragen hoe lang de levertijd was, het was op voorraad dus kwam de volgende dag al binnen! Super blij met de mooie stoel

Supersnelle, vriendelijke service!

Super snel en vriendelijk geholpen . Zeer tevreden.

1 telefoontje en het onderdeel werd snel geleverd!

Super tevreden

Erg tevreden Snelle levering

Zeer goed geholpen

Fijn contact en een goede service. Ook heel blij met de stoelen die ik heb besteld.

Snelle en goede levering

Nadat ik ontdekte, dat er 2 stoelvoeten beschadigd waren. Gelijk reactie. En er worden nieuwe geleverd. Het fijne is het persoonlijke contact.

Zeer professioneel

Mooi materiaal, uitstekende service, heel beleefd en zeer vriendelijk. Een aanrader!

Super, heel tevreden.

Snelle service en goede kwaliteit.

Super goede ervaring

Zeer vriendelijk te woord gestaan door de telefoon. Super snelle levering en ook een super fijne chauffeur van het vervoersbedrijf. Deze was ook heel erg behulpzaam. En mijn meubels zijn prachtig ben er heel erg blij mee.

Zeer goede kwaliteit

Snel geleverd en heel goede kwaliteit

Goed contact en snel contact over en weer. Prettig communiceren. Snel geleverd !

Goede snelle nette levering

Bestelling werd snel in behandeling genomen waarna meteen contact over wanneer geleverd. Alles netjes ingepakt. Ziet er allemaal netjes uit.

Goed en snelle levering

Goed en snelle levering

Wat een fijn bedrijf er word snel gereageerd en meegedacht !

Zirkoon 210

3316 KD Dordrecht