Het scheelt soms echt veel!

Het is echt de moeite waard om hier te kijken. Jammer alleen dat er vaak nog oude aanbiedingen op staan die of verlopen zijn of al uitverkocht. Ik zou zeggen: haal die eraf...

Slecht

Er zijn geen goedkopen treinkaartje meer bij bv Kruivat, alsmede dagretours van 25 euro

Handig totaaloverzicht in kortingsacties de komende maand.

Vóór Corona raadpleegde ik graag en met regelmaat deze site om te zien waar ik de voordeligste treinkaartjes kon scoren. Ik heb er veel plezier aan beleeft. Ik schrijf deze review als reactie op het eerste mailtje dat ik weer krijg. Er zijn weliswaar nog niet veel acties waarop ik wil reageren maar ik hoop dat dat weer spoedig zal aantrekken. Ook de mails zelf mogen weer iets meer kleur "op de wangen" krijgen.

Goed en goedkoop

Dankzij goedkoop-treinkaartje reis ik goedkoop naar allerlei leuke steden om daar rond te snuffelen in de CD-winkels en hergebruikswinkels. Dus dubbel plezier.

Goed initiatief

Lekker rustig reizen . Acceptabele prijzen .

al tijd goed

al tijd goed

een Goedkoop treinkaartje kan áltijd uit!

Voor de corona maakte ik eigenlijk altijd gebruik van Goedkoop treinkaartje.nl als ik een weekend naar familie ging. Zo hoef je gewoon nooit de normaal-dure, treinkaartjes te kopen!

Goed overzicht

duidelijke informatie.

Prima info

goede tips

Altijd fijn om op de hoogte te blijven van de laatste acties voor goeddkoop reizen

Duidelijk en fijne aanbiedingen waar ik geregeld gebruik van maak.

Handig en verstandig

Fijn dat je een overzicht krijgt van alle aanbiedingen die verschillende bedrijven doen!

Lage reiskosten voor stichting zonder subsidie

Veel gebruik van gemaakt voor mijn vrijwilligerswerk voor een stichting die geen subsidie ontvangt. Op deze manier houd ik de reiskosten laag.

Fijne info

Fijn om op de hoogte te worden gebracht van treinkaartjes aanbiedingen. Sympathieke mails.

Goede service om aan goedkope treinkaartjes te komen. Onmisbaar

Gewoon goed

Fijne site voor goedkope treinkaartjes

Er staan vaak verlopen aanbiedingen op

Vaak verlopen aanbiedingen, zou fijn zijn als niet geldige aanbiedingen verwijderd werden

Een mooi overzicht

Ze maken een mooi overzicht wat er te koop is aan goedkope treinkaartjes.

Duidelijk en veel keuze

Makkelijk om zo kaartjes te kopen. Duidelijk welke aanbiedingen er zijn. Leuke app

Ik ben er heel blij mee en ga er zeker van genieten. Een mooie prijs voor een leuke reis.

gaat altijd prima met kaartjes kopen

nooit problemen gehad

Goeie deal!

Omdat ik niet altijd in Nederland ben is een abonnement voor mij geen goede mogelijkheid. Een voordelig dagtocht is ideaal

Nooit weer

Ik had eens een aantal kaarten gekocht en deze op een specifieke datum gezet. Door familie omstandigheden konden wij de kaarten niet gebruiken op die dag (ruim van tevoren aangegeven) en gevraagd of de datum verplaatst kon worden. Nee hoor dat was niet mogelijk en het geld was gewoon weg. Dus voor mij nooit meer

Informatie klopt niet. Is gedateerd. Slordig

In tegenstelling tot wat jullie site beweert : - Mag je in Juli en Augustus niet met de Voordeelurenabonnementkaart reizen buiten daluren. - Zijn de 7 keuzedagen niet gratis - is de 35% korting tijdens spits voor 65+ ers nergens te vinden op de NS site.

Beste Titus, Na de Coronaperiode zijn wij weer druk bezig met het actualiseren van de website. Zullen de zaak onderzoeken en informatie updaten. Bedankt voor de feedback!

Over Goedkoop-treinkaartje.nl

Bespaar op uw reiskosten met goedkope treinkaartjes, dagkaarten en dagretours van verschillende aanbieders. Online te bestellen zonder extra kosten en binnen 60 minuten per e-mail verstuurd.