snelle reactie bij hulpvraag

goede service

Prettig

Heel fijn dat ik zo snel een reactie kreeg op mijn vraag.hartelijk bedankt daarvoor. Wilma uit Amersfoort

Heel blij mee

Ik ben blij dat deze site mij op de hoogte houdt van de aanbiedingen voor goedkope treinkaartjes, zeker na de btw-verhoging maak ik er graag gebruik van. Ga zo door!!!

Fijn dat er het bestaat!

Prettig dat er een melding komt als een winkel weer een treinkaart-actie heeft lopen. Scheelt veel op regulier kaartje! Zo kom je nog eens ergens...

Fantastische aanbiedingen en duidelijk

Gewoon geweldig

Heel plezierig voor mij en mijn portemonnee om diverse keren per jaar van Rotterdam naar mijn zus in Leeuwarden te reizen Lya

handig

Heel handig om zo de goedkoopste treinreis te vinden

Unieke gelrgenheid om met moeder een voordelig dagje trein naar de kleinkinderen !!! Geweldig!

Een geschenk uit de hemel

Super handig!

Ik en mijn dochter gebruiken de app met regelmaat om de beste kaartjes te vinden voor onze reisjes, kort en lang. Super handig en altijd up to date!

Goedkoop een dagje uit met de trein!

👍🏽

Heel fijn dat je mail krijgt over actuele aanbiedingen

Geweldig, dat dit er is!

Heel fijn dat we zo op de hoogte worden gehouden, waardoor we voordelig met de trein op stap kunnen!

Ideaal, ik weet nu steeds op tijd, wanneer er weer goedkope treinkaartjes te koop zijn!

Aantrekkelijk om alternatieven te hebben voor de auto

Fijn en up-to-date info. Scheelt een hoop folders in de gaten houden.

Makkelijk en goedkoop!

Wij maken hier elk jaar wel aantal keer gebruik van.

Fijn dat de aanbiedingen er zijn!!!

Ik maak meestal gebruik van de aanbiedingen

Snel en eenvoudig een treinkaart kopen

Via internet een treinkaart aanschaffen is eenvoudig. Vooral wanneer je, zoals ik, veel in het buitenland bent. Dan heb je alvast bij aankomst op Schiphol je treinkaartje. Heel handig.

Fijn dat er zo’n site is.

Fijn dat er zo’n site is.

Nooit problemen met de Kruidvat kaartjes en bij aankoop van 3 of meer, echt goedkoop.

Handige site

Altijd de nieuwste treinaanbiedingen

Heel tevreden

Fijne site

- -

Goed personeel

Ben blij dat het kan, die goedkope treinkaarten! Maakte heel veel gebruik van. Het is alleen jammer nu dat je het zelf moet regelen via de computer. Met die kant en klare treinkaarten was het voor mij makkelijker. Moet altijd iemand inschakelen om het voor mij te regelen.

Zeer positief, ga zo door.

Goede site voor goedkope treinkaartjes.

Uitstekende informatie over goedkope treinkaartjes.

Over Goedkoop-treinkaartje.nl

Bespaar op uw reiskosten met goedkope treinkaartjes, dagkaarten en dagretours van verschillende aanbieders. Online te bestellen zonder extra kosten en binnen 60 minuten per e-mail verstuurd.