Goed geholpen

Snel en goed op weg geholpen. Kom hier zeker terug.

Up to date

Mijn vraag is snel en goed beantwoord.

Zie boven.

Vreselijk

Nergens goedkope treinkaartjes Geen duidelijke boodschap Tijdelijk niet geldig????

Beste Lily Schoenmakers, Vanwege Corona zijn er helaas geen aanbiedingen om het treinverkeer niet te overbelasten. Dit staat tevens vermeld op onze website. Spijtig om hiervoor een onvoldoende te mogen ontvangen.

Ik vind dit prettig resen

Ik wil dagje uit reisen

goedkoop

Htrf jjivk

Bevalt goed

Mooi kans voor mij met voordeel ticket naar de randstad vaker te komen

heel goed.....jullie maken het waar!

mijn ervaring zeer goed.

verder zo!!!

in de laatste twee jaren hebben wij aleen succes, Groetjes Hans en Hilda

alles o.k

Het is prima dat deze site bestaat en het werkt in mijn voordeel

Duidelijk en up to date informatie en acties

Overzichtelijk en men houdt je steeds up to date over de meest recente / nieuwe acties Top site!

Altijd op de hoogte met de nieuwste voordelige treinkaartjes!

Clear as crystal

Zeer duidelijk allemaal

Gewoon goed

Fijn dat je regelmatig treinkaart acties van verschillende aanbieders krijgt

Waarom ik geen 10 heb gegeven is dat de mailtjes vaak in de spambox terecht komen. Verder uiterst tevreden en ik maak er regelmatig gebruik van.

Heel fijn om laatste acties voor goedkoop trein reizen te vernemen.

Snel inzicht hebben in goedkope treinreizen in Nederland is super fijn en efficient. Klimaat verandering vertragen door een treinreis ipv de auto is een goede actie!

Fijn bedrijf, goede acties

Leuke aanbiedingen

Al verschillende keren gebruik gemaakt van een aanbieding en daardoor samen een leuk dagje uut gehad.

Maak er gebruik van!

Wees geen dief van je portemonnee en kies voor Goedkoop-treinkaartje.nl

Goede ervaringen

Altijd makkelijk om kaartjes te kopen en geweldige aanbiedingen. Ben er altijd blij mee.😊

overzichtelijk en betrouwbaar

Het is fijn om geregeld een overzicht te krijgen van voordelige treinkaartjes. Ik kijk er vaak even naar voor ik in de trein stap...

Fijn weer met de trein, vandaag naar Den Haaag. Heen naar Hoogeveen.

Regelmatig reis ik van Hoogeveen naar Den Haag en visa versa.

Mooie aanbiedingen!

Zeer prettige site, goede aanbiedingen

Kei gezellig

Een dagje uit een voordelig prijsje!

Nog nooit zo goedkoop en ontspannen gereist

Sinds een aantal jaar koop ik mijn treinkaartjes bij Goedkooptreinkaartjes.nl. Vaak goedkope aanbiedingen en snelle levering. Fantastische aanbiedingen. Ik kan het iederéén aanraden die eens een dagje uit wil met de trein.

Over Goedkoop-treinkaartje.nl

Bespaar op uw reiskosten met goedkope treinkaartjes, dagkaarten en dagretours van verschillende aanbieders. Online te bestellen zonder extra kosten en binnen 60 minuten per e-mail verstuurd.