Een mooi overzicht

Ze maken een mooi overzicht wat er te koop is aan goedkope treinkaartjes.

Duidelijk en veel keuze

Makkelijk om zo kaartjes te kopen. Duidelijk welke aanbiedingen er zijn. Leuke app

Ik ben er heel blij mee en ga er zeker van genieten. Een mooie prijs voor een leuke reis.

gaat altijd prima met kaartjes kopen

nooit problemen gehad

Goeie deal!

Omdat ik niet altijd in Nederland ben is een abonnement voor mij geen goede mogelijkheid. Een voordelig dagtocht is ideaal

Nooit weer

Ik had eens een aantal kaarten gekocht en deze op een specifieke datum gezet. Door familie omstandigheden konden wij de kaarten niet gebruiken op die dag (ruim van tevoren aangegeven) en gevraagd of de datum verplaatst kon worden. Nee hoor dat was niet mogelijk en het geld was gewoon weg. Dus voor mij nooit meer

Informatie klopt niet. Is gedateerd. Slordig

In tegenstelling tot wat jullie site beweert : - Mag je in Juli en Augustus niet met de Voordeelurenabonnementkaart reizen buiten daluren. - Zijn de 7 keuzedagen niet gratis - is de 35% korting tijdens spits voor 65+ ers nergens te vinden op de NS site.

Beste Titus, Na de Coronaperiode zijn wij weer druk bezig met het actualiseren van de website. Zullen de zaak onderzoeken en informatie updaten. Bedankt voor de feedback!

alle voordeeltjes op een rijtje....

Niet teveel emails, maar wel belangrijke als je met een budget werkt en toch graag een dagje ertussenuit wil... Super service, uitjes zijn altijd ruim van tevoren bekend, dus je kan ervoor plannen, in plaats van op het laatste moment een beslissing nemen.

Fijne aanbieding

Fijn dat u me op de hoogte houd van goedkope treinkaartjes en diverse aanbiedingen etc.

Ik heb jullie gemist, gelukkig kan ik weer profiteren van uw inzet !!

Erg klantvriendelijk

Altijd op de hoogte van de laatste aanbiedingen

Natuurlijk kun je zelf de sites van AH, Kruidvat of de Spoordeelwinkel in de gaten houden, maar met een abonnement op "Goedkoop-treinkaartje.nl" krijg je al deze aanbiedingen automatisch in je mailbox.

Fijn dat jullie er zijn

Hallo allemaal, Fijn dat er weer aanbiedingen zijn. Hopen er weer een goed gebruik van te maken.

altijd de beste deals

Blij, met de tips om goedkoop te reizen

De conducteur was mijn redding.

Donderdag 15 juli kwam ik per vliegtuig aan in Brussel-Charl eroi. Een heksenketel Brussel Centraal. Geen trein reed in Belgie. De vraagbaak in de hall stelde:geen trein naar Liege/Maastricht. Naar Mons en dan terug naar Brussel Zuid. Daar vertrekt als enige de Thalys. Dat was ook zo. Via Rotterdam naar Eindhoven. Daar was een andere conducteur en die vroeg: gaat het wel goed met u? Neen, nergens een toilet, trein in en uit en geen eten. Vanaf 's ochtends 06.00 uur vanuit Toulouse onderweg. Inmiddels was het tegen 20.00 uur. Hij gaf me een banaan uit zijn eigen lunchbox. Dat was in Rotterdam. In Eindhoven keek hij naar mij om. Zag dat ik me beter voelde. Ieder ging verder zijn weg. Voor het slapen gaan dacht ik nog maar eens aan hem. Hij was mijn engel, die dag.

Maak er regelmatig gebruik van !

heel besonders

We boeken al heel lang met Goedkoop-treinkaartje. Tevreden .....natuurlijk en zijn blij dat ze er weer bij zijn en altijd zo snel informatie geven!

Geweldig hulpmiddel

Altijd de beste tips voor een geschikt kaartje

Op een zondag of woensdag reizen

Voor ouderen zoals wij (80+) willen wij graag in een rustige coupe met ons tweetjes reizen .

Makkelijk en overzichtelijk

Gemakkelijk om altijd een overzicht te krijgen van alle opties. Altijd up to date met aanbiedingen.

Uitstekende informatie

We maken altijd gebruik van goedkoop treinkaartje.nl en gaan graag een gezellig weekendje weg met de trein. We kijken er naar uit om weer op stap te gaan!

Een betrouwbare website

Goedkoop-treinkaartje is een betrouwbare website. Ze laten tijdig weten wanneer en welk aanbiedingen er zijn om voordelig te reizen.

Ik ben blij dat er weer goedkope trein kaartjes zijn!

Ik heb het andere half jaar gemist de goedkope trein kaartjes want ik ging altijd graag dagjes weg met de trein. Ik hoop dat de goedkope treinkaartjes blijven want wil graag weer dagjes weg na lang thuis zitten door de corona.

Grandioos

Prima initiatief

Lekker goedkoop reizen

Treinreizen.super fijn.en daarom ..goedkoop treinkaartje.nl..de uitkomst om nog eens ergens te komen.op een goekope.prettige manier

Super blij

Hallo, van wegen mijn rolstoel kan ik niet vaak met de trein, ivm tijd stip en nu kan ik het netjes plannen en ruim van tevoren bestellen en downloaden, dat is een mooie, optie van jullie, dank je wel.

Over Goedkoop-treinkaartje.nl

Bespaar op uw reiskosten met goedkope treinkaartjes, dagkaarten en dagretours van verschillende aanbieders. Online te bestellen zonder extra kosten en binnen 60 minuten per e-mail verstuurd.