Goede tips van Goedkoop-treinkaartje.nl

Al jaren ingeschreven voor de nieuwsbrief en ontvang maandelijks tips om een voordelig dagje weg te gaan, voor een hotelovernachting of internationale treintickets. Bespaar elke keer weer tientallen euro's, bedankt!

Geweldige info

Maak graag gebruik van de aanbiedingen. Ik krijg ook inspiratie van de info. Altijd leuk en handig om de nieuwsbrief te mogen ontvangen.

Actueel overzicht van acties

Handige website, ik gebruik hem al jaren als ik een voordelig treinkaartje zoek.

Goede informatie

geven snel een advies om je reis te vinden.

Geven snel een reisadvies

veel geklets en weinig te regelen op de site

op zoek naar een autoslaaptrein krijg ik hele lappen tekst met waarschijnlijk verouderde info en geen info waar eea te boeken zou zijn

Hallo

Il wil goedkoop kartje

Ik als oudere kan je niet blijer maken met deze kaartjes zo kan je nog een ergens naar toe dank jullie

Tamara

Ik heb is nodig voor me

Kan me niet afmelden

Unsubcribe werkt niet

Het scheelt soms echt veel!

Het is echt de moeite waard om hier te kijken. Jammer alleen dat er vaak nog oude aanbiedingen op staan die of verlopen zijn of al uitverkocht. Ik zou zeggen: haal die eraf...

Slecht

Er zijn geen goedkopen treinkaartje meer bij bv Kruivat, alsmede dagretours van 25 euro

Handig totaaloverzicht in kortingsacties de komende maand.

Vóór Corona raadpleegde ik graag en met regelmaat deze site om te zien waar ik de voordeligste treinkaartjes kon scoren. Ik heb er veel plezier aan beleeft. Ik schrijf deze review als reactie op het eerste mailtje dat ik weer krijg. Er zijn weliswaar nog niet veel acties waarop ik wil reageren maar ik hoop dat dat weer spoedig zal aantrekken. Ook de mails zelf mogen weer iets meer kleur "op de wangen" krijgen.

Goed en goedkoop

Dankzij goedkoop-treinkaartje reis ik goedkoop naar allerlei leuke steden om daar rond te snuffelen in de CD-winkels en hergebruikswinkels. Dus dubbel plezier.

Goed initiatief

Lekker rustig reizen . Acceptabele prijzen .

al tijd goed

al tijd goed

een Goedkoop treinkaartje kan áltijd uit!

Voor de corona maakte ik eigenlijk altijd gebruik van Goedkoop treinkaartje.nl als ik een weekend naar familie ging. Zo hoef je gewoon nooit de normaal-dure, treinkaartjes te kopen!

Goed overzicht

duidelijke informatie.

Prima info

goede tips

Altijd fijn om op de hoogte te blijven van de laatste acties voor goeddkoop reizen

Duidelijk en fijne aanbiedingen waar ik geregeld gebruik van maak.

Handig en verstandig

Fijn dat je een overzicht krijgt van alle aanbiedingen die verschillende bedrijven doen!

Over Goedkoop-treinkaartje.nl

Bespaar op uw reiskosten met goedkope treinkaartjes, dagkaarten en dagretours van verschillende aanbieders. Online te bestellen zonder extra kosten en binnen 60 minuten per e-mail verstuurd.