alle voordeeltjes op een rijtje....

Niet teveel emails, maar wel belangrijke als je met een budget werkt en toch graag een dagje ertussenuit wil... Super service, uitjes zijn altijd ruim van tevoren bekend, dus je kan ervoor plannen, in plaats van op het laatste moment een beslissing nemen.

Fijne aanbieding

Fijn dat u me op de hoogte houd van goedkope treinkaartjes en diverse aanbiedingen etc.

Ik heb jullie gemist, gelukkig kan ik weer profiteren van uw inzet !!

Erg klantvriendelijk

Altijd op de hoogte van de laatste aanbiedingen

Natuurlijk kun je zelf de sites van AH, Kruidvat of de Spoordeelwinkel in de gaten houden, maar met een abonnement op "Goedkoop-treinkaartje.nl" krijg je al deze aanbiedingen automatisch in je mailbox.

Fijn dat jullie er zijn

Hallo allemaal, Fijn dat er weer aanbiedingen zijn. Hopen er weer een goed gebruik van te maken.

altijd de beste deals

Blij, met de tips om goedkoop te reizen

De conducteur was mijn redding.

Donderdag 15 juli kwam ik per vliegtuig aan in Brussel-Charl eroi. Een heksenketel Brussel Centraal. Geen trein reed in Belgie. De vraagbaak in de hall stelde:geen trein naar Liege/Maastricht. Naar Mons en dan terug naar Brussel Zuid. Daar vertrekt als enige de Thalys. Dat was ook zo. Via Rotterdam naar Eindhoven. Daar was een andere conducteur en die vroeg: gaat het wel goed met u? Neen, nergens een toilet, trein in en uit en geen eten. Vanaf 's ochtends 06.00 uur vanuit Toulouse onderweg. Inmiddels was het tegen 20.00 uur. Hij gaf me een banaan uit zijn eigen lunchbox. Dat was in Rotterdam. In Eindhoven keek hij naar mij om. Zag dat ik me beter voelde. Ieder ging verder zijn weg. Voor het slapen gaan dacht ik nog maar eens aan hem. Hij was mijn engel, die dag.

Maak er regelmatig gebruik van !

heel besonders

We boeken al heel lang met Goedkoop-treinkaartje. Tevreden .....natuurlijk en zijn blij dat ze er weer bij zijn en altijd zo snel informatie geven!

Geweldig hulpmiddel

Altijd de beste tips voor een geschikt kaartje

Op een zondag of woensdag reizen

Voor ouderen zoals wij (80+) willen wij graag in een rustige coupe met ons tweetjes reizen .

Makkelijk en overzichtelijk

Gemakkelijk om altijd een overzicht te krijgen van alle opties. Altijd up to date met aanbiedingen.

Uitstekende informatie

We maken altijd gebruik van goedkoop treinkaartje.nl en gaan graag een gezellig weekendje weg met de trein. We kijken er naar uit om weer op stap te gaan!

Een betrouwbare website

Goedkoop-treinkaartje is een betrouwbare website. Ze laten tijdig weten wanneer en welk aanbiedingen er zijn om voordelig te reizen.

Ik ben blij dat er weer goedkope trein kaartjes zijn!

Ik heb het andere half jaar gemist de goedkope trein kaartjes want ik ging altijd graag dagjes weg met de trein. Ik hoop dat de goedkope treinkaartjes blijven want wil graag weer dagjes weg na lang thuis zitten door de corona.

Grandioos

Prima initiatief

Lekker goedkoop reizen

Treinreizen.super fijn.en daarom ..goedkoop treinkaartje.nl..de uitkomst om nog eens ergens te komen.op een goekope.prettige manier

Super blij

Hallo, van wegen mijn rolstoel kan ik niet vaak met de trein, ivm tijd stip en nu kan ik het netjes plannen en ruim van tevoren bestellen en downloaden, dat is een mooie, optie van jullie, dank je wel.

Prima site

prima site dus.

Doe aub de mondkapjes er af

Vind het niet fijn dat je je bestemming op moet geven. Want ik weet nooit waar ik terecht kom. Zo ook voir mijn fiets.

Altijd op de hoogte van de laagste prijzen voor de trein

Super fijn om altijd op de hoogte zijn van de goedkoopste treinkaartjes. Dan is het OV nog een beetje betaalbaar en kunnen we er op uit om leuke dagjes weg te gaan.

Fijn altijd op de hoogte van de goedkoopste kaartjes

Je hoeft zelf niet alle winkels met aanbiedingen in de gaten te houden, en meestal te laat op de hoogte te zijn, omdat ik nee nee stickers op mijn brievenbus heb mis ik de folder aanbieding. Nu heb ik het beste van beiden. Veel dank

Goede aanbiedingen

Goede aanbiedingen!

hele goede uitstapjes per trein

prima en goed

Handige site

Fijn om steeds bericht te krijgen wanneer er weer goedkope treinkaartjes zijn!

Over Goedkoop-treinkaartje.nl

Bespaar op uw reiskosten met goedkope treinkaartjes, dagkaarten en dagretours van verschillende aanbieders. Online te bestellen zonder extra kosten en binnen 60 minuten per e-mail verstuurd.